abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 12:22:44 #101
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61993076
Schema's in de OP
Wiki aangepast.
pi_61993136
Ik ga maar eens ontbijten Even gewacht totdat ik niet meer wou ontbijten met snickers
  maandag 29 september 2008 @ 12:25:22 #103
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61993138
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:01 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, pindakaas is okee. Het stomme is dat als ik een andere volgorde had aangehouden ik waarschijnlijk wel genoeg had. En misschien heb ik dat ook evengoed wel hoor. Maar nóg meer brood is niet aan te raden toch?

Ei is hier alleen maar vies gebakken, kip zit alleen in kroketten en rauwkost is elke dag weer een verrassing wat voor salade ze gemaakt hebben. Meestal zijn het dingen met saus en toevoegingen .

Ik moet gewoon morgen weer netjes alles meenemen .
Je hebt nieuw schema tot vrijdag.
Staat ook in OP, onder nr 3
pi_61993172
SHE, die recepten die in de schema's staan, op hoeveel personen is dat gebaseerd?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 29 september 2008 @ 12:28:47 #105
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61993212
Kim, zat een foutje in je schema.
Is aangepast. Pak het schema ( 3 ) uit de OP. ( dus niet de versie die ik je gemaild heb )
pi_61993225
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

Zeker...ben blij dat ik nu bij een niet-beursgenoteerd bedrijf ga werken, haha!

Even iets anders, ik neem sinds kort probiotica-capsules. Etos huismerk, met Lactobacillus nog-wat. Maareh, nu kan ik niet meer naar de wc. Is dat normaal, moet ik doorzetten of...?

Probiotica heeft een gunstige werking op je darmflora, zou raar zijn als je hiervan echt verstopt raakt.
Maar goed, bij mij werken dit soort dingen (en bijv. ook de actimel-dingen) iig niet laxerend. Het doet niets, zeg maar. Het enige wat helpt is elke dag wat lijnzaadolie door mijn kwark en veel groente en fruit (met schil) eten.
pi_61993226
PF!

Ik heb ontbeten met twee broodjes gekookt ei. En heb nu nog steeds geen honger!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 29 september 2008 @ 12:30:11 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61993247
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:27 schreef Goodbye het volgende:
SHE, die recepten die in de schema's staan, op hoeveel personen is dat gebaseerd?
2/3
Kan zijn dat je overhoud, maar da's niet erg. Kan je de volgende dag mee lunchen
pi_61993264
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:30 schreef SHE het volgende:

[..]

2/3
Kan zijn dat je overhoud, maar da's niet erg. Kan je de volgende dag mee lunchen
Ik ga me er eens goed in verdiepen! Ik lust alleen geen pindakaas
pi_61993305
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:29 schreef Goodbye het volgende:
PF!

Ik heb ontbeten met twee broodjes gekookt ei. En heb nu nog steeds geen honger!
Ik eet nu twee crackers met pindakaas
en een glas melk
ik vind het echt super lekker dus denk haast dat het ongezond is

Hierna ga ik kijken of er nog wat gekookte eitjes zijn!

Oh en ik keek net in de spiegel: Omg PF wat ben je dunnn
Dus ik zo op de weegschaal: 68.2 Ik dacht echt 62 of zo
Maar goed al m'n broeken zitten nog way to strak dus m'n spiegel liegt gewoon
pi_61993351
Vaak als ik honger heb, heb ik een enorme craving naar melk. Raar is dat!

Enne, ik hou van liegende spiegels, goed voor je zelfvertrouwen, haha.
pi_61993440
Teveel zelfvertrouwen is niet goed voor de lijn hoor

Ik wil heel graag melk als ik teveel sambal heb gegeten
pi_61993458
Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen met filet americain
T: peer
L: 2 boterhammen met gerookte kipfilet en een beetje mayo

Moet nog bedenken wat ik vanavond ga eten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 29 september 2008 @ 12:41:22 #114
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_61993490
Ik ben ook lelijk
Ik had vroeger wel Hyves, dat was in de tijd van watskeburt enzo. Maar toen kreeg ik ineens om de paar seconden van die doorstuurberichten en berichten als "stuur mij geen doorstuurberichten" terwijl lui die doorstuurden weg ermee, lollerhyves.

En ik heb ook ontbeten met 2 broodjes (o, het is al bijna 1 uur ) en nog honger.
Bernie en ik zijn tof.
pi_61993496
Lijstje tot nu toe, schaamteloos gekopieerd uit het dieet-topic

O: Brinta met magere melk
T: cappuccino met zoetstof
L: 4x boterham, 2x stroop, 2x kipfilet
pi_61993501
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Teveel zelfvertrouwen is niet goed voor de lijn hoor

Ik wil heel graag melk als ik teveel sambal heb gegeten
Weet ik, daarom zijn er nog al wat pogingen gestrand En melk is idd goed bij heet eten! Hehehe
pi_61993594
Je zelfbeeld zou eigenlijk geen reden moeten zijn om af te vallen
Eerder van.. Ik ben nu ZO leuk.. Dat als ik nu NOG gezonder zou eten en NOG beter
dan, nou dan ben ik net een fotomodel

Ipv. huuuuuh ik ben dik en lelijk ik moet afvallen. Maar goed, zo werkt het ook (nog) niet bij mij
pi_61993625
Nouja ik ga dus altijd denken van. Waaauw i look fabulous enzo. En het gaat haske goed, dus ik mag bést een stukje taart. En een zakje chips. En en en. En dan wordt het weer van Huuu Ik ben lelijk en dik en blegh .

Dat laatste had ik gister dus.
pi_61993684
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je zelfbeeld zou eigenlijk geen reden moeten zijn om af te vallen
Eerder van.. Ik ben nu ZO leuk.. Dat als ik nu NOG gezonder zou eten en NOG beter
dan, nou dan ben ik net een fotomodel

Ipv. huuuuuh ik ben dik en lelijk ik moet afvallen. Maar goed, zo werkt het ook (nog) niet bij mij
Nou, ik moet zeggen dat het een stuk scheelt dat ik tenminste weer in de spiegel kan kijken en kan zeggen dat ik er goed uitzie (op dat kleine buikje na dan ) Afvallen kan ook helpen om je zelfbeeld wat positiever te krijgen, je moet alleen niet doorslaan.

Je moet wel realistisch zijn. I mean, overgewicht heeft wel meer nadelen dan alleen esthetische.

Buiten dat, zelfbeeld bestaat uit meer dan alleen uiterlijk. Toen ik nog overgewicht had was mijn zelfbeeld an sich niet eens zo beroerd, maar ik voelde me gewoon dik/fors. Toch wat anders.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61993734
Oh dat is zeker waar. Er is bij mij alleen geen sprake van overgewicht, dus dat speelt minder een rol in mijn situatie. Ik heb er een poosje over na moeten denken, maar ik denk dat ik nu ook beter snap waarom ik het anders wil. En dat is gelukkig niet alleen esthetisch.

[ Bericht 50% gewijzigd door Goodbye op 29-09-2008 12:54:59 (Ewelina quote PF, niet mij ) ]
pi_61993761
Ik heb denk ik het zelfde als goodbye. Ook snap ik dat als je ECHT overgewicht heb je misschien eerder denkt, wat maakt dat ene koekje nu weer uit, ik ben nu eenmaal dik en dat maakt echt geen verschil.
pi_61993801
Maar ik vind het ook weer stom als echt dikke mensen dat zeggen. Van 'Ja ik ben toch al wat stevig, dat betekent toch niet dat ik niet meer gezellig mag doen?' Alsof gezellig doen alleen (vr)eten is.
pi_61993847
Misschien scheelt het bij mij ook dat ik een spiegel van 2x1 meter al meer dan tien jaar in m'n kamer heb,
dus ik een paar keer per dag een soort check heb van, oké, zo zie ik er dus uit.

En als je altijd alleen maar je hoofd ziet in de spiegel en dan opeens foto's ziet dat denk je wss al sneller van WTF ben IK dat??
pi_61993874
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef Goodbye het volgende:
Maar ik vind het ook weer stom als echt dikke mensen dat zeggen. Van 'Ja ik ben toch al wat stevig, dat betekent toch niet dat ik niet meer gezellig mag doen?' Alsof gezellig doen alleen (vr)eten is.
Nou het lijkt er vaak wel op. Maar dan heb je gewoon saaie kutvrienden
Met wat smarties en cola light kun je ook een heel gezellige slanke avond hebben

En buiten dat, eten is natuurlijk gezellig, maar gewoon babbelen kan ook best zonder eten
  maandag 29 september 2008 @ 13:01:50 #125
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61993897
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:56 schreef Goodbye het volgende:
nee, daar heb je gelijk in. maar aan de andere kant: zeker toen ik nog dikker was maar ook nu nog heb ik heel vaak t gevoel dat mensen me er op aan kijken als ik iets lekkers eet.

zo van "ik zie wel hoe jij zo bent geworden" of "zou je dat nou wel doen"

terwijl niemand weet hoe ik de rest van de dag/week/maand eet. of dat ik 15 kilo ben afgevallen ondanks die ene kit kat chunky die ze mij in de trein zien eten
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')