je weet dat een gipspoot ook iets weegt?quote:Op maandag 29 september 2008 11:22 schreef SHE het volgende:
Verder een beetje buikpijn van het bunkeren gisteren en de schade van enkele weken fout eten was terug te zien op de weegschaal. Ik ben zo bezig met anderen dan ik zelf behoorlijk aan het rommelen ben
Ik moet er nog steeds 10 kwijt
maar goed, ik voel me heerlijk, dus we laten de spekkies nog even lekker zitten.
Je moeder heeft niet net als andere mensen elk jaar een vaste dag waarop ze jarig is?quote:Op maandag 29 september 2008 18:37 schreef SHE het volgende:
Speaking of which, ik ben er maar een gedeelte bij, ik kreeg gisteravond te horen dat mijn moeder die dag jarig is
Who cares, des te meer reden. Dan kan ik je afblaffen muahahahahahaquote:Op maandag 29 september 2008 18:40 schreef Ymke het volgende:
Gaag gedaan hoor , was geen moeite geweest
Maar ik ben geen slank tjik hoor , was ik dat maar![]()
Ik zit meer in het hoekje van ehm ,,,, redelijk flink overgewicht
Ik doe hier altijd tips op
quote:Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Co zorgt er altijd voor dat we weer on topic komen door haar lijstje er in te knallen. Als ie vandaag nog niet zo sterk
Ze is cutequote:Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
Jaaaa, dat is Miyuki Haruki Sister of Poekie
Wat een mooie poezels zeg, die staarten!!! *zucht*
Daarom was ze waarschijnlijk gratisquote:Op maandag 29 september 2008 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik Sas gratis van marktplaats heb gepluktIk kreeg er gratis 2 katten bij (madam was al een maand zwanger voordat ik haar kreeg en dat wist ik dus niet
)
Neuh, de vrouw van wie ik haar kreeg wist het ook niet. Zij had Sas overgenomen van een kennis, waar ze zwanger is geraakt. Die vrouw (laten we haar maar even mevr. X noemen) had 1 gecastreerde kater en de katten gingen daar niet naar buiten. Sas werd daar niet geaccepteerd door de andere katten, en letterlijk weggeblazen, ze zat dagen in de kattenbak te bibberen.quote:Op maandag 29 september 2008 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daarom was ze waarschijnlijk gratis
Klinkt als een leuk weekendje!quote:Op maandag 29 september 2008 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje doet nog maar een keer, want niemand had 't gezien
![]()
terug van een weekendje Ardennen met de motor. Erg gezellig, rustigaan lekker gereden en veel teveel gegeten
zal mn eetlijstjes van vrijdag, zaterdag en zondag maar niet postenmisschien was 't wel een voordeel dat ik zaterdag na de BBQ heb moeten overgeven als je over gewicht gaat praten
maargoed, kotsen is niet mn favoriete bezigheid...
Ga vanavond even inlezen, maar eerst gaan we nog een laatste stuiptrekking van ongezonde meuk naar binnen stouwen: chinees. We hebben vandaag van 10.00 tot 17.00 op de motor gezeten, dus niet echt meer de behoefte aan kokenen René wilde graag chinees.. dus soit.. Tjay Tjoy, here we come..
Oh, en motorrijden is tof
Jezus Co, wat een zin, daar tussen die haakjesquote:Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
Hoe kwam het dat enkelbreukekindje??
Sjiek TV scherm. Ik denk dat jouw vent, (of soon to be ex, alhoewel ik daar nog maar eens over zou denken gezien de gorgeous foto die je laatst postte en nu deze weer, wie ziet er dan nog een rooie kat, ja, ja, dies ook best leuk, maar ik heb zelf 4 katten en nog een stuk of wat aanloop-eten-de-oren-van-m'n-hoofd-zwerfkatten-waaronder-een-zwart-katertje-waar-ik-helemaal-verlief-op-ben, dus van katten ben ik niet snel onder de indruk, wil ik maar zeggen.), het goed kan vinden met de mijne, die kwam laatst ook al met zo'n joekel thuis. Hij heeft, however de halve muur gesloopt om de kabels weg te werken, maar dat zie je dus niet meer want dat bakbeest hangt er nu ook voor.
Ik vind het een beauty van een usericonquote:Op maandag 29 september 2008 19:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
con ik herken de je niet eens met je ava
Oh, als Mr C een passie heeft voor muziek installaties en tv's dan zijn het vrienden voor het leven.quote:Op maandag 29 september 2008 18:58 schreef conleche het volgende:
Hoe kwam het dat enkelbreukekindje??
Sjiek TV scherm. Ik denk dat jouw vent, (of soon to be ex, alhoewel ik daar nog maar eens over zou denken gezien de gorgeous foto die je laatst postte en nu deze weer, wie ziet er dan nog een rooie kat, ja, ja, dies ook best leuk, maar ik heb zelf 4 katten en nog een stuk of wat aanloop-eten-de-oren-van-m'n-hoofd-zwerfkatten-waaronder-een-zwart-katertje-waar-ik-helemaal-verlief-op-ben, dus van katten ben ik niet snel onder de indruk, wil ik maar zeggen.), het goed kan vinden met de mijne, die kwam laatst ook al met zo'n joekel thuis. Hij heeft, however de halve muur gesloopt om de kabels weg te werken, maar dat zie je dus niet meer want dat bakbeest hangt er nu ook voor.
Eigen werk volgens mijquote:Op maandag 29 september 2008 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het een beauty van een usericon
quote:Op maandag 29 september 2008 19:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hai MBIk heb nog speciaal voor jou een foto upgeload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |