quote:Love Blactually
Brian sets his sights on a girl named Carolyn and follows Stewie's advice to take things slow with the relationship, only to drive her crazy and straight into Cleveland's arms. Brian does whatever it takes to win her back, even if it means getting Cleveland's ex-wife Loretta involved.
Episode Number: 111
Season Num: 7
Prod Code: 6ACX03
First Aired: Sunday September 28, 2008
quote:Next episode: I Dream Of Jesus
Peter re-discovers his passion for the song "Surfin' Bird", but Brian and Stewie find it so annoying that they try to prevent it from being heard again. Distraught, Peter searches every record store in town for a copy of the song until he runs into Jesus himself, and the two start hanging out.
Episode Number: 112
Season Num: 7
Prod Code: 6ACX05
Airs: Sunday, October 5, 2008
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stewie was echt weer geniaal met z'n ruined.
Afgelopen zondag episode one pas, dus je mist maar 1 afleveringquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:21 schreef EdmondDantes het volgende:
Damn, ik had niet eens in de gaten dat seizoen 7 al liep.. Toch maar eens kijken dan.
Pas in april begint dat...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:01 schreef Franktastic het volgende:
Ik dacht deze aflevering even dat Cleveland de serie zou gaan verlaten, aangezien binnenkort (toch?) The Cleveland Show begint
ik ook niet! maar dat beestje zegt over die anti-abortus-vrouw hoogstwaarsch iets van 'what a c...', Brian: Yep with a capital Cquote:
cunt?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:28 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik ook niet! maar dat beestje zegt over die anti-abortus-vrouw hoogstwaarsch iets van 'what a c...', Brian: Yep with a capital C
Die kwam er zo droog uitquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef DaFan het volgende:
Im not a meteorologist but im pretty sure it's raining bitches
Niet zo droog als boom goes the dynamite and de 2e boom goes the dynamite, geweldige intonatie!quote:
Die was ook zo dreugquote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:45 schreef DaFan het volgende:
Im not a meteorologist but im pretty sure it's raining bitches
quote:
Office space ? Dat ze dat ding kapot meppen?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:11 schreef DaFan het volgende:
Heerlijk weer
Kudo's voor de Office Space scene, geniaal
JA daar doen ze het met een printer.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:32 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Office space ? Dat ze dat ding kapot meppen?
Wat was die andere keer dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:13 schreef Bigs het volgende:
HahaVet, tweede keer al dat ze naar Office Space verwijzen.
Je mag geen piratebay links zetten.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik de links in de OP TE LOMP voor woorden vind.
Bij die eerste link krijg je verdomme gewoon een SIG van family guy.
De 2de link gaat naar een site waar de server zo traag als een rukkende slak is. Ik ga wel even naar piratebay.
Die tweede link doet het wel prima hierzo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik de links in de OP TE LOMP voor woorden vind.
Bij die eerste link krijg je verdomme gewoon een SIG van family guy.
De 2de link gaat naar een site waar de server zo traag als een rukkende slak is. Ik ga wel even naar piratebay.
Hoe geestdood/verveelt moet je zijn om zoiets echt te gaan kijken tot 1 minuut 25. Sjezusquote:
Dat deed hij ook in het filmpje wat ik je stuurde. Seizoen 6?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef shroomer het volgende:
[..]
Hoe geestdood/verveelt moet je zijn om zoiets echt te gaan kijken tot 1 minuut 25. Sjezus![]()
Hint: het is een aflevering uit vorig seizoen.
Heerlijke aflevering weer hoor.Echt goede grappen en Peter ook goed bezig.
Zo mooi ook wanneer hij heel agressief wordt en met z'n hele hoofd in beeld komt![]()
![]()
Maak 'm eens half de groottequote:
Welk nummer was dat tijdens die LP scene?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Geniale aflevering.
Eerst Peter constant met dat liedje.The Bird is the Word
Wat ze echt tot het extreme toe doorvoeren en herhalen. Dat stukje met Brian en Stewie en die LP.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welk nummer was dat tijdens die LP scene?
Geniale aflevering btw.
Still van de Geto Boys (dat is het nummer als Stewie en Brian de LP stuk maken iig).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:26 schreef Bolter het volgende:
[..]
Welk nummer was dat tijdens die LP scene?
Geniale aflevering btw.
Dat bedoelde ik, je moet wel enigszins zwak zinnig zijn als je niet doorhad welk nummer 'surfin' bird' wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef Zoot het volgende:
[..]
Still van de Geto Boys (dat is het nummer als Stewie en Brian de LP stuk maken iig).
Wat was de eerste keer dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:13 schreef Bigs het volgende:
HahaVet, tweede keer al dat ze naar Office Space verwijzen.
Bill Lumberg komt als character voor in de aflevering over the Church of the Holy Fonzquote:
Volgens mij is dat zo ongeveer met 75% v/d grappen van Family Guy, maar toch had het voor mij ook best continue "The bird is the word"-grappen mogen zijn. Ik heb me echt kapot gelachen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:48 schreef Zhenar het volgende:
Bird is the Word was genialiteit... van mij had de hele aflevering een aaneenschakeling mogen zijn van Peter die Bird is the Word introduceert en dan zingt![]()
![]()
![]()
De Jezus verhaallijn vond ik stukken minder en kwam ook echt totaal uit het niets
http://en.wikipedia.org/wiki/Surfin'_Birdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:13 schreef petrelli het volgende:
Ontdekten ze het woord Bird pas in 1963 ofzo? Wat is in godsnaam het verhaal achter dat verslavende nummer?
quote:"Surfin' Bird" is a song performed by American surf rock band The Trashmen, which reached #4 on the Billboard Hot 100. It is a combination of two R&B hits by The Rivingtons, "Papa-Oom-Mow-Mow" and "The Bird's the Word" and was released in 1963, along with an album of the same name, becoming popular in the Vietnam war era.
Notably, it appears in the films Pink Flamingos (performed by a lip synching rectum)[1] and Full Metal Jacket. It was also used in the video game Battlefield Vietnam (as a reference to Full Metal Jacket) and the classic Steven Spielberg movie, E.T. the Extra Terrestrial.
Cover versions
This song has been covered many times, most notably by punk rock band the Ramones (1977), The Deviants, The Cramps (1979), The Queers (1994), PPM (2001) and German thrash metal group Sodom (on their Vietnam war concept album M-16). It was also covered by Pee-Wee Herman in the movie Back to the Beach, by Australian group Silverchair as a B-side, and by Peter Griffin of Family Guy.
Ja, de grappen zijn altijd random, maar de verhaallijnen lopen meestal wel een hele aflevering door. Dat Jezus gedeelte kwam halverwege de hoek om en was wel héél random. Als er nu een linkje was gelegd met Peters ambitie om The Word te verspreiden, maar zelfs dat was er niet; hij kwam Jezus gewoon toevallig tegenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:16 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zo ongeveer met 75% v/d grappen van Family Guy, maar toch had het voor mij ook best continue "The bird is the word"-grappen mogen zijn. Ik heb me echt kapot gelachen.
Maandag idd geen familyguyquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:26 schreef Orbis het volgende:
Als in: maandag geen Family Guy?! Zolang The Simpsons en Californication maar uitgezonden worden dan... Anders zou mijn maandag de klap niet kunnen verdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |