Ik vond dat er deze keer veel verwijzingen inzaten. Bij veel dacht ik mm is dit grappig> Maar ik ken dan ook niet zo heel veel films. (dit is niet zon opschepzin, maar komt wel zo over denk ik).quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Hij was weer leuk.. Niet geniaal zoals de vorige, maar wel leuk.
. Naar welke film verwijst dat "power of love"-gedeelte ook alweer?
Welke van de 9?quote:Op maandag 3 november 2008 12:43 schreef CrustyClown het volgende:
Idd hij staat er eindelijk op. Wel wat laat zeg...
@Flaccid, geweldige icon !!
Maakt niet uit, was geniaalquote:Op maandag 3 november 2008 13:54 schreef shroomer het volgende:
Referentie naar Full metal jacket was meesterlijk![]()
Home alone was ook leuk, kom in de kerstsfeerWaar was die speech van Peter een referentie aan? Of een bijeenraapsel van cliches?
Naa die was iets te lang om als usericon te gebuirken.quote:Op maandag 3 november 2008 14:07 schreef CrustyClown het volgende:
Er zaten idd super veel referenties in.
@Flaccid; randomizer (had ik niet door) mara die van stewie met dat geweer.
Heb je toevallig ook dat stewie en brian die plaat van have you heard slopen???
http://www.mansonwiki.com/files/Litso/fok/flaccid/1.gif tot 9 voggesmij. Ga je ze hotlinken?quote:Op maandag 3 november 2008 14:25 schreef emokid het volgende:
Flaccid, heb je je gifs ook los ergens staan, of grotere gifjes?
Als ik me niet vergis is dat (weer) een verwijzing naar het eerste deel van de Back to the Future Triology..quote:Op maandag 3 november 2008 12:45 schreef Witchfynder het volgende:
Hij was weer leuk.. Niet geniaal zoals de vorige, maar wel leuk.
. Naar welke film verwijst dat "power of love"-gedeelte ook alweer?
Klopt, usericonsquote:Op maandag 3 november 2008 14:51 schreef emokid het volgende:
Nee, wilde ze gewoon even zien. Maar ze zijn best klein.
Dacht ik al, maar twijfelde. Dacht dat het misschien iets van Ferris Bueller was (hebben ze ook weleens wat uit gehaald). BttF komt wel vaak terug. Beetje zoals Star Trek in Futurama.quote:Op maandag 3 november 2008 15:09 schreef EdmondDantes het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dat (weer) een verwijzing naar het eerste deel van de Back to the Future Triology..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |