Kennelijk wel, want je stuurt er zelf een beetje op aan. De discussie ging over "dikke mensen" en jouw eerste reactie gaat gelijk over dat mensen een oordeel vellen over iets wat jij normaal gesproken niet eet.quote:Op maandag 29 september 2008 14:31 schreef kwakveense het volgende:
@ kim: ik heb er ook wel redelijk schijt aan. maar niet als ik hier te horen krijg dat ik niet gezond eet want ik eet chips en bon bon bloc
Omdat het te snel is, want je zit nog steeds te cheaten.quote:Op maandag 29 september 2008 14:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Waarom schuif jij mijn afzien een week op? Mijn spijkerbroek past nog steeds niet goed hoor.
Als jij terug komt ga je altijd nog even alles doornemenquote:Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alsof dat altijd mijn schuld is
Ja kloptquote:Op maandag 29 september 2008 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als jij terug komt ga je altijd nog even alles doornemen![]()
Maar ik plakte nu eigenlijk twee verschillende dingen bij elkaar die ik niet perse aan elkaar relateerde eigenlijk
Heb jij ook zo'n plank met weegschaal enzo? Lijkt me best handig, kun je lekker thuis oefeningen doen als je even tijd hebt. Zou je het aanraden?quote:Op maandag 29 september 2008 15:14 schreef Miss_S het volgende:
Ben braken wil snoepen maar er is niets in huis
Dan maar weer verder met mijn Wii spelen
Yesquote:Op maandag 29 september 2008 15:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n plank met weegschaal enzo? Lijkt me best handig, kun je lekker thuis oefeningen doen als je even tijd hebt. Zou je het aanraden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |