Is het niet een beetje heel erg vroeg voor kruidnotenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 @ 09:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, wasmachine aan het werk gezet, mok thee gezet. Kruidnoten erbij. EN nu lekker OOP'en
Ze zijn idd bijna al opquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is het niet een beetje heel erg vroeg voor kruidnoten.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:42 schreef Pheno het volgende:
Oh nee, bugs opsporen en oplossen, dan maar.
ik kan jullie van alles vertellen over cmr documenten, douane verklaringen, goederen inklarenquote:
Welneequote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is het niet een beetje heel erg vroeg voor kruidnoten.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan jullie van alles vertellen over cmr documenten, douane verklaringen, goederen inklarenhelaas wel...
Is het zo dat als je iets zonder te hebben aangenomen, dus vanachter de douane weer terugstuurt, dat men het hier nog 2 maanden op schiphol houdt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan jullie van alles vertellen over cmr documenten, douane verklaringen, goederen inklarenhelaas wel...
Heb ik al gedaan vandaag!quote:
En terecht. Lui figuurquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nu maar eens even WIndows XP over mijn EEEpc heen flanzen. Eens kijken of dat gaat lukken, en waarom niet.
Hier schijnt de zonquote:
Na ja, de herstel-dvd deed het wel prima verder, dus ik ben weer terug waar ik vanochtend ook wasquote:
Blijf daar dan ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na ja, de herstel-dvd deed het wel prima verder, dus ik ben weer terug waar ik vanochtend ook was
Problemen met mn gewichtquote:
Niet voor die vis hoorquote:
Cool spel he, Motorstormquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:17 schreef Klonk het volgende:
luncjsh en verder lekker aan het gamen, lekker door de woestijn scheuren
Dat is een offer, dat die vis graag maaktquote:
Oooohw dan is het goedquote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is een offer, dat die vis graag maakt.
je zit er een beetje naast, ik ben op een andere console bezig en met een andere gamequote:
Klonk?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het zo dat als je iets zonder te hebben aangenomen, dus vanachter de douane weer terugstuurt, dat men het hier nog 2 maanden op schiphol houdt?
EMS. Het komt uit Japan. Het gaat dan ook alleen op voor non EU landen schijnt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:35 schreef Klonk het volgende:
echt als er een plek is waar ze in Nederland permanent ruimtegebrek hebben dan is het wel op Schiphol, ze hebben moeite de dagelijkse stroom aan te kunnen laat staan dat ze ergens een hal hebben voor dat soort dingen.
welke transporteur heb je gebruikt UPS of gewone post
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
je zit er een beetje naast, ik ben op een andere console bezig en met een andere game![]()
360 en Baja, Edge of control
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |