Zelfs ik zat toen al met mn snufferd in een pc gedoken, flesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toen was je 11 jaar oud pop snoes
Nou ik niet hoor. Op je elfde ja?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Zelfs ik zat toen al met mn snufferd in een pc gedoken, fles
Opa had computer bedrijf dus ben er mee opgegroeidquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Op je elfde ja?mkay
ik had er 2 maar iemand anders heeft een zooi en ik probeer wat op te zoeken eruit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
maar degene die zeggen dat ze nooit zo´n cdtje thuis hebben gehad liegen allemaal dat ze barsten
Ik was ooit een klein paupertje. Ik heb er maar 2 gehad, er stond software op die ik echt nodig had voor school, maar die gaf geen schoolversie of zoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
maar degene die zeggen dat ze nooit zo´n cdtje thuis hebben gehad liegen allemaal dat ze barsten
Ik lach mijn mama altijd heel hard uit als dat gebeurtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef PoepSnoet het volgende:
Mijn nespresso cups zijn op!![]()
Hoe kan iemand zo stom zijn....
Nou ja, je naam doet ook al niet veel goeds aan je imago natuurlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:52 schreef PoepSnoet het volgende:
Mijn nespresso cups zijn op!![]()
Hoe kan iemand zo stom zijn....
Mijn naam heeft anders niets te maken met mijn stupiditeit!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, je naam doet ook al niet veel goeds aan je imago natuurlijk
Dat geloof ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:55 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Mijn naam heeft anders niets te maken met mijn stupiditeit!
Nee klopt, dat kost je 340 euro en 6 maanden wachtenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Een naam die je gegeven is verander je niet zomaar natuurlijk
Geen idee, ken visio nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Visio? Of zoek je wat anders?
Goed verdienen voor fok! danquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee klopt, dat kost je 340 euro en 6 maanden wachtenbest te doen toch?
IRL lijkt het me nog duurderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee klopt, dat kost je 340 euro en 6 maanden wachtenbest te doen toch?
Nee, jij nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom visio ?heb ik dat nu nodig ?
dat is IRLquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
IRL lijkt het me nog duurder
Ik had er wel een stuk of... nr 11 t/m 43. Maar de meeste doen het niet meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:33 schreef Klonk het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Op je elfde ja?mkay
Arme kuukskequote:
Alweer?quote:
Ik ga me morgen loslaten in de Appie.quote:
Ik blijf bezig tot elf uurquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik blijf niet bezig Jort.
ZIjn wij klonen? Nou ja, ik ga andere dingen shoppen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Morgen en overmorgen vrij. Shoppen voor een nieuwe pjoeter
Lingerie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIjn wij klonen? Nou ja, ik ga andere dingen shoppen.
Ja, dat is een beetje het probleem. Dat gaat niet.quote:
Dat sowieso. Voor na negenen.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIjn wij klonen? Nou ja, ik ga andere dingen shoppen.
Misschien als het volle maan isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is ze niet meer met mesjes bezig?
kut, waar!quote:
Laat ik dat dan maar niet doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer Simcity 4 opstarten. Verdomd verslavend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |