Zelfs ik zat toen al met mn snufferd in een pc gedoken, flesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toen was je 11 jaar oud pop snoes
Nou ik niet hoor. Op je elfde ja?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Zelfs ik zat toen al met mn snufferd in een pc gedoken, fles
Opa had computer bedrijf dus ben er mee opgegroeidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Op je elfde ja?mkay
ik had er 2 maar iemand anders heeft een zooi en ik probeer wat op te zoeken eruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
maar degene die zeggen dat ze nooit zo´n cdtje thuis hebben gehad liegen allemaal dat ze barsten
Ik was ooit een klein paupertje. Ik heb er maar 2 gehad, er stond software op die ik echt nodig had voor school, maar die gaf geen schoolversie of zoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
maar degene die zeggen dat ze nooit zo´n cdtje thuis hebben gehad liegen allemaal dat ze barsten
Ik lach mijn mama altijd heel hard uit als dat gebeurtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef PoepSnoet het volgende:
Mijn nespresso cups zijn op!![]()
Hoe kan iemand zo stom zijn....
Nou ja, je naam doet ook al niet veel goeds aan je imago natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef PoepSnoet het volgende:
Mijn nespresso cups zijn op!![]()
Hoe kan iemand zo stom zijn....
Mijn naam heeft anders niets te maken met mijn stupiditeit!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, je naam doet ook al niet veel goeds aan je imago natuurlijk
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:55 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Mijn naam heeft anders niets te maken met mijn stupiditeit!
Nee klopt, dat kost je 340 euro en 6 maanden wachtenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Een naam die je gegeven is verander je niet zomaar natuurlijk
Geen idee, ken visio nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Visio? Of zoek je wat anders?
Goed verdienen voor fok! danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee klopt, dat kost je 340 euro en 6 maanden wachtenbest te doen toch?
IRL lijkt het me nog duurderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee klopt, dat kost je 340 euro en 6 maanden wachtenbest te doen toch?
Nee, jij nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom visio ?heb ik dat nu nodig ?
dat is IRLquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IRL lijkt het me nog duurder
Ik had er wel een stuk of... nr 11 t/m 43. Maar de meeste doen het niet meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Op je elfde ja?mkay
Arme kuukskequote:
Alweer?quote:
Ik ga me morgen loslaten in de Appie.quote:
Ik blijf bezig tot elf uurquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik blijf niet bezig Jort.
ZIjn wij klonen? Nou ja, ik ga andere dingen shoppen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Morgen en overmorgen vrij. Shoppen voor een nieuwe pjoeter
Lingerie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIjn wij klonen? Nou ja, ik ga andere dingen shoppen.
Ja, dat is een beetje het probleem. Dat gaat niet.quote:
Dat sowieso. Voor na negenen.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIjn wij klonen? Nou ja, ik ga andere dingen shoppen.
Misschien als het volle maan isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is ze niet meer met mesjes bezig?
kut, waar!quote:
Laat ik dat dan maar niet doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer Simcity 4 opstarten. Verdomd verslavend.
quote:
quote:
Ik heb ooit nog eens notes uitgedeeld..... *die goeie ouwe tijd*quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:40 schreef cablegunmaster het volgende:
Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.
ik had er eerder 1 ! ^^;;
quote:
Pier!quote:
Neu, pjoeter is vanochtend weer gecrashed. Ga morgen ff flink boodschappen doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Pier!
Hoe is het met je smileys? Pup nog gevonden?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neu, pjoeter is vanochtend weer gecrashed. Ga morgen ff flink boodschappen doen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Pleeeeaase?
Rechter mept camera GeenStijl kapot
Nieuwel kopel. Betere specs voor minder doekoequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neu, pjoeter is vanochtend weer gecrashed. Ga morgen ff flink boodschappen doen
Laat me raden, het moet een EEE zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuwel kopel. Betere specs voor minder doekoe
Neuh, voor mij niet hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:53 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Laat me raden, het moet een EEE zijn
Dat is hier: Apple SC #256: iTunes Genius does not suggest Marco Borsato.quote:
& anti applequote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is hier: Apple SC #256: iTunes Genius does not suggest Marco Borsato.
hij moet nog aankomenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:59 schreef PoepSnoet het volgende:
Hoe bevalt jouw nieuwe aanschaf cablegunmaster?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:02 schreef cablegunmaster het volgende:
http://tweakers.net/price(...)ok-gx610p-051nl.html
deze en dan de rechter.
http://global.msi.com.tw/html/popup/NB/GX610/index.html
AMD® Mobile Turion64 X2 Processor (TL-60 , 2 gighz dual core)
• Genuine Windows is authentic Windows software that is properly licensed and legally installed. Learn more about the special benefits reserved for genuine Windows customers by visiting www.microsoft.com/genuine Windows Vista® Home Premium
• 15.4" WSXGA+/WXGA ACV (Amazing Crystal Vision) Display
• ATi HD2600 Graphic with 256MB GDDR3(Supports Hyper Memory)
• The Exquisite and Stylized Design
• Colorful W、A、S、D Buttons on the Keyboard for Gamers
• Exclusive MSI VIVID Image Enhancement Technology
• HDMI (High-Definition Multimedia Interface) Output
• Digital/Analog 5.1 Channel Headphone Output
Heel lief van je maar helaas nutteloosquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alle moeite van gisteren voor niets geweest???? Ik zal nog eens opblijven voor je.
gewoon gebruik is zelfs een quadcore prettigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nerds!
Moet ik een quadcore of een duo kopen?
Wat doe je vooral met je pctje?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nerds!
Moet ik een quadcore of een duo kopen?
Ach, het is jouw geld niet, wel?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
gewoon gebruik is zelfs een quadcore prettig![]()
ik heb een 2,66 gighz.
single core is 2,5 ook al redelijk goed
dualcore weet ik niet hoe dat evenaart. maar je zit altijd goed met een quadcore
Ja, zo hard mogelijk. Fuck nimby's, fuck milieu, die 8ste baan moet er over uiterlijk 2 jaar liggenquote:
Die krijgen een gratis geasfalteerde voortuin met mooie lampjesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, maar die huilie bewoners van het omringende gebied dan?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Wat was daar onduidelijk aan?quote:
Verhuizen naar Flevolandquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
Juistquote:
Goed voor de economiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Juist.
Want vliegveld Lelystad gaat ook een deel van die groei opvangen.
Economie?quote:
Natuurlijk is er nog een economie.quote:
Nee want daar moeten we Friesland nog induwen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet beter naar de waddenzee dan?
Je barst weer van de goeie ideeën Jortquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee want daar moeten we Friesland nog induwen.
We kunnen Friesland ook aan de duitsers geven?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Je barst weer van de goeie ideeën Jort.
Neh. Dan krijgen we nog meer kilometers grens met zequote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:26 schreef JortK het volgende:
[..]
We kunnen Friesland ook aan de duitsers geven?
Zoveel mogelijk, maar het is de bedoeling dat er nog een pjoeter naast staat als internet/printerserver. Af en toe gamen is leuk, maar ik hoef niet de allerduurste te hebben.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk, maar het is de bedoeling dat er nog een pjoeter naast staat als internet/printerserver. Af en toe gamen is leuk, maar ik hoef niet de allerduurste te hebben.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:08 schreef MPG het volgende:
Papier, dualcore is meer dan genoeg. Windows heeft al moeite genoeg om 2 cores efficient te gebruiken, laat staan 4.
Ik zie bij paradigit voor dezelfde prijs een buikbare quad en duo staan hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |