Jij zei in het vorige topic "morituri te salutant".quote:Op maandag 29 september 2008 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hongeren?
Ik heb een taart gebakken vandaag, jah
Stukje?
Oh, ik was Sopranos aan het kijken. Maar Kim, wat jammer, het is zo'n lekkere blije chica!
Ik snap dat je daarvan schrikt ja. Op zich klinkt het wel alsof hij niks meer van plan is nu hij jou heeft.quote:Op maandag 29 september 2008 00:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nu maak ik hem weer vol. Ik hoop dat ie niet op fok zit (zit ie niet)
of mee leest want ik voel me ook schuldig dat ik z'n privacy niet heb gerespecteerd!
[spoiler]
Het klinkt alsof ze hebben liggen neuken op een harde grond maar dat hij verder niet meer met haar af wil sprekenquote:Op maandag 29 september 2008 00:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, fipo.
[..]
Ik snap dat je daarvan schrikt ja. Op zich klinkt het wel alsof hij niks meer van plan is nu hij jou heeft.
Oeh, Kim, wil je met me hyven?quote:Op maandag 29 september 2008 01:02 schreef k_i_m het volgende:
Het klinkt alsof hij op een feestje was waar hij en vele andere mensen zijn blijven slapen. Hij heeft 's avonds met haar gekletst, en daarna zijn ze allebei in hun eigen slaapzak op de grond/bank blijven slapen. Zij moest weg, hij lag nog te snurken en zij vond hem leuk dus heeft hem opgezocht op Hyves. Daarop stuurt zij een gematigd berichtje om te kijken of ze contact met hem kan krijgen (daarom gaat het ook over het feest, en niet iets belangrijks) en dat lijkt niet zo goed te lukken. Daarop stuurt ze hem een berichtje of hij een keer langs wil komen en dat kapt hij af.
Nog een reden waarom ik echt een gruwelijke hekel aan Hyves heb. Iedereen kan iedereen maar zoeken "voor de gezelligheid"
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK Kim, dit klinkt echt heel ranzig. En ik heb al vrij veel wijn op.quote:Op maandag 29 september 2008 01:14 schreef k_i_m het volgende:
Mag ik dan ook in je hol komen zitten? Whehe.
quote:Op maandag 29 september 2008 01:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oooh gaaf! Foto! Zodat ik DE pasfoto kan verdringen
Ja, ik moet ook werkenquote:Op maandag 29 september 2008 01:20 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet ook naar mijn nest. Want ik moet morgen. werken
. Ik heb alleen barstende koppijn, dus ik denk dat ik nog wel een uurtje wakker lig. Boh
.
Sjoeg.... Lieverd.... EET!!!quote:Op maandag 29 september 2008 07:30 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag echt proberen weer normaal te doen, want gisteren niet echt avondgegeten, alleen maar van de kinderen en van mijn man meegebietst van Burger King menu's. Neem ik expres niks, eet ik er alsmnog wat van. Stomme ik. En de dag was verder ook stom.
quote:Op maandag 29 september 2008 07:57 schreef Sugar het volgende:
Ik kan de kcal niet tellen, weet niet hoeveel gram enzo. Maar het valt niet mee, denk ik.
Verder stom: ruzie óf helemaal niks met mijn man, geen contact, volledig naast elkaar leven. Leuk.![]()
Het komt wel weer goed, maar er spoken vaak gedachten en opmerkingen van anderen door mijn hoofd, die me keer op keer vertellen dat ik dik ben en absoluut niet slank. En hoe ik erbij kóm dat wel te zijn!
Kijk eens;quote:Op maandag 29 september 2008 07:30 schreef Sugar het volgende:
Ik ga vandaag echt proberen weer normaal te doen, want gisteren niet echt avondgegeten, alleen maar van de kinderen en van mijn man meegebietst van Burger King menu's. Neem ik expres niks, eet ik er alsmnog wat van. Stomme ik. En de dag was verder ook stom.
Ik wou dat ik dood wasquote:Op maandag 29 september 2008 09:24 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe gaat het trouwens met Kim? Moet zeggen dat ik vanmorgen wel wat frisse tegenzin voelde toen mijn wekker gingMaar nu gaat het wel weer. Jij?
Pfff... Balen. Hoe lang nog tot je contract afloopt?quote:Op maandag 29 september 2008 09:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dood was. Ik voel me beroerd! Ik ben echt enorm ongesteld, overal pijn in mijn rug (en ik was net vorige week naar de chiropractor geweest dat het eindelijk over was) en tot overmaat van ramp was het kind vannacht ook weer wakker ineens. Maargoed, maar één dag, morgen ben ik weer vrij
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |