90 euro en bij de V&D was ie nu 80 volgens mij, dus wel duurquote:Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Hm, klinkt goed. Maar ja, zo'n ding is wel duur, of niet?
Ik moet binnenkort eerst een wasmachine en een droger kopen, dus dan ga ik er daarna maar voor sparen.
Ik heb vandaag gewoon een hardgekookt ei meegenomen. Ze verklaarden me allemaal voor gek, maar ik vond het lekker!quote:Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef Goodbye het volgende:
Yoghurt en een ei gaat bijvoorbeeld niet op mijn werk, maar noten, fruit en een vitalinea kan dan weer prima.
Zo zien mijn armen er altijd uit na een goed potje seksquote:Op maandag 29 september 2008 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar is MB?
Zo zag mijn arm eruit na de eerste paar keer kickboksen
[ afbeelding ]
Ik zit in een vrij klein hok; sommige dingen gaan wel stinken. Pindakaas bijvoorbeeld. En eierenquote:Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon een hardgekookt ei meegenomen. Ze verklaarden me allemaal voor gek, maar ik vond het lekker!
Ik switch binnenkort van werk, m'n nieuwe collega's moeten niet denken dat ik raar ben! daar komen ze later nog wel achterquote:Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon een hardgekookt ei meegenomen. Ze verklaarden me allemaal voor gek, maar ik vond het lekker!
Auw! Ik ben heel kleinzerig wat dat soort dingen betreftquote:Op maandag 29 september 2008 16:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar is MB?
Zo zag mijn arm eruit na de eerste paar keer kickboksen
[ afbeelding ]
Dude wtfquote:Op maandag 29 september 2008 16:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo zien mijn armen er altijd uit na een goed potje seks
Ik heb snel blauw plekken!quote:
Uiteindelijk is het natuurlijk ook echt maar een getalletje en zeker bij ons (diegene die veel moeten afvallen) gaat het om hoeveel je afvalt en er af houdquote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef kwakveense het volgende:
aww wat een schattepetatje!
*kwak is nu wel benieuwd welke van de kinderlijke niet op vleesgelijkene vleesproducten mr PF wel eet* lama, had al PB
ik hoopte op de bassie en adriaan boterhamworst....
net mn eerste rondje SHE thuisfitness gedaan. was lekkah! gaan we volhouden!
nu heeel snel koken want moet om 18 weer ergens zijn...
op de wii fit van mn broertje ben ik exact wat ik op mn weegschaal ook weeg... maar op mijn weegschaal is een vriendin van me ook 3 kilo zwaarder dan op die van haar, dus dat kan t ook zijn. (als da zo is weeg ik al 78![]()
ik hou mijn eigen maar aan!)
Wat zij zegtquote:Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Goodbye het volgende:
Hee, ik wil ook een pb met die juicy info!
Tja, nu heb ik nog steeds dat andere (waan)ideequote:Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nieuwsgierige aapjesJullie lijken mij wel
Ik zie het al dat is een freggel in de dopquote:Op maandag 29 september 2008 16:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dude wtf
Oh en omdat iedereen ooit z'n kat heeft gespammedDit is een van mijn katten
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here, ik begin ook met een nieuwe baan binnenkort. Geen idee hoe ze daar lunchen, waar, wat en met wiequote:Op maandag 29 september 2008 16:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik switch binnenkort van werk, m'n nieuwe collega's moeten niet denken dat ik raar ben! daar komen ze later nog wel achter![]()
Het bedrijf waar ik ga werken is te klein voor een eigen kantine, so there better be a fridge!quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Same here, ik begin ook met een nieuwe baan binnenkort. Geen idee hoe ze daar lunchen, waar, wat en met wieIk hoop eigenlijk dat er een afdelingskoelkast is.
Nou ja, ik had dat hier niet. Wel een peperdure inpandige La Place en een Australian. Leuk voor even, maar om er nu elke dag 6-7 euro naartoe te brengen...Ben erg benieuwd!quote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik ga werken is te klein voor een eigen kantine, so there better be a fridge!Had ik nog niet eens over nagedacht
.
Je moet maar zo denken: kroketten zijn zo ongeveer de gezondste onder de snacks.quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Laureline het volgende:
Dat is altijd zo lief, als ze zich zo oprollen als een palingEn dan kan je zo stiekum dat heeel zachte buikje aaien
![]()
![]()
Helaas is ons kind zwaar allergisch, loopt paars aan als er maar een kat 3 straten verder langsloopt, anders had ik allang weer een lapjespoes...![]()
Vandaag heb ik wel even gezondigd met een broodje kroket. Hmm! En mijn hele middelbare schooltijd at ik ook altijd 's middags friet en de andere pauze een hele zak chips. En cola. En ik was ethiopisch dun. Dus ik kijk niemand aan op ongezond eten.
Laatst was het helemaal erg, stond ik met een vriendin ( dunner dan ik, maar ook zwaar snoepverslaafd, wij gingen toen we klein waren altijd winkeltje spelen op straat en dan van het geld naar de Jamin, en al ons snoep in bed 's avonds opeten) voor het Lool-o-lookrek in de supermarkt te zwijmelen. Allebei smachtend naar de zure matten kijken, dan weer wegkijken, dan weer erheen....Maar niet genomen! Want, en daarvan ben ik echt overtuigd, vroeger waren ze veeeel zuurder! Dan trok je hele mond samen van zo'n rode mat
, nu is het gewoon alleen nog voor mietjes.
Je vervangers zijn prima, kan dus.quote:Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef Goodbye het volgende:
SHE, vraagje. Mag ik balsamico azijn als dressing gebruiken, of is dat uit den boze?
En hoe strikt dien ik me aan dat schema te houden, als in, kan ik tussendoortjes vervangen voor andere tussendoortjes? Yoghurt en een ei gaat bijvoorbeeld niet op mijn werk, maar noten, fruit en een vitalinea kan dan weer prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |