Simpsons ook niet volgens mij..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:26 schreef Orbis het volgende:
Als in: maandag geen Family Guy?! Zolang The Simpsons en Californication maar uitgezonden worden dan... Anders zou mijn maandag de klap niet kunnen verdragen.
Ja, ik hoorde het ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:37 schreef Tim86 het volgende:
De nieuwe C&A reclame gebruikt The Bird Is The Word als deuntje
(wel een aftandse B-versie maar toch..)
Deze was net zo erg verkracht als Indiana Jones verkracht is door Lucas en Spielbergquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook
Er is maar één versie
http://next-episode.net/Family-Guy/show/45/overview.htmlquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:05 schreef RickoKun het volgende:
wanneer komt er nou telkens een nieuwe aflevering dan? (uit in amerika)
quote:
Ik heb het 1 keer gekeken maar vond er niet veel aan. Veel te serieus voor mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:04 schreef Han-Pekel het volgende:
tyfus wat een tegenvaller..:(
wat vinden jullie trouwens van American Dad? ik heb het nog nooit gezien, maar hoor van sommigen dat het zoiets als family guy is.. is het de moeite waard of niet?
De aflevering van vorige week was ronduit geniaal. s04e02.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Flaccid het volgende:
Welke aflevering van american dad is een aanrader. Ik was met seizoen 1 begonnen, maar aflevering 1 is al te sai.
Ik zal hem eens uitchecken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
De aflevering van vorige week was ronduit geniaal. s04e02.
lol, hoorde hem vandaag ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 00:37 schreef Tim86 het volgende:
De nieuwe C&A reclame gebruikt The Bird Is The Word als deuntje
(wel een aftandse B-versie maar toch..)
hoe fucking gejat!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:45 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
lol, hoorde hem vandaag ook
http://www.c-en-a.nl/comm(...)player_03_nl_NL.html
American Dad is ook tof, heb vorige week seizoen 1 gekeken, en er zaten zeker veel goede grappen bij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:04 schreef Han-Pekel het volgende:
tyfus wat een tegenvaller..:(
wat vinden jullie trouwens van American Dad? ik heb het nog nooit gezien, maar hoor van sommigen dat het zoiets als family guy is.. is het de moeite waard of niet?
Die dubbele aflevering dat Stan naar Arabie wordt gestuurd voor zijn werk en merkt dat de manier waarop moslims met vrouwen omgaan hem wel bevalt. Lawrence of Arabie of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:15 schreef Flaccid het volgende:
Welke aflevering van american dad is een aanrader. Ik was met seizoen 1 begonnen, maar aflevering 1 is al te sai.
Die was ook tof idd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:07 schreef Haijo het volgende:
[..]
Die dubbele aflevering dat Stan naar Arabie wordt gestuurd voor zijn werk en merkt dat de manier waarop moslims met vrouwen omgaan hem wel bevalt. Lawrence of Arabie of iets dergelijks.
Dat noemen ze een homage.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:30 schreef CaptainCab het volgende:
Over gejat praten in een Family Guy topicAlsof ze dat nummer geschreven hebben.
Ze nemen een nummer, vullen daar 1/3 van een aflevering mee, en vervolgens jatten ze gewoon een scene van een minuut uit office space.
Office Space:![]()
Office Space letterlijk kopiëren:
Idd. Die scene was ook alleen maar leuk als je de film gezien hebt.quote:
Een homage van een minuut zonder enige twist vind ik nogal lang en saai. Dan kan ik net zo goed het origineel nog eens kijken.quote:
Ahh yes. Te vetquote:
Ik niet, bij ons waren de batterijen altijd op.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:08 schreef shroomer het volgende:
Oh my god ik heb vroeger zooooveel gespeeld met dat speelgoed wat stewie heeft.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:51 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik niet, bij ons waren de batterijen altijd op.
Flauwquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:57 schreef shroomer het volgende:
De music editor bij RTL 4 kijkt ook Family Guy?!
Hij gebruikt heel toevallig 'The bird's the word' als achtergrond muziek bij een filmpje over vogelbescherming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |