abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 10:58:51 #76
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61991349
moggeh!

drukke dag vandaag, veel kleine klusjes, en proberen weer in een goed werkritme te komen daarbij.

en straks gewichtjes ophalen. heb zó'n zin om te trainen met gewichtjes...echt debiel...

voor sjoeg
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 29 september 2008 @ 11:01:41 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61991423
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:55 schreef Aventura het volgende:
Rare, rare dag vandaag. Het is mijn allerlaatste werkdag, ben dus een beetje emo. Het is ook een heel rare dag, want ik verlaat het bedrijf dat nu zo ontzettend in het nieuws is...De sfeer is hier heel...vreemd. Business as usual enerzijds, en een soort verdwaasdheid, wat nu? Ik ben blij dat ik 'op tijd' ben weggegaan, eerlijk gezegd.
ik heb als poolmedewerker kas/balie gewerkt bij ABN AMRO toen ze daar een jaar of 5 geleden bezig waren mensen eruit te werken.. had er niks mee te maken verder, maar t was echt een super rare sfeer.

geniet toch maar van je laatste dagje hoor!

@ PF: als er iets aan de hand zou zijn zou hij toch wel zo slim zijn om die berichtjes van zn hyves te halen? neem aan dat ie weet dat jij ook hyves hebt, nou, als ie iets te verbergen had, dan zou hij t wel verbergen.
niet zorgen maken!
  maandag 29 september 2008 @ 11:02:59 #78
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61991452
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik moest idd nog aan je denken! Er moet idd een raar sfeertje hangen daar...
Zeker...ben blij dat ik nu bij een niet-beursgenoteerd bedrijf ga werken, haha!

Even iets anders, ik neem sinds kort probiotica-capsules. Etos huismerk, met Lactobacillus nog-wat. Maareh, nu kan ik niet meer naar de wc. Is dat normaal, moet ik doorzetten of...?

maandag 29 september 2008 @ 11:22:06 #79
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61991854
Suggah momma, je weet dat je gedachten niet van jou zijn, maar van je zelfsaboterende alter ego.
En ook ik vind dat je eens op een schema moet, dan heb je houvast, dan weet je wat je kan verwachten, dan heb je rust.
Ik wil er met liefde 1 voor je maken.

Daarnaast zou ik je adviseren eens wat boeken te lezen over jouw problematiek, gewoon om het vanuit de tweede persoon te kunnen zien.
Ik heb namelijk het idee dat je niet graag naar jezelf kijkt en dat is ook logisch als je jezelf steeds zo dwars zit.
Je ups en downs wisselen elkaar echt in een moordtempo af en ik vind echt dat je nog een beetje op het randje balanceert.
Gun jezelf nu eens wat rust en doe niet zo verdomde koppig. Je houdt jezelf nog steeds gevangen.
Pick a door, darling

Hier alles ok verder. Vanochtend is mijn provesorische piercing er weer uitgevallen, dus de pierce god wil mij gewoon vertellen dat ik het op moet geven
Nu naar de pierce shop gaan is ook gedoe, iemand moet de auto halen, moet mij erin zetten, daar naartoe rijden..en dat allemaal voor een stukje ijzer.
Ik geef het op
Die in mijn navel is er natuurlijk ook uit en ook daarvan ben ik nu ineens een bolletje kwijt
Het is gewoon niets voor mij, ik ben er te chaotisch en onvoorzichtig voor.
Ik ben gewoon echt een inkt-meisje. Tattoo's bliven tenminste zitten
Ik laat de hele bende dus lekker dichtgroeien en ga wel een mooi nieuw plaatje uitzoeken

Verder een beetje buikpijn van het bunkeren gisteren en de schade van enkele weken fout eten was terug te zien op de weegschaal. Ik ben zo bezig met anderen dan ik zelf behoorlijk aan het rommelen ben
Ik moet er nog steeds 10 kwijt
maar goed, ik voel me heerlijk, dus we laten de spekkies nog even lekker zitten.
  maandag 29 september 2008 @ 11:27:44 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61991986
Ik heb van Kim de eerste twee schema's weer toegemaild gekregen dus die ga ik even sharen via googledocs, dan zet ik ze in de OP.
Ik maak ook een nieuwe voor Kim, en die zet ik erbij.
Ik nummer ze gewoon, dus dan kan je zelf kiezen.
Wie mee wil doen kan meedoen, let wel..het zijn schema's met een bepaalde opbouw, dus als je begint, begin dan bij 1.
pi_61992043
Daar was ik ook weer
Net 35 minuten 'gesport' met de Wii Fit
Alleen iets minder leuk dat hij ruim 3 kilo meer aangeeft dan mijn weegschaal
  maandag 29 september 2008 @ 11:32:35 #82
331 Merel
Be here now.
pi_61992078
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:

@ PF: als er iets aan de hand zou zijn zou hij toch wel zo slim zijn om die berichtjes van zn hyves te halen?
Inderdaad! Dus misschien gaat ie wel gewoon vreemd hoor, maar is ie gewoon zo wijs om dat niet op hyves te zetten

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: Hardgekookt eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhammen, vitalinea, appels
D: Geen idee, ga bij vriendinnen eten, maar ik zal netjes doen

Zo goed SHE?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_61992204
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef SHE het volgende:
Ik heb van Kim de eerste twee schema's weer toegemaild gekregen dus die ga ik even sharen via googledocs, dan zet ik ze in de OP.
Ik maak ook een nieuwe voor Kim, en die zet ik erbij.
Ik nummer ze gewoon, dus dan kan je zelf kiezen.
Wie mee wil doen kan meedoen, let wel..het zijn schema's met een bepaalde opbouw, dus als je begint, begin dan bij 1.
Oh, fijn dat ze in de OP komen, ik ben wel benieuwd namelijk!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61992220
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:30 schreef Miss_S het volgende:
Daar was ik ook weer
Net 35 minuten 'gesport' met de Wii Fit
Alleen iets minder leuk dat hij ruim 3 kilo meer aangeeft dan mijn weegschaal
Oeh, maar welke heeft dan gelijk?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_61992226
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:46 schreef omearos het volgende:
KIM, beterschap

voor PF en Viking, wat een gedoe met relaties.

Ik zit nog in de blije-puber-vlindertjes-verliefd-fase, dus heb gelukkig geen last van vervelende bijwerkingen van het hebben van een relatie. Mijn vriend heeft trouwens ook bruin haar en blauwe ogen en houdt van chocola en van katten
@Greys, dit katje heb ik een paar weken terug uit het asiel gehaald. Ik wou al heel lang een tweede katje en ik vond de asiel-actie een goede hint om maar eens daad bij woord te voegen.
Nee er was niets aan de hand! Het was 48 uur leuk met hem en dan ga ik zelf spoken zien.
Die van mij heeft ook zwart haar, blauwe ogen, klein baardje (nou ja van die getrimde lijnen), houdt van katten maar niet van chocolade ijs net als ik.

En wat lieffff
pi_61992263
Ik heb ook een adorable foto van met onze kat. Ik zet hem alleen niet op fok, hihi
pi_61992308
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, maar welke heeft dan gelijk?

Ik ga er meestal van uit diegene die het meest aangeeft gelijk heeft...maar blijf toch van mijn echte weegschaal uitgaan
Daar ben ik ook op begonnen toen ik 98kilo woog dus daar ga ik mee verder
pi_61992318
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik heb als poolmedewerker kas/balie gewerkt bij ABN AMRO toen ze daar een jaar of 5 geleden bezig waren mensen eruit te werken.. had er niks mee te maken verder, maar t was echt een super rare sfeer.

geniet toch maar van je laatste dagje hoor!

@ PF: als er iets aan de hand zou zijn zou hij toch wel zo slim zijn om die berichtjes van zn hyves te halen? neem aan dat ie weet dat jij ook hyves hebt, nou, als ie iets te verbergen had, dan zou hij t wel verbergen.
niet zorgen maken!
Het was in z'n inbox, privé berichten

Wat is er aan de hand dan met abn Ik heb al een paar dagen geen nieuws gezien
pi_61992321
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ga er meestal van uit diegene die het meest aangeeft gelijk heeft...maar blijf toch van mijn echte weegschaal uitgaan
Daar ben ik ook op begonnen toen ik 98kilo woog dus daar ga ik mee verder
Het is natuurlijk ook maar een nummertje. Het gaat erom hoe je in je vel zit en hoeveel vetjes je hebt, haha
  maandag 29 september 2008 @ 11:45:02 #90
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61992332
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:32 schreef Merel het volgende:

[..]

Inderdaad! Dus misschien gaat ie wel gewoon vreemd hoor, maar is ie gewoon zo wijs om dat niet op hyves te zetten

Mijn lijstje voor vandaag:
O: Brinta
T: Hardgekookt eitje, vitalinea
L: 2 boterhammen pindakaas
T: 2 droge boterhammen, vitalinea, appels
D: Geen idee, ga bij vriendinnen eten, maar ik zal netjes doen

Zo goed SHE?
picture perfect
  maandag 29 september 2008 @ 11:47:01 #91
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61992375
Oh en PF, je ziet spoken.
Hij heeft perfect gereageerd op die chick. duidelijk dan dat kan bijna niet.
  maandag 29 september 2008 @ 11:54:01 #92
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61992499
Oja, ik wist niet wat ik moest doen vandaag, dus ik ga in de volgende volgorde eten;

2 boterhammen met pindakaas
2 boterhammen met pindakaas
appel
yoghurtje.

De boterhammen met pindakaas zijn al op, en ik vraag me af of ik de rest van de dag wel red op een appel en een yoghurtje. Wat kan er nog bij? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 29 september 2008 @ 11:55:29 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61992526
Je mag ook ander beleg als je wil, of droog brood, of rauwkost, of ei, of kip
  maandag 29 september 2008 @ 11:56:15 #94
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61992544
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het was in z'n inbox, privé berichten

Wat is er aan de hand dan met abn Ik heb al een paar dagen geen nieuws gezien
In een notedop: ABN AMRO werd vorig jaar overgenomen door Fortis. Dat was een fatale vergissing. Fortis is omgevallen en zet ABN weer in de uitverkoopbakken. De volgende koper heeft een koopie: van 24 miljard, voor 12 miljard En de medewerkers leven al anderhalf jaar in onzekerheid, inmiddels. Maarja, dit geheel en al offtopic.
  maandag 29 september 2008 @ 12:01:25 #95
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61992643
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:55 schreef SHE het volgende:
Je mag ook ander beleg als je wil, of droog brood, of rauwkost, of ei, of kip
Nee, pindakaas is okee. Het stomme is dat als ik een andere volgorde had aangehouden ik waarschijnlijk wel genoeg had. En misschien heb ik dat ook evengoed wel hoor. Maar nóg meer brood is niet aan te raden toch?

Ei is hier alleen maar vies gebakken, kip zit alleen in kroketten en rauwkost is elke dag weer een verrassing wat voor salade ze gemaakt hebben. Meestal zijn het dingen met saus en toevoegingen .

Ik moet gewoon morgen weer netjes alles meenemen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61992744
Oké gelukkig zit ik bij de postbank
  maandag 29 september 2008 @ 12:09:50 #97
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61992790
@ PF: nu weer iets anders dan toen... toen ik er werkte waren ze gewoon aan t omschakelen naar een moderner systeem van advies en verkoop ipv de traditionele bankvorm die ze waren. kortom: mensen op de schopstoel en langzaam veranderde ABN in een serviceloze kutbank

daarna dat overname gedoe (jeej, heb je de reorganisatie overleefd komt fortis op je dak!) en nu dus weer doorverkocht

bye bye abn amro... (maargoed, het was toch al een serviceloze kutbank)

pi_61992836
Rabobank ftw!
  maandag 29 september 2008 @ 12:15:47 #99
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61992928
rabobank

* kwakveense is ook lid van haar lokale bank en spaart dus voor goede doelen met haar creditcard enzo

ik heb honger, maar t goede nieuws is dat ik ook al lekker mag gaan lunchen!
pi_61992995
Oh ik lees nu pas alles terug van vrijdag en zo
ik had het al een beetje gelezen maar alsnog heel veel kusjes voor SHE
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:31 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Hoe kun je nou TE lange benen hebben voor een rokje?

[ afbeelding ]
Ja dat kan, dan moet je een klein iemand voorstellen met een rokje van vier centimeter. Dat effect.
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:34 schreef Plukie86 het volgende:
Geen skinny.... Die dingen zijn zo godsgruwelijk lelijk... En NIET sexy.

Broek met beetje uitlopende pijpen aan de onderkant? Krijg je mooie kont van. O ja die had je al.
Skinnys zijn leuk Ik was dat meisje met die skinny's wist je nog! Ook al had ik een broek met rechte pijpen aan volgens mij. Van uitlopende pijpen word ik dik
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:50 schreef SHE het volgende:

Farfallus; ik zou voor wit gaan. Vandaag is een goede dag voor wit.
Ik was toen al weg Over witte broeken gesproken: Ben ik de enige die dat verschrikkelijk vind staan?
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Maw PF moest gewoon even miepen.

Mag hoor Veel plezier
Nee ik moest echt gaan en naakt was geen optie
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:49 schreef Isegrim het volgende:
Panterprint?
Ja, en ze zijn leuk. I promise. Ik zie er altijd al te netjes uit en te stijf dus ze konden best

Zo, lekkere late reactie, maar goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')