Dat was een verwijzing naar Flash Gordon.quote:
jup want ze draaiden ook The Hero van Queen, van de soundtrackquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar Flash Gordon.
Knap staaltje herinneren dan!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:00 schreef RickoKun het volgende:
De laatste 10 minuten ofzo vond ik wel wat minder kon ik me herinneren
Hij duurt 21 minuten dude kom opquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:00 schreef RickoKun het volgende:
De laatste 10 minuten ofzo vond ik wel wat minder kon ik me herinneren
O no you can't put up your hand after taking it down. Screw you!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef J.F.Sebastian het volgende:
"he is a small business owner, tends to whine alot, kind of a hypochondriac" *alle joden staan weer op"
quote:Baby Not On Board" November 2, 2008
Peter wins a year of unlimited gas, and Brian suggests that the family use the funds to take a road trip to the Grand Canyon. So the Griffins pack up the car and hit the road, but leave some very precious cargo at home. When the family finally realizes that they have left Stewie home alone, it's a mad, explosive, hilarious dash back to Quahog.
quote:"The Man with Two Brians" November 9, 2008
After watching Johnny Knoxville on "Jackass," Peter and the guys film their own shenanigans. When Brian gets hurt, the family worries that he's getting too old, so Peter brings home a new dog. Everything is great until the "new Brian" crosses the line and humps Stewie's favorite toy.
quote:"Tales of a Third Grade Nothing" November 16, 2008
Peter's boss Angela sends him back to the third grade so that he can qualify for a work promotion. Meanwhile, Brian, Frank Sinatra Jr. and Stewie open the coolest club in Quahog.
quote:"Ocean's Three and a Half" November 30, 2008 (est.)
Summary Not Yet Available.
Gaat het erom welke dag het was? Was altijd al op zondag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef emokid het volgende:
Waarom is het naar de zondag verschoven?
Denk het zeker wel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:37 schreef BasementDweller het volgende:
The next episode better be good
Wist je dat nog niet? Wel best ironisch:)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:30 schreef RickoKun het volgende:
Lolcleveland ingesproken door een blanke gast
Ik heb dit al een keer gemeld; maar dan nogmaals: heel fijn voor je dat FG je hobby is maar jouw posts zijn dermate irritant dat je je kennis in dit geval best onder stoelen en banken mag steken. Elke keer als iemand iets zegt en jij reageert met "haha, wist je dat niet?" enzovoort is nutteloos en je spamt zo dit hele topic vol met onzin.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:36 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kuiken. Ik weet heel veel van family guy hoor![]()
Haha, wist je dat niet dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb dit al een keer gemeld; maar dan nogmaals: heel fijn voor je dat FG je hobby is maar jouw posts zijn dermate irritant dat je je kennis in dit geval best onder stoelen en banken mag steken. Elke keer als iemand iets zegt en jij reageert met "haha, wist je dat niet?" enzovoort is nutteloos en je spamt zo dit hele topic vol met onzin.
Hey dat valt wel mee dan, en dat van wist je dat niet was niet lullig bedoeld, en ik vond het namelijk ook grappig toen ik er achter kwam.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb dit al een keer gemeld; maar dan nogmaals: heel fijn voor je dat FG je hobby is maar jouw posts zijn dermate irritant dat je je kennis in dit geval best onder stoelen en banken mag steken. Elke keer als iemand iets zegt en jij reageert met "haha, wist je dat niet?" enzovoort is nutteloos en je spamt zo dit hele topic vol met onzin.
volgens mij You May Now Kiss The... Uh... Guy Who Receivesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:28 schreef Flaccid het volgende:
Even een vraagje. Normaal weet ik bijna alles maar deze kan ik niet vinden:
Er is een aflevering waarin voggesmij peter zegt: Everybody happy. En op het einde zegt hij met een half mexicaans accent: Everybody Gay. Welke aflevering is dat?
moet je beter zoeken, heb 'm al gedownloadquote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef BlackSheep het volgende:
Zou er wel moeten zijn volgens het uitzendschema. Al kan ik de aflevering inderdaad nergens vinden.
Ja ik zag hem even later ook staan. Maar het blijft vreemd dat ie zo beperkt verkrijgbaar isquote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
moet je beter zoeken, heb 'm al gedownload
Haha, wist je dat nog niet?quote:Op maandag 3 november 2008 12:19 schreef Flaccid het volgende:
Jeej weer family guy. Hij was wel leuk. Cleveland op t einde zegt dat hij een spinoff krijgt.
Ik vond dat er deze keer veel verwijzingen inzaten. Bij veel dacht ik mm is dit grappig> Maar ik ken dan ook niet zo heel veel films. (dit is niet zon opschepzin, maar komt wel zo over denk ik).quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Hij was weer leuk.. Niet geniaal zoals de vorige, maar wel leuk.
. Naar welke film verwijst dat "power of love"-gedeelte ook alweer?
Welke van de 9?quote:Op maandag 3 november 2008 12:43 schreef CrustyClown het volgende:
Idd hij staat er eindelijk op. Wel wat laat zeg...
@Flaccid, geweldige icon !!
Maakt niet uit, was geniaalquote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef shroomer het volgende:
Referentie naar Full metal jacket was meesterlijk![]()
Home alone was ook leuk, kom in de kerstsfeerWaar was die speech van Peter een referentie aan? Of een bijeenraapsel van cliches?
Naa die was iets te lang om als usericon te gebuirken.quote:Op maandag 3 november 2008 14:07 schreef CrustyClown het volgende:
Er zaten idd super veel referenties in.
@Flaccid; randomizer (had ik niet door) mara die van stewie met dat geweer.
Heb je toevallig ook dat stewie en brian die plaat van have you heard slopen???
http://www.mansonwiki.com/files/Litso/fok/flaccid/1.gif tot 9 voggesmij. Ga je ze hotlinken?quote:Op maandag 3 november 2008 14:25 schreef emokid het volgende:
Flaccid, heb je je gifs ook los ergens staan, of grotere gifjes?
Als ik me niet vergis is dat (weer) een verwijzing naar het eerste deel van de Back to the Future Triology..quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Hij was weer leuk.. Niet geniaal zoals de vorige, maar wel leuk.
. Naar welke film verwijst dat "power of love"-gedeelte ook alweer?
Klopt, usericonsquote:Op maandag 3 november 2008 14:51 schreef emokid het volgende:
Nee, wilde ze gewoon even zien. Maar ze zijn best klein.
Dacht ik al, maar twijfelde. Dacht dat het misschien iets van Ferris Bueller was (hebben ze ook weleens wat uit gehaald). BttF komt wel vaak terug. Beetje zoals Star Trek in Futurama.quote:Op maandag 3 november 2008 15:09 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dat (weer) een verwijzing naar het eerste deel van de Back to the Future Triology..
Plains, Trains and automobilesquote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef shroomer het volgende:
Referentie naar Full metal jacket was meesterlijk![]()
Home alone was ook leuk, kom in de kerstsfeerWaar was die speech van Peter een referentie aan? Of een bijeenraapsel van cliches?
Goeie aflevering.quote:Del: You wanna hurt me? Go right ahead if it makes you feel any better. I'm an easy target. Yeah, you're right, I talk too much. I also listen too much. I could be a cold-hearted cynic like you... but I don't like to hurt people's feelings. Well, you think what you want about me; I'm not changing. I like... I like me. My wife likes me. My customers like me. 'Cause I'm the real article. What you see is what you get.
Jezus wat heeft het voor zin. Bijna net zo kansloos als van die doorstuurmailtjes en dat je dan naar 10 mensen moet sturen een wens moet doen en op f4 duwen dat je ie dan uitkomt.quote:Op maandag 3 november 2008 21:34 schreef Witchfynder het volgende:
Hebben julliie afgelopen twee weken youtube gezien? Staat helemaal vol met:
¤ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
º¤ø„¸Copy and Paste „ø¤º°
ø¤º°` if you think that`°º¤ø„¸
º¤ø„¸BIRD IS THE WORD¸„ø¤º°
„ø¤º°ø„¸¨°¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„
En dat soort crap..
Geen, maar ik heb zo'n idee dat dit de volgende rick roll gaat worden.quote:Op maandag 3 november 2008 22:14 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Jezus wat heeft het voor zin. Bijna net zo kansloos als van die doorstuurmailtjes en dat je dan naar 10 mensen moet sturen een wens moet doen en op f4 duwen dat je ie dan uitkomt.
http://en.wikipedia.org/w(...)#Cultural_referencesquote:Op maandag 3 november 2008 20:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke aflevering. Hoeveel film referenties kan je in een aflevering stoppen.
De schrijver(s) kunnen ook moeilijk alles wetenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef EdmondDantes het volgende:
Hmm volgens mij mist er toch een verwijzing in die Wiki pagina..
Tenminste, Peter koopt in plaats van treinkaartjes douchegordijnringen. Als ik me goed herinner was John Candy in Planes, Trains and Automobiles douchegordijnringetjes verkoper.
Aangezien die speech van Peter ook al een verwijzing naar die film is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |