ik heb als poolmedewerker kas/balie gewerkt bij ABN AMRO toen ze daar een jaar of 5 geleden bezig waren mensen eruit te werken.. had er niks mee te maken verder, maar t was echt een super rare sfeer.quote:Op maandag 29 september 2008 10:55 schreef Aventura het volgende:
Rare, rare dag vandaag. Het is mijn allerlaatste werkdag, ben dus een beetje emo. Het is ook een heel rare dag, want ik verlaat het bedrijf dat nu zo ontzettend in het nieuws is...De sfeer is hier heel...vreemd. Business as usual enerzijds, en een soort verdwaasdheid, wat nu? Ik ben blij dat ik 'op tijd' ben weggegaan, eerlijk gezegd.
Zeker...ben blij dat ik nu bij een niet-beursgenoteerd bedrijf ga werken, haha!quote:Op maandag 29 september 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik moest idd nog aan je denken! Er moet idd een raar sfeertje hangen daar...
Inderdaad! Dus misschien gaat ie wel gewoon vreemd hoor, maar is ie gewoon zo wijs om dat niet op hyves te zettenquote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:
@ PF: als er iets aan de hand zou zijn zou hij toch wel zo slim zijn om die berichtjes van zn hyves te halen?
Oh, fijn dat ze in de OP komen, ik ben wel benieuwd namelijk!quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef SHE het volgende:
Ik heb van Kim de eerste twee schema's weer toegemaild gekregen dus die ga ik even sharen via googledocs, dan zet ik ze in de OP.
Ik maak ook een nieuwe voor Kim, en die zet ik erbij.
Ik nummer ze gewoon, dus dan kan je zelf kiezen.
Wie mee wil doen kan meedoen, let wel..het zijn schema's met een bepaalde opbouw, dus als je begint, begin dan bij 1.
Oeh, maar welke heeft dan gelijk?quote:Op maandag 29 september 2008 11:30 schreef Miss_S het volgende:
Daar was ik ook weer
Net 35 minuten 'gesport' met de Wii Fit![]()
Alleen iets minder leuk dat hij ruim 3 kilo meer aangeeft dan mijn weegschaal
Nee er was niets aan de hand! Het was 48 uur leuk met hem en dan ga ik zelf spoken zien.quote:Op maandag 29 september 2008 09:46 schreef omearos het volgende:
KIM, beterschapvoor PF en Viking, wat een gedoe met relaties.
Ik zit nog in de blije-puber-vlindertjes-verliefd-fase, dus heb gelukkig geen last van vervelende bijwerkingen van het hebben van een relatie. Mijn vriend heeft trouwens ook bruin haar en blauwe ogen en houdt van chocolaen van katten
@Greys, dit katje heb ik een paar weken terug uit het asiel gehaald. Ik wou al heel lang een tweede katje en ik vond de asiel-actie een goede hint om maar eens daad bij woord te voegen.
quote:Op maandag 29 september 2008 11:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, maar welke heeft dan gelijk?
Het was in z'n inbox, privé berichtenquote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb als poolmedewerker kas/balie gewerkt bij ABN AMRO toen ze daar een jaar of 5 geleden bezig waren mensen eruit te werken.. had er niks mee te maken verder, maar t was echt een super rare sfeer.
geniet toch maar van je laatste dagje hoor!
@ PF: als er iets aan de hand zou zijn zou hij toch wel zo slim zijn om die berichtjes van zn hyves te halen? neem aan dat ie weet dat jij ook hyves hebt, nou, als ie iets te verbergen had, dan zou hij t wel verbergen.
niet zorgen maken!
Het is natuurlijk ook maar een nummertje. Het gaat erom hoe je in je vel zitquote:Op maandag 29 september 2008 11:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ga er meestal van uit diegene die het meest aangeeft gelijk heeft...maar blijf toch van mijn echte weegschaal uitgaan
Daar ben ik ook op begonnen toen ik 98kilo woog dus daar ga ik mee verder
picture perfectquote:Op maandag 29 september 2008 11:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Inderdaad! Dus misschien gaat ie wel gewoon vreemd hoor, maar is ie gewoon zo wijs om dat niet op hyves te zetten![]()
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: Hardgekookt eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhammen, vitalinea, appels
D: Geen idee, ga bij vriendinnen eten, maar ik zal netjes doen
Zo goed SHE?
In een notedop: ABN AMRO werd vorig jaar overgenomen door Fortis. Dat was een fatale vergissing. Fortis is omgevallen en zet ABN weer in de uitverkoopbakken. De volgende koper heeft een koopie: van 24 miljard, voor 12 miljardquote:Op maandag 29 september 2008 11:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Het was in z'n inbox, privé berichten
Wat is er aan de hand dan met abnIk heb al een paar dagen geen nieuws gezien
Nee, pindakaas is okee. Het stomme is dat als ik een andere volgorde had aangehouden ik waarschijnlijk wel genoeg had. En misschien heb ik dat ook evengoed wel hoor. Maar nóg meer brood is niet aan te raden toch?quote:Op maandag 29 september 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
Je mag ook ander beleg als je wil, of droog brood, of rauwkost, of ei, of kip
Ja dat kan, dan moet je een klein iemand voorstellen met een rokje van vier centimeter. Dat effect.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe kun je nou TE lange benen hebben voor een rokje?
[ afbeelding ]
Skinnys zijn leukquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:34 schreef Plukie86 het volgende:
Geen skinny....Die dingen zijn zo godsgruwelijk lelijk... En NIET sexy.
Broek met beetje uitlopende pijpen aan de onderkant? Krijg je mooie kont van.O ja die had je al.
Ik was toen al wegquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef SHE het volgende:
Farfallus; ik zou voor wit gaan. Vandaag is een goede dag voor wit.
Nee ik moest echt gaan en naakt was geen optiequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Maw PF moest gewoon even miepen.
Mag hoorVeel plezier
Ja, en ze zijn leuk. I promise. Ik zie er altijd al te netjes uit en te stijf dus ze konden bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |