Is één van de zeven schoonheden volgensmij.quote:Op maandag 29 september 2008 09:57 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb ook bruin haar en blauwe ogen, EwelinaVolgens mij niet zo heel zeldzaam, toch?
Ik dacht dat blond met bruine ogen dat wasquote:Op maandag 29 september 2008 10:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is één van de zeven schoonheden volgensmij.
Dat hoort er ook bijquote:Op maandag 29 september 2008 10:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat blond met bruine ogen dat wasMan en ik hebben trouwens allebei bruin haar en blauw(ig)e ogen.
Ik bezit alleen nummer 7.quote:1. Lichte ogen bij donkerhaar
2. Donkere ogen bij licht haar
3. Kuiltjes in je wangen als je lacht
4. Amandelvormige ogen
5. Moedervlek bij je lip
6. Hele lieve Sproetjes
7. Lang gekrulde wimpers
Ik heb zelf donkerblond met rode gloed, alleen geen groene ogen, maar bruine. En brede mannen zijnquote:Op maandag 29 september 2008 10:00 schreef Goodbye het volgende:
De mijne is donkerblond met een rode gloed en heeft groene ogen.Normaal hou ik niet zo van rood, omdat het vaak van die iele jongetjes zijn, maar ik heb een brede man
Zo knalblauw is wel weer engquote:Op maandag 29 september 2008 10:03 schreef Ewelina het volgende:
Correctie: ik bedoel echt donkerbruin haar en van die knalblauwe ogen. Ik val er echt voor
Zoiets als dit:
http://images.askmen.com/(...)bledel-picture-5.jpg
Ik kan niet op een mannelijke ster komen die ook dit soort ogen heeft icm donkerbruin haarJa, Elijah Wood, maar die vind ik dan weer niet zo
Ik heb ze geen van 7 geloof ikquote:Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat hoort er ook bij
Bron
[..]
Ik bezit alleen nummer 7.
Ik bezit geen van allen.quote:Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat hoort er ook bij
Bron
[..]
Ik bezit alleen nummer 7.
Ik vind het maar een apart lijstje eerlijk gezegd. Je hebt best lelijke mensen met sproeten en gekrulde wimpers.quote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bezit geen van allen.
Ik ben lelijk!.
Vind jij dit lelijk:quote:Op maandag 29 september 2008 10:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik bezit geen van allen.
Ik ben lelijk!.
En een unobrow!quote:Op maandag 29 september 2008 10:11 schreef vamperotica het volgende:
Ik "heb" er ook 1 met donker haar en lichte ogen....
[ afbeelding ]
Sjoeg....quote:Op maandag 29 september 2008 10:05 schreef Sugar het volgende:
ColdFeet, het zijn inderdaad opmerkingen ook uit het verleden, maar ook (zoals vamp al vermoedt) verdraaiingen of interpretaties van opmerkingen van nu, ook van hier. Eigen schuld, ik laat me hier ook zien en kan reacties verwachten.
Ik raap mezelf bij elkaar en zeur niet verder.
I know...Maar dat viel niet op toen ik 'm leerde kennen in het holst van de nacht in een schaars verlichte kroeg!quote:Op maandag 29 september 2008 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En een unobrow!
Nee geintje hoor, schattige foto zo met kind.
Kun je eens een voorbeeld geven? Er staat mij namelijk echt niets bij. Maar ik lees niet alles.quote:Op maandag 29 september 2008 10:14 schreef Sugar het volgende:
Ja, ColdFeet, ook van hier. Maar dat zijn dingen die ik zelf verkeerd oppak en die lang blijven hangen, ook door mezelf. SHE zei laatst al: je moet je wapenen tegen jezelf, niet tegen anderen. Ik doe het zelf, met materiaal van een ander. En geloof me, soms waren die opmerkingen echt kwetsend, maar soms ook niet.
Hihi, dat is liefde toch ook? Elkaars 'gebreken' accepteren of er zelfs van houden ofzo.quote:Op maandag 29 september 2008 10:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
I know...Maar dat viel niet op toen ik 'm leerde kennen in het holst van de nacht in een schaars verlichte kroeg!En toen was het kwaad al geschied...Vamp was in luv!!
Schijnbaar heeft ie 'm vroeger wel eens proberen te "splitsen" maar was dat geen succes....
Ja, ik moest idd nog aan je denken! Er moet idd een raar sfeertje hangen daar...quote:Op maandag 29 september 2008 10:55 schreef Aventura het volgende:
Rare, rare dag vandaag. Het is mijn allerlaatste werkdag, ben dus een beetje emo. Het is ook een heel rare dag, want ik verlaat het bedrijf dat nu zo ontzettend in het nieuws is...De sfeer is hier heel...vreemd. Business as usual enerzijds, en een soort verdwaasdheid, wat nu? Ik ben blij dat ik 'op tijd' ben weggegaan, eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |