Dat ik daar nooit aan gedacht heb, lijkt me erg lekker!quote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef Plukie86 het volgende:
Ik ben nu ook aan de Brinta, heb een pak gekocht.Morgenochtend warme brinta met appel en kaneel en suiker zoetstof.
Oké, ik begin er steeds meer voor te voelen!quote:Op maandag 29 september 2008 17:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Je vervangers zijn prima, kan dus.
En balsamico mag altijd!
Smeer je er toch surinaamse sambal op? Lijkt net satesausquote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, ik begin er steeds meer voor te voelen!Alleen lust ik dus geen pindakaas. Is dat een groot probleem of moet ik me er gewoon overheen zetten? satéh lust ik immers wel
![]()
Wat ook lekker is: echte pindasaus maken en daar dan je boterham indopen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Smeer je er toch surinaamse sambal op? Lijkt net satesaus
Pindakaas is belangrijk, essentiele vetzuren. Heb je nodig omdat de rest van je dag relatief vetvrij is.
Ik heb mijn achterpootje gebrokenquote:Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ook lekker is: echte pindasaus maken en daar dan je boterham indopen.
(Enige gevaar is dan wel dat je teveel neemt)
SHE: Wat was dat nu met dat gips??
Ik geef het in ieder geval een kans, want m'n vriend is pindakaasfanaat en we hebben al een megapot staan.quote:Op maandag 29 september 2008 17:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Smeer je er toch surinaamse sambal op? Lijkt net satesaus
Pindakaas is belangrijk, essentiele vetzuren. Heb je nodig omdat de rest van je dag relatief vetvrij is.
Ja vanwege dat gevaar doe ik dat dus maar niet. Ik spreek uit bbq ervaringquote:Op maandag 29 september 2008 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ook lekker is: echte pindasaus maken en daar dan je boterham indopen.
(Enige gevaar is dan wel dat je teveel neemt)
SHE: Wat was dat nu met dat gips??
Tyfusbende noemt ze datquote:Op maandag 29 september 2008 18:28 schreef SHE het volgende:
Oh en let niet op de tyfusbende, we zijn in verbouwing
Ik vind dat écht verschrikkelijk.quote:Op maandag 29 september 2008 18:30 schreef Goodbye het volgende:
Noem je die paar kabels een tyfusbende?
Wat een schatje ben jequote:Op maandag 29 september 2008 18:35 schreef Ymke het volgende:
She , ik zag net dat je je been hebt gebroken , nog hulp nodig bij boodschappen ed? Zit letterlijk bij je om de hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |