welke aflevering? zo heet de volgende? waar kan ik em zien?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:08 schreef Dayuum het volgende:
Kan niet wachten op die Road to nazi germany aflevering vanavond. Ik vind American dad maar niks
Word vanavond in Amerika uitgezonden en ja het is de volgendequote:Op zondag 19 oktober 2008 23:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
welke aflevering? zo heet de volgende? waar kan ik em zien?
Oh daar zit een aflevering in dat de batterijen altijd op zijn door overmatig vibratorgebruik.quote:
Hij was inderdaad megagoed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:38 schreef barskio het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Mcain-Pailin op een nazi-pak.
Dat was echt te goedkoop, vond de hele aflevering wel leuk maar niet geniaal, ik had het idee dat er veel meer inzat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:38 schreef barskio het volgende:
Was weer een leuke aflevering. Mcain-Pailin op een nazi-pak.
Hmm, nee dat is ergens te lezen. Meer zeg ik niet. Ga maar gewoon kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:24 schreef emokid het volgende:
Zeggen ze "Lmao"? Ik kan hem vanavond pas zien. Maar als dat zo is ben ik wel benieuwd hoe ze het uitgesproken hebben.
Dat.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:01 schreef BOKA het volgende:
[..]
vond de hele aflevering wel leuk maar niet geniaal, ik had het idee dat er veel meer inzat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |