Ik vond dat er deze keer veel verwijzingen inzaten. Bij veel dacht ik mm is dit grappig> Maar ik ken dan ook niet zo heel veel films. (dit is niet zon opschepzin, maar komt wel zo over denk ik).quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Hij was weer leuk.. Niet geniaal zoals de vorige, maar wel leuk.
. Naar welke film verwijst dat "power of love"-gedeelte ook alweer?
Welke van de 9?quote:Op maandag 3 november 2008 12:43 schreef CrustyClown het volgende:
Idd hij staat er eindelijk op. Wel wat laat zeg...
@Flaccid, geweldige icon !!
Maakt niet uit, was geniaalquote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef shroomer het volgende:
Referentie naar Full metal jacket was meesterlijk![]()
Home alone was ook leuk, kom in de kerstsfeerWaar was die speech van Peter een referentie aan? Of een bijeenraapsel van cliches?
Naa die was iets te lang om als usericon te gebuirken.quote:Op maandag 3 november 2008 14:07 schreef CrustyClown het volgende:
Er zaten idd super veel referenties in.
@Flaccid; randomizer (had ik niet door) mara die van stewie met dat geweer.
Heb je toevallig ook dat stewie en brian die plaat van have you heard slopen???
http://www.mansonwiki.com/files/Litso/fok/flaccid/1.gif tot 9 voggesmij. Ga je ze hotlinken?quote:Op maandag 3 november 2008 14:25 schreef emokid het volgende:
Flaccid, heb je je gifs ook los ergens staan, of grotere gifjes?
Als ik me niet vergis is dat (weer) een verwijzing naar het eerste deel van de Back to the Future Triology..quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Hij was weer leuk.. Niet geniaal zoals de vorige, maar wel leuk.
. Naar welke film verwijst dat "power of love"-gedeelte ook alweer?
Klopt, usericonsquote:Op maandag 3 november 2008 14:51 schreef emokid het volgende:
Nee, wilde ze gewoon even zien. Maar ze zijn best klein.
Dacht ik al, maar twijfelde. Dacht dat het misschien iets van Ferris Bueller was (hebben ze ook weleens wat uit gehaald). BttF komt wel vaak terug. Beetje zoals Star Trek in Futurama.quote:Op maandag 3 november 2008 15:09 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dat (weer) een verwijzing naar het eerste deel van de Back to the Future Triology..
Plains, Trains and automobilesquote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef shroomer het volgende:
Referentie naar Full metal jacket was meesterlijk![]()
Home alone was ook leuk, kom in de kerstsfeerWaar was die speech van Peter een referentie aan? Of een bijeenraapsel van cliches?
Goeie aflevering.quote:Del: You wanna hurt me? Go right ahead if it makes you feel any better. I'm an easy target. Yeah, you're right, I talk too much. I also listen too much. I could be a cold-hearted cynic like you... but I don't like to hurt people's feelings. Well, you think what you want about me; I'm not changing. I like... I like me. My wife likes me. My customers like me. 'Cause I'm the real article. What you see is what you get.
Jezus wat heeft het voor zin. Bijna net zo kansloos als van die doorstuurmailtjes en dat je dan naar 10 mensen moet sturen een wens moet doen en op f4 duwen dat je ie dan uitkomt.quote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben julliie afgelopen twee weken youtube gezien? Staat helemaal vol met:
¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
º¤ø„¸Copy and Paste „ø¤º°
ø¤º°` if you think that`°º¤ø„¸
º¤ø„¸BIRD IS THE WORD¸„ø¤º°
„ø¤º°ø„¸¨°¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„
En dat soort crap..
Geen, maar ik heb zo'n idee dat dit de volgende rick roll gaat worden.quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Jezus wat heeft het voor zin. Bijna net zo kansloos als van die doorstuurmailtjes en dat je dan naar 10 mensen moet sturen een wens moet doen en op f4 duwen dat je ie dan uitkomt.
http://en.wikipedia.org/w(...)#Cultural_referencesquote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke aflevering. Hoeveel film referenties kan je in een aflevering stoppen.
De schrijver(s) kunnen ook moeilijk alles wetenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef EdmondDantes het volgende:
Hmm volgens mij mist er toch een verwijzing in die Wiki pagina..
Tenminste, Peter koopt in plaats van treinkaartjes douchegordijnringen. Als ik me goed herinner was John Candy in Planes, Trains and Automobiles douchegordijnringetjes verkoper.
Aangezien die speech van Peter ook al een verwijzing naar die film is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |