Jij zei in het vorige topic "morituri te salutant".quote:Op maandag 29 september 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hongeren?
Ik heb een taart gebakken vandaag, jah
Stukje?
Oh, ik was Sopranos aan het kijken. Maar Kim, wat jammer, het is zo'n lekkere blije chica!
Ik snap dat je daarvan schrikt ja. Op zich klinkt het wel alsof hij niks meer van plan is nu hij jou heeft.quote:Op maandag 29 september 2008 00:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nu maak ik hem weer vol. Ik hoop dat ie niet op fok zit (zit ie niet)
of mee leest want ik voel me ook schuldig dat ik z'n privacy niet heb gerespecteerd!
[spoiler]
Het klinkt alsof ze hebben liggen neuken op een harde grond maar dat hij verder niet meer met haar af wil sprekenquote:Op maandag 29 september 2008 00:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, fipo.
[..]
Ik snap dat je daarvan schrikt ja. Op zich klinkt het wel alsof hij niks meer van plan is nu hij jou heeft.
Oeh, Kim, wil je met me hyven?quote:Op maandag 29 september 2008 01:02 schreef k_i_m het volgende:
Het klinkt alsof hij op een feestje was waar hij en vele andere mensen zijn blijven slapen. Hij heeft 's avonds met haar gekletst, en daarna zijn ze allebei in hun eigen slaapzak op de grond/bank blijven slapen. Zij moest weg, hij lag nog te snurken en zij vond hem leuk dus heeft hem opgezocht op Hyves. Daarop stuurt zij een gematigd berichtje om te kijken of ze contact met hem kan krijgen (daarom gaat het ook over het feest, en niet iets belangrijks) en dat lijkt niet zo goed te lukken. Daarop stuurt ze hem een berichtje of hij een keer langs wil komen en dat kapt hij af.
Nog een reden waarom ik echt een gruwelijke hekel aan Hyves heb. Iedereen kan iedereen maar zoeken "voor de gezelligheid"
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK Kim, dit klinkt echt heel ranzig. En ik heb al vrij veel wijn op.quote:Op maandag 29 september 2008 01:14 schreef k_i_m het volgende:
Mag ik dan ook in je hol komen zitten? Whehe.
quote:Op maandag 29 september 2008 01:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooh gaaf! Foto! Zodat ik DE pasfoto kan verdringen
Ja, ik moet ook werkenquote:Op maandag 29 september 2008 01:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet ook naar mijn nest. Want ik moet morgen. werken
. Ik heb alleen barstende koppijn, dus ik denk dat ik nog wel een uurtje wakker lig. Boh
.
Sjoeg.... Lieverd.... EET!!!quote:Op maandag 29 september 2008 07:30 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag echt proberen weer normaal te doen, want gisteren niet echt avondgegeten, alleen maar van de kinderen en van mijn man meegebietst van Burger King menu's. Neem ik expres niks, eet ik er alsmnog wat van. Stomme ik. En de dag was verder ook stom.
quote:Op maandag 29 september 2008 07:57 schreef Sugar het volgende:
Ik kan de kcal niet tellen, weet niet hoeveel gram enzo. Maar het valt niet mee, denk ik.
Verder stom: ruzie óf helemaal niks met mijn man, geen contact, volledig naast elkaar leven. Leuk.![]()
Het komt wel weer goed, maar er spoken vaak gedachten en opmerkingen van anderen door mijn hoofd, die me keer op keer vertellen dat ik dik ben en absoluut niet slank. En hoe ik erbij kóm dat wel te zijn!
Kijk eens;quote:Op maandag 29 september 2008 07:30 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag echt proberen weer normaal te doen, want gisteren niet echt avondgegeten, alleen maar van de kinderen en van mijn man meegebietst van Burger King menu's. Neem ik expres niks, eet ik er alsmnog wat van. Stomme ik. En de dag was verder ook stom.
Ik wou dat ik dood wasquote:Op maandag 29 september 2008 09:24 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Kim? Moet zeggen dat ik vanmorgen wel wat frisse tegenzin voelde toen mijn wekker gingMaar nu gaat het wel weer. Jij?
Pfff... Balen. Hoe lang nog tot je contract afloopt?quote:Op maandag 29 september 2008 09:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dood was. Ik voel me beroerd! Ik ben echt enorm ongesteld, overal pijn in mijn rug (en ik was net vorige week naar de chiropractor geweest dat het eindelijk over was) en tot overmaat van ramp was het kind vannacht ook weer wakker ineens. Maargoed, maar één dag, morgen ben ik weer vrij
.
Is één van de zeven schoonheden volgensmij.quote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook bruin haar en blauwe ogen, EwelinaVolgens mij niet zo heel zeldzaam, toch?
Ik dacht dat blond met bruine ogen dat wasquote:Op maandag 29 september 2008 10:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is één van de zeven schoonheden volgensmij.
Dat hoort er ook bijquote:Op maandag 29 september 2008 10:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat blond met bruine ogen dat wasMan en ik hebben trouwens allebei bruin haar en blauw(ig)e ogen.
Ik bezit alleen nummer 7.quote:1. Lichte ogen bij donkerhaar
2. Donkere ogen bij licht haar
3. Kuiltjes in je wangen als je lacht
4. Amandelvormige ogen
5. Moedervlek bij je lip
6. Hele lieve Sproetjes
7. Lang gekrulde wimpers
Ik heb zelf donkerblond met rode gloed, alleen geen groene ogen, maar bruine. En brede mannen zijnquote:Op maandag 29 september 2008 10:00 schreef Goodbye het volgende:
De mijne is donkerblond met een rode gloed en heeft groene ogen.Normaal hou ik niet zo van rood, omdat het vaak van die iele jongetjes zijn, maar ik heb een brede man
Zo knalblauw is wel weer engquote:Op maandag 29 september 2008 10:03 schreef Ewelina het volgende:
Correctie: ik bedoel echt donkerbruin haar en van die knalblauwe ogen. Ik val er echt voor
Zoiets als dit:
http://images.askmen.com/(...)bledel-picture-5.jpg
Ik kan niet op een mannelijke ster komen die ook dit soort ogen heeft icm donkerbruin haarJa, Elijah Wood, maar die vind ik dan weer niet zo
Ik heb ze geen van 7 geloof ikquote:Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat hoort er ook bij
Bron
[..]
Ik bezit alleen nummer 7.
Ik bezit geen van allen.quote:Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat hoort er ook bij
Bron
[..]
Ik bezit alleen nummer 7.
Ik vind het maar een apart lijstje eerlijk gezegd. Je hebt best lelijke mensen met sproeten en gekrulde wimpers.quote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bezit geen van allen.
Ik ben lelijk!.
Vind jij dit lelijk:quote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bezit geen van allen.
Ik ben lelijk!.
En een unobrow!quote:Op maandag 29 september 2008 10:11 schreef vamperotica het volgende:
Ik "heb" er ook 1 met donker haar en lichte ogen....
[ afbeelding ]
Sjoeg....quote:Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef Sugar het volgende:
ColdFeet, het zijn inderdaad opmerkingen ook uit het verleden, maar ook (zoals vamp al vermoedt) verdraaiingen of interpretaties van opmerkingen van nu, ook van hier. Eigen schuld, ik laat me hier ook zien en kan reacties verwachten.
Ik raap mezelf bij elkaar en zeur niet verder.
I know...Maar dat viel niet op toen ik 'm leerde kennen in het holst van de nacht in een schaars verlichte kroeg!quote:Op maandag 29 september 2008 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En een unobrow!
Nee geintje hoor, schattige foto zo met kind.
Kun je eens een voorbeeld geven? Er staat mij namelijk echt niets bij. Maar ik lees niet alles.quote:Op maandag 29 september 2008 10:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, ColdFeet, ook van hier. Maar dat zijn dingen die ik zelf verkeerd oppak en die lang blijven hangen, ook door mezelf. SHE zei laatst al: je moet je wapenen tegen jezelf, niet tegen anderen. Ik doe het zelf, met materiaal van een ander. En geloof me, soms waren die opmerkingen echt kwetsend, maar soms ook niet.
Hihi, dat is liefde toch ook? Elkaars 'gebreken' accepteren of er zelfs van houden ofzo.quote:Op maandag 29 september 2008 10:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
I know...Maar dat viel niet op toen ik 'm leerde kennen in het holst van de nacht in een schaars verlichte kroeg!En toen was het kwaad al geschied...Vamp was in luv!!
Schijnbaar heeft ie 'm vroeger wel eens proberen te "splitsen" maar was dat geen succes....
Ja, ik moest idd nog aan je denken! Er moet idd een raar sfeertje hangen daar...quote:Op maandag 29 september 2008 10:55 schreef Aventura het volgende:
Rare, rare dag vandaag. Het is mijn allerlaatste werkdag, ben dus een beetje emo. Het is ook een heel rare dag, want ik verlaat het bedrijf dat nu zo ontzettend in het nieuws is...De sfeer is hier heel...vreemd. Business as usual enerzijds, en een soort verdwaasdheid, wat nu? Ik ben blij dat ik 'op tijd' ben weggegaan, eerlijk gezegd.
ik heb als poolmedewerker kas/balie gewerkt bij ABN AMRO toen ze daar een jaar of 5 geleden bezig waren mensen eruit te werken.. had er niks mee te maken verder, maar t was echt een super rare sfeer.quote:Op maandag 29 september 2008 10:55 schreef Aventura het volgende:
Rare, rare dag vandaag. Het is mijn allerlaatste werkdag, ben dus een beetje emo. Het is ook een heel rare dag, want ik verlaat het bedrijf dat nu zo ontzettend in het nieuws is...De sfeer is hier heel...vreemd. Business as usual enerzijds, en een soort verdwaasdheid, wat nu? Ik ben blij dat ik 'op tijd' ben weggegaan, eerlijk gezegd.
Zeker...ben blij dat ik nu bij een niet-beursgenoteerd bedrijf ga werken, haha!quote:Op maandag 29 september 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik moest idd nog aan je denken! Er moet idd een raar sfeertje hangen daar...
Inderdaad! Dus misschien gaat ie wel gewoon vreemd hoor, maar is ie gewoon zo wijs om dat niet op hyves te zettenquote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:
@ PF: als er iets aan de hand zou zijn zou hij toch wel zo slim zijn om die berichtjes van zn hyves te halen?
Oh, fijn dat ze in de OP komen, ik ben wel benieuwd namelijk!quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef SHE het volgende:
Ik heb van Kim de eerste twee schema's weer toegemaild gekregen dus die ga ik even sharen via googledocs, dan zet ik ze in de OP.
Ik maak ook een nieuwe voor Kim, en die zet ik erbij.
Ik nummer ze gewoon, dus dan kan je zelf kiezen.
Wie mee wil doen kan meedoen, let wel..het zijn schema's met een bepaalde opbouw, dus als je begint, begin dan bij 1.
Oeh, maar welke heeft dan gelijk?quote:Op maandag 29 september 2008 11:30 schreef Miss_S het volgende:
Daar was ik ook weer
Net 35 minuten 'gesport' met de Wii Fit![]()
Alleen iets minder leuk dat hij ruim 3 kilo meer aangeeft dan mijn weegschaal
Nee er was niets aan de hand! Het was 48 uur leuk met hem en dan ga ik zelf spoken zien.quote:Op maandag 29 september 2008 09:46 schreef omearos het volgende:
KIM, beterschapvoor PF en Viking, wat een gedoe met relaties.
Ik zit nog in de blije-puber-vlindertjes-verliefd-fase, dus heb gelukkig geen last van vervelende bijwerkingen van het hebben van een relatie. Mijn vriend heeft trouwens ook bruin haar en blauwe ogen en houdt van chocolaen van katten
@Greys, dit katje heb ik een paar weken terug uit het asiel gehaald. Ik wou al heel lang een tweede katje en ik vond de asiel-actie een goede hint om maar eens daad bij woord te voegen.
quote:Op maandag 29 september 2008 11:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, maar welke heeft dan gelijk?
Het was in z'n inbox, privé berichtenquote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb als poolmedewerker kas/balie gewerkt bij ABN AMRO toen ze daar een jaar of 5 geleden bezig waren mensen eruit te werken.. had er niks mee te maken verder, maar t was echt een super rare sfeer.
geniet toch maar van je laatste dagje hoor!
@ PF: als er iets aan de hand zou zijn zou hij toch wel zo slim zijn om die berichtjes van zn hyves te halen? neem aan dat ie weet dat jij ook hyves hebt, nou, als ie iets te verbergen had, dan zou hij t wel verbergen.
niet zorgen maken!
Het is natuurlijk ook maar een nummertje. Het gaat erom hoe je in je vel zitquote:Op maandag 29 september 2008 11:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ga er meestal van uit diegene die het meest aangeeft gelijk heeft...maar blijf toch van mijn echte weegschaal uitgaan
Daar ben ik ook op begonnen toen ik 98kilo woog dus daar ga ik mee verder
picture perfectquote:Op maandag 29 september 2008 11:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Inderdaad! Dus misschien gaat ie wel gewoon vreemd hoor, maar is ie gewoon zo wijs om dat niet op hyves te zetten![]()
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: Hardgekookt eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhammen, vitalinea, appels
D: Geen idee, ga bij vriendinnen eten, maar ik zal netjes doen
Zo goed SHE?
In een notedop: ABN AMRO werd vorig jaar overgenomen door Fortis. Dat was een fatale vergissing. Fortis is omgevallen en zet ABN weer in de uitverkoopbakken. De volgende koper heeft een koopie: van 24 miljard, voor 12 miljardquote:Op maandag 29 september 2008 11:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het was in z'n inbox, privé berichten
Wat is er aan de hand dan met abnIk heb al een paar dagen geen nieuws gezien
Nee, pindakaas is okee. Het stomme is dat als ik een andere volgorde had aangehouden ik waarschijnlijk wel genoeg had. En misschien heb ik dat ook evengoed wel hoor. Maar nóg meer brood is niet aan te raden toch?quote:Op maandag 29 september 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
Je mag ook ander beleg als je wil, of droog brood, of rauwkost, of ei, of kip
Ja dat kan, dan moet je een klein iemand voorstellen met een rokje van vier centimeter. Dat effect.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe kun je nou TE lange benen hebben voor een rokje?
[ afbeelding ]
Skinnys zijn leukquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:34 schreef Plukie86 het volgende:
Geen skinny....Die dingen zijn zo godsgruwelijk lelijk... En NIET sexy.
Broek met beetje uitlopende pijpen aan de onderkant? Krijg je mooie kont van.O ja die had je al.
Ik was toen al wegquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
Farfallus; ik zou voor wit gaan. Vandaag is een goede dag voor wit.
Nee ik moest echt gaan en naakt was geen optiequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Maw PF moest gewoon even miepen.
Mag hoorVeel plezier
Ja, en ze zijn leuk. I promise. Ik zie er altijd al te netjes uit en te stijf dus ze konden bestquote:
Je hebt nieuw schema tot vrijdag.quote:Op maandag 29 september 2008 12:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, pindakaas is okee. Het stomme is dat als ik een andere volgorde had aangehouden ik waarschijnlijk wel genoeg had. En misschien heb ik dat ook evengoed wel hoor. Maar nóg meer brood is niet aan te raden toch?
Ei is hier alleen maar vies gebakken, kip zit alleen in kroketten en rauwkost is elke dag weer een verrassing wat voor salade ze gemaakt hebben. Meestal zijn het dingen met saus en toevoegingen.
Ik moet gewoon morgen weer netjes alles meenemen.
Probiotica heeft een gunstige werking op je darmflora, zou raar zijn als je hiervan echt verstopt raakt.quote:Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zeker...ben blij dat ik nu bij een niet-beursgenoteerd bedrijf ga werken, haha!
Even iets anders, ik neem sinds kort probiotica-capsules. Etos huismerk, met Lactobacillus nog-wat. Maareh, nu kan ik niet meer naar de wc. Is dat normaal, moet ik doorzetten of...?
2/3quote:Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef Goodbye het volgende:
SHE, die recepten die in de schema's staan, op hoeveel personen is dat gebaseerd?
Ik ga me er eens goed in verdiepen!quote:Op maandag 29 september 2008 12:30 schreef SHE het volgende:
[..]
2/3
Kan zijn dat je overhoud, maar da's niet erg. Kan je de volgende dag mee lunchen
Ik eet nu twee crackers met pindakaasquote:Op maandag 29 september 2008 12:29 schreef Goodbye het volgende:
PF!![]()
Ik heb ontbeten met twee broodjes gekookt ei. En heb nu nog steeds geen honger!
Weet ik, daarom zijn er nog al wat pogingen gestrandquote:Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Teveel zelfvertrouwen is niet goed voor de lijn hoor
Ik wil heel graag melk als ik teveel sambal heb gegeten
Nou, ik moet zeggen dat het een stuk scheelt dat ik tenminste weer in de spiegel kan kijken en kan zeggen dat ik er goed uitzie (op dat kleine buikje na danquote:Op maandag 29 september 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je zelfbeeld zou eigenlijk geen reden moeten zijn om af te vallen
Eerder van.. Ik ben nu ZO leuk.. Dat als ik nu NOG gezonder zou eten en NOG beter
dan, nou dan ben ik net een fotomodel
Ipv. huuuuuh ik ben dik en lelijk ik moet afvallen. Maar goed, zo werkt het ook (nog) niet bij mij
Nou het lijkt er vaak wel op. Maar dan heb je gewoon saaie kutvriendenquote:Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik vind het ook weer stom als echt dikke mensen dat zeggen. Van 'Ja ik ben toch al wat stevig, dat betekent toch niet dat ik niet meer gezellig mag doen?' Alsof gezellig doen alleen (vr)eten is.
nee, daar heb je gelijk in. maar aan de andere kant: zeker toen ik nog dikker was maar ook nu nog heb ik heel vaak t gevoel dat mensen me er op aan kijken als ik iets lekkers eet.quote:Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik vind het ook weer stom als echt dikke mensen dat zeggen. Van 'Ja ik ben toch al wat stevig, dat betekent toch niet dat ik niet meer gezellig mag doen?' Alsof gezellig doen alleen (vr)eten is.
Ik snap dat je dat gevoel hebt en ik moet je zeggen dat ik dat gevoel ook wel eens heb als ik snoep op straat hoor!quote:Op maandag 29 september 2008 13:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, daar heb je gelijk in. maar aan de andere kant: zeker toen ik nog dikker was maar ook nu nog heb ik heel vaak t gevoel dat mensen me er op aan kijken als ik iets lekkers eet.
zo van "ik zie wel hoe jij zo bent geworden" of "zou je dat nou wel doen"
terwijl niemand weet hoe ik de rest van de dag/week/maand eet. of dat ik 15 kilo ben afgevallen ondanks die ene kit kat chunky die ze mij in de trein zien eten
Heb jij ook dat je achteraf pas ziet dat je toen toch wel wat steviger was dan je zelf dacht?quote:Op maandag 29 september 2008 12:51 schreef Ewelina het volgende:
Buiten dat, zelfbeeld bestaat uit meer dan alleen uiterlijk. Toen ik nog overgewicht had was mijn zelfbeeld an sich niet eens zo beroerd, maar ik voelde me gewoon dik/fors. Toch wat anders.
Ik denk dat ik het toch ook maar eens ga proberen. Voor deze week heb ik al boodschappen gedaan, dus dan wordt het volgende week, maar goed.quote:
Hebben ze daar helemaal ongelijk in? Die 15 kilo is er niet aangekomen van te veel spruitjes etenquote:Op maandag 29 september 2008 13:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
nee, daar heb je gelijk in. maar aan de andere kant: zeker toen ik nog dikker was maar ook nu nog heb ik heel vaak t gevoel dat mensen me er op aan kijken als ik iets lekkers eet.
zo van "ik zie wel hoe jij zo bent geworden" of "zou je dat nou wel doen"
terwijl niemand weet hoe ik de rest van de dag/week/maand eet. of dat ik 15 kilo ben afgevallen ondanks die ene kit kat chunky die ze mij in de trein zien eten
Om even voor mijn beurt te spreken. Kwakveense maakt een punt door te zeggen dat één zo'n snack een uitzondering is op haar verder gezonde eetpatroon. Degene in de trein denkt waarschijnlijk 'Goh, die propt alleen maar troep naar binnen, bah'.quote:Op maandag 29 september 2008 13:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hebben ze daar helemaal ongelijk in? Die 15 kilo is er niet aangekomen van te veel spruitjes eten
Sowieso zou ik eerst het http://www.scdiet.nl/ proberen. Die werkt echt goed voor je darmen.quote:Op maandag 29 september 2008 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het toch ook maar eens ga proberen. Voor deze week heb ik al boodschappen gedaan, dus dan wordt het volgende week, maar goed.
Denk je dat het minder koolhydraten-idee ook helpt tegen onrustige darmen en een schommelende suikerspiegel, of moet ik dan nog iets aanpassen? Ik weet dat mijn moeder voor hetzelfde probleem wel baat had bij een dieet met weinig kh's/suiker.
Oja, eetlijstje vandaag:
O: Brinta met magere sojamelk, koffie met een scheutje halfvolle melk
T: boterham met kaas en mosterd, veel rooibosthee
L: twee sneeën brood met cup-a-soup
T: nog een sneetje brood met iets
D: vegaburger met aardappelpuree (alleen aardappel en een beetje melk) en sperzieboontjes
Ik weet dat het misschien wat veel brood is, en ook niet echt mager beleg maar dat had ik nog niet in huis. Ik heb in principe van 9 tot 5 college/practicum (nu toevallig een tussenuur), en daar krijg je best honger van. Ik moet nog even nadenken over een manier om 1 of 2 sneeën brood te vervangen door iets anders, maar het moet wel tussen de colleges door kunnen.
Zak chips, bergen bonbon blocs etc. Been there, done that. Ik ben ook 15 kilo afgevallen (meer dan eensquote:Op maandag 29 september 2008 13:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die 15 kilo kan er ook aangekomen zijn door een wijntje teveel, altijd veel boter, jus, veeel vlees, veel stokbroodjes met hapjes etc.
Het hoeft niet allemaal door candybars te komen!
Daar val je niet van af, toch?quote:Op maandag 29 september 2008 13:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Sowieso zou ik eerst het http://www.scdiet.nl/ proberen. Die werkt echt goed voor je darmen.
Als die werkt en je minstens een maand klachtenvrij bent, dan zou ik aan de schema's beginnen.
Is ook makkelijker, gewoon alleen eten wat in de groene lijst staat.
Hee hallo, dat zeg ik toch ook niet. Ik weet niet wat het eetpatroon van Kwakveense precies is, maar volgensmij vallen de bovengenoemde dingen daar (over het algemeen) niet onderquote:Op maandag 29 september 2008 13:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zak chips, bergen bonbon blocs etc. Been there, done that. Ik ben ook 15 kilo afgevallen (meer dan eens).
Maar dat noem ik geen 'verder gezond eetpatroon'
hm, nu voel ik me toch wel aangesproken.... (sorry cfquote:Op maandag 29 september 2008 13:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zak chips, bergen bonbon blocs etc. Been there, done that. Ik ben ook 15 kilo afgevallen (meer dan eens).
Maar dat noem ik geen 'verder gezond eetpatroon'
edit: ik haalde computer girl en goodbye door elkaar, sorry!quote:Op maandag 29 september 2008 13:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee hallo, dat zeg ik toch ook niet. Ik weet niet wat het eetpatroon van Kwakveense precies is, maar volgensmij vallen de bovengenoemde dingen daar (over het algemeen) niet onder
Ik ben heel erg daarin, maar niet alleen bij dikke mensen hoor.quote:Op maandag 29 september 2008 13:27 schreef kwakveense het volgende:
maar ik vind het niet fijn om puur OMDAT ik dik ben bij alles wat ik in t openbaar eet erop beoordeeld te worden. omdat mensen nu eenmaal de context niet weten.
quote:Op maandag 29 september 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk omdat computer girl zelf teveel rommel heeft gegeten, sneller verwacht dat andere mensen ook dik worden van teveel rommel ipv teveel redelijk gezonde dingen.
Is dat niet ook een beetje afgunst, omdat je het zelf niet kunt hebben mag niemand het?quote:Op maandag 29 september 2008 13:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik ben heel erg daarin, maar niet alleen bij dikke mensen hoor.
Iedereen die overdag in de stad een zak patat met mayo loopt te eten heb ik iets van ''. Of van die mensen die 's middags om een uur of 4 pizza eten. Snap ik ook niet.
nou nou nou, laten we toch echt eventjes eerlijk zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk omdat computer girl zelf teveel rommel heeft gegeten, sneller verwacht dat andere mensen ook dik worden van teveel rommel ipv teveel redelijk gezonde dingen.
nee. Ik eet echt wel eens patatquote:Op maandag 29 september 2008 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat niet ook een beetje afgunst, omdat je het zelf niet kunt hebben mag niemand het?
ik zal ook nooit ontkennen dat ik te dik ben geworden van vreten. de omstandigheden waarin dat gebeurde nog even buiten beschouwing latend.quote:Op maandag 29 september 2008 13:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou nou nou, laten we toch echt eventjes eerlijk zijn.
Niemand wordt dik van een gezond gevarieerd eetpatroon in gezonde normale hoeveelheden.
En met dik bedoel ik niet maatje 40, maar maatje 44 en hoger.
Ok, er zal vast wel ergens iemand zijn die een stofwisselingszioekte heeft, maar 99% van de gevallen is het patat/snoep/snaaien voor de buis etc.
Ik weet precies waarom ik altijd aangekomen ben, veels te veel snoepen in combinatie met grote borden vol rijst 's avonds.
Biologisch gezien misschien, maar eten is zoveel meer dan bouwstoffen voor je lichaam.quote:Op maandag 29 september 2008 13:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In friet zitten nog pitamientjes
net als in pizza
maar in koek of kitkat niet echt (nja.. pitamientjes in de boter of de cacao?)
dus dan is het sowieso rommel
same here. en ik vind het idd ook naar als ik mensen om 11 uur friet zie eten als snack of lunch.quote:Op maandag 29 september 2008 13:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee. Ik eet echt wel eens patat, maar ipv avondeten en nooit als snack
Dat wilde ik ook nog zeggen ja. Eén keer gehad, bah!quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kit kat cunky;s zijn vies trouwens...
Niet waar. Ik heb echt wel honderd van die witte gegeten toen ik zwanger wasquote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
kit kat cunky;s zijn vies trouwens...
Heb je dat zelf nooit gedaan dan?quote:Op maandag 29 september 2008 13:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
same here. en ik vind het idd ook naar als ik mensen om 11 uur friet zie eten als snack of lunch.
Snap ik hoor, maar je kan moeilijk met een tshirt lopen 'Vroeger was ik véél dikker' of 'de worteltjes waren net op'quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zal ook nooit ontkennen dat ik te dik ben geworden van vreten. de omstandigheden waarin dat gebeurde nog even buiten beschouwing latend.
maar ik heb er wel problemen mee dat ik dus word beoordeeld door mensen die niet t hele plaatje kennen.
zoals jouw opmerking over dei bon bon blocs en chips: dat is nu juist zoiets dat haast nooit meer voorkomt, en óndanks dat ben ik 15 kilo afgevallen. mijn punt: mijn standaard eetpatroon is een stuk gezonder dan het ooit was, ik val af, en soms gaat het fout. maar ik vind het naar dat mensen me beoordelen op wat ze me zien eten zonder te weten wat de rest van mn eten is.
Ken je de peanutbutter-variant ook? Af n toe ben ik in een hatelijke bui en dan prop ik mijn vent vol met die dingen, die vindt ze heel erg lekkerquote:Op maandag 29 september 2008 13:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb echt wel honderd van die witte gegeten toen ik zwanger was.
Laat je ma (of maak 'm zelf) een stoofpot maken.quote:Op maandag 29 september 2008 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik haaaaat winter
andijvie stamppot
boerenkool
spruitjes
witlof
chilli con carnedat boer ik nog twee dagen op
hutspot (dat is stiekem wel lekker als het een soort vloeipaar papje is geworden door de jus)
bloemkool
Chinese kool
rode kool
spitskool
gekookt aardappels met groente en vleisch
erwtensoep
rogge brood met spek
Huuuuuh
En dat maakt m'n mama "omdat het winter is"
Zodra ik op mezelf woon eet ik elke dag veldsla. Jammie (neee ik weet dat dat niet gezond is. Maar wel lekker!)
Nee! Hoe kom ik daaraan?quote:Op maandag 29 september 2008 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ken je de peanutbutter-variant ook? Af n toe ben ik in een hatelijke bui en dan prop ik mijn vent vol met die dingen, die vindt ze heel erg lekker
Ja dat is naiss! Ik vond het eerst vies en bruinquote:Op maandag 29 september 2008 13:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Laat je ma (of maak 'm zelf) een stoofpot maken.
Nou, je maandag is niet geheel kut meer, want je hebt zowaar iets verstandigs gezegdquote:Op maandag 29 september 2008 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik vind trouwens? Als je het vervelend vind dat mensen je beoordelen op wat je eet moet je een keuze maken tussen; óf die dingen niet eten zodat mensen je niet op je eten beoordelen (maar dan vinden ze wel weer wat anders als je lang genoeg zoekt) óf die dingen wel eten en schijt hebben aan die mensen.
Dat lijkt me echt zo kut, dat je iets eet en er niet van kan genieten omdat je rekening gaat houden met wat andere mensen daarvan zouden kunnen denken.
Maar ik heb dan ook een uitgesproken schijt aan mensen.
Dit was m'n beste poging.quote:Op maandag 29 september 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En nu alsof je het meent
NIet overdrijven hè, het blijft maandag.quote:Op maandag 29 september 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, je maandag is niet geheel kut meer, want je hebt zowaar iets verstandigs gezegd
Waarom schuif jij mijn afzien een week op? Mijn spijkerbroek past nog steeds niet goed hoorquote:Op maandag 29 september 2008 14:02 schreef SHE het volgende:
@ Kim :Ik vond dat je het wel verdiend had. Schema 4 moet je namelijk een week afzien tot schema 5
Dat scheelt inderdaad ook al...quote:Op maandag 29 september 2008 14:02 schreef SHE het volgende:
@ Mini Rulez: Jawel hoor, als je je strikt aan dat dieet houd val je sowieso af. En je buik wordt plat
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 29 september 2008 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
die varkenskoppen zijn juist zonder chemische kleur en smaakstoffen
Kennelijk wel, want je stuurt er zelf een beetje op aan. De discussie ging over "dikke mensen" en jouw eerste reactie gaat gelijk over dat mensen een oordeel vellen over iets wat jij normaal gesproken niet eet.quote:Op maandag 29 september 2008 14:31 schreef kwakveense het volgende:
@ kim: ik heb er ook wel redelijk schijt aan. maar niet als ik hier te horen krijg dat ik niet gezond eet want ik eet chips en bon bon bloc
Omdat het te snel is, want je zit nog steeds te cheaten.quote:Op maandag 29 september 2008 14:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarom schuif jij mijn afzien een week op? Mijn spijkerbroek past nog steeds niet goed hoor.
Als jij terug komt ga je altijd nog even alles doornemenquote:Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alsof dat altijd mijn schuld is
Ja kloptquote:Op maandag 29 september 2008 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als jij terug komt ga je altijd nog even alles doornemen![]()
Maar ik plakte nu eigenlijk twee verschillende dingen bij elkaar die ik niet perse aan elkaar relateerde eigenlijk
Heb jij ook zo'n plank met weegschaal enzo? Lijkt me best handig, kun je lekker thuis oefeningen doen als je even tijd hebt. Zou je het aanraden?quote:Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef Miss_S het volgende:
Ben braken wil snoepen maar er is niets in huis
Dan maar weer verder met mijn Wii spelen
Yesquote:Op maandag 29 september 2008 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n plank met weegschaal enzo? Lijkt me best handig, kun je lekker thuis oefeningen doen als je even tijd hebt. Zou je het aanraden?
90 euro en bij de V&D was ie nu 80 volgens mij, dus wel duurquote:Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, klinkt goed. Maar ja, zo'n ding is wel duur, of niet?
Ik moet binnenkort eerst een wasmachine en een droger kopen, dus dan ga ik er daarna maar voor sparen.
Ik heb vandaag gewoon een hardgekookt ei meegenomen. Ze verklaarden me allemaal voor gek, maar ik vond het lekker!quote:Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef Goodbye het volgende:
Yoghurt en een ei gaat bijvoorbeeld niet op mijn werk, maar noten, fruit en een vitalinea kan dan weer prima.
Zo zien mijn armen er altijd uit na een goed potje seksquote:Op maandag 29 september 2008 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar is MB?
Zo zag mijn arm eruit na de eerste paar keer kickboksen
[ afbeelding ]
Ik zit in een vrij klein hok; sommige dingen gaan wel stinken. Pindakaas bijvoorbeeld. En eierenquote:Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon een hardgekookt ei meegenomen. Ze verklaarden me allemaal voor gek, maar ik vond het lekker!
Ik switch binnenkort van werk, m'n nieuwe collega's moeten niet denken dat ik raar ben! daar komen ze later nog wel achterquote:Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon een hardgekookt ei meegenomen. Ze verklaarden me allemaal voor gek, maar ik vond het lekker!
Auw! Ik ben heel kleinzerig wat dat soort dingen betreftquote:Op maandag 29 september 2008 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar is MB?
Zo zag mijn arm eruit na de eerste paar keer kickboksen
[ afbeelding ]
Dude wtfquote:Op maandag 29 september 2008 16:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo zien mijn armen er altijd uit na een goed potje seks
Ik heb snel blauw plekken!quote:
Uiteindelijk is het natuurlijk ook echt maar een getalletje en zeker bij ons (diegene die veel moeten afvallen) gaat het om hoeveel je afvalt en er af houdquote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef kwakveense het volgende:
aww wat een schattepetatje!
*kwak is nu wel benieuwd welke van de kinderlijke niet op vleesgelijkene vleesproducten mr PF wel eet* lama, had al PB
ik hoopte op de bassie en adriaan boterhamworst....
net mn eerste rondje SHE thuisfitness gedaan. was lekkah! gaan we volhouden!
nu heeel snel koken want moet om 18 weer ergens zijn...
op de wii fit van mn broertje ben ik exact wat ik op mn weegschaal ook weeg... maar op mijn weegschaal is een vriendin van me ook 3 kilo zwaarder dan op die van haar, dus dat kan t ook zijn. (als da zo is weeg ik al 78![]()
ik hou mijn eigen maar aan!)
Wat zij zegtquote:Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Goodbye het volgende:
Hee, ik wil ook een pb met die juicy info!
Tja, nu heb ik nog steeds dat andere (waan)ideequote:Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nieuwsgierige aapjesJullie lijken mij wel
Ik zie het al dat is een freggel in de dopquote:Op maandag 29 september 2008 16:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dude wtf
Oh en omdat iedereen ooit z'n kat heeft gespammedDit is een van mijn katten
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here, ik begin ook met een nieuwe baan binnenkort. Geen idee hoe ze daar lunchen, waar, wat en met wiequote:Op maandag 29 september 2008 16:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik switch binnenkort van werk, m'n nieuwe collega's moeten niet denken dat ik raar ben! daar komen ze later nog wel achter![]()
Het bedrijf waar ik ga werken is te klein voor een eigen kantine, so there better be a fridge!quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here, ik begin ook met een nieuwe baan binnenkort. Geen idee hoe ze daar lunchen, waar, wat en met wieIk hoop eigenlijk dat er een afdelingskoelkast is.
Nou ja, ik had dat hier niet. Wel een peperdure inpandige La Place en een Australian. Leuk voor even, maar om er nu elke dag 6-7 euro naartoe te brengen...Ben erg benieuwd!quote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik ga werken is te klein voor een eigen kantine, so there better be a fridge!Had ik nog niet eens over nagedacht
.
Je moet maar zo denken: kroketten zijn zo ongeveer de gezondste onder de snacks.quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Laureline het volgende:
Dat is altijd zo lief, als ze zich zo oprollen als een palingEn dan kan je zo stiekum dat heeel zachte buikje aaien
![]()
![]()
Helaas is ons kind zwaar allergisch, loopt paars aan als er maar een kat 3 straten verder langsloopt, anders had ik allang weer een lapjespoes...![]()
Vandaag heb ik wel even gezondigd met een broodje kroket. Hmm! En mijn hele middelbare schooltijd at ik ook altijd 's middags friet en de andere pauze een hele zak chips. En cola. En ik was ethiopisch dun. Dus ik kijk niemand aan op ongezond eten.
Laatst was het helemaal erg, stond ik met een vriendin ( dunner dan ik, maar ook zwaar snoepverslaafd, wij gingen toen we klein waren altijd winkeltje spelen op straat en dan van het geld naar de Jamin, en al ons snoep in bed 's avonds opeten) voor het Lool-o-lookrek in de supermarkt te zwijmelen. Allebei smachtend naar de zure matten kijken, dan weer wegkijken, dan weer erheen....Maar niet genomen! Want, en daarvan ben ik echt overtuigd, vroeger waren ze veeeel zuurder! Dan trok je hele mond samen van zo'n rode mat
, nu is het gewoon alleen nog voor mietjes.
Je vervangers zijn prima, kan dus.quote:Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef Goodbye het volgende:
SHE, vraagje. Mag ik balsamico azijn als dressing gebruiken, of is dat uit den boze?
En hoe strikt dien ik me aan dat schema te houden, als in, kan ik tussendoortjes vervangen voor andere tussendoortjes? Yoghurt en een ei gaat bijvoorbeeld niet op mijn werk, maar noten, fruit en een vitalinea kan dan weer prima.
Dat ik daar nooit aan gedacht heb, lijkt me erg lekker!quote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben nu ook aan de Brinta, heb een pak gekocht.Morgenochtend warme brinta met appel en kaneel en suiker zoetstof.
Oké, ik begin er steeds meer voor te voelen!quote:Op maandag 29 september 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Je vervangers zijn prima, kan dus.
En balsamico mag altijd!
Smeer je er toch surinaamse sambal op? Lijkt net satesausquote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, ik begin er steeds meer voor te voelen!Alleen lust ik dus geen pindakaas. Is dat een groot probleem of moet ik me er gewoon overheen zetten? satéh lust ik immers wel
![]()
Wat ook lekker is: echte pindasaus maken en daar dan je boterham indopen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Smeer je er toch surinaamse sambal op? Lijkt net satesaus
Pindakaas is belangrijk, essentiele vetzuren. Heb je nodig omdat de rest van je dag relatief vetvrij is.
Ik heb mijn achterpootje gebrokenquote:Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ook lekker is: echte pindasaus maken en daar dan je boterham indopen.
(Enige gevaar is dan wel dat je teveel neemt)
SHE: Wat was dat nu met dat gips??
Ik geef het in ieder geval een kans, want m'n vriend is pindakaasfanaat en we hebben al een megapot staan.quote:Op maandag 29 september 2008 17:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Smeer je er toch surinaamse sambal op? Lijkt net satesaus
Pindakaas is belangrijk, essentiele vetzuren. Heb je nodig omdat de rest van je dag relatief vetvrij is.
Ja vanwege dat gevaar doe ik dat dus maar niet. Ik spreek uit bbq ervaringquote:Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ook lekker is: echte pindasaus maken en daar dan je boterham indopen.
(Enige gevaar is dan wel dat je teveel neemt)
SHE: Wat was dat nu met dat gips??
Tyfusbende noemt ze datquote:Op maandag 29 september 2008 18:28 schreef SHE het volgende:
Oh en let niet op de tyfusbende, we zijn in verbouwing
Ik vind dat écht verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 september 2008 18:30 schreef Goodbye het volgende:
Noem je die paar kabels een tyfusbende?
Wat een schatje ben jequote:Op maandag 29 september 2008 18:35 schreef Ymke het volgende:
She , ik zag net dat je je been hebt gebroken , nog hulp nodig bij boodschappen ed? Zit letterlijk bij je om de hoek
je weet dat een gipspoot ook iets weegt?quote:Op maandag 29 september 2008 11:22 schreef SHE het volgende:
Verder een beetje buikpijn van het bunkeren gisteren en de schade van enkele weken fout eten was terug te zien op de weegschaal. Ik ben zo bezig met anderen dan ik zelf behoorlijk aan het rommelen ben
Ik moet er nog steeds 10 kwijt
maar goed, ik voel me heerlijk, dus we laten de spekkies nog even lekker zitten.
Je moeder heeft niet net als andere mensen elk jaar een vaste dag waarop ze jarig is?quote:Op maandag 29 september 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
Speaking of which, ik ben er maar een gedeelte bij, ik kreeg gisteravond te horen dat mijn moeder die dag jarig is
Who cares, des te meer reden. Dan kan ik je afblaffen muahahahahahaquote:Op maandag 29 september 2008 18:40 schreef Ymke het volgende:
Gaag gedaan hoor , was geen moeite geweest
Maar ik ben geen slank tjik hoor , was ik dat maar![]()
Ik zit meer in het hoekje van ehm ,,,, redelijk flink overgewicht
Ik doe hier altijd tips op
quote:Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co zorgt er altijd voor dat we weer on topic komen door haar lijstje er in te knallen. Als ie vandaag nog niet zo sterk
Ze is cutequote:Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
Jaaaa, dat is Miyuki Haruki Sister of Poekie
Wat een mooie poezels zeg, die staarten!!! *zucht*
Daarom was ze waarschijnlijk gratisquote:Op maandag 29 september 2008 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik Sas gratis van marktplaats heb gepluktIk kreeg er gratis 2 katten bij (madam was al een maand zwanger voordat ik haar kreeg en dat wist ik dus niet
)
Neuh, de vrouw van wie ik haar kreeg wist het ook niet. Zij had Sas overgenomen van een kennis, waar ze zwanger is geraakt. Die vrouw (laten we haar maar even mevr. X noemen) had 1 gecastreerde kater en de katten gingen daar niet naar buiten. Sas werd daar niet geaccepteerd door de andere katten, en letterlijk weggeblazen, ze zat dagen in de kattenbak te bibberen.quote:Op maandag 29 september 2008 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom was ze waarschijnlijk gratis
Klinkt als een leuk weekendje!quote:Op maandag 29 september 2008 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet nog maar een keer, want niemand had 't gezien
![]()
terug van een weekendje Ardennen met de motor. Erg gezellig, rustigaan lekker gereden en veel teveel gegeten
zal mn eetlijstjes van vrijdag, zaterdag en zondag maar niet postenmisschien was 't wel een voordeel dat ik zaterdag na de BBQ heb moeten overgeven als je over gewicht gaat praten
maargoed, kotsen is niet mn favoriete bezigheid...
Ga vanavond even inlezen, maar eerst gaan we nog een laatste stuiptrekking van ongezonde meuk naar binnen stouwen: chinees. We hebben vandaag van 10.00 tot 17.00 op de motor gezeten, dus niet echt meer de behoefte aan kokenen René wilde graag chinees.. dus soit.. Tjay Tjoy, here we come..
Oh, en motorrijden is tof
Jezus Co, wat een zin, daar tussen die haakjesquote:Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
Hoe kwam het dat enkelbreukekindje??
Sjiek TV scherm. Ik denk dat jouw vent, (of soon to be ex, alhoewel ik daar nog maar eens over zou denken gezien de gorgeous foto die je laatst postte en nu deze weer, wie ziet er dan nog een rooie kat, ja, ja, dies ook best leuk, maar ik heb zelf 4 katten en nog een stuk of wat aanloop-eten-de-oren-van-m'n-hoofd-zwerfkatten-waaronder-een-zwart-katertje-waar-ik-helemaal-verlief-op-ben, dus van katten ben ik niet snel onder de indruk, wil ik maar zeggen.), het goed kan vinden met de mijne, die kwam laatst ook al met zo'n joekel thuis. Hij heeft, however de halve muur gesloopt om de kabels weg te werken, maar dat zie je dus niet meer want dat bakbeest hangt er nu ook voor.
Ik vind het een beauty van een usericonquote:Op maandag 29 september 2008 19:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
con ik herken de je niet eens met je ava
Oh, als Mr C een passie heeft voor muziek installaties en tv's dan zijn het vrienden voor het leven.quote:Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
Hoe kwam het dat enkelbreukekindje??
Sjiek TV scherm. Ik denk dat jouw vent, (of soon to be ex, alhoewel ik daar nog maar eens over zou denken gezien de gorgeous foto die je laatst postte en nu deze weer, wie ziet er dan nog een rooie kat, ja, ja, dies ook best leuk, maar ik heb zelf 4 katten en nog een stuk of wat aanloop-eten-de-oren-van-m'n-hoofd-zwerfkatten-waaronder-een-zwart-katertje-waar-ik-helemaal-verlief-op-ben, dus van katten ben ik niet snel onder de indruk, wil ik maar zeggen.), het goed kan vinden met de mijne, die kwam laatst ook al met zo'n joekel thuis. Hij heeft, however de halve muur gesloopt om de kabels weg te werken, maar dat zie je dus niet meer want dat bakbeest hangt er nu ook voor.
Eigen werk volgens mijquote:Op maandag 29 september 2008 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het een beauty van een usericon
quote:Op maandag 29 september 2008 19:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hai MBIk heb nog speciaal voor jou een foto upgeload
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |