abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61986619

Het vorige deel: Slank de herfst in #241 Grrrretverdrie, alwéér een nieuwe!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eetschema 1 t/m 3

1 : http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_17c8z2wjt9

2: http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_18c8vnqhd4

3: http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_19f3ts8dd9

[ Bericht 53% gewijzigd door SHE op 29-09-2008 12:18:11 ]
pi_61986648
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hongeren?
Ik heb een taart gebakken vandaag, jah

Stukje?

Oh, ik was Sopranos aan het kijken. Maar Kim, wat jammer, het is zo'n lekkere blije chica!
Jij zei in het vorige topic "morituri te salutant".
Ik heb je taart gezien in dat andere topic, hij is mooi.

Anosmie: hierover zijn er waarschijnlijk net zoveel meningen als er artsen/voedingsdeskundigen zijn. Het verschilt gewoon per persoon waar je het meeste last van hebt. Er zijn wel een paar algemene dingen, maar zelfs daar heeft niet iedereen last van. Je moet toch altijd voor jezelf proberen waar je je het beste bij voelt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_61986702
Jeej, fipo.
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nu maak ik hem weer vol. Ik hoop dat ie niet op fok zit (zit ie niet)
of mee leest want ik voel me ook schuldig dat ik z'n privacy niet heb gerespecteerd!
[spoiler]
Ik snap dat je daarvan schrikt ja. Op zich klinkt het wel alsof hij niks meer van plan is nu hij jou heeft.
pi_61986765
quote:
Op maandag 29 september 2008 00:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, fipo.
[..]

Ik snap dat je daarvan schrikt ja. Op zich klinkt het wel alsof hij niks meer van plan is nu hij jou heeft.
Het klinkt alsof ze hebben liggen neuken op een harde grond maar dat hij verder niet meer met haar af wil spreken En die reden ben ik dan of zo.

Maar goeeeed. Dit soort dingen vat je altijd verkeerd op. Of niet! Ik ben ook niet heilig, maar goed.
pi_61986819
I'm with mini. Het zou eventueel kunnen betekenen dat hij vreemdgaat, maar veel waarschijnlijker is het dat hij een of andere (ontzettend breezah-)scharrel had voor jou, en dat ie dat sinds jou gewoon heeft afgekapt.
pi_61986835
Het belangrijkste is toch dat hij het nu niet meer wil, dus dat hij voor jou gekozen heeft?
Verder moet je er idd niet over nadenken, de scenario's in je hoofd zijn altijd erger dan de werkelijkheid.
Nouja, bijna altijd.
pi_61986873
Ik haal me altijd de meest verschrikkelijke complot theoriën in m'n hoofd,
daarom heb ik mezelf vier maanden gedwongen om gewoon niet op z'n hyves/what ever te lezen. Omdat ik weet dat ik paranoïde ben. Normaal zou ik zo iets met hem delen, maar dat gaat nu dus even niet
  Vis een optie? maandag 29 september 2008 @ 00:55:46 #8
70532 loveli
N
pi_61986883
Meissie, als je niet helderziend bent, ga dan niet proberen gedachten te lezen.
crap in = crap out
pi_61986908
DOE DAT DAN OOK NIET!!!
Lees dan niet z'n hyves als je een beetje paranoide bent... Je maakt jezelf alleen maar gek! Nogmaals, alle buitenstaanders (mini, Memo et moi) denken dat er niets aan de hand is!
  maandag 29 september 2008 @ 01:02:26 #10
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61986957
Het klinkt alsof hij op een feestje was waar hij en vele andere mensen zijn blijven slapen. Hij heeft 's avonds met haar gekletst, en daarna zijn ze allebei in hun eigen slaapzak op de grond/bank blijven slapen. Zij moest weg, hij lag nog te snurken en zij vond hem leuk dus heeft hem opgezocht op Hyves. Daarop stuurt zij een gematigd berichtje om te kijken of ze contact met hem kan krijgen (daarom gaat het ook over het feest, en niet iets belangrijks) en dat lijkt niet zo goed te lukken. Daarop stuurt ze hem een berichtje of hij een keer langs wil komen en dat kapt hij af.

Nog een reden waarom ik echt een gruwelijke hekel aan Hyves heb . Iedereen kan iedereen maar zoeken "voor de gezelligheid" .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 29 september 2008 @ 01:03:04 #11
14746 k_i_m
pi_61986962
En ik ben helderziend, dus zo is het gegaan. Dan weet je dat vast .
In my life
Why do I smile
pi_61986988
Haha dank je Kim! Het is ook een beetje omdat iedereen die ik ken hem ontzettend knap vind, de jongens inclusief. Hij bekend stond/staat als een vrouwenverslinder/sletje en seks geen problemen vind.

O nu log ik echt uit want ik kwel mezelf, dank je wel iedereen!
pi_61986990
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:02 schreef k_i_m het volgende:
Het klinkt alsof hij op een feestje was waar hij en vele andere mensen zijn blijven slapen. Hij heeft 's avonds met haar gekletst, en daarna zijn ze allebei in hun eigen slaapzak op de grond/bank blijven slapen. Zij moest weg, hij lag nog te snurken en zij vond hem leuk dus heeft hem opgezocht op Hyves. Daarop stuurt zij een gematigd berichtje om te kijken of ze contact met hem kan krijgen (daarom gaat het ook over het feest, en niet iets belangrijks) en dat lijkt niet zo goed te lukken. Daarop stuurt ze hem een berichtje of hij een keer langs wil komen en dat kapt hij af.

Nog een reden waarom ik echt een gruwelijke hekel aan Hyves heb . Iedereen kan iedereen maar zoeken "voor de gezelligheid" .
Oeh, Kim, wil je met me hyven?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 29 september 2008 @ 01:09:05 #14
14746 k_i_m
pi_61987035
Ik heb twee keer een profiel aangemaakt. En gek genoeg werd ik alleen gevonden door mensen aan wie ik geen behoefte had, dus ik heb het twee keer net zo hard weer opgezegd .

Mijn wederhelft vind het wel geweldig, tot mijn grote ergernis.
In my life
Why do I smile
pi_61987053
Ik voel me wel een beetje een holbewoner zonder Hyves. Want Iedereen Heeft Hyves.

Maar straks komt iedereen erachter wat een nerd ik ben
pi_61987109
Aan de ene kant vind ik het zooo fijn om in ander mans foto boek te gluren etc
maar zodra ik dan bij leuke jongens/vriendjes ga gluren en iets tegen kom wat ons eventuele al bestaande perfecte wereldje kan verstoren dan flip ik helemaal.

Maar aan de andere kant, hij is zelf ook wel heel fijn relaxt. Toen ik de eerste keer met hem afsprak (vriendschappelijk van mijn kant iig) en hem toch wel leuk vond zei ik
allemaal leuk en aardig, ik zie iemand nu, dit gaat niet
zei hij doodleuk: dan moet je maar even vertellen dat het niet meer werkt tussen jullie
(of in die richting - alsof ik ooit zo direct ben )
ik zou echt 1000 vragen stellen, wie, wanneer, hoe lang, hoe vaak etc Maar hij is gewoon zo van, ah ok, nou ja, komt wel goed

Oh, wil iemand nog een TT verzinnen om even OT te blijven
  maandag 29 september 2008 @ 01:14:10 #17
14746 k_i_m
pi_61987110
Mag ik dan ook in je hol komen zitten? Whehe .
In my life
Why do I smile
pi_61987120
Hyves is leuk zo lang je er geen persoonlijke dingen opzet. Zie het als een soort visite kaartje.
  maandag 29 september 2008 @ 01:15:53 #19
14746 k_i_m
pi_61987137
Ik zie het als een soort geniepige datingsite. Lekker profielen afschermen en stiekem met elkaar praten .
In my life
Why do I smile
pi_61987162
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:14 schreef k_i_m het volgende:
Mag ik dan ook in je hol komen zitten? Whehe .
OK Kim, dit klinkt echt heel ranzig. En ik heb al vrij veel wijn op.

Misschien moet ik eens naar bed gaan

Oh PF, nog iets wat je hebt gemist: ik ben naar de kapper geweest! Ik heb nu een bobline (zonder die rare inkeping in de nek) en een paar tinten donkerder haar
pi_61987169
Oooh gaaf! Foto! Zodat ik DE pasfoto kan verdringen
pi_61987179
En ik zie dat minilot terug is!
  maandag 29 september 2008 @ 01:20:38 #23
14746 k_i_m
pi_61987184
Ik moet ook naar mijn nest. Want ik moet morgen . werken . Ik heb alleen barstende koppijn, dus ik denk dat ik nog wel een uurtje wakker lig. Boh .
In my life
Why do I smile
pi_61987190
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooh gaaf! Foto! Zodat ik DE pasfoto kan verdringen
Ik ben in het echt lang niet zo lelijk
Kom maar een keer langs, dan gaan we dietetiek op zn vlaams bespreken. En dan kun je mijn chocoladebruine lokken aanschouwen
  maandag 29 september 2008 @ 01:21:40 #25
14746 k_i_m
pi_61987201
Alleé, als ge maar nie zwanst eh?
In my life
Why do I smile
pi_61987202
quote:
Op maandag 29 september 2008 01:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet ook naar mijn nest. Want ik moet morgen . werken . Ik heb alleen barstende koppijn, dus ik denk dat ik nog wel een uurtje wakker lig. Boh .
Ja, ik moet ook werken En naar de kine. En dan neem ik een ranzig lange lunchpauze en dan ga ik mn wimpers laten verven
pi_61987239
Nou eerst de meet maar overleven Hihi

Oh en vorig topic: Ik kan echt ontbijten met pizza als ik net wakker ben Echt ik wordt heel vaak met honger wakker Was vroeger nog erger, dan was ik zo slap van de honger in de ochtend dat ik de kracht niet had om uit bed te komen
  maandag 29 september 2008 @ 01:27:59 #28
14746 k_i_m
pi_61987259
Toen ik voor de eerste keer met roken gestopt was werd ik de hele nacht om het uur wakker. En als het dan 4 uur was, dan MOEST ik wat eten en een glas melk drinken. Anders kon ik helemaal niet meer slapen. Dat was goed kut!
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 01:29:01 #29
14746 k_i_m
pi_61987271
Af en toe heb ik dat nog wel eens, dat ik midden in de nacht met honger wakker word. Maar dat negeer ik gewoon.
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 01:29:47 #30
14746 k_i_m
pi_61987278
En nu ga ik slapen. Onder protest, dat wel.
In my life
Why do I smile
pi_61987285
Ik negeer het nu ook
Oh ik heb nu bijna alles terug gelezen en wat ben ik toch een aansteller!
Iedereen sterkte die het nodig heeft want het klinkt niet al te blij allemaal
pi_61987292
Ik moet eerst ALLES terug lezen. Dan mag ik slapen
  maandag 29 september 2008 @ 06:56:29 #33
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61988354
Goedemorgen! Ik heb niet alles teruggelezen, sorry.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61988460
Mogguh....
Vandaag maar eens aan dat boek beginnen. Staan iig zát maaltijdtips in en oefeningen enzo....
Daar ga ik vandaag ook maar eens mee beginnen! Eerst een rondje SHE en dan vanaf volgende week eens kijken wat ik er uit het boek kan pikken!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 29 september 2008 @ 07:30:22 #35
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61988499
Ik ga vandaag echt proberen weer normaal te doen, want gisteren niet echt avondgegeten, alleen maar van de kinderen en van mijn man meegebietst van Burger King menu's. Neem ik expres niks, eet ik er alsmnog wat van. Stomme ik. En de dag was verder ook stom.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61988550
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:30 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag echt proberen weer normaal te doen, want gisteren niet echt avondgegeten, alleen maar van de kinderen en van mijn man meegebietst van Burger King menu's. Neem ik expres niks, eet ik er alsmnog wat van. Stomme ik. En de dag was verder ook stom.
Sjoeg.... Lieverd.... EET!!!
Maak een (acceptabel) weekschemaatje ofzo en hou je daar aan...( íets extra's mag best!!)
Het werkt bij mij in ieder geval heul goed... Ik weet waar ik aan toe ben en dus van te voren wat ik binngn ga krijgen....
Afgelopen weekeind was hier ook hel.... Vrijdag was Mickje jarig, zaterdag de mannen en een nichtje naar Monsterjam en mn zusje hier.. Overdag ging het wel, maar 's avonds keihard aan de friet... Zondag groot feest waarbij we de verjaardagen van 3 kids gevierd hebben en flink lopen snaaien van alles en 's avonds pannekoeken ( met spek) en veul later nog een shoarma schotel....
pi_61988565
Tel de kcals eens op Sugar? Het valt uiteindelijk vast mee. Meestal maak je het in je hoofd erger dan het is.

Wat was er nog meer stom?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61988568
Ik vind Hyves eigenlijk helemaal niks. De site is vreselijk gebruiksonvriendelijk en ik erger me dood aan woorden als 'krabbels'. Maar ik heb wel een account, omdat ik het af en toe leuk vind om mensen van vroeger (vroegere vriendjes ) op te zoeken.

Ik had dus een tijdje terug de jongen gevonden met wie ik mijn eerste echte zoen beleefde, was destijds verschrikkelijk verliefd. Tijdje heel leuk berichtjes over en weer gestuurd, herinneringen opgehaald, zonder enige bijbedoeling of wat dan ook, maar ineens bleef het stil van zijn kant. Toevállig vlak nadat hij me gemeld had dat hij zijn vrouw had verteld over onze berichtjes.

Jaloers zijn op iemand met wie je huidige man en vader van je kinderen op zijn vijftiende heeft gezoend in de bioscoop. Hoe triest ben je dan? Ik kan sowieso erg slecht tegen jaloezie. Jaloezie is verkapte zelfhaat.

PF ziet overigens spoken. I'm with k_i_m qua interpretatie, gaat nergens over.
  maandag 29 september 2008 @ 07:57:21 #39
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61988623
Ik kan de kcal niet tellen, weet niet hoeveel gram enzo. Maar het valt niet mee, denk ik.

Verder stom: ruzie óf helemaal niks met mijn man, geen contact, volledig naast elkaar leven. Leuk.
Het komt wel weer goed, maar er spoken vaak gedachten en opmerkingen van anderen door mijn hoofd, die me keer op keer vertellen dat ik dik ben en absoluut niet slank. En hoe ik erbij kóm dat wel te zijn!
  maandag 29 september 2008 @ 08:51:45 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61989144
TVP en goedemorgen.
Ik heb vooral Hyves omdat ik het leuk vind om m'n evt nieuwe werkgever op te sporen of potentiële dates .

Ik moet vanmiddag naar de DSW ipv vanmorgen, dus heb nu lekker kunnen uitslapen. Maar vanmiddag zit ik natuurlijk de hele tijd te F5'en in m'n mailbox of zij al heeft gereageerd. Ik vind het nu eigenlijk ook zó stom dat er zó'n stampij wordt gemaakt om alles. Wat is er mis met: "Hey, ik vond het iets minder goed gaan, waar ligt dat aan volgens jou?" en daar dan met z'n tweeën over praten ipv ellenlange mails vol verwijten over en weer sturen, en boze sms'jes... Het vreet energie en het levert zo weinig op . Maar ja, dat bedenk ik me achteraf. Ik had het gewoon even moeten laten gaan, alleen ben ik daar erg slecht in .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 29 september 2008 @ 08:56:43 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61989232
O, ik zat wel weer op 75,2 vanochtend, dus ik ga weer de goede kant op . Vanavond een pastasalade eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_61989457
Sugar. Wat ik ook zeg, het zal je toch niet helpen. Het rationele is nu wel erg ver weg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_61989640
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:57 schreef Sugar het volgende:
Ik kan de kcal niet tellen, weet niet hoeveel gram enzo. Maar het valt niet mee, denk ik.

Verder stom: ruzie óf helemaal niks met mijn man, geen contact, volledig naast elkaar leven. Leuk.
Het komt wel weer goed, maar er spoken vaak gedachten en opmerkingen van anderen door mijn hoofd, die me keer op keer vertellen dat ik dik ben en absoluut niet slank. En hoe ik erbij kóm dat wel te zijn!
Sugar, dit klinkt echt niet goed...
Wie vertelt jou dat je dik bent? Zijn dat geen 'spoken' in je hoofd, misinterpretaties, oud zeer, zoiets? Kom nou. Er zitten hier 15 kritische dames in dit topic en die vinden je allemaal slank....

pi_61989660
Hoe gaat het trouwens met Kim? Moet zeggen dat ik vanmorgen wel wat frisse tegenzin voelde toen mijn wekker ging Maar nu gaat het wel weer. Jij?
pi_61989681
Sjoeg...
Lieffie...Je bent prachtig!
Ik weet hoe moeilijk het is om opmerkingen van anderen naast je neer te leggen...
Je filtert er toch alleen de woorden uit die lijken op Je bent dik... Wat er ook gezegd wordt...
  maandag 29 september 2008 @ 09:38:25 #46
14746 k_i_m
pi_61989877
quote:
Op maandag 29 september 2008 07:30 schreef Sugar het volgende:
Kijk eens;

http://www.burgerking.nl/_content/pdf/bk_nutritions.pdf

En de volgende keer gewoon een salade nemen of een grilled chicken wrapje, hoef je ook niet te stelen .
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 09:39:59 #47
14746 k_i_m
pi_61989903
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:24 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Kim? Moet zeggen dat ik vanmorgen wel wat frisse tegenzin voelde toen mijn wekker ging Maar nu gaat het wel weer. Jij?
Ik wou dat ik dood was . Ik voel me beroerd! Ik ben echt enorm ongesteld, overal pijn in mijn rug (en ik was net vorige week naar de chiropractor geweest dat het eindelijk over was) en tot overmaat van ramp was het kind vannacht ook weer wakker ineens. Maargoed, maar één dag, morgen ben ik weer vrij .
In my life
Why do I smile
pi_61989964
Goeiemorgen! Eerste dag waarbij ik mijn eetpatroon weer eens grondig aanpak. En die eerste dag is altijd verdomd moeilijk. De pepernoten, trollendrop en appeltaart zitten nog vers in mijn geheugen .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61989986
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik wou dat ik dood was . Ik voel me beroerd! Ik ben echt enorm ongesteld, overal pijn in mijn rug (en ik was net vorige week naar de chiropractor geweest dat het eindelijk over was) en tot overmaat van ramp was het kind vannacht ook weer wakker ineens. Maargoed, maar één dag, morgen ben ik weer vrij .
Pfff... Balen. Hoe lang nog tot je contract afloopt?

Ik moet zo lachen om die idiote Belgen; ze zien heus wel dat ik naar de kapper ben geweest, maar er iets van zeggen, ho maar. Die lui zijn echt zo fokking beleefd
Of ze vinden het gewoon lelijk
pi_61990023
KIM, beterschap

voor PF en Viking, wat een gedoe met relaties.

Ik zit nog in de blije-puber-vlindertjes-verliefd-fase, dus heb gelukkig geen last van vervelende bijwerkingen van het hebben van een relatie. Mijn vriend heeft trouwens ook bruin haar en blauwe ogen en houdt van chocola en van katten
@Greys, dit katje heb ik een paar weken terug uit het asiel gehaald. Ik wou al heel lang een tweede katje en ik vond de asiel-actie een goede hint om maar eens daad bij woord te voegen.
  maandag 29 september 2008 @ 09:49:11 #51
14746 k_i_m
pi_61990072
Eind februari. Maar ik wil eigenlijk toch wel gewoon iets anders zodat we volgend jaar eindelijk kunnen verhuizen.
In my life
Why do I smile
pi_61990169
Hoe komen jullie allemaal aan die mannen met bruin haar en blauwe ogen? Dat is een zeldzaam ras!

Dat, en het is echt iets waarvoor ik val

Maar goed, stiekem wil ik mijn meneer helemaal niet kwijt, ookal heeft hij geen bruin haar. Wel heel mooi goudblond haar
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61990197
Ik heb ook bruin haar en blauwe ogen, Ewelina Volgens mij niet zo heel zeldzaam, toch?
pi_61990256
De mijne is donkerblond met een rode gloed en heeft groene ogen. Normaal hou ik niet zo van rood, omdat het vaak van die iele jongetjes zijn, maar ik heb een brede man
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61990270
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook bruin haar en blauwe ogen, Ewelina Volgens mij niet zo heel zeldzaam, toch?
Is één van de zeven schoonheden volgensmij.
pi_61990317
Correctie: ik bedoel echt donkerbruin haar en van die knalblauwe ogen. Ik val er echt voor

Zoiets als dit:

http://images.askmen.com/(...)bledel-picture-5.jpg

Ik kan niet op een mannelijke ster komen die ook dit soort ogen heeft icm donkerbruin haar Ja, Elijah Wood, maar die vind ik dan weer niet zo
pi_61990330
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is één van de zeven schoonheden volgensmij.
Ik dacht dat blond met bruine ogen dat was Man en ik hebben trouwens allebei bruin haar en blauw(ig)e ogen.
  maandag 29 september 2008 @ 10:05:00 #58
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61990345
ColdFeet, het zijn inderdaad opmerkingen ook uit het verleden, maar ook (zoals vamp al vermoedt) verdraaiingen of interpretaties van opmerkingen van nu, ook van hier. Eigen schuld, ik laat me hier ook zien en kan reacties verwachten.
Ik raap mezelf bij elkaar en zeur niet verder.
pi_61990359
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik dacht dat blond met bruine ogen dat was Man en ik hebben trouwens allebei bruin haar en blauw(ig)e ogen.
Dat hoort er ook bij

Bron
quote:
1. Lichte ogen bij donkerhaar
2. Donkere ogen bij licht haar
3. Kuiltjes in je wangen als je lacht
4. Amandelvormige ogen
5. Moedervlek bij je lip
6. Hele lieve Sproetjes
7. Lang gekrulde wimpers
Ik bezit alleen nummer 7.
pi_61990379
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:00 schreef Goodbye het volgende:
De mijne is donkerblond met een rode gloed en heeft groene ogen. Normaal hou ik niet zo van rood, omdat het vaak van die iele jongetjes zijn, maar ik heb een brede man
Ik heb zelf donkerblond met rode gloed, alleen geen groene ogen, maar bruine. En brede mannen zijn
pi_61990399
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:03 schreef Ewelina het volgende:
Correctie: ik bedoel echt donkerbruin haar en van die knalblauwe ogen. Ik val er echt voor

Zoiets als dit:

http://images.askmen.com/(...)bledel-picture-5.jpg

Ik kan niet op een mannelijke ster komen die ook dit soort ogen heeft icm donkerbruin haar Ja, Elijah Wood, maar die vind ik dan weer niet zo
Zo knalblauw is wel weer eng
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat hoort er ook bij

Bron
[..]

Ik heb ze geen van 7 geloof ik
  maandag 29 september 2008 @ 10:09:13 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61990415
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat hoort er ook bij

Bron
[..]

Ik bezit geen van allen.

Ik ben lelijk! .
Niet meer actief op Fok!
pi_61990417
Ik heb kuiltjes in mijn wangen als ik lach en heb wat sproetjes op mijn neus en wangen.
pi_61990422
Ik heb een moedervlek bij mijn lip

Sugar, ik snap niet zo goed wat je bedoelt met 'opmerkingen van nu'. Dingen die hier worden gezegd?
pi_61990435
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bezit geen van allen.

Ik ben lelijk! .
Ik vind het maar een apart lijstje eerlijk gezegd. Je hebt best lelijke mensen met sproeten en gekrulde wimpers.

Of stel je je voor dat je álle zeven schoonheden hebt Oh dat kan niet, wegens 1 en 2. Zes schoonheden dan.
pi_61990449
Ik "heb" er ook 1 met donker haar en lichte ogen....

pi_61990479
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bezit geen van allen.

Ik ben lelijk! .
Vind jij dit lelijk:

Volgens mij heeft zij ook geen van de 7 schoonheden. Zoveel zegt het niet.
pi_61990496
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:11 schreef vamperotica het volgende:
Ik "heb" er ook 1 met donker haar en lichte ogen....

[ afbeelding ]
En een unobrow!

Nee geintje hoor, schattige foto zo met kind.
  maandag 29 september 2008 @ 10:14:51 #69
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61990520
Ja, ColdFeet, ook van hier. Maar dat zijn dingen die ik zelf verkeerd oppak en die lang blijven hangen, ook door mezelf. SHE zei laatst al: je moet je wapenen tegen jezelf, niet tegen anderen. Ik doe het zelf, met materiaal van een ander. En geloof me, soms waren die opmerkingen echt kwetsend, maar soms ook niet.
pi_61990541
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef Sugar het volgende:
ColdFeet, het zijn inderdaad opmerkingen ook uit het verleden, maar ook (zoals vamp al vermoedt) verdraaiingen of interpretaties van opmerkingen van nu, ook van hier. Eigen schuld, ik laat me hier ook zien en kan reacties verwachten.
Ik raap mezelf bij elkaar en zeur niet verder.
Sjoeg....
Wás het maar gewoon een beetje zeuren!! Maar je trekt je die opmerkingen zoooo aan....Ze beheersen je hele leven. En dat is zoooow jammer!!
Ik heb makkelijk praten natuurlijk.... Ik móet nog 20 kg en ik hoop dat het dan ook genoeg is... Dat ik gewoon trots op mezelf kan zijn dat ik het voor elkaar heb gekregen en dat ik dan gewoon lief voor mn lijf kan zijn door het gewoon goed te verzorgen met de juiste ( oke..slankmakende) oefeningen en fijn, gezond voedsel...

Maar zo ver ben ik nog lang niet.... En ik ben doodsbang dat de spoken uit het verleden weer de kop op gaan steken.... Ook toen ik naar het magere neigde ( nog lang niet was dus) vond ik mezelf vooral erg dik.
pi_61990642
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:13 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En een unobrow!

Nee geintje hoor, schattige foto zo met kind.
I know...Maar dat viel niet op toen ik 'm leerde kennen in het holst van de nacht in een schaars verlichte kroeg! En toen was het kwaad al geschied...Vamp was in luv!!
Schijnbaar heeft ie 'm vroeger wel eens proberen te "splitsen" maar was dat geen succes....
pi_61990727
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, ColdFeet, ook van hier. Maar dat zijn dingen die ik zelf verkeerd oppak en die lang blijven hangen, ook door mezelf. SHE zei laatst al: je moet je wapenen tegen jezelf, niet tegen anderen. Ik doe het zelf, met materiaal van een ander. En geloof me, soms waren die opmerkingen echt kwetsend, maar soms ook niet.
Kun je eens een voorbeeld geven? Er staat mij namelijk echt niets bij. Maar ik lees niet alles.
pi_61990879
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:21 schreef vamperotica het volgende:

[..]

I know...Maar dat viel niet op toen ik 'm leerde kennen in het holst van de nacht in een schaars verlichte kroeg! En toen was het kwaad al geschied...Vamp was in luv!!
Schijnbaar heeft ie 'm vroeger wel eens proberen te "splitsen" maar was dat geen succes....
Hihi, dat is liefde toch ook? Elkaars 'gebreken' accepteren of er zelfs van houden ofzo.
  maandag 29 september 2008 @ 10:55:43 #74
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61991278
Rare, rare dag vandaag. Het is mijn allerlaatste werkdag, ben dus een beetje emo. Het is ook een heel rare dag, want ik verlaat het bedrijf dat nu zo ontzettend in het nieuws is...De sfeer is hier heel...vreemd. Business as usual enerzijds, en een soort verdwaasdheid, wat nu? Ik ben blij dat ik 'op tijd' ben weggegaan, eerlijk gezegd.
  maandag 29 september 2008 @ 10:57:27 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61991310
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:55 schreef Aventura het volgende:
Rare, rare dag vandaag. Het is mijn allerlaatste werkdag, ben dus een beetje emo. Het is ook een heel rare dag, want ik verlaat het bedrijf dat nu zo ontzettend in het nieuws is...De sfeer is hier heel...vreemd. Business as usual enerzijds, en een soort verdwaasdheid, wat nu? Ik ben blij dat ik 'op tijd' ben weggegaan, eerlijk gezegd.
Ja, ik moest idd nog aan je denken! Er moet idd een raar sfeertje hangen daar...
Niet meer actief op Fok!
  maandag 29 september 2008 @ 10:58:51 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61991349
moggeh!

drukke dag vandaag, veel kleine klusjes, en proberen weer in een goed werkritme te komen daarbij.

en straks gewichtjes ophalen. heb zó'n zin om te trainen met gewichtjes...echt debiel...

voor sjoeg
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 29 september 2008 @ 11:01:41 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61991423
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:55 schreef Aventura het volgende:
ik heb als poolmedewerker kas/balie gewerkt bij ABN AMRO toen ze daar een jaar of 5 geleden bezig waren mensen eruit te werken.. had er niks mee te maken verder, maar t was echt een super rare sfeer.

geniet toch maar van je laatste dagje hoor!

@ PF: als er iets aan de hand zou zijn zou hij toch wel zo slim zijn om die berichtjes van zn hyves te halen? neem aan dat ie weet dat jij ook hyves hebt, nou, als ie iets te verbergen had, dan zou hij t wel verbergen.
niet zorgen maken!
  maandag 29 september 2008 @ 11:02:59 #78
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61991452
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik moest idd nog aan je denken! Er moet idd een raar sfeertje hangen daar...
Zeker...ben blij dat ik nu bij een niet-beursgenoteerd bedrijf ga werken, haha!

Even iets anders, ik neem sinds kort probiotica-capsules. Etos huismerk, met Lactobacillus nog-wat. Maareh, nu kan ik niet meer naar de wc. Is dat normaal, moet ik doorzetten of...?

maandag 29 september 2008 @ 11:22:06 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61991854
Suggah momma, je weet dat je gedachten niet van jou zijn, maar van je zelfsaboterende alter ego.
En ook ik vind dat je eens op een schema moet, dan heb je houvast, dan weet je wat je kan verwachten, dan heb je rust.
Ik wil er met liefde 1 voor je maken.

Daarnaast zou ik je adviseren eens wat boeken te lezen over jouw problematiek, gewoon om het vanuit de tweede persoon te kunnen zien.
Ik heb namelijk het idee dat je niet graag naar jezelf kijkt en dat is ook logisch als je jezelf steeds zo dwars zit.
Je ups en downs wisselen elkaar echt in een moordtempo af en ik vind echt dat je nog een beetje op het randje balanceert.
Gun jezelf nu eens wat rust en doe niet zo verdomde koppig. Je houdt jezelf nog steeds gevangen.
Pick a door, darling

Hier alles ok verder. Vanochtend is mijn provesorische piercing er weer uitgevallen, dus de pierce god wil mij gewoon vertellen dat ik het op moet geven
Nu naar de pierce shop gaan is ook gedoe, iemand moet de auto halen, moet mij erin zetten, daar naartoe rijden..en dat allemaal voor een stukje ijzer.
Ik geef het op
Die in mijn navel is er natuurlijk ook uit en ook daarvan ben ik nu ineens een bolletje kwijt
Het is gewoon niets voor mij, ik ben er te chaotisch en onvoorzichtig voor.
Ik ben gewoon echt een inkt-meisje. Tattoo's bliven tenminste zitten
Ik laat de hele bende dus lekker dichtgroeien en ga wel een mooi nieuw plaatje uitzoeken

Verder een beetje buikpijn van het bunkeren gisteren en de schade van enkele weken fout eten was terug te zien op de weegschaal. Ik ben zo bezig met anderen dan ik zelf behoorlijk aan het rommelen ben
Ik moet er nog steeds 10 kwijt
maar goed, ik voel me heerlijk, dus we laten de spekkies nog even lekker zitten.
  maandag 29 september 2008 @ 11:27:44 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61991986
Ik heb van Kim de eerste twee schema's weer toegemaild gekregen dus die ga ik even sharen via googledocs, dan zet ik ze in de OP.
Ik maak ook een nieuwe voor Kim, en die zet ik erbij.
Ik nummer ze gewoon, dus dan kan je zelf kiezen.
Wie mee wil doen kan meedoen, let wel..het zijn schema's met een bepaalde opbouw, dus als je begint, begin dan bij 1.
pi_61992043
Daar was ik ook weer
Net 35 minuten 'gesport' met de Wii Fit
Alleen iets minder leuk dat hij ruim 3 kilo meer aangeeft dan mijn weegschaal
  maandag 29 september 2008 @ 11:32:35 #82
331 Merel
Be here now.
pi_61992078
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:

@ PF: als er iets aan de hand zou zijn zou hij toch wel zo slim zijn om die berichtjes van zn hyves te halen?
Inderdaad! Dus misschien gaat ie wel gewoon vreemd hoor, maar is ie gewoon zo wijs om dat niet op hyves te zetten

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: Hardgekookt eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhammen, vitalinea, appels
D: Geen idee, ga bij vriendinnen eten, maar ik zal netjes doen

Zo goed SHE?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61992204
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef SHE het volgende:
Ik heb van Kim de eerste twee schema's weer toegemaild gekregen dus die ga ik even sharen via googledocs, dan zet ik ze in de OP.
Ik maak ook een nieuwe voor Kim, en die zet ik erbij.
Ik nummer ze gewoon, dus dan kan je zelf kiezen.
Wie mee wil doen kan meedoen, let wel..het zijn schema's met een bepaalde opbouw, dus als je begint, begin dan bij 1.
Oh, fijn dat ze in de OP komen, ik ben wel benieuwd namelijk!
pi_61992220
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:30 schreef Miss_S het volgende:
Daar was ik ook weer
Net 35 minuten 'gesport' met de Wii Fit
Alleen iets minder leuk dat hij ruim 3 kilo meer aangeeft dan mijn weegschaal
Oeh, maar welke heeft dan gelijk?
pi_61992226
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:46 schreef omearos het volgende:
KIM, beterschap

voor PF en Viking, wat een gedoe met relaties.

Ik zit nog in de blije-puber-vlindertjes-verliefd-fase, dus heb gelukkig geen last van vervelende bijwerkingen van het hebben van een relatie. Mijn vriend heeft trouwens ook bruin haar en blauwe ogen en houdt van chocola en van katten
@Greys, dit katje heb ik een paar weken terug uit het asiel gehaald. Ik wou al heel lang een tweede katje en ik vond de asiel-actie een goede hint om maar eens daad bij woord te voegen.
Nee er was niets aan de hand! Het was 48 uur leuk met hem en dan ga ik zelf spoken zien.
Die van mij heeft ook zwart haar, blauwe ogen, klein baardje (nou ja van die getrimde lijnen), houdt van katten maar niet van chocolade ijs net als ik.

En wat lieffff
pi_61992263
Ik heb ook een adorable foto van met onze kat. Ik zet hem alleen niet op fok, hihi
pi_61992308
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, maar welke heeft dan gelijk?

Ik ga er meestal van uit diegene die het meest aangeeft gelijk heeft...maar blijf toch van mijn echte weegschaal uitgaan
Daar ben ik ook op begonnen toen ik 98kilo woog dus daar ga ik mee verder
pi_61992318
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb als poolmedewerker kas/balie gewerkt bij ABN AMRO toen ze daar een jaar of 5 geleden bezig waren mensen eruit te werken.. had er niks mee te maken verder, maar t was echt een super rare sfeer.

geniet toch maar van je laatste dagje hoor!

@ PF: als er iets aan de hand zou zijn zou hij toch wel zo slim zijn om die berichtjes van zn hyves te halen? neem aan dat ie weet dat jij ook hyves hebt, nou, als ie iets te verbergen had, dan zou hij t wel verbergen.
niet zorgen maken!
Het was in z'n inbox, privé berichten

Wat is er aan de hand dan met abn Ik heb al een paar dagen geen nieuws gezien
pi_61992321
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ga er meestal van uit diegene die het meest aangeeft gelijk heeft...maar blijf toch van mijn echte weegschaal uitgaan
Daar ben ik ook op begonnen toen ik 98kilo woog dus daar ga ik mee verder
Het is natuurlijk ook maar een nummertje. Het gaat erom hoe je in je vel zit en hoeveel vetjes je hebt, haha
  maandag 29 september 2008 @ 11:45:02 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61992332
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:32 schreef Merel het volgende:

[..]

Inderdaad! Dus misschien gaat ie wel gewoon vreemd hoor, maar is ie gewoon zo wijs om dat niet op hyves te zetten

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: Hardgekookt eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhammen, vitalinea, appels
D: Geen idee, ga bij vriendinnen eten, maar ik zal netjes doen

Zo goed SHE?
picture perfect
  maandag 29 september 2008 @ 11:47:01 #91
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61992375
Oh en PF, je ziet spoken.
Hij heeft perfect gereageerd op die chick. duidelijk dan dat kan bijna niet.
  maandag 29 september 2008 @ 11:54:01 #92
14746 k_i_m
pi_61992499
Oja, ik wist niet wat ik moest doen vandaag, dus ik ga in de volgende volgorde eten;

2 boterhammen met pindakaas
2 boterhammen met pindakaas
appel
yoghurtje.

De boterhammen met pindakaas zijn al op, en ik vraag me af of ik de rest van de dag wel red op een appel en een yoghurtje. Wat kan er nog bij? .
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 11:55:29 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61992526
Je mag ook ander beleg als je wil, of droog brood, of rauwkost, of ei, of kip
  maandag 29 september 2008 @ 11:56:15 #94
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61992544
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het was in z'n inbox, privé berichten

Wat is er aan de hand dan met abn Ik heb al een paar dagen geen nieuws gezien
In een notedop: ABN AMRO werd vorig jaar overgenomen door Fortis. Dat was een fatale vergissing. Fortis is omgevallen en zet ABN weer in de uitverkoopbakken. De volgende koper heeft een koopie: van 24 miljard, voor 12 miljard En de medewerkers leven al anderhalf jaar in onzekerheid, inmiddels. Maarja, dit geheel en al offtopic.
  maandag 29 september 2008 @ 12:01:25 #95
14746 k_i_m
pi_61992643
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
Je mag ook ander beleg als je wil, of droog brood, of rauwkost, of ei, of kip
Nee, pindakaas is okee. Het stomme is dat als ik een andere volgorde had aangehouden ik waarschijnlijk wel genoeg had. En misschien heb ik dat ook evengoed wel hoor. Maar nóg meer brood is niet aan te raden toch?

Ei is hier alleen maar vies gebakken, kip zit alleen in kroketten en rauwkost is elke dag weer een verrassing wat voor salade ze gemaakt hebben. Meestal zijn het dingen met saus en toevoegingen .

Ik moet gewoon morgen weer netjes alles meenemen .
In my life
Why do I smile
pi_61992744
Oké gelukkig zit ik bij de postbank
  maandag 29 september 2008 @ 12:09:50 #97
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61992790
@ PF: nu weer iets anders dan toen... toen ik er werkte waren ze gewoon aan t omschakelen naar een moderner systeem van advies en verkoop ipv de traditionele bankvorm die ze waren. kortom: mensen op de schopstoel en langzaam veranderde ABN in een serviceloze kutbank

daarna dat overname gedoe (jeej, heb je de reorganisatie overleefd komt fortis op je dak!) en nu dus weer doorverkocht

bye bye abn amro... (maargoed, het was toch al een serviceloze kutbank)

pi_61992836
Rabobank ftw!
  maandag 29 september 2008 @ 12:15:47 #99
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61992928
rabobank

* kwakveense is ook lid van haar lokale bank en spaart dus voor goede doelen met haar creditcard enzo

ik heb honger, maar t goede nieuws is dat ik ook al lekker mag gaan lunchen!
pi_61992995
Oh ik lees nu pas alles terug van vrijdag en zo
ik had het al een beetje gelezen maar alsnog heel veel kusjes voor SHE
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hoe kun je nou TE lange benen hebben voor een rokje?

[ afbeelding ]
Ja dat kan, dan moet je een klein iemand voorstellen met een rokje van vier centimeter. Dat effect.
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:34 schreef Plukie86 het volgende:
Geen skinny.... Die dingen zijn zo godsgruwelijk lelijk... En NIET sexy.

Broek met beetje uitlopende pijpen aan de onderkant? Krijg je mooie kont van. O ja die had je al.
Skinnys zijn leuk Ik was dat meisje met die skinny's wist je nog! Ook al had ik een broek met rechte pijpen aan volgens mij. Van uitlopende pijpen word ik dik
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef SHE het volgende:

Farfallus; ik zou voor wit gaan. Vandaag is een goede dag voor wit.
Ik was toen al weg Over witte broeken gesproken: Ben ik de enige die dat verschrikkelijk vind staan?
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Maw PF moest gewoon even miepen.

Mag hoor Veel plezier
Nee ik moest echt gaan en naakt was geen optie
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Panterprint?
Ja, en ze zijn leuk. I promise. Ik zie er altijd al te netjes uit en te stijf dus ze konden best

Zo, lekkere late reactie, maar goed
  maandag 29 september 2008 @ 12:22:44 #101
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61993076
Schema's in de OP
Wiki aangepast.
pi_61993136
Ik ga maar eens ontbijten Even gewacht totdat ik niet meer wou ontbijten met snickers
  maandag 29 september 2008 @ 12:25:22 #103
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61993138
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, pindakaas is okee. Het stomme is dat als ik een andere volgorde had aangehouden ik waarschijnlijk wel genoeg had. En misschien heb ik dat ook evengoed wel hoor. Maar nóg meer brood is niet aan te raden toch?

Ei is hier alleen maar vies gebakken, kip zit alleen in kroketten en rauwkost is elke dag weer een verrassing wat voor salade ze gemaakt hebben. Meestal zijn het dingen met saus en toevoegingen .

Ik moet gewoon morgen weer netjes alles meenemen .
Je hebt nieuw schema tot vrijdag.
Staat ook in OP, onder nr 3
pi_61993172
SHE, die recepten die in de schema's staan, op hoeveel personen is dat gebaseerd?
  maandag 29 september 2008 @ 12:28:47 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61993212
Kim, zat een foutje in je schema.
Is aangepast. Pak het schema ( 3 ) uit de OP. ( dus niet de versie die ik je gemaild heb )
pi_61993225
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

Zeker...ben blij dat ik nu bij een niet-beursgenoteerd bedrijf ga werken, haha!

Even iets anders, ik neem sinds kort probiotica-capsules. Etos huismerk, met Lactobacillus nog-wat. Maareh, nu kan ik niet meer naar de wc. Is dat normaal, moet ik doorzetten of...?

Probiotica heeft een gunstige werking op je darmflora, zou raar zijn als je hiervan echt verstopt raakt.
Maar goed, bij mij werken dit soort dingen (en bijv. ook de actimel-dingen) iig niet laxerend. Het doet niets, zeg maar. Het enige wat helpt is elke dag wat lijnzaadolie door mijn kwark en veel groente en fruit (met schil) eten.
pi_61993226
PF!

Ik heb ontbeten met twee broodjes gekookt ei. En heb nu nog steeds geen honger!
  maandag 29 september 2008 @ 12:30:11 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61993247
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef Goodbye het volgende:
SHE, die recepten die in de schema's staan, op hoeveel personen is dat gebaseerd?
2/3
Kan zijn dat je overhoud, maar da's niet erg. Kan je de volgende dag mee lunchen
pi_61993264
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:30 schreef SHE het volgende:

[..]

2/3
Kan zijn dat je overhoud, maar da's niet erg. Kan je de volgende dag mee lunchen
Ik ga me er eens goed in verdiepen! Ik lust alleen geen pindakaas
pi_61993305
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:29 schreef Goodbye het volgende:
PF!

Ik heb ontbeten met twee broodjes gekookt ei. En heb nu nog steeds geen honger!
Ik eet nu twee crackers met pindakaas
en een glas melk
ik vind het echt super lekker dus denk haast dat het ongezond is

Hierna ga ik kijken of er nog wat gekookte eitjes zijn!

Oh en ik keek net in de spiegel: Omg PF wat ben je dunnn
Dus ik zo op de weegschaal: 68.2 Ik dacht echt 62 of zo
Maar goed al m'n broeken zitten nog way to strak dus m'n spiegel liegt gewoon
pi_61993351
Vaak als ik honger heb, heb ik een enorme craving naar melk. Raar is dat!

Enne, ik hou van liegende spiegels, goed voor je zelfvertrouwen, haha.
pi_61993440
Teveel zelfvertrouwen is niet goed voor de lijn hoor

Ik wil heel graag melk als ik teveel sambal heb gegeten
pi_61993458
Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen met filet americain
T: peer
L: 2 boterhammen met gerookte kipfilet en een beetje mayo

Moet nog bedenken wat ik vanavond ga eten.
  maandag 29 september 2008 @ 12:41:22 #114
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61993490
Ik ben ook lelijk
Ik had vroeger wel Hyves, dat was in de tijd van watskeburt enzo. Maar toen kreeg ik ineens om de paar seconden van die doorstuurberichten en berichten als "stuur mij geen doorstuurberichten" terwijl lui die doorstuurden weg ermee, lollerhyves.

En ik heb ook ontbeten met 2 broodjes (o, het is al bijna 1 uur ) en nog honger.
Bernie en ik zijn tof.
pi_61993496
Lijstje tot nu toe, schaamteloos gekopieerd uit het dieet-topic

O: Brinta met magere melk
T: cappuccino met zoetstof
L: 4x boterham, 2x stroop, 2x kipfilet
pi_61993501
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Teveel zelfvertrouwen is niet goed voor de lijn hoor

Ik wil heel graag melk als ik teveel sambal heb gegeten
Weet ik, daarom zijn er nog al wat pogingen gestrand En melk is idd goed bij heet eten! Hehehe
pi_61993594
Je zelfbeeld zou eigenlijk geen reden moeten zijn om af te vallen
Eerder van.. Ik ben nu ZO leuk.. Dat als ik nu NOG gezonder zou eten en NOG beter
dan, nou dan ben ik net een fotomodel

Ipv. huuuuuh ik ben dik en lelijk ik moet afvallen. Maar goed, zo werkt het ook (nog) niet bij mij
pi_61993625
Nouja ik ga dus altijd denken van. Waaauw i look fabulous enzo. En het gaat haske goed, dus ik mag bést een stukje taart. En een zakje chips. En en en. En dan wordt het weer van Huuu Ik ben lelijk en dik en blegh .

Dat laatste had ik gister dus.
pi_61993684
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je zelfbeeld zou eigenlijk geen reden moeten zijn om af te vallen
Eerder van.. Ik ben nu ZO leuk.. Dat als ik nu NOG gezonder zou eten en NOG beter
dan, nou dan ben ik net een fotomodel

Ipv. huuuuuh ik ben dik en lelijk ik moet afvallen. Maar goed, zo werkt het ook (nog) niet bij mij
Nou, ik moet zeggen dat het een stuk scheelt dat ik tenminste weer in de spiegel kan kijken en kan zeggen dat ik er goed uitzie (op dat kleine buikje na dan ) Afvallen kan ook helpen om je zelfbeeld wat positiever te krijgen, je moet alleen niet doorslaan.

Je moet wel realistisch zijn. I mean, overgewicht heeft wel meer nadelen dan alleen esthetische.

Buiten dat, zelfbeeld bestaat uit meer dan alleen uiterlijk. Toen ik nog overgewicht had was mijn zelfbeeld an sich niet eens zo beroerd, maar ik voelde me gewoon dik/fors. Toch wat anders.
pi_61993734
Oh dat is zeker waar. Er is bij mij alleen geen sprake van overgewicht, dus dat speelt minder een rol in mijn situatie. Ik heb er een poosje over na moeten denken, maar ik denk dat ik nu ook beter snap waarom ik het anders wil. En dat is gelukkig niet alleen esthetisch.

[ Bericht 50% gewijzigd door Goodbye op 29-09-2008 12:54:59 (Ewelina quote PF, niet mij ) ]
pi_61993761
Ik heb denk ik het zelfde als goodbye. Ook snap ik dat als je ECHT overgewicht heb je misschien eerder denkt, wat maakt dat ene koekje nu weer uit, ik ben nu eenmaal dik en dat maakt echt geen verschil.
pi_61993801
Maar ik vind het ook weer stom als echt dikke mensen dat zeggen. Van 'Ja ik ben toch al wat stevig, dat betekent toch niet dat ik niet meer gezellig mag doen?' Alsof gezellig doen alleen (vr)eten is.
pi_61993847
Misschien scheelt het bij mij ook dat ik een spiegel van 2x1 meter al meer dan tien jaar in m'n kamer heb,
dus ik een paar keer per dag een soort check heb van, oké, zo zie ik er dus uit.

En als je altijd alleen maar je hoofd ziet in de spiegel en dan opeens foto's ziet dat denk je wss al sneller van WTF ben IK dat??
pi_61993874
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik vind het ook weer stom als echt dikke mensen dat zeggen. Van 'Ja ik ben toch al wat stevig, dat betekent toch niet dat ik niet meer gezellig mag doen?' Alsof gezellig doen alleen (vr)eten is.
Nou het lijkt er vaak wel op. Maar dan heb je gewoon saaie kutvrienden
Met wat smarties en cola light kun je ook een heel gezellige slanke avond hebben

En buiten dat, eten is natuurlijk gezellig, maar gewoon babbelen kan ook best zonder eten
  maandag 29 september 2008 @ 13:01:50 #125
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61993897
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef Goodbye het volgende:
nee, daar heb je gelijk in. maar aan de andere kant: zeker toen ik nog dikker was maar ook nu nog heb ik heel vaak t gevoel dat mensen me er op aan kijken als ik iets lekkers eet.

zo van "ik zie wel hoe jij zo bent geworden" of "zou je dat nou wel doen"

terwijl niemand weet hoe ik de rest van de dag/week/maand eet. of dat ik 15 kilo ben afgevallen ondanks die ene kit kat chunky die ze mij in de trein zien eten
pi_61993919
Oh kan iemand mij vertellen waarom een gast zo dol enthousiast van yoga wordt? Ik snap het niet
(Om het zelf te doen eh!)
pi_61993999
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:01 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nee, daar heb je gelijk in. maar aan de andere kant: zeker toen ik nog dikker was maar ook nu nog heb ik heel vaak t gevoel dat mensen me er op aan kijken als ik iets lekkers eet.

terwijl niemand weet hoe ik de rest van de dag/week/maand eet. of dat ik 15 kilo ben afgevallen ondanks die ene kit kat chunky die ze mij in de trein zien eten
Ik snap dat je dat gevoel hebt en ik moet je zeggen dat ik dat gevoel ook wel eens heb als ik snoep op straat hoor!

Wat ik er mee wilde zeggen is dat het door sommige dikke mensen een beetje verpakt wordt in 'Goh je snoept niet, wat ongezellig' in plaats van dat er gewoon gezegd word 'Ja, ik hou nu eenmaal van bitterkoekjes'

Snap je?
pi_61994068
Fijn die dagmenuutjes van SHE, krijg er vooral diner-ideeën van.

Lijstje van vandaag:

O: gekookte eitje, volkoren cracker
T: kom magere kwark met stukken peer (met schil) en aardbeien
L: twee spelt-boterhammen met pindakaas, sambal en komkommer (vind ik altijd redelijk veel maar ga in de namiddag naar de sportschool en dan kan ik het wel gebruiken).

D: vissoep (homemade) met fruits-de-mer en zeewolf
pi_61994109
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:51 schreef Ewelina het volgende:

Buiten dat, zelfbeeld bestaat uit meer dan alleen uiterlijk. Toen ik nog overgewicht had was mijn zelfbeeld an sich niet eens zo beroerd, maar ik voelde me gewoon dik/fors. Toch wat anders.
Heb jij ook dat je achteraf pas ziet dat je toen toch wel wat steviger was dan je zelf dacht?
Ik heb nooit echt overgewicht gehad, BMI 27 en maat 42 bij een lengte van 1m60, dus da's toch wel aanzienlijk, maar ik vond toen zelf helemaal niet dat ik er zó dik uitzag, dat zag ik pas later.
Misschien wel een geluk dat het toen mijn zelfbeeld niet zo erg aantastte, ignorance is bliss enzo...
pi_61994250
Ik had net een geniaal lekkere koek (maar veel te ongezond dacht ik)
dus... ik nam maar een heerlijke stroopwafel, per twee verpakt.

1 heerlijk koekje is 89 kcal heb ik net uitgerekend
1 stroopwafel is 188 kcal en twee zijn er 376 kcal. En ik was bijna nog van plan die tweede ook te eten

Nou vandaag dus 274 kcal aan rommel al gegeten Op zich zou ik nu kunnen denken. Aaah alles is verpest. Maar dat ga ik dus niet doen

Wel stom dat er hier acht soorten speculaas en nog vier pakken andere koekjes liggen En een hele schuur vol chips + rijen vol cola, fanta, noem het maar op, een soort mini winkel en een chips kast en een snoep/koek kast en nog een voorraad kast vol junk.
Maar goed, in de supermarkt ga ik dan ook nooit los omdat thuis al alles ligt
pi_61994285
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:22 schreef SHE het volgende:
Schema's in de OP
Wiki aangepast.
Ik denk dat ik het toch ook maar eens ga proberen. Voor deze week heb ik al boodschappen gedaan, dus dan wordt het volgende week, maar goed.
Denk je dat het minder koolhydraten-idee ook helpt tegen onrustige darmen en een schommelende suikerspiegel, of moet ik dan nog iets aanpassen? Ik weet dat mijn moeder voor hetzelfde probleem wel baat had bij een dieet met weinig kh's/suiker.

Oja, eetlijstje vandaag:
O: Brinta met magere sojamelk, koffie met een scheutje halfvolle melk
T: boterham met kaas en mosterd, veel rooibosthee
L: twee sneeën brood met cup-a-soup
T: nog een sneetje brood met iets
D: vegaburger met aardappelpuree (alleen aardappel en een beetje melk) en sperzieboontjes

Ik weet dat het misschien wat veel brood is, en ook niet echt mager beleg maar dat had ik nog niet in huis. Ik heb in principe van 9 tot 5 college/practicum (nu toevallig een tussenuur), en daar krijg je best honger van. Ik moet nog even nadenken over een manier om 1 of 2 sneeën brood te vervangen door iets anders, maar het moet wel tussen de colleges door kunnen.
pi_61994286
Want dat is amper 18% van wat ik vandaag moet eten. Dus nog 82% om het wel goed te doen
pi_61994317
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:01 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Hebben ze daar helemaal ongelijk in? Die 15 kilo is er niet aangekomen van te veel spruitjes eten
pi_61994376
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hebben ze daar helemaal ongelijk in? Die 15 kilo is er niet aangekomen van te veel spruitjes eten
Om even voor mijn beurt te spreken. Kwakveense maakt een punt door te zeggen dat één zo'n snack een uitzondering is op haar verder gezonde eetpatroon. Degene in de trein denkt waarschijnlijk 'Goh, die propt alleen maar troep naar binnen, bah'.
pi_61994391
Die 15 kilo kan er ook aangekomen zijn door een wijntje teveel, altijd veel boter, jus, veeel vlees, veel stokbroodjes met hapjes etc.

Het hoeft niet allemaal door candybars te komen!
  maandag 29 september 2008 @ 13:24:02 #136
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61994406
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:19 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het toch ook maar eens ga proberen. Voor deze week heb ik al boodschappen gedaan, dus dan wordt het volgende week, maar goed.
Denk je dat het minder koolhydraten-idee ook helpt tegen onrustige darmen en een schommelende suikerspiegel, of moet ik dan nog iets aanpassen? Ik weet dat mijn moeder voor hetzelfde probleem wel baat had bij een dieet met weinig kh's/suiker.

Oja, eetlijstje vandaag:
O: Brinta met magere sojamelk, koffie met een scheutje halfvolle melk
T: boterham met kaas en mosterd, veel rooibosthee
L: twee sneeën brood met cup-a-soup
T: nog een sneetje brood met iets
D: vegaburger met aardappelpuree (alleen aardappel en een beetje melk) en sperzieboontjes

Ik weet dat het misschien wat veel brood is, en ook niet echt mager beleg maar dat had ik nog niet in huis. Ik heb in principe van 9 tot 5 college/practicum (nu toevallig een tussenuur), en daar krijg je best honger van. Ik moet nog even nadenken over een manier om 1 of 2 sneeën brood te vervangen door iets anders, maar het moet wel tussen de colleges door kunnen.
Sowieso zou ik eerst het http://www.scdiet.nl/ proberen. Die werkt echt goed voor je darmen.
Als die werkt en je minstens een maand klachtenvrij bent, dan zou ik aan de schema's beginnen.
Is ook makkelijker, gewoon alleen eten wat in de groene lijst staat.
pi_61994420
Die persoon van 100 kilo die je ziet snoepen kan ook eerder 120 kilo gewogen hebben...
  maandag 29 september 2008 @ 13:25:12 #138
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61994430
SHE, ik ga er even over denken of ik echt zo van een schema durf te eten en me eraan durf te houden. dat moet ik wel van tevoren met mezelf goed hebben, anders steek jij moeite in schema's en geef ik er de brui aan.

Maar dankjewel voor het lieve aanbod.
pi_61994472
Een vriendin van m'n ouders houdt erg van lekker eten
ik weet nu hoeveel ze weegt maar ze is gewoon groot en rond en volopteus
(niet typisch dik en sip)

Die wil dus afvallen en at op de verjaardag van m'n mama bijv. minder stokbroodjes kaas. Maar ze at wel een tros druiven,
en ik wou haar niet meteen ontmoedigen maar er staat mij iets bij dat druiven heel veel kcal bevatten..
(Dacht ik) Maar prima als iemand af wil vallen maar om mij ongevraagd met iemand te bemoeien wat hij/zei eet gaat me echt te ver!
  maandag 29 september 2008 @ 13:27:16 #140
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61994492
het kwam bij mij van vet vlees, chips en koek.

maar dat was idd mijn punt niet. mensen mogen best denken dat ik te dik ben geworden van ongezond eten, dat is ook waar namelijk! (en t zijn geen 15 kilo erbij, het zijn 15 kilo eraf van een totaal overgewicht dat daarvoor 35 kilo bedroeg)

maar ik vind het niet fijn om puur OMDAT ik dik ben bij alles wat ik in t openbaar eet erop beoordeeld te worden. omdat mensen nu eenmaal de context niet weten.

goodbye: ben t met je eens hoor! smoesjes hou ik ook niet van. veel dikke mensen barsten van de smoesjes.... alleen t is niet altíjd zo, en ik baal er van dat ik er ook op word afgerekend...
pi_61994493
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Die 15 kilo kan er ook aangekomen zijn door een wijntje teveel, altijd veel boter, jus, veeel vlees, veel stokbroodjes met hapjes etc.

Het hoeft niet allemaal door candybars te komen!
Zak chips, bergen bonbon blocs etc. Been there, done that. Ik ben ook 15 kilo afgevallen (meer dan eens ).
Maar dat noem ik geen 'verder gezond eetpatroon'
pi_61994522
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Sowieso zou ik eerst het http://www.scdiet.nl/ proberen. Die werkt echt goed voor je darmen.
Als die werkt en je minstens een maand klachtenvrij bent, dan zou ik aan de schema's beginnen.
Is ook makkelijker, gewoon alleen eten wat in de groene lijst staat.
Daar val je niet van af, toch?
pi_61994578
Bij mij zat een heel dik meisje op de middelbare en ik zag haar elke dag een patatje naar binnen werken En een mars.

Oké ik at elke pauze een reep chocolade, een zak pom bear, een blikje cola light en een patatje met majonaise. En ik werd daar toevallig niet dik van, ik ging juist van extreem mager naar normaal (en daarna naar mollig )

Dus aan de ene kant, ik deed het zelf ook. Maar ik dacht wel elke keer als ik dat meisje zag.. Gaaaat ze weer met haar mars. (Ik vind het vervelend als mensen eten en lopen tegelijk. Je moet gewoon zitten. Liefst met bord!)
pi_61994583
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

Zak chips, bergen bonbon blocs etc. Been there, done that. Ik ben ook 15 kilo afgevallen (meer dan eens ).
Hee hallo, dat zeg ik toch ook niet. Ik weet niet wat het eetpatroon van Kwakveense precies is, maar volgensmij vallen de bovengenoemde dingen daar (over het algemeen) niet onder
pi_61994615
Ik denk omdat computer girl zelf teveel rommel heeft gegeten, sneller verwacht dat andere mensen ook dik worden van teveel rommel ipv teveel redelijk gezonde dingen.
  maandag 29 september 2008 @ 13:33:24 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61994672
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

hm, nu voel ik me toch wel aangesproken.... (sorry cf ) want dit is precies de beschrijving van mijn "foutje" van gisteren. (de zak chips en de bon bon bloc)

ik ben nog nooit zoveel afgevallen, en ik heb t ook nog nooit eerder zo goed en zo langdurig aangepakt. ik ben al een jaar bezig en dit is echt niet iets dat ik zomaar er weer bij ga vreten of jojo-en. dit is een manier van leven die ik de rest van mijn leven zal aan moeten houden en aan wil houden.

ik snap dat jij een zak chips en bon bon bloc geen "gezond eetpatroon" vindt naast de kit kat chunky die ik overigens alleen als voorbeeld gebruikte

ik eet dus niet én een kitkat in de trein én dan thuis chips en chocola, élke dag. lijkt me logisch dat je dan niet afvalt

maar soms eet ik wél van die dingen. en dan eet ik de rest van de week weer gezond. en heb ik geen zin om op 1 foutje of 1 traktatie voor mezelf (gisteren was een foutje, als ik in de trein iets lekkers zou eten dan is dat soms gewoon omdat ik dan van mezelf iets lekkers mag) beoordeeld te worden door mensen die geen idee hebben waar ik mee bezig ben

en soms eet ik teveel van die dingen (zoasl gisteren) omdat ik terugval in een van de vreetbuien waar ik al jaren tegen vecht, met steeds meer succes. maar je denkt toch niet echt dat ik denk daar van af te vallen??? ik baal ook als een stekker als dat gebeurt, en ik doe keihard mn best om t er dan weer af te krijgen. en ik heb gelukkig nog maar max. 1 keer per maand zo'n bui en niet meer 3 keer per week...
  maandag 29 september 2008 @ 13:34:09 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61994696
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:30 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hee hallo, dat zeg ik toch ook niet. Ik weet niet wat het eetpatroon van Kwakveense precies is, maar volgensmij vallen de bovengenoemde dingen daar (over het algemeen) niet onder
edit: ik haalde computer girl en goodbye door elkaar, sorry!
pi_61994704
De eerste keer dat ik dacht laat ik gezond eten
at ik geen boter meer en bij het ontbijt een liter jus de orange
kan ook gewoon zijn dat je niet zo goed weet wat goed voor je is
en je denkt dat je het goed aanpakt maar uiteindelijk wel dik wordt.
pi_61994719
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:27 schreef kwakveense het volgende:
maar ik vind het niet fijn om puur OMDAT ik dik ben bij alles wat ik in t openbaar eet erop beoordeeld te worden. omdat mensen nu eenmaal de context niet weten.
Ik ben heel erg daarin, maar niet alleen bij dikke mensen hoor.
Iedereen die overdag in de stad een zak patat met mayo loopt te eten heb ik iets van ' '. Of van die mensen die 's middags om een uur of 4 pizza eten. Snap ik ook niet.
  maandag 29 september 2008 @ 13:35:07 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61994727
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk omdat computer girl zelf teveel rommel heeft gegeten, sneller verwacht dat andere mensen ook dik worden van teveel rommel ipv teveel redelijk gezonde dingen.
PF, ik heb gewoon teveel zooi gegeten hoor chips, vlees, chocola etc. etc.

ik had denk ik een soort binge eating disorder/vreetbuien met depressieve neigingen. en daar ben ik nu wel grotendeels vanaf.
pi_61994758
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik ben heel erg daarin, maar niet alleen bij dikke mensen hoor.
Iedereen die overdag in de stad een zak patat met mayo loopt te eten heb ik iets van ' '. Of van die mensen die 's middags om een uur of 4 pizza eten. Snap ik ook niet.
Is dat niet ook een beetje afgunst, omdat je het zelf niet kunt hebben mag niemand het?
pi_61994793
Grouphuggggg!

En dan gaan we fijn met z'n allen gezond eten und so. En geen rommel in ons lichaam proppen.
  maandag 29 september 2008 @ 13:38:28 #153
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61994822
nou, ik hbe t ook wel een beetje. vooral de rij bij de smullers om 11 uur s ochtends...

dan vind ik het echt rot dat die mensen niet doorhebben dat ze hele nare dingen met hun lijf doen.

dus ik doe t zelf ook, terwijl ik niet wil dat anderen t bij mij doen
pi_61994825
Ik ontbijt soms met pizza
Koud
uit de koelkast
Goddelijk

Ik noem als voorbeeld die vriendin/vrienden van m'n ouders. Die hebben nog nooit een candybar van dichtbij gezien. Maar wel nootjes, worst, vlees, kaas, dat vet dingetje van spek... ik weet de naam niet meer maar het is uitgebakken vet, reuzel of zo? Dat snackten ze weg alsof het chipjes waren
Maar dan aten ze ook wel eens een bevroren sinaasappel als toetje
En veeeeel veeeeeel veeeeeeeel vlees! En volle melk! En alles vol!
Dus zo kun je ook dik worden
pi_61994865
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
nou nou nou, laten we toch echt eventjes eerlijk zijn.
Niemand wordt dik van een gezond gevarieerd eetpatroon in gezonde normale hoeveelheden.
En met dik bedoel ik niet maatje 40, maar maatje 44 en hoger.

Ok, er zal vast wel ergens iemand zijn die een stofwisselingszioekte heeft, maar 99% van de gevallen is het patat/snoep/snaaien voor de buis etc.
Ik weet precies waarom ik altijd aangekomen ben, veels te veel snoepen in combinatie met grote borden vol rijst 's avonds.
pi_61994887
Oh en als ik bijv net zeg dat ik ontbeten heb met 274 aan kcal dan zegt niemand, foei PF
Maar bij kwak valt iedereen daar wel over terwijl een kit kat chunky maar 264 kcal is, dus 10 minder
En ik er uiteindelijk net zo dik van ga worden, maar dan ben ik "die dunne chick" dus dan boeit het niet zo wat ik in m'n lichaam prop of zo.
pi_61994905
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is dat niet ook een beetje afgunst, omdat je het zelf niet kunt hebben mag niemand het?
nee. Ik eet echt wel eens patat , maar ipv avondeten en nooit als snack
  maandag 29 september 2008 @ 13:42:52 #158
14746 k_i_m
pi_61994910
Yay! Morgen andijviestamppot . .
In my life
Why do I smile
pi_61994925
Wat is rommel? Heel veel dingen zijn niet per se rommel, maar wel als je het te veel of te vaak neemt. Zelfs die friet waar je je zo aan stoort is helemaal niet ongezond als je het bijv. 1x per maand eet.

Zelfs water is giftig als je er te veel van neemt...
pi_61994941
Oh, stamppot... het kan weer hè?
pi_61994949
In friet zitten nog pitamientjes
net als in pizza

maar in koek of kitkat niet echt (nja.. pitamientjes in de boter of de cacao?)
dus dan is het sowieso rommel
  maandag 29 september 2008 @ 13:45:43 #162
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61994969
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

nou nou nou, laten we toch echt eventjes eerlijk zijn.
Niemand wordt dik van een gezond gevarieerd eetpatroon in gezonde normale hoeveelheden.
En met dik bedoel ik niet maatje 40, maar maatje 44 en hoger.

Ok, er zal vast wel ergens iemand zijn die een stofwisselingszioekte heeft, maar 99% van de gevallen is het patat/snoep/snaaien voor de buis etc.
Ik weet precies waarom ik altijd aangekomen ben, veels te veel snoepen in combinatie met grote borden vol rijst 's avonds.
ik zal ook nooit ontkennen dat ik te dik ben geworden van vreten. de omstandigheden waarin dat gebeurde nog even buiten beschouwing latend.
maar ik heb er wel problemen mee dat ik dus word beoordeeld door mensen die niet t hele plaatje kennen.

zoals jouw opmerking over dei bon bon blocs en chips: dat is nu juist zoiets dat haast nooit meer voorkomt, en óndanks dat ben ik 15 kilo afgevallen. mijn punt: mijn standaard eetpatroon is een stuk gezonder dan het ooit was, ik val af, en soms gaat het fout. maar ik vind het naar dat mensen me beoordelen op wat ze me zien eten zonder te weten wat de rest van mn eten is.

kit kat cunky;s zijn vies trouwens...
pi_61994973
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In friet zitten nog pitamientjes
net als in pizza

maar in koek of kitkat niet echt (nja.. pitamientjes in de boter of de cacao?)
dus dan is het sowieso rommel
Biologisch gezien misschien, maar eten is zoveel meer dan bouwstoffen voor je lichaam.
pi_61994976
Foei PF
  maandag 29 september 2008 @ 13:46:22 #165
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61994991
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:42 schreef computergirl het volgende:

[..]

nee. Ik eet echt wel eens patat , maar ipv avondeten en nooit als snack
same here. en ik vind het idd ook naar als ik mensen om 11 uur friet zie eten als snack of lunch.
pi_61995012
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook nog zeggen ja. Eén keer gehad, bah!
pi_61995026
Ik haaaaat winter
andijvie stamppot
boerenkool
spruitjes
witlof
chilli con carne dat boer ik nog twee dagen op
hutspot (dat is stiekem wel lekker als het een soort vloeipaar papje is geworden door de jus )
bloemkool
Chinese kool
rode kool
spitskool
gekookt aardappels met groente en vleisch
erwtensoep
rogge brood met spek

Huuuuuh
En dat maakt m'n mama "omdat het winter is "
Zodra ik op mezelf woon eet ik elke dag veldsla. Jammie (neee ik weet dat dat niet gezond is. Maar wel lekker!)
  maandag 29 september 2008 @ 13:48:01 #168
14746 k_i_m
pi_61995027
quote:

Niet waar. Ik heb echt wel honderd van die witte gegeten toen ik zwanger was .
In my life
Why do I smile
pi_61995034
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:46 schreef kwakveense het volgende:

[..]

same here. en ik vind het idd ook naar als ik mensen om 11 uur friet zie eten als snack of lunch.
Heb je dat zelf nooit gedaan dan?
pi_61995042
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef Goodbye het volgende:
Foei PF
En nu alsof je het meent
pi_61995094
Oh omdat harige sla (kropsla) vies en bitter is
en veldsla.. nou ja niet lekker maar er zit ook geen smaak aan
ik daar altijd een drama van maakte,

eten we nu altijd of rucola of veldsla of beide. Hoe decadent
pi_61995157
quote:

[..]

ik zal ook nooit ontkennen dat ik te dik ben geworden van vreten. de omstandigheden waarin dat gebeurde nog even buiten beschouwing latend.
maar ik heb er wel problemen mee dat ik dus word beoordeeld door mensen die niet t hele plaatje kennen.

zoals jouw opmerking over dei bon bon blocs en chips: dat is nu juist zoiets dat haast nooit meer voorkomt, en óndanks dat ben ik 15 kilo afgevallen. mijn punt: mijn standaard eetpatroon is een stuk gezonder dan het ooit was, ik val af, en soms gaat het fout. maar ik vind het naar dat mensen me beoordelen op wat ze me zien eten zonder te weten wat de rest van mn eten is.
Snap ik hoor, maar je kan moeilijk met een tshirt lopen 'Vroeger was ik véél dikker' of 'de worteltjes waren net op'

De chips en bonbonblock gaven mij een flashback naar een paar jaar geleden, toen at ik terwijl ik aan het koken was bijna een hele zak cheese-onion chips op omdat ik z'n honger had.
Mijn suikerspiegel onder controle krijgen is uiteindelijk het enige 'dieet' dat voor mij werkt.
pi_61995174
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Niet waar. Ik heb echt wel honderd van die witte gegeten toen ik zwanger was .
Ken je de peanutbutter-variant ook? Af n toe ben ik in een hatelijke bui en dan prop ik mijn vent vol met die dingen, die vindt ze heel erg lekker
  maandag 29 september 2008 @ 13:56:21 #174
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61995209
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik haaaaat winter
andijvie stamppot
boerenkool
spruitjes
witlof
chilli con carne dat boer ik nog twee dagen op
hutspot (dat is stiekem wel lekker als het een soort vloeipaar papje is geworden door de jus )
bloemkool
Chinese kool
rode kool
spitskool
gekookt aardappels met groente en vleisch
erwtensoep
rogge brood met spek

Huuuuuh
En dat maakt m'n mama "omdat het winter is "
Zodra ik op mezelf woon eet ik elke dag veldsla. Jammie (neee ik weet dat dat niet gezond is. Maar wel lekker!)
Laat je ma (of maak 'm zelf) een stoofpot maken.
pi_61995221
Ik heb een vriendje dat geen snoep eet of frisdrank drinkt omdat dat slecht is voor zijn tanden
Maar ik heb hem al twee keer gedwongen een zak gesuikerde bananen snoepjes met mij leeg te eten
  maandag 29 september 2008 @ 13:56:50 #176
14746 k_i_m
pi_61995224
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ken je de peanutbutter-variant ook? Af n toe ben ik in een hatelijke bui en dan prop ik mijn vent vol met die dingen, die vindt ze heel erg lekker
Nee! Hoe kom ik daaraan? .
In my life
Why do I smile
pi_61995272
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:56 schreef Aventura het volgende:

[..]

Laat je ma (of maak 'm zelf) een stoofpot maken.
Ja dat is naiss! Ik vond het eerst vies en bruin
totdat ik zag wat voor leuke mooie gekleurde groenten er in gingen!
Toen dacht ik echt... Oooooo... En sindsdien lust ik het !
Ze maakt het altijd op een petroleum ding.
  maandag 29 september 2008 @ 13:59:31 #178
14746 k_i_m
pi_61995306
Weet je wat ik vind trouwens? Als je het vervelend vind dat mensen je beoordelen op wat je eet moet je een keuze maken tussen; óf die dingen niet eten zodat mensen je niet op je eten beoordelen (maar dan vinden ze wel weer wat anders als je lang genoeg zoekt) óf die dingen wel eten en schijt hebben aan die mensen.

Dat lijkt me echt zo kut, dat je iets eet en er niet van kan genieten omdat je rekening gaat houden met wat andere mensen daarvan zouden kunnen denken.

Maar ik heb dan ook een uitgesproken schijt aan mensen .
In my life
Why do I smile
pi_61995322
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee! Hoe kom ik daaraan? .
Britse winkel. Bij de Cadbury's met mint crisp
pi_61995336
Oww, stoofvlees... op z'n Limburgs, met donker bier en peperkoek...
pi_61995351
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik vind trouwens? Als je het vervelend vind dat mensen je beoordelen op wat je eet moet je een keuze maken tussen; óf die dingen niet eten zodat mensen je niet op je eten beoordelen (maar dan vinden ze wel weer wat anders als je lang genoeg zoekt) óf die dingen wel eten en schijt hebben aan die mensen.

Dat lijkt me echt zo kut, dat je iets eet en er niet van kan genieten omdat je rekening gaat houden met wat andere mensen daarvan zouden kunnen denken.

Maar ik heb dan ook een uitgesproken schijt aan mensen .
Nou, je maandag is niet geheel kut meer, want je hebt zowaar iets verstandigs gezegd
  maandag 29 september 2008 @ 14:02:08 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61995385
Als ik suicidaal ben, eet ik lion. Volgens mij de smerigste onder de candybars, maar de enige die ik wegkrijg

Overigens kun je van gezond eten ook dik worden hoor; ik heb nooit echt beroerd gegeten, maar toen ik in de rolstoel terecht kwam zat er *poef* zomaar ineens 25 kg aan.
Terwijl ik niets aan mijn eetgewoonten had veranderd.
Er zijn veel factoren die meespelen bij het dik worden, en het is wat kort door de bocht dat alleen aan eten te wijten.

@ Mini Rulez: Jawel hoor, als je je strikt aan dat dieet houd val je sowieso af. En je buik wordt plat

@ Kim : Ik vond dat je het wel verdiend had. Schema 4 moet je namelijk een week afzien tot schema 5
pi_61995400
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

En nu alsof je het meent
Dit was m'n beste poging.

Zo. Dag 1 gaat voorspoedig, voel het vet van m'n lijf afsmelten
pi_61995406
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, je maandag is niet geheel kut meer, want je hebt zowaar iets verstandigs gezegd
NIet overdrijven hè, het blijft maandag.
Note to self: volgende week zondag vóór half 2 naar bed gaan.
pi_61995424
O weet je wat goor is
diepvries maaltijden in de Thalys, met peperkoek.
En blikgroenten. En groenten uit potjes. Verwend spook ben ik

En schop mij eens weg, ik moet opruimen, schoonmaken, hardlopen, kickboksen maar vooral studeren!
  maandag 29 september 2008 @ 14:03:56 #186
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61995437
@ Sugah momma :

Ik weet dat het moeilijk voor je is, want dan moet je de controle uit h
anden geven en daar hou jij niet zo van
Maar je kunt het ook anders bekijken; mocht je jezelf dan weer eens niet mooi genoeg vinden, dan kun je mij de schuld geven ipv dat je jezelf neerhaalt

'Teleac cursus 'schelden op Sjors' aflevering 1.'
pi_61995484
Oh. Als ik hartige trek heb neem ik een snickers. Heb ik zoete trek neem ik een milkyway of een mars (goooor )
als ik een soort van exotische trek heb neem ik een lion, bros of een twix. En soms neem ik een kitkat.
En bij lekkere trek een bueno. Zo lekker zijn die

Oh en ga niet zeggen dat een snickers niet hartig is
  maandag 29 september 2008 @ 14:06:32 #188
14746 k_i_m
pi_61995502
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:02 schreef SHE het volgende:

@ Kim : Ik vond dat je het wel verdiend had. Schema 4 moet je namelijk een week afzien tot schema 5
Waarom schuif jij mijn afzien een week op? Mijn spijkerbroek past nog steeds niet goed hoor .
In my life
Why do I smile
pi_61995551
Ik heb een enorme zwak voor twix

Maar het allerliefst eet ik zakjes met chemische snoepjes zoals die varkenskoppen van katja ofzo. Slecht ja.
pi_61995561
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:02 schreef SHE het volgende:

@ Mini Rulez: Jawel hoor, als je je strikt aan dat dieet houd val je sowieso af. En je buik wordt plat
Dat scheelt inderdaad ook al...
Misschien toch maar eens proberen dan. Hoewel ik het brood wel zal missen, en de Brinta.
pi_61995625
die varkenskoppen zijn juist zonder chemische kleur en smaakstoffen
pi_61995655
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
die varkenskoppen zijn juist zonder chemische kleur en smaakstoffen
Ja, dat is waar. Maar iets vertelt me dat ze niet aan de bomen groeien

En snoepjes van Red band lust ik ook graag, die zijn vast wel chemisch
  maandag 29 september 2008 @ 14:13:04 #193
14746 k_i_m
pi_61995669
In my life
Why do I smile
pi_61995696
Ja die banaantjes dwangvoer ik Mr PF
pi_61995711
Ik heb een zwak voor zure matten. Waarschijnlijk zit het vol met geplette luizenachterlijfjes, net als rode M&M's.
  maandag 29 september 2008 @ 14:15:34 #196
14746 k_i_m
pi_61995744
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 14:16:46 #197
14746 k_i_m
pi_61995779
Toen ik zwanger was heb ik uren voor het snoepschap bij de AH gestaan, terwijl ik daar normaal gesproken zonder te kijken voorbij loop. Het kon me niet chemisch en kleurig genoeg zijn. En dan 's avonds in bed lekker knagen .
In my life
Why do I smile
pi_61995780
Hou eens op daarmee Kim
pi_61995794
Zijn vis olie capsules van vis gemaakt
of is dit een hele stomme vraag ?

Oh en perzikkennnnnn Laf laf LAF zem
Ja die had ik hem ook gedwangvoerd, goede combi
  maandag 29 september 2008 @ 14:31:02 #200
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61996184
de buitenkant niet, de binnenkant wel. maar ja, zelfs als de binnekant niet van vis was, zat er wel beendermeel in de gelatine van de buitenkant. of doet je vega daar niet moeilijk over?

@ mini_rulez: nee, echt nooit! nou ja, wel als lunch, maar nog nooit als snack s middags of o 11 uur al ofzo wel om 4 uur s nachts als snack trouwens

@ computergirl: ja je hebt wel gelijk hoor... ik vind gewoon eigenlijk dat je mensen sowieso niet zo oppervlakkig moet beoordelen. daar zijn t-shirts niet voor nodig...
@ kim: ik heb er ook wel redelijk schijt aan. maar niet als ik hier te horen krijg dat ik niet gezond eet want ik eet chips en bon bon bloc
  maandag 29 september 2008 @ 14:36:13 #201
14746 k_i_m
pi_61996329
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:31 schreef kwakveense het volgende:
@ kim: ik heb er ook wel redelijk schijt aan. maar niet als ik hier te horen krijg dat ik niet gezond eet want ik eet chips en bon bon bloc
Kennelijk wel, want je stuurt er zelf een beetje op aan. De discussie ging over "dikke mensen" en jouw eerste reactie gaat gelijk over dat mensen een oordeel vellen over iets wat jij normaal gesproken niet eet.

Er stond toch niet "Kwakveense eet pas echt slecht want die eet chips en Bon Bon Bloc"? .
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 14:37:50 #202
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61996372
je hebt gelijk was t begin van de discussie alweer vergeten

t is ook meer zoiets van "ik vind dat het niet zou moeten gebeuren" maar ondanks dat doe ik zelf toch wel wat ik wil...
  maandag 29 september 2008 @ 14:39:59 #203
14746 k_i_m
pi_61996424
Het is echt zonde van je energie en je humeur, al dat verdedigen! Nergens voor nodig!
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 14:40:52 #204
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61996458

mn humeur leed er deze keer gelukkig niet onder...dat dan weer wel...zei ze verdedigend
pi_61996571
Nou ja ik vond dat ie vis vetten moest eten omdat ie geen vis eet (en geen vlees)
hij eet wel soms garnalen. en nog iets maar dat mag ik tegen niemand zeggen
  maandag 29 september 2008 @ 14:46:44 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61996616
frikandellen? bob de bouwer hamburgers? bassie en adriaan boterhamworst?

ik weet het! een kipknots, want dat is zo'n stoer ding op een stokje!
pi_61996735
Kwak jij mag niet meer raden
pi_61996769
Ik dacht gelijk aan iets vunzigs!
pi_61996803
Nee hij eet geen piemels
pi_61996842
Dat bedoelde ik ook niet.
  maandag 29 september 2008 @ 14:55:56 #211
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61996876
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:06 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Waarom schuif jij mijn afzien een week op? Mijn spijkerbroek past nog steeds niet goed hoor .
Omdat het te snel is, want je zit nog steeds te cheaten.
Eerst maar eens kijken hoe braaf je deze week bent. Met je broek
  maandag 29 september 2008 @ 15:03:40 #212
14746 k_i_m
pi_61997078
Ik ben ongesteld . Dus deze week klopt er toch geen hol van .
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 15:08:47 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61997204
groetjes vanuit de DSW. Even pauze en ik verveel me dood hier . Nog een uurtje.
En dan morgen, overmorgen, dodag en vrijdag weer... zucht... I need a job! .
Niet meer actief op Fok!
pi_61997236
Ah daar is PF, en sinds ik gisteravond rond middernacht naar bed ging zijn we gewoon al weer bijna een heel topic verder
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61997318
Alsof dat altijd mijn schuld is
pi_61997344
Ben brak en wil snoepen maar er is niets in huis
Dan maar weer verder met mijn Wii spelen
pi_61997357

Zucht, wat zal ik eens gaan eten als lunch. (Laat opgestaan, dus alles is een stukkie verschoven)
pi_61997360
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alsof dat altijd mijn schuld is
Als jij terug komt ga je altijd nog even alles doornemen

Maar ik plakte nu eigenlijk twee verschillende dingen bij elkaar die ik niet perse aan elkaar relateerde eigenlijk
The way you rock'n'roll
pi_61997518
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Als jij terug komt ga je altijd nog even alles doornemen

Maar ik plakte nu eigenlijk twee verschillende dingen bij elkaar die ik niet perse aan elkaar relateerde eigenlijk
Ja klopt Maar ik ben gewoon te nieuwsgierig haha
pi_61997942
*Burp*

Poes heeft het plakje kaas van m'n bord gejat, de smiecht!
pi_61998130
Ik heb een telefoon weer gemaakt die ik ruim een jaar niet had gebruikt
al die foto's
al die smsjes van ex

brings back memmories endezo!

en nu ik aan mezelf gisteravond dacht,
ben ik blij dat ik die telefoon niet aan mr pf heb gegeven zodat hij hem kon fixen en weer een telefoon had. als ik er al naar van word
pi_61998595
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef Miss_S het volgende:
Ben brak en wil snoepen maar er is niets in huis
Dan maar weer verder met mijn Wii spelen
Heb jij ook zo'n plank met weegschaal enzo? Lijkt me best handig, kun je lekker thuis oefeningen doen als je even tijd hebt. Zou je het aanraden?
pi_61999015
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Heb jij ook zo'n plank met weegschaal enzo? Lijkt me best handig, kun je lekker thuis oefeningen doen als je even tijd hebt. Zou je het aanraden?
Yes heb hem nu pas 2 dagen maar bevalt er goed en je gaat er toch wel van zweten
Alleen geeft de weegschaal 3 kilo meer aan dan mijn gewone weegschaal
Wel ben ik sinds gisteren 0.3 kilo afgevallen en 5 jaar fitter geworden
pi_61999457
Hm, klinkt goed. Maar ja, zo'n ding is wel duur, of niet?
Ik moet binnenkort eerst een wasmachine en een droger kopen, dus dan ga ik er daarna maar voor sparen.
pi_61999512
SHE, vraagje. Mag ik balsamico azijn als dressing gebruiken, of is dat uit den boze?

En hoe strikt dien ik me aan dat schema te houden, als in, kan ik tussendoortjes vervangen voor andere tussendoortjes? Yoghurt en een ei gaat bijvoorbeeld niet op mijn werk, maar noten, fruit en een vitalinea kan dan weer prima.
pi_61999568
Waar is MB?
Zo zag mijn arm eruit na de eerste paar keer kickboksen

pi_61999577
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, klinkt goed. Maar ja, zo'n ding is wel duur, of niet?
Ik moet binnenkort eerst een wasmachine en een droger kopen, dus dan ga ik er daarna maar voor sparen.
90 euro en bij de V&D was ie nu 80 volgens mij, dus wel duur
Maar vind het hem meer waard dan de meeste spellen (die ook rond de 40/50 euro zijn)
  maandag 29 september 2008 @ 16:35:25 #228
331 Merel
Be here now.
pi_61999686
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef Goodbye het volgende:
Yoghurt en een ei gaat bijvoorbeeld niet op mijn werk, maar noten, fruit en een vitalinea kan dan weer prima.
Ik heb vandaag gewoon een hardgekookt ei meegenomen. Ze verklaarden me allemaal voor gek, maar ik vond het lekker!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 29 september 2008 @ 16:36:39 #229
331 Merel
Be here now.
pi_61999728
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar is MB?

[ afbeelding ]
Zo zien mijn armen er altijd uit na een goed potje seks
pi_61999942
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik heb vandaag gewoon een hardgekookt ei meegenomen. Ze verklaarden me allemaal voor gek, maar ik vond het lekker!
Ik zit in een vrij klein hok; sommige dingen gaan wel stinken. Pindakaas bijvoorbeeld. En eieren

Ik eet het wel, maar daarna moet er echt een raam open
pi_61999986
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik switch binnenkort van werk, m'n nieuwe collega's moeten niet denken dat ik raar ben! daar komen ze later nog wel achter
pi_62000029
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar is MB?

[ afbeelding ]
Auw! Ik ben heel kleinzerig wat dat soort dingen betreft
pi_62000134
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Zo zien mijn armen er altijd uit na een goed potje seks
Dude wtf

Oh en omdat iedereen ooit z'n kat heeft gespammed Dit is een van mijn katten

maandag 29 september 2008 @ 16:56:04 #234
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62000311
aww wat een schattepetatje!

*kwak is nu wel benieuwd welke van de kinderlijke niet op vleesgelijkene vleesproducten mr PF wel eet * lama, had al PB ik hoopte op de bassie en adriaan boterhamworst....

net mn eerste rondje SHE thuisfitness gedaan. was lekkah! gaan we volhouden!
nu heeel snel koken want moet om 18 weer ergens zijn...

op de wii fit van mn broertje ben ik exact wat ik op mn weegschaal ook weeg... maar op mijn weegschaal is een vriendin van me ook 3 kilo zwaarder dan op die van haar, dus dat kan t ook zijn. (als da zo is weeg ik al 78 ik hou mijn eigen maar aan!)
  maandag 29 september 2008 @ 16:58:04 #235
331 Merel
Be here now.
pi_62000376
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Dude wtf
Ik heb snel blauw plekken! Eén keer gepassioneerd m'n armen vastpakken en iedereen denkt meteen dat ik mishandeld ben
pi_62000386
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef kwakveense het volgende:
aww wat een schattepetatje!

*kwak is nu wel benieuwd welke van de kinderlijke niet op vleesgelijkene vleesproducten mr PF wel eet * lama, had al PB ik hoopte op de bassie en adriaan boterhamworst....

net mn eerste rondje SHE thuisfitness gedaan. was lekkah! gaan we volhouden!
nu heeel snel koken want moet om 18 weer ergens zijn...

op de wii fit van mn broertje ben ik exact wat ik op mn weegschaal ook weeg... maar op mijn weegschaal is een vriendin van me ook 3 kilo zwaarder dan op die van haar, dus dat kan t ook zijn. (als da zo is weeg ik al 78 ik hou mijn eigen maar aan!)
Uiteindelijk is het natuurlijk ook echt maar een getalletje en zeker bij ons (diegene die veel moeten afvallen) gaat het om hoeveel je afvalt en er af houd
pi_62000388
Hee, ik wil ook een pb met die juicy info!
pi_62000443
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Goodbye het volgende:
Hee, ik wil ook een pb met die juicy info!
Wat zij zegt
The way you rock'n'roll
pi_62000480
Nieuwsgierige aapjes Jullie lijken mij wel
pi_62000521
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nieuwsgierige aapjes Jullie lijken mij wel
Tja, nu heb ik nog steeds dat andere (waan)idee
pi_62000542
Schema's in de OP SHE

Maar al dat avondeten ken ik helemaal niet echt.... Is het wel lekker??

Vanavond eet ik gehakt met tomaat, doperwten en rijst, ben benieuwd of dat een lekkere combi is.
Ik heb mezelf overigens voorgenomen om voor de hele week zelf een eetschema in elkaar te knutselen, eens kijken of dat wat gaat worden met mij.

@ PF: wat ziet je kat er lief uit!

@ Sugar: Ik lees lang niet alles wat je hier post (omdat dit topic zo snel gaat soms) maarre, gaat het wel helemaal goed met jou & afvallen?
pi_62000632
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dude wtf

Oh en omdat iedereen ooit z'n kat heeft gespammed Dit is een van mijn katten

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zie het al dat is een freggel in de dop

The way you rock'n'roll
pi_62000736
Dat is altijd zo lief, als ze zich zo oprollen als een paling En dan kan je zo stiekum dat heeel zachte buikje aaien
Helaas is ons kind zwaar allergisch, loopt paars aan als er maar een kat 3 straten verder langsloopt, anders had ik allang weer een lapjespoes...

Vandaag heb ik wel even gezondigd met een broodje kroket. Hmm! En mijn hele middelbare schooltijd at ik ook altijd 's middags friet en de andere pauze een hele zak chips. En cola. En ik was ethiopisch dun. Dus ik kijk niemand aan op ongezond eten.

Laatst was het helemaal erg, stond ik met een vriendin ( dunner dan ik, maar ook zwaar snoepverslaafd, wij gingen toen we klein waren altijd winkeltje spelen op straat en dan van het geld naar de Jamin, en al ons snoep in bed 's avonds opeten ) voor het Lool-o-lookrek in de supermarkt te zwijmelen. Allebei smachtend naar de zure matten kijken, dan weer wegkijken, dan weer erheen....Maar niet genomen! Want, en daarvan ben ik echt overtuigd, vroeger waren ze veeeel zuurder! Dan trok je hele mond samen van zo'n rode mat , nu is het gewoon alleen nog voor mietjes.
  maandag 29 september 2008 @ 17:21:01 #244
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62000989
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik switch binnenkort van werk, m'n nieuwe collega's moeten niet denken dat ik raar ben! daar komen ze later nog wel achter
Same here, ik begin ook met een nieuwe baan binnenkort. Geen idee hoe ze daar lunchen, waar, wat en met wie Ik hoop eigenlijk dat er een afdelingskoelkast is.
pi_62001061
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Aventura het volgende:

[..]

Same here, ik begin ook met een nieuwe baan binnenkort. Geen idee hoe ze daar lunchen, waar, wat en met wie Ik hoop eigenlijk dat er een afdelingskoelkast is.
Het bedrijf waar ik ga werken is te klein voor een eigen kantine, so there better be a fridge! Had ik nog niet eens over nagedacht .
  maandag 29 september 2008 @ 17:27:53 #246
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_62001201
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het bedrijf waar ik ga werken is te klein voor een eigen kantine, so there better be a fridge! Had ik nog niet eens over nagedacht .
Nou ja, ik had dat hier niet. Wel een peperdure inpandige La Place en een Australian. Leuk voor even, maar om er nu elke dag 6-7 euro naartoe te brengen...Ben erg benieuwd!
pi_62001225
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Laureline het volgende:
Dat is altijd zo lief, als ze zich zo oprollen als een paling En dan kan je zo stiekum dat heeel zachte buikje aaien
Helaas is ons kind zwaar allergisch, loopt paars aan als er maar een kat 3 straten verder langsloopt, anders had ik allang weer een lapjespoes...

Vandaag heb ik wel even gezondigd met een broodje kroket. Hmm! En mijn hele middelbare schooltijd at ik ook altijd 's middags friet en de andere pauze een hele zak chips. En cola. En ik was ethiopisch dun. Dus ik kijk niemand aan op ongezond eten.

Laatst was het helemaal erg, stond ik met een vriendin ( dunner dan ik, maar ook zwaar snoepverslaafd, wij gingen toen we klein waren altijd winkeltje spelen op straat en dan van het geld naar de Jamin, en al ons snoep in bed 's avonds opeten ) voor het Lool-o-lookrek in de supermarkt te zwijmelen. Allebei smachtend naar de zure matten kijken, dan weer wegkijken, dan weer erheen....Maar niet genomen! Want, en daarvan ben ik echt overtuigd, vroeger waren ze veeeel zuurder! Dan trok je hele mond samen van zo'n rode mat , nu is het gewoon alleen nog voor mietjes.
Je moet maar zo denken: kroketten zijn zo ongeveer de gezondste onder de snacks.

Over zure matten: ik heb hetzelfde met Napoleons. Het wordt gewoon nooit meer zo lekker als de eerste keer.
pi_62001262
Ik heb op dit moment een afdelingskoelkast een grote kantine (gelijk aan een la place. Meestal neem ik zelf brood mee en koop ik daar een soepje of salade.)

Maar ik zwicht daar af en toe voor de kroketten
pi_62001338
Ik ben nu ook aan de Brinta, heb een pak gekocht. Morgenochtend warme brinta met appel en kaneel en suiker zoetstof.
  maandag 29 september 2008 @ 17:33:07 #250
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62001351
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef Goodbye het volgende:
SHE, vraagje. Mag ik balsamico azijn als dressing gebruiken, of is dat uit den boze?

En hoe strikt dien ik me aan dat schema te houden, als in, kan ik tussendoortjes vervangen voor andere tussendoortjes? Yoghurt en een ei gaat bijvoorbeeld niet op mijn werk, maar noten, fruit en een vitalinea kan dan weer prima.
Je vervangers zijn prima, kan dus.
En balsamico mag altijd!
pi_62001365
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben nu ook aan de Brinta, heb een pak gekocht. Morgenochtend warme brinta met appel en kaneel en suiker zoetstof.
Dat ik daar nooit aan gedacht heb, lijkt me erg lekker!
pi_62001403
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Je vervangers zijn prima, kan dus.
En balsamico mag altijd!
Oké, ik begin er steeds meer voor te voelen! Alleen lust ik dus geen pindakaas. Is dat een groot probleem of moet ik me er gewoon overheen zetten? satéh lust ik immers wel
pi_62001536
Ah nou, ah nou, ah nou!! Ik kan toch niet bijlezen als het zó snel gaat, ik hou het huidige tempo niet bij én ik wil de rest ook nog lezen. Ben nu wel weer in m'n uppie in Amsterdam, dus ik kan wel weer ff heel asociaal doen en gewoon de hele avond tv kijken met de leptop op schoot. Kan ik in de reclames bijlezen.

Lijstje tot nog toe:

gekookt ei
mini zakje chips

Zit nu aan de wodka en op het vuur stomen wat dim summetjes gaar. Later op de avond neem ik dan nog wat, maar daar moet ik voor naar de Appie. Vanaf morgen weer normaal regime. Die snelle, slechte koolhydraten doen weinig goeds voor me; ik sta iedere ochtend op met honger als een bouwvakker en kan blijven vreten. (wat ik dan ook gedaan heb, bijna 2 weken lang). Morgen voor het eerst weer wegen. Heel erg zal het niet zijn, want ik pas nog wel in al m'n kleren en ik heb wel trouw om de dag m'n rondje gerend. (meestal zo'n 8 km.)

Nu ga ik even Greys PMmen, want ik zag dat ze een superkat op de kop heeft getikt, wát een prachtbeest!!
pi_62001567
CO!!!!!!!!!!!!!!
The way you rock'n'roll
pi_62001606
http://fietsned.nl/

Hier heb ik vandaag extreem dankbaar gebruik van gemaakt. Ik had een lekke band. En op industrieterreinen zitten geen fietsenmakers. Maar deze jongens komen dus gewoon langs.
  maandag 29 september 2008 @ 17:51:57 #256
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62001810
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oké, ik begin er steeds meer voor te voelen! Alleen lust ik dus geen pindakaas. Is dat een groot probleem of moet ik me er gewoon overheen zetten? satéh lust ik immers wel
Smeer je er toch surinaamse sambal op? Lijkt net satesaus

Pindakaas is belangrijk, essentiele vetzuren. Heb je nodig omdat de rest van je dag relatief vetvrij is.
pi_62001865
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Pindakaas is belangrijk, essentiele vetzuren. Heb je nodig omdat de rest van je dag relatief vetvrij is.
Wat ook lekker is: echte pindasaus maken en daar dan je boterham indopen.

(Enige gevaar is dan wel dat je teveel neemt)

SHE: Wat was dat nu met dat gips??
pi_62002046
Lijstje:

O: yoghurt + gojimuesli + zoetstof
L: 1 x boterham kipfilet-bieslook, 1x boterham geitenroomkaas
D: AH maaltijdsalade geitenkaas/spek/appelstroopdressing

Geen T's gehad vandaag omdat de VitaLinea op was.
pi_62002184
Twee stukjes chocola (met nootjes en rozijntjes) genomen ipv eentje omdat ik geen andere T's heb gehad.
  maandag 29 september 2008 @ 18:11:22 #260
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62002234
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb mijn achterpootje gebroken

( enkel )

Morgen krijg ik OF loopgips, OF teep

Kan ik eindelijk van de bank af
Heb nu spalk gips, zodat ik niet kan bewegen
pi_62002372
Co zorgt er altijd voor dat we weer on topic komen door haar lijstje er in te knallen. Als ie vandaag nog niet zo sterk
The way you rock'n'roll
  maandag 29 september 2008 @ 18:27:28 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62002575

En mijn poesie, omdat die OOK leuk is

pi_62002582
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik geef het in ieder geval een kans, want m'n vriend is pindakaasfanaat en we hebben al een megapot staan.
  maandag 29 september 2008 @ 18:28:56 #264
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62002617
Oh en let niet op de tyfusbende, we zijn in verbouwing
pi_62002633
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja vanwege dat gevaar doe ik dat dus maar niet. Ik spreek uit bbq ervaring
pi_62002652
Noem je die paar kabels een tyfusbende?
pi_62002682
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:28 schreef SHE het volgende:
Oh en let niet op de tyfusbende, we zijn in verbouwing
Tyfusbende noemt ze dat
The way you rock'n'roll
  maandag 29 september 2008 @ 18:33:16 #268
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62002715
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:30 schreef Goodbye het volgende:
Noem je die paar kabels een tyfusbende?
Ik vind dat écht verschrikkelijk.

We hebben ook al 2 maanden geen visite meer, omdat niemand van mij mag komen
pi_62002759
Poesje van SHE
Ik hou ook niet van kabels haha
maar toch is het bij mij altijd wel een tyfus bende
pi_62002760
SHE, ik snap NIET datje die foto durft te plaatsen! Ik zou me echt m'n ogen uit m'n kop schamen als ik jou was! Wat ben JIJ een smeerlap!
  maandag 29 september 2008 @ 18:35:34 #271
79550 Ymke
your ghost
pi_62002762
She , ik zag net dat je je been hebt gebroken , nog hulp nodig bij boodschappen ed? Zit letterlijk bij je om de hoek
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_62002775
Ja doei.
  maandag 29 september 2008 @ 18:37:53 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62002803
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:35 schreef Ymke het volgende:
She , ik zag net dat je je been hebt gebroken , nog hulp nodig bij boodschappen ed? Zit letterlijk bij je om de hoek
Wat een schatje ben je
Maar ik ben koel, mijn broertje brengt me morgen naar Diak voor de gipswissel en dan gaat ie meteen boodschappies doen. ( mijn vent zit in Amsterdam )
Maar we moeten sowieso maar eens kennismaken, altijd leuk een Slank tjik om de hoek.

Kom je naar de meet, de 11e?

Speaking of which, ik ben er maar een gedeelte bij, ik kreeg gisteravond te horen dat mijn moeder die dag jarig is
pi_62002832
En dat had je niet zelf op je kalender staan SHE?
Goed bezig vandaag
The way you rock'n'roll
  maandag 29 september 2008 @ 18:40:44 #275
79550 Ymke
your ghost
pi_62002849
Gaag gedaan hoor , was geen moeite geweest

Maar ik ben geen slank tjik hoor , was ik dat maar

Ik zit meer in het hoekje van ehm ,,,, redelijk flink overgewicht

Ik doe hier altijd tips op
  maandag 29 september 2008 @ 18:41:11 #276
79550 Ymke
your ghost
pi_62002858
hmz wat teveel smilies enzo
pi_62002871
Zo, ik heb weer buikpijn. Heerlijk. Gisteravond hele avond op het toilet gezeten bij vriendje thuis voordat het voorbij was. En nu dus weer de pijn. Denk/hoop dat het gewoon buikgriep is. Ben er in ieder geval flink chagarijnig van .
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:22 schreef SHE het volgende:
Verder een beetje buikpijn van het bunkeren gisteren en de schade van enkele weken fout eten was terug te zien op de weegschaal. Ik ben zo bezig met anderen dan ik zelf behoorlijk aan het rommelen ben
Ik moet er nog steeds 10 kwijt
maar goed, ik voel me heerlijk, dus we laten de spekkies nog even lekker zitten.
je weet dat een gipspoot ook iets weegt?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62002926
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
Speaking of which, ik ben er maar een gedeelte bij, ik kreeg gisteravond te horen dat mijn moeder die dag jarig is
Je moeder heeft niet net als andere mensen elk jaar een vaste dag waarop ze jarig is?
  maandag 29 september 2008 @ 18:45:10 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62002955
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:40 schreef Ymke het volgende:
Gaag gedaan hoor , was geen moeite geweest

Maar ik ben geen slank tjik hoor , was ik dat maar

Ik zit meer in het hoekje van ehm ,,,, redelijk flink overgewicht

Ik doe hier altijd tips op
Who cares, des te meer reden. Dan kan ik je afblaffen muahahahahaha

Ik PM je wel even mijn nul zessssssss, jeweetselluf, en jij mij de jouwe!
Kom je nou, de elfde?
Is leuk!

@ Dizzy: Als er 1 ding is waar ik echt beroerd in ben dan is dat het onthouden van verjaardagen. Ik heb echt GEEN idee wanneer mijn vader, moeder of broers jarig zijn.
Ik zal je sterker vertellen, ik ben mijn eigen verjaardag weleens vergeten!
pi_62003008
Zouden we het tot 23:00 @ de meet uithouden?
pi_62003035
SHE, wat een leuk rood poesje! Is dat niet prinses die je hebt opgehaald bij een andere Fok!ker? Myuki?

Mijn poezen:

Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen filet americain
T: peer
L: 2 boterhammen met gerookte kipfilet en mayo
T: cola light (ik moest wakker blijven tijdens het college )
D: pasta met aubergine, paprika, ui en gehakt in tomatensaus

Daarna nog een peer of een bakje yoghurt, ik heb honger en niet zo'n beetje ook.
pi_62003038
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co zorgt er altijd voor dat we weer on topic komen door haar lijstje er in te knallen. Als ie vandaag nog niet zo sterk

En als je wist wat ik net bij de Appie heb gehaald, wordt ie beslist niet sterker.........
  maandag 29 september 2008 @ 18:52:23 #283
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62003114
Jaaaa, dat is Miyuki Haruki Sister of Poekie

Wat een mooie poezels zeg, die staarten!!! *zucht*
pi_62003125
@Ewelina: Snij de peer in stukjes en doe hem in de yoghurt. Het vult, het heeft geen suiker/zoetstof nodig en het is heerlijk . Heb ik vandaag ook gedaan.

Oh en dilemma: ik wil vandaag weer het trainingsschema doen. Maar ... 1. Ik heb nog spierpijn in bovenbenen en ellebogen, forceer ik het dan niet waardoor het erger wordt? 2. Ik heb fucking veel buikpijn nu. Wat zouden jullie doen/wat is verstandig?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62003166
Mijn lijstje van vandaag, kritische kanttekeningen altijd gewenst :

Ontbijt: 2 boterhammen met 2 gekookte eitjes en een beetje mayo
Tussendoor: 1 grote appel
Lunch: 1 boterham leverworst, 1 plakje ontbijtkoek, 2 plakjes kaas
Diner: ijsbergsla, tonijn en zalm uit blik, ei, augurkjes

Ik had nog geen boodschappen gedaan en vandaag zo moe/ziekig dat ik het moest doen met wat in huis was.
pi_62003170
Ja ga met buikgriep even druk op je buik zetten Voor je het weet lig je in je eigen faces sit ups te doen
pi_62003212
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
Jaaaa, dat is Miyuki Haruki Sister of Poekie

Wat een mooie poezels zeg, die staarten!!! *zucht*
Ze is cute

Wbt staarten: ja, Sasha ( = zwartwit) heeft haar genen goed overgedragen. Mini is mooier geworden dan ik had gedacht. Ik zou willen dat ik hier een foto heb van haar zoon (ze heeft 2 kittens gekregen), die heeft nog veel meer haar. Is een pikzwarte kater met een enorme kraag, grote kop met gele ogen, en een enorme pluimstaart. Zo mooi!

En dan te bedenken dat ik Sas gratis van marktplaats heb geplukt Ik kreeg er gratis 2 katten bij (madam was al een maand zwanger voordat ik haar kreeg en dat wist ik dus niet )
pi_62003241
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik Sas gratis van marktplaats heb geplukt Ik kreeg er gratis 2 katten bij (madam was al een maand zwanger voordat ik haar kreeg en dat wist ik dus niet )
Daarom was ze waarschijnlijk gratis
pi_62003244
Hoe kwam het dat enkelbreukekindje??

Sjiek TV scherm. Ik denk dat jouw vent, (of soon to be ex, alhoewel ik daar nog maar eens over zou denken gezien de gorgeous foto die je laatst postte en nu deze weer, wie ziet er dan nog een rooie kat, ja, ja, dies ook best leuk, maar ik heb zelf 4 katten en nog een stuk of wat aanloop-eten-de-oren-van-m'n-hoofd-zwerfkatten-waaronder-een-zwart-katertje-waar-ik-helemaal-verlief-op-ben, dus van katten ben ik niet snel onder de indruk, wil ik maar zeggen.), het goed kan vinden met de mijne, die kwam laatst ook al met zo'n joekel thuis. Hij heeft, however de halve muur gesloopt om de kabels weg te werken, maar dat zie je dus niet meer want dat bakbeest hangt er nu ook voor.
pi_62003345
con ik herken de je niet eens met je ava
pi_62003367
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Daarom was ze waarschijnlijk gratis
Neuh, de vrouw van wie ik haar kreeg wist het ook niet. Zij had Sas overgenomen van een kennis, waar ze zwanger is geraakt. Die vrouw (laten we haar maar even mevr. X noemen) had 1 gecastreerde kater en de katten gingen daar niet naar buiten. Sas werd daar niet geaccepteerd door de andere katten, en letterlijk weggeblazen, ze zat dagen in de kattenbak te bibberen.

Mevrouw X vond dat zielig, en heeft haar daarom op marktplaats gezet. En ik heb haar dus meegenomen

En ach, beter bij mij dan daar. Ik wil haar nooit meer kwijt
pi_62003404
* motorbloempje doet nog maar een keer , want niemand had 't gezien

terug van een weekendje Ardennen met de motor. Erg gezellig, rustigaan lekker gereden en veel teveel gegeten

zal mn eetlijstjes van vrijdag, zaterdag en zondag maar niet posten misschien was 't wel een voordeel dat ik zaterdag na de BBQ heb moeten overgeven als je over gewicht gaat praten maargoed, kotsen is niet mn favoriete bezigheid...

Ga vanavond even inlezen, maar eerst gaan we nog een laatste stuiptrekking van ongezonde meuk naar binnen stouwen: chinees. We hebben vandaag van 10.00 tot 17.00 op de motor gezeten, dus niet echt meer de behoefte aan koken en René wilde graag chinees.. dus soit.. Tjay Tjoy, here we come..

Oh, en motorrijden is tof
Ja doei.
pi_62003513
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet nog maar een keer , want niemand had 't gezien

terug van een weekendje Ardennen met de motor. Erg gezellig, rustigaan lekker gereden en veel teveel gegeten

zal mn eetlijstjes van vrijdag, zaterdag en zondag maar niet posten misschien was 't wel een voordeel dat ik zaterdag na de BBQ heb moeten overgeven als je over gewicht gaat praten maargoed, kotsen is niet mn favoriete bezigheid...

Ga vanavond even inlezen, maar eerst gaan we nog een laatste stuiptrekking van ongezonde meuk naar binnen stouwen: chinees. We hebben vandaag van 10.00 tot 17.00 op de motor gezeten, dus niet echt meer de behoefte aan koken en René wilde graag chinees.. dus soit.. Tjay Tjoy, here we come..

Oh, en motorrijden is tof
Klinkt als een leuk weekendje!
pi_62003514
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef conleche het volgende:

Sjiek TV scherm. Ik denk dat jouw vent, (of soon to be ex, alhoewel ik daar nog maar eens over zou denken gezien de gorgeous foto die je laatst postte en nu deze weer, wie ziet er dan nog een rooie kat, ja, ja, dies ook best leuk, maar ik heb zelf 4 katten en nog een stuk of wat aanloop-eten-de-oren-van-m'n-hoofd-zwerfkatten-waaronder-een-zwart-katertje-waar-ik-helemaal-verlief-op-ben, dus van katten ben ik niet snel onder de indruk, wil ik maar zeggen.), het goed kan vinden met de mijne, die kwam laatst ook al met zo'n joekel thuis. Hij heeft, however de halve muur gesloopt om de kabels weg te werken, maar dat zie je dus niet meer want dat bakbeest hangt er nu ook voor.
Jezus Co, wat een zin, daar tussen die haakjes
The way you rock'n'roll
pi_62003531
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
con ik herken de je niet eens met je ava
Ik vind het een beauty van een usericon
pi_62003554
Ja hai MB Ik heb nog speciaal voor jou een foto upgeload
  maandag 29 september 2008 @ 19:08:24 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62003564
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef conleche het volgende:

Oh, als Mr C een passie heeft voor muziek installaties en tv's dan zijn het vrienden voor het leven.
Dit krankzinnige ding is nog vers, HE maakt er een gewoonte van elk jaar een nieuwe tv te kopen zonder te overleggen. Dus ik moet het ermee doen.
Dit is zo'n ding voor blinden en bejaarden. Ik zie alles nog scherp als ik bij de buren zit
Het kreng is 2 x 1.5m

En zoals je ziet, de kabels zijn nog niet weggewerkt. Er moet nog een sleuf gefreesd worden zodat de kabels in de muur kunnen.
Overigens mooie zinsbouw Co, is it the carbs talking?
pi_62003593
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het een beauty van een usericon
Eigen werk volgens mij
The way you rock'n'roll
pi_62003603
quote:
Ik zie alles nog scherp als ik bij de buren zit
pi_62003680
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hai MB Ik heb nog speciaal voor jou een foto upgeload
!

waar?
Ja doei.
pi_62003712
dit topic
vorige pagina
of die daarvoor
of daarvoor

Slank de herfst in #243 Nog 12 nachtjes slapen tot de meet!

[ Bericht 30% gewijzigd door Principessa.Farfallus op 29-09-2008 19:20:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')