quote:Love Blactually
Brian sets his sights on a girl named Carolyn and follows Stewie's advice to take things slow with the relationship, only to drive her crazy and straight into Cleveland's arms. Brian does whatever it takes to win her back, even if it means getting Cleveland's ex-wife Loretta involved.
Episode Number: 111
Season Num: 7
Prod Code: 6ACX03
First Aired: Sunday September 28, 2008
quote:Next episode: I Dream Of Jesus
Peter re-discovers his passion for the song "Surfin' Bird", but Brian and Stewie find it so annoying that they try to prevent it from being heard again. Distraught, Peter searches every record store in town for a copy of the song until he runs into Jesus himself, and the two start hanging out.
Episode Number: 112
Season Num: 7
Prod Code: 6ACX05
Airs: Sunday, October 5, 2008
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stewie was echt weer geniaal met z'n ruined.
Afgelopen zondag episode one pas, dus je mist maar 1 afleveringquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:21 schreef EdmondDantes het volgende:
Damn, ik had niet eens in de gaten dat seizoen 7 al liep.. Toch maar eens kijken dan.
Pas in april begint dat...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:01 schreef Franktastic het volgende:
Ik dacht deze aflevering even dat Cleveland de serie zou gaan verlaten, aangezien binnenkort (toch?) The Cleveland Show begint
ik ook niet! maar dat beestje zegt over die anti-abortus-vrouw hoogstwaarsch iets van 'what a c...', Brian: Yep with a capital Cquote:
cunt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:28 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik ook niet! maar dat beestje zegt over die anti-abortus-vrouw hoogstwaarsch iets van 'what a c...', Brian: Yep with a capital C
Die kwam er zo droog uitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef DaFan het volgende:
Im not a meteorologist but im pretty sure it's raining bitches
Niet zo droog als boom goes the dynamite and de 2e boom goes the dynamite, geweldige intonatie!quote:
Die was ook zo dreugquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef DaFan het volgende:
Im not a meteorologist but im pretty sure it's raining bitches
quote:
Office space ? Dat ze dat ding kapot meppen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:11 schreef DaFan het volgende:
Heerlijk weer
Kudo's voor de Office Space scene, geniaal
JA daar doen ze het met een printer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:32 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Office space ? Dat ze dat ding kapot meppen?
Wat was die andere keer dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:13 schreef Bigs het volgende:
HahaVet, tweede keer al dat ze naar Office Space verwijzen.
Je mag geen piratebay links zetten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik de links in de OP TE LOMP voor woorden vind.
Bij die eerste link krijg je verdomme gewoon een SIG van family guy.
De 2de link gaat naar een site waar de server zo traag als een rukkende slak is. Ik ga wel even naar piratebay.
Die tweede link doet het wel prima hierzo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik de links in de OP TE LOMP voor woorden vind.
Bij die eerste link krijg je verdomme gewoon een SIG van family guy.
De 2de link gaat naar een site waar de server zo traag als een rukkende slak is. Ik ga wel even naar piratebay.
Hoe geestdood/verveelt moet je zijn om zoiets echt te gaan kijken tot 1 minuut 25. Sjezusquote:
Dat deed hij ook in het filmpje wat ik je stuurde. Seizoen 6?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef shroomer het volgende:
[..]
Hoe geestdood/verveelt moet je zijn om zoiets echt te gaan kijken tot 1 minuut 25. Sjezus![]()
Hint: het is een aflevering uit vorig seizoen.
Heerlijke aflevering weer hoor.Echt goede grappen en Peter ook goed bezig.
Zo mooi ook wanneer hij heel agressief wordt en met z'n hele hoofd in beeld komt![]()
![]()
Maak 'm eens half de groottequote:
Welk nummer was dat tijdens die LP scene?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geniale aflevering.
Eerst Peter constant met dat liedje.The Bird is the Word
Wat ze echt tot het extreme toe doorvoeren en herhalen. Dat stukje met Brian en Stewie en die LP.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welk nummer was dat tijdens die LP scene?
Geniale aflevering btw.
Still van de Geto Boys (dat is het nummer als Stewie en Brian de LP stuk maken iig).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welk nummer was dat tijdens die LP scene?
Geniale aflevering btw.
Dat bedoelde ik, je moet wel enigszins zwak zinnig zijn als je niet doorhad welk nummer 'surfin' bird' wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef Zoot het volgende:
[..]
Still van de Geto Boys (dat is het nummer als Stewie en Brian de LP stuk maken iig).
Wat was de eerste keer dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:13 schreef Bigs het volgende:
HahaVet, tweede keer al dat ze naar Office Space verwijzen.
Bill Lumberg komt als character voor in de aflevering over the Church of the Holy Fonzquote:
Volgens mij is dat zo ongeveer met 75% v/d grappen van Family Guy, maar toch had het voor mij ook best continue "The bird is the word"-grappen mogen zijn. Ik heb me echt kapot gelachen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:48 schreef Zhenar het volgende:
Bird is the Word was genialiteit... van mij had de hele aflevering een aaneenschakeling mogen zijn van Peter die Bird is the Word introduceert en dan zingt![]()
![]()
![]()
De Jezus verhaallijn vond ik stukken minder en kwam ook echt totaal uit het niets
http://en.wikipedia.org/wiki/Surfin'_Birdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef petrelli het volgende:
Ontdekten ze het woord Bird pas in 1963 ofzo? Wat is in godsnaam het verhaal achter dat verslavende nummer?
quote:"Surfin' Bird" is a song performed by American surf rock band The Trashmen, which reached #4 on the Billboard Hot 100. It is a combination of two R&B hits by The Rivingtons, "Papa-Oom-Mow-Mow" and "The Bird's the Word" and was released in 1963, along with an album of the same name, becoming popular in the Vietnam war era.
Notably, it appears in the films Pink Flamingos (performed by a lip synching rectum)[1] and Full Metal Jacket. It was also used in the video game Battlefield Vietnam (as a reference to Full Metal Jacket) and the classic Steven Spielberg movie, E.T. the Extra Terrestrial.
Cover versions
This song has been covered many times, most notably by punk rock band the Ramones (1977), The Deviants, The Cramps (1979), The Queers (1994), PPM (2001) and German thrash metal group Sodom (on their Vietnam war concept album M-16). It was also covered by Pee-Wee Herman in the movie Back to the Beach, by Australian group Silverchair as a B-side, and by Peter Griffin of Family Guy.
Ja, de grappen zijn altijd random, maar de verhaallijnen lopen meestal wel een hele aflevering door. Dat Jezus gedeelte kwam halverwege de hoek om en was wel héél random. Als er nu een linkje was gelegd met Peters ambitie om The Word te verspreiden, maar zelfs dat was er niet; hij kwam Jezus gewoon toevallig tegenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:16 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo ongeveer met 75% v/d grappen van Family Guy, maar toch had het voor mij ook best continue "The bird is the word"-grappen mogen zijn. Ik heb me echt kapot gelachen.
Maandag idd geen familyguyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:26 schreef Orbis het volgende:
Als in: maandag geen Family Guy?! Zolang The Simpsons en Californication maar uitgezonden worden dan... Anders zou mijn maandag de klap niet kunnen verdragen.
Simpsons ook niet volgens mij..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:26 schreef Orbis het volgende:
Als in: maandag geen Family Guy?! Zolang The Simpsons en Californication maar uitgezonden worden dan... Anders zou mijn maandag de klap niet kunnen verdragen.
Ja, ik hoorde het ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:37 schreef Tim86 het volgende:
De nieuwe C&A reclame gebruikt The Bird Is The Word als deuntje
(wel een aftandse B-versie maar toch..)
Deze was net zo erg verkracht als Indiana Jones verkracht is door Lucas en Spielbergquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook
Er is maar één versie
http://next-episode.net/Family-Guy/show/45/overview.htmlquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:05 schreef RickoKun het volgende:
wanneer komt er nou telkens een nieuwe aflevering dan? (uit in amerika)
quote:
Ik heb het 1 keer gekeken maar vond er niet veel aan. Veel te serieus voor mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:04 schreef Han-Pekel het volgende:
tyfus wat een tegenvaller..:(
wat vinden jullie trouwens van American Dad? ik heb het nog nooit gezien, maar hoor van sommigen dat het zoiets als family guy is.. is het de moeite waard of niet?
De aflevering van vorige week was ronduit geniaal. s04e02.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Flaccid het volgende:
Welke aflevering van american dad is een aanrader. Ik was met seizoen 1 begonnen, maar aflevering 1 is al te sai.
Ik zal hem eens uitchecken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
De aflevering van vorige week was ronduit geniaal. s04e02.
lol, hoorde hem vandaag ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:37 schreef Tim86 het volgende:
De nieuwe C&A reclame gebruikt The Bird Is The Word als deuntje
(wel een aftandse B-versie maar toch..)
hoe fucking gejat!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
lol, hoorde hem vandaag ook
http://www.c-en-a.nl/comm(...)player_03_nl_NL.html
American Dad is ook tof, heb vorige week seizoen 1 gekeken, en er zaten zeker veel goede grappen bij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:04 schreef Han-Pekel het volgende:
tyfus wat een tegenvaller..:(
wat vinden jullie trouwens van American Dad? ik heb het nog nooit gezien, maar hoor van sommigen dat het zoiets als family guy is.. is het de moeite waard of niet?
Die dubbele aflevering dat Stan naar Arabie wordt gestuurd voor zijn werk en merkt dat de manier waarop moslims met vrouwen omgaan hem wel bevalt. Lawrence of Arabie of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Flaccid het volgende:
Welke aflevering van american dad is een aanrader. Ik was met seizoen 1 begonnen, maar aflevering 1 is al te sai.
Die was ook tof idd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:07 schreef Haijo het volgende:
[..]
Die dubbele aflevering dat Stan naar Arabie wordt gestuurd voor zijn werk en merkt dat de manier waarop moslims met vrouwen omgaan hem wel bevalt. Lawrence of Arabie of iets dergelijks.
Dat noemen ze een homage.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:30 schreef CaptainCab het volgende:
Over gejat praten in een Family Guy topicAlsof ze dat nummer geschreven hebben.
Ze nemen een nummer, vullen daar 1/3 van een aflevering mee, en vervolgens jatten ze gewoon een scene van een minuut uit office space.
Office Space:![]()
Office Space letterlijk kopiëren:
Idd. Die scene was ook alleen maar leuk als je de film gezien hebt.quote:
Een homage van een minuut zonder enige twist vind ik nogal lang en saai. Dan kan ik net zo goed het origineel nog eens kijken.quote:
Ahh yes. Te vetquote:
Ik niet, bij ons waren de batterijen altijd op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:08 schreef shroomer het volgende:
Oh my god ik heb vroeger zooooveel gespeeld met dat speelgoed wat stewie heeft.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:51 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik niet, bij ons waren de batterijen altijd op.
Flauwquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:57 schreef shroomer het volgende:
De music editor bij RTL 4 kijkt ook Family Guy?!
Hij gebruikt heel toevallig 'The bird's the word' als achtergrond muziek bij een filmpje over vogelbescherming.
welke aflevering? zo heet de volgende? waar kan ik em zien?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:08 schreef Dayuum het volgende:
Kan niet wachten op die Road to nazi germany aflevering vanavond. Ik vind American dad maar niks
Word vanavond in Amerika uitgezonden en ja het is de volgendequote:Op zondag 19 oktober 2008 23:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
welke aflevering? zo heet de volgende? waar kan ik em zien?
Oh daar zit een aflevering in dat de batterijen altijd op zijn door overmatig vibratorgebruik.quote:
Hij was inderdaad megagoed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:38 schreef barskio het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Mcain-Pailin op een nazi-pak.
Dat was echt te goedkoop, vond de hele aflevering wel leuk maar niet geniaal, ik had het idee dat er veel meer inzat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:38 schreef barskio het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Mcain-Pailin op een nazi-pak.
Hmm, nee dat is ergens te lezen. Meer zeg ik niet. Ga maar gewoon kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:24 schreef emokid het volgende:
Zeggen ze "Lmao"? Ik kan hem vanavond pas zien. Maar als dat zo is ben ik wel benieuwd hoe ze het uitgesproken hebben.
Dat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:01 schreef BOKA het volgende:
[..]
vond de hele aflevering wel leuk maar niet geniaal, ik had het idee dat er veel meer inzat.
neunundneunzigquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Flaccid het volgende:
Vette aflevering! Die collectie van 100 luchtballonnen
Nee, maar wel bij het Temple of Doom muziekjequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Waren er meer die kippenvel kregen bij het Back to the future muziekje?
1e keer dat hij toegeeft dat ie gay is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stewie die met z'n zelfkennis zich bij de Britse Luchtmacht binnenlult.
Possibly homosexualquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:48 schreef Flaccid het volgende:
[..]
1e keer dat hij toegeeft dat ie gay is.
Schitterend die blik van Stewie daarnaquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:11 schreef EdmondDantes het volgende:
Dat stukje als ze in dat vliegtuig zitten en de thumbs up naar hun redder een beetje escaleert...
Dat was het enige goeie weer PFFF.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:47 schreef Beauregard het volgende:
"PS, got your last message. LMAO!".
Wiesda?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Franktastic het volgende:
We're being pursued by two objects. Looks like 1 is antoher U-boat. The other appears to be Terrence Trent Darby!
Je hebt die aflevering toch ook gezien? Jij doet sowieso een beetje irritant, continu dat over-enthousiaste gedoe en dan de helft van de grappen niet snappenquote:
Dat was een grapje, ze schrokken omdat ze niet meer door de voorruit (van hun U boot) konden kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:04 schreef Dayuum het volgende:
Ik snapte die Hitler- Mickey mouse grap niet met die krant. Ik weet dat Walt disney anti Semitisch is, Maar waarom schrokken ze ervan?
Die torpedo die zo de huid raakt was ook een mooie verwijzing naar U-571quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat was een grapje, ze schrokken omdat ze niet meer door de voorruit (van hun U boot) konden kijken.
Die was mooi jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Franktastic het volgende:
We're being pursued by two objects. Looks like 1 is antoher U-boat. The other appears to be Terrence Trent Darby!
ik moest meer denken aan the blues brotherquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:30 schreef emokid het volgende:
Vooral dat stukje met die politiewagens à la Police Academy.
Dat is van voor mijn tijd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:18 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Dude, beetje muziekkennis mag wel..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef PinPine het volgende:
Waar verwezen die gasten met vleugels en lasterpistols naar ? HAWKMAN
Dat was een verwijzing naar Flash Gordon.quote:
jup want ze draaiden ook The Hero van Queen, van de soundtrackquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar Flash Gordon.
Knap staaltje herinneren dan!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:00 schreef RickoKun het volgende:
De laatste 10 minuten ofzo vond ik wel wat minder kon ik me herinneren
Hij duurt 21 minuten dude kom opquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:00 schreef RickoKun het volgende:
De laatste 10 minuten ofzo vond ik wel wat minder kon ik me herinneren
O no you can't put up your hand after taking it down. Screw you!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef J.F.Sebastian het volgende:
"he is a small business owner, tends to whine alot, kind of a hypochondriac" *alle joden staan weer op"
quote:Baby Not On Board" November 2, 2008
Peter wins a year of unlimited gas, and Brian suggests that the family use the funds to take a road trip to the Grand Canyon. So the Griffins pack up the car and hit the road, but leave some very precious cargo at home. When the family finally realizes that they have left Stewie home alone, it's a mad, explosive, hilarious dash back to Quahog.
quote:"The Man with Two Brians" November 9, 2008
After watching Johnny Knoxville on "Jackass," Peter and the guys film their own shenanigans. When Brian gets hurt, the family worries that he's getting too old, so Peter brings home a new dog. Everything is great until the "new Brian" crosses the line and humps Stewie's favorite toy.
quote:"Tales of a Third Grade Nothing" November 16, 2008
Peter's boss Angela sends him back to the third grade so that he can qualify for a work promotion. Meanwhile, Brian, Frank Sinatra Jr. and Stewie open the coolest club in Quahog.
quote:"Ocean's Three and a Half" November 30, 2008 (est.)
Summary Not Yet Available.
Gaat het erom welke dag het was? Was altijd al op zondag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef emokid het volgende:
Waarom is het naar de zondag verschoven?
Denk het zeker wel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:37 schreef BasementDweller het volgende:
The next episode better be good
Wist je dat nog niet? Wel best ironisch:)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:30 schreef RickoKun het volgende:
Lolcleveland ingesproken door een blanke gast
Ik heb dit al een keer gemeld; maar dan nogmaals: heel fijn voor je dat FG je hobby is maar jouw posts zijn dermate irritant dat je je kennis in dit geval best onder stoelen en banken mag steken. Elke keer als iemand iets zegt en jij reageert met "haha, wist je dat niet?" enzovoort is nutteloos en je spamt zo dit hele topic vol met onzin.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:36 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kuiken. Ik weet heel veel van family guy hoor![]()
Haha, wist je dat niet dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb dit al een keer gemeld; maar dan nogmaals: heel fijn voor je dat FG je hobby is maar jouw posts zijn dermate irritant dat je je kennis in dit geval best onder stoelen en banken mag steken. Elke keer als iemand iets zegt en jij reageert met "haha, wist je dat niet?" enzovoort is nutteloos en je spamt zo dit hele topic vol met onzin.
Hey dat valt wel mee dan, en dat van wist je dat niet was niet lullig bedoeld, en ik vond het namelijk ook grappig toen ik er achter kwam.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb dit al een keer gemeld; maar dan nogmaals: heel fijn voor je dat FG je hobby is maar jouw posts zijn dermate irritant dat je je kennis in dit geval best onder stoelen en banken mag steken. Elke keer als iemand iets zegt en jij reageert met "haha, wist je dat niet?" enzovoort is nutteloos en je spamt zo dit hele topic vol met onzin.
volgens mij You May Now Kiss The... Uh... Guy Who Receivesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:28 schreef Flaccid het volgende:
Even een vraagje. Normaal weet ik bijna alles maar deze kan ik niet vinden:
Er is een aflevering waarin voggesmij peter zegt: Everybody happy. En op het einde zegt hij met een half mexicaans accent: Everybody Gay. Welke aflevering is dat?
moet je beter zoeken, heb 'm al gedownloadquote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef BlackSheep het volgende:
Zou er wel moeten zijn volgens het uitzendschema. Al kan ik de aflevering inderdaad nergens vinden.
Ja ik zag hem even later ook staan. Maar het blijft vreemd dat ie zo beperkt verkrijgbaar isquote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
moet je beter zoeken, heb 'm al gedownload
Haha, wist je dat nog niet?quote:Op maandag 3 november 2008 12:19 schreef Flaccid het volgende:
Jeej weer family guy. Hij was wel leuk. Cleveland op t einde zegt dat hij een spinoff krijgt.
Ik vond dat er deze keer veel verwijzingen inzaten. Bij veel dacht ik mm is dit grappig> Maar ik ken dan ook niet zo heel veel films. (dit is niet zon opschepzin, maar komt wel zo over denk ik).quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Hij was weer leuk.. Niet geniaal zoals de vorige, maar wel leuk.
. Naar welke film verwijst dat "power of love"-gedeelte ook alweer?
Welke van de 9?quote:Op maandag 3 november 2008 12:43 schreef CrustyClown het volgende:
Idd hij staat er eindelijk op. Wel wat laat zeg...
@Flaccid, geweldige icon !!
Maakt niet uit, was geniaalquote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef shroomer het volgende:
Referentie naar Full metal jacket was meesterlijk![]()
Home alone was ook leuk, kom in de kerstsfeerWaar was die speech van Peter een referentie aan? Of een bijeenraapsel van cliches?
Naa die was iets te lang om als usericon te gebuirken.quote:Op maandag 3 november 2008 14:07 schreef CrustyClown het volgende:
Er zaten idd super veel referenties in.
@Flaccid; randomizer (had ik niet door) mara die van stewie met dat geweer.
Heb je toevallig ook dat stewie en brian die plaat van have you heard slopen???
http://www.mansonwiki.com/files/Litso/fok/flaccid/1.gif tot 9 voggesmij. Ga je ze hotlinken?quote:Op maandag 3 november 2008 14:25 schreef emokid het volgende:
Flaccid, heb je je gifs ook los ergens staan, of grotere gifjes?
Als ik me niet vergis is dat (weer) een verwijzing naar het eerste deel van de Back to the Future Triology..quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Hij was weer leuk.. Niet geniaal zoals de vorige, maar wel leuk.
. Naar welke film verwijst dat "power of love"-gedeelte ook alweer?
Klopt, usericonsquote:Op maandag 3 november 2008 14:51 schreef emokid het volgende:
Nee, wilde ze gewoon even zien. Maar ze zijn best klein.
Dacht ik al, maar twijfelde. Dacht dat het misschien iets van Ferris Bueller was (hebben ze ook weleens wat uit gehaald). BttF komt wel vaak terug. Beetje zoals Star Trek in Futurama.quote:Op maandag 3 november 2008 15:09 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dat (weer) een verwijzing naar het eerste deel van de Back to the Future Triology..
Plains, Trains and automobilesquote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef shroomer het volgende:
Referentie naar Full metal jacket was meesterlijk![]()
Home alone was ook leuk, kom in de kerstsfeerWaar was die speech van Peter een referentie aan? Of een bijeenraapsel van cliches?
Goeie aflevering.quote:Del: You wanna hurt me? Go right ahead if it makes you feel any better. I'm an easy target. Yeah, you're right, I talk too much. I also listen too much. I could be a cold-hearted cynic like you... but I don't like to hurt people's feelings. Well, you think what you want about me; I'm not changing. I like... I like me. My wife likes me. My customers like me. 'Cause I'm the real article. What you see is what you get.
Jezus wat heeft het voor zin. Bijna net zo kansloos als van die doorstuurmailtjes en dat je dan naar 10 mensen moet sturen een wens moet doen en op f4 duwen dat je ie dan uitkomt.quote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben julliie afgelopen twee weken youtube gezien? Staat helemaal vol met:
¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
º¤ø„¸Copy and Paste „ø¤º°
ø¤º°` if you think that`°º¤ø„¸
º¤ø„¸BIRD IS THE WORD¸„ø¤º°
„ø¤º°ø„¸¨°¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„
En dat soort crap..
Geen, maar ik heb zo'n idee dat dit de volgende rick roll gaat worden.quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Jezus wat heeft het voor zin. Bijna net zo kansloos als van die doorstuurmailtjes en dat je dan naar 10 mensen moet sturen een wens moet doen en op f4 duwen dat je ie dan uitkomt.
http://en.wikipedia.org/w(...)#Cultural_referencesquote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke aflevering. Hoeveel film referenties kan je in een aflevering stoppen.
De schrijver(s) kunnen ook moeilijk alles wetenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef EdmondDantes het volgende:
Hmm volgens mij mist er toch een verwijzing in die Wiki pagina..
Tenminste, Peter koopt in plaats van treinkaartjes douchegordijnringen. Als ik me goed herinner was John Candy in Planes, Trains and Automobiles douchegordijnringetjes verkoper.
Aangezien die speech van Peter ook al een verwijzing naar die film is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |