neunundneunzigquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Flaccid het volgende:
Vette aflevering! Die collectie van 100 luchtballonnen
Nee, maar wel bij het Temple of Doom muziekjequote:Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Waren er meer die kippenvel kregen bij het Back to the future muziekje?
1e keer dat hij toegeeft dat ie gay is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stewie die met z'n zelfkennis zich bij de Britse Luchtmacht binnenlult.
Possibly homosexualquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:48 schreef Flaccid het volgende:
[..]
1e keer dat hij toegeeft dat ie gay is.
Schitterend die blik van Stewie daarnaquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:11 schreef EdmondDantes het volgende:
Dat stukje als ze in dat vliegtuig zitten en de thumbs up naar hun redder een beetje escaleert...
Dat was het enige goeie weer PFFF.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:47 schreef Beauregard het volgende:
"PS, got your last message. LMAO!".
Wiesda?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Franktastic het volgende:
We're being pursued by two objects. Looks like 1 is antoher U-boat. The other appears to be Terrence Trent Darby!
Je hebt die aflevering toch ook gezien? Jij doet sowieso een beetje irritant, continu dat over-enthousiaste gedoe en dan de helft van de grappen niet snappenquote:
Dat was een grapje, ze schrokken omdat ze niet meer door de voorruit (van hun U boot) konden kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:04 schreef Dayuum het volgende:
Ik snapte die Hitler- Mickey mouse grap niet met die krant. Ik weet dat Walt disney anti Semitisch is, Maar waarom schrokken ze ervan?
Die torpedo die zo de huid raakt was ook een mooie verwijzing naar U-571quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 01:36 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dat was een grapje, ze schrokken omdat ze niet meer door de voorruit (van hun U boot) konden kijken.
Die was mooi jaquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Franktastic het volgende:
We're being pursued by two objects. Looks like 1 is antoher U-boat. The other appears to be Terrence Trent Darby!
ik moest meer denken aan the blues brotherquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:30 schreef emokid het volgende:
Vooral dat stukje met die politiewagens à la Police Academy.
Dat is van voor mijn tijd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:18 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Dude, beetje muziekkennis mag wel..
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:38 schreef PinPine het volgende:
Waar verwezen die gasten met vleugels en lasterpistols naar ? HAWKMAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |