Dat was een verwijzing naar Flash Gordon.quote:
jup want ze draaiden ook The Hero van Queen, van de soundtrackquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was een verwijzing naar Flash Gordon.
Knap staaltje herinneren dan!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:00 schreef RickoKun het volgende:
De laatste 10 minuten ofzo vond ik wel wat minder kon ik me herinneren
Hij duurt 21 minuten dude kom opquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:00 schreef RickoKun het volgende:
De laatste 10 minuten ofzo vond ik wel wat minder kon ik me herinneren
O no you can't put up your hand after taking it down. Screw you!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:52 schreef J.F.Sebastian het volgende:
"he is a small business owner, tends to whine alot, kind of a hypochondriac" *alle joden staan weer op"
quote:Baby Not On Board" November 2, 2008
Peter wins a year of unlimited gas, and Brian suggests that the family use the funds to take a road trip to the Grand Canyon. So the Griffins pack up the car and hit the road, but leave some very precious cargo at home. When the family finally realizes that they have left Stewie home alone, it's a mad, explosive, hilarious dash back to Quahog.
quote:"The Man with Two Brians" November 9, 2008
After watching Johnny Knoxville on "Jackass," Peter and the guys film their own shenanigans. When Brian gets hurt, the family worries that he's getting too old, so Peter brings home a new dog. Everything is great until the "new Brian" crosses the line and humps Stewie's favorite toy.
quote:"Tales of a Third Grade Nothing" November 16, 2008
Peter's boss Angela sends him back to the third grade so that he can qualify for a work promotion. Meanwhile, Brian, Frank Sinatra Jr. and Stewie open the coolest club in Quahog.
quote:"Ocean's Three and a Half" November 30, 2008 (est.)
Summary Not Yet Available.
Gaat het erom welke dag het was? Was altijd al op zondag.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:01 schreef emokid het volgende:
Waarom is het naar de zondag verschoven?
Denk het zeker wel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:37 schreef BasementDweller het volgende:
The next episode better be good
Wist je dat nog niet? Wel best ironisch:)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:30 schreef RickoKun het volgende:
Lolcleveland ingesproken door een blanke gast
Ik heb dit al een keer gemeld; maar dan nogmaals: heel fijn voor je dat FG je hobby is maar jouw posts zijn dermate irritant dat je je kennis in dit geval best onder stoelen en banken mag steken. Elke keer als iemand iets zegt en jij reageert met "haha, wist je dat niet?" enzovoort is nutteloos en je spamt zo dit hele topic vol met onzin.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:36 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kuiken. Ik weet heel veel van family guy hoor![]()
Haha, wist je dat niet dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb dit al een keer gemeld; maar dan nogmaals: heel fijn voor je dat FG je hobby is maar jouw posts zijn dermate irritant dat je je kennis in dit geval best onder stoelen en banken mag steken. Elke keer als iemand iets zegt en jij reageert met "haha, wist je dat niet?" enzovoort is nutteloos en je spamt zo dit hele topic vol met onzin.
Hey dat valt wel mee dan, en dat van wist je dat niet was niet lullig bedoeld, en ik vond het namelijk ook grappig toen ik er achter kwam.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik heb dit al een keer gemeld; maar dan nogmaals: heel fijn voor je dat FG je hobby is maar jouw posts zijn dermate irritant dat je je kennis in dit geval best onder stoelen en banken mag steken. Elke keer als iemand iets zegt en jij reageert met "haha, wist je dat niet?" enzovoort is nutteloos en je spamt zo dit hele topic vol met onzin.
volgens mij You May Now Kiss The... Uh... Guy Who Receivesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:28 schreef Flaccid het volgende:
Even een vraagje. Normaal weet ik bijna alles maar deze kan ik niet vinden:
Er is een aflevering waarin voggesmij peter zegt: Everybody happy. En op het einde zegt hij met een half mexicaans accent: Everybody Gay. Welke aflevering is dat?
moet je beter zoeken, heb 'm al gedownloadquote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef BlackSheep het volgende:
Zou er wel moeten zijn volgens het uitzendschema. Al kan ik de aflevering inderdaad nergens vinden.
Ja ik zag hem even later ook staan. Maar het blijft vreemd dat ie zo beperkt verkrijgbaar isquote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
moet je beter zoeken, heb 'm al gedownload
Haha, wist je dat nog niet?quote:Op maandag 3 november 2008 12:19 schreef Flaccid het volgende:
Jeej weer family guy. Hij was wel leuk. Cleveland op t einde zegt dat hij een spinoff krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |