abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 18:41:11 #276
79550 Ymke
your ghost
pi_62002858
hmz wat teveel smilies enzo
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_62002871
Zo, ik heb weer buikpijn. Heerlijk. Gisteravond hele avond op het toilet gezeten bij vriendje thuis voordat het voorbij was. En nu dus weer de pijn. Denk/hoop dat het gewoon buikgriep is. Ben er in ieder geval flink chagarijnig van .
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:22 schreef SHE het volgende:
Verder een beetje buikpijn van het bunkeren gisteren en de schade van enkele weken fout eten was terug te zien op de weegschaal. Ik ben zo bezig met anderen dan ik zelf behoorlijk aan het rommelen ben
Ik moet er nog steeds 10 kwijt
maar goed, ik voel me heerlijk, dus we laten de spekkies nog even lekker zitten.
je weet dat een gipspoot ook iets weegt?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62002926
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
Speaking of which, ik ben er maar een gedeelte bij, ik kreeg gisteravond te horen dat mijn moeder die dag jarig is
Je moeder heeft niet net als andere mensen elk jaar een vaste dag waarop ze jarig is?
  maandag 29 september 2008 @ 18:45:10 #279
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62002955
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:40 schreef Ymke het volgende:
Gaag gedaan hoor , was geen moeite geweest

Maar ik ben geen slank tjik hoor , was ik dat maar

Ik zit meer in het hoekje van ehm ,,,, redelijk flink overgewicht

Ik doe hier altijd tips op
Who cares, des te meer reden. Dan kan ik je afblaffen muahahahahaha

Ik PM je wel even mijn nul zessssssss, jeweetselluf, en jij mij de jouwe!
Kom je nou, de elfde?
Is leuk!

@ Dizzy: Als er 1 ding is waar ik echt beroerd in ben dan is dat het onthouden van verjaardagen. Ik heb echt GEEN idee wanneer mijn vader, moeder of broers jarig zijn.
Ik zal je sterker vertellen, ik ben mijn eigen verjaardag weleens vergeten!
pi_62003008
Zouden we het tot 23:00 @ de meet uithouden?
pi_62003035
SHE, wat een leuk rood poesje! Is dat niet prinses die je hebt opgehaald bij een andere Fok!ker? Myuki?

Mijn poezen:

Lijstje tot nu toe:

O: 2 boterhammen filet americain
T: peer
L: 2 boterhammen met gerookte kipfilet en mayo
T: cola light (ik moest wakker blijven tijdens het college )
D: pasta met aubergine, paprika, ui en gehakt in tomatensaus

Daarna nog een peer of een bakje yoghurt, ik heb honger en niet zo'n beetje ook.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_62003038
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co zorgt er altijd voor dat we weer on topic komen door haar lijstje er in te knallen. Als ie vandaag nog niet zo sterk

En als je wist wat ik net bij de Appie heb gehaald, wordt ie beslist niet sterker.........
  maandag 29 september 2008 @ 18:52:23 #283
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62003114
Jaaaa, dat is Miyuki Haruki Sister of Poekie

Wat een mooie poezels zeg, die staarten!!! *zucht*
pi_62003125
@Ewelina: Snij de peer in stukjes en doe hem in de yoghurt. Het vult, het heeft geen suiker/zoetstof nodig en het is heerlijk . Heb ik vandaag ook gedaan.

Oh en dilemma: ik wil vandaag weer het trainingsschema doen. Maar ... 1. Ik heb nog spierpijn in bovenbenen en ellebogen, forceer ik het dan niet waardoor het erger wordt? 2. Ik heb fucking veel buikpijn nu. Wat zouden jullie doen/wat is verstandig?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62003166
Mijn lijstje van vandaag, kritische kanttekeningen altijd gewenst :

Ontbijt: 2 boterhammen met 2 gekookte eitjes en een beetje mayo
Tussendoor: 1 grote appel
Lunch: 1 boterham leverworst, 1 plakje ontbijtkoek, 2 plakjes kaas
Diner: ijsbergsla, tonijn en zalm uit blik, ei, augurkjes

Ik had nog geen boodschappen gedaan en vandaag zo moe/ziekig dat ik het moest doen met wat in huis was.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62003170
Ja ga met buikgriep even druk op je buik zetten Voor je het weet lig je in je eigen faces sit ups te doen
pi_62003212
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
Jaaaa, dat is Miyuki Haruki Sister of Poekie

Wat een mooie poezels zeg, die staarten!!! *zucht*
Ze is cute

Wbt staarten: ja, Sasha ( = zwartwit) heeft haar genen goed overgedragen. Mini is mooier geworden dan ik had gedacht. Ik zou willen dat ik hier een foto heb van haar zoon (ze heeft 2 kittens gekregen), die heeft nog veel meer haar. Is een pikzwarte kater met een enorme kraag, grote kop met gele ogen, en een enorme pluimstaart. Zo mooi!

En dan te bedenken dat ik Sas gratis van marktplaats heb geplukt Ik kreeg er gratis 2 katten bij (madam was al een maand zwanger voordat ik haar kreeg en dat wist ik dus niet )
pi_62003241
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik Sas gratis van marktplaats heb geplukt Ik kreeg er gratis 2 katten bij (madam was al een maand zwanger voordat ik haar kreeg en dat wist ik dus niet )
Daarom was ze waarschijnlijk gratis
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_62003244
Hoe kwam het dat enkelbreukekindje??

Sjiek TV scherm. Ik denk dat jouw vent, (of soon to be ex, alhoewel ik daar nog maar eens over zou denken gezien de gorgeous foto die je laatst postte en nu deze weer, wie ziet er dan nog een rooie kat, ja, ja, dies ook best leuk, maar ik heb zelf 4 katten en nog een stuk of wat aanloop-eten-de-oren-van-m'n-hoofd-zwerfkatten-waaronder-een-zwart-katertje-waar-ik-helemaal-verlief-op-ben, dus van katten ben ik niet snel onder de indruk, wil ik maar zeggen.), het goed kan vinden met de mijne, die kwam laatst ook al met zo'n joekel thuis. Hij heeft, however de halve muur gesloopt om de kabels weg te werken, maar dat zie je dus niet meer want dat bakbeest hangt er nu ook voor.
pi_62003345
con ik herken de je niet eens met je ava
pi_62003367
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Daarom was ze waarschijnlijk gratis
Neuh, de vrouw van wie ik haar kreeg wist het ook niet. Zij had Sas overgenomen van een kennis, waar ze zwanger is geraakt. Die vrouw (laten we haar maar even mevr. X noemen) had 1 gecastreerde kater en de katten gingen daar niet naar buiten. Sas werd daar niet geaccepteerd door de andere katten, en letterlijk weggeblazen, ze zat dagen in de kattenbak te bibberen.

Mevrouw X vond dat zielig, en heeft haar daarom op marktplaats gezet. En ik heb haar dus meegenomen

En ach, beter bij mij dan daar. Ik wil haar nooit meer kwijt
pi_62003404
* motorbloempje doet nog maar een keer , want niemand had 't gezien

terug van een weekendje Ardennen met de motor. Erg gezellig, rustigaan lekker gereden en veel teveel gegeten

zal mn eetlijstjes van vrijdag, zaterdag en zondag maar niet posten misschien was 't wel een voordeel dat ik zaterdag na de BBQ heb moeten overgeven als je over gewicht gaat praten maargoed, kotsen is niet mn favoriete bezigheid...

Ga vanavond even inlezen, maar eerst gaan we nog een laatste stuiptrekking van ongezonde meuk naar binnen stouwen: chinees. We hebben vandaag van 10.00 tot 17.00 op de motor gezeten, dus niet echt meer de behoefte aan koken en René wilde graag chinees.. dus soit.. Tjay Tjoy, here we come..

Oh, en motorrijden is tof
Ja doei.
pi_62003513
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet nog maar een keer , want niemand had 't gezien

terug van een weekendje Ardennen met de motor. Erg gezellig, rustigaan lekker gereden en veel teveel gegeten

zal mn eetlijstjes van vrijdag, zaterdag en zondag maar niet posten misschien was 't wel een voordeel dat ik zaterdag na de BBQ heb moeten overgeven als je over gewicht gaat praten maargoed, kotsen is niet mn favoriete bezigheid...

Ga vanavond even inlezen, maar eerst gaan we nog een laatste stuiptrekking van ongezonde meuk naar binnen stouwen: chinees. We hebben vandaag van 10.00 tot 17.00 op de motor gezeten, dus niet echt meer de behoefte aan koken en René wilde graag chinees.. dus soit.. Tjay Tjoy, here we come..

Oh, en motorrijden is tof
Klinkt als een leuk weekendje!
pi_62003514
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef conleche het volgende:

Sjiek TV scherm. Ik denk dat jouw vent, (of soon to be ex, alhoewel ik daar nog maar eens over zou denken gezien de gorgeous foto die je laatst postte en nu deze weer, wie ziet er dan nog een rooie kat, ja, ja, dies ook best leuk, maar ik heb zelf 4 katten en nog een stuk of wat aanloop-eten-de-oren-van-m'n-hoofd-zwerfkatten-waaronder-een-zwart-katertje-waar-ik-helemaal-verlief-op-ben, dus van katten ben ik niet snel onder de indruk, wil ik maar zeggen.), het goed kan vinden met de mijne, die kwam laatst ook al met zo'n joekel thuis. Hij heeft, however de halve muur gesloopt om de kabels weg te werken, maar dat zie je dus niet meer want dat bakbeest hangt er nu ook voor.
Jezus Co, wat een zin, daar tussen die haakjes
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62003531
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
con ik herken de je niet eens met je ava
Ik vind het een beauty van een usericon
pi_62003554
Ja hai MB Ik heb nog speciaal voor jou een foto upgeload
  maandag 29 september 2008 @ 19:08:24 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62003564
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef conleche het volgende:

Oh, als Mr C een passie heeft voor muziek installaties en tv's dan zijn het vrienden voor het leven.
Dit krankzinnige ding is nog vers, HE maakt er een gewoonte van elk jaar een nieuwe tv te kopen zonder te overleggen. Dus ik moet het ermee doen.
Dit is zo'n ding voor blinden en bejaarden. Ik zie alles nog scherp als ik bij de buren zit
Het kreng is 2 x 1.5m

En zoals je ziet, de kabels zijn nog niet weggewerkt. Er moet nog een sleuf gefreesd worden zodat de kabels in de muur kunnen.
Overigens mooie zinsbouw Co, is it the carbs talking?
pi_62003593
quote:
Op maandag 29 september 2008 19:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het een beauty van een usericon
Eigen werk volgens mij
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62003603
quote:
Ik zie alles nog scherp als ik bij de buren zit