Is dat niet ook een beetje afgunst, omdat je het zelf niet kunt hebben mag niemand het?quote:Op maandag 29 september 2008 13:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik ben heel erg daarin, maar niet alleen bij dikke mensen hoor.
Iedereen die overdag in de stad een zak patat met mayo loopt te eten heb ik iets van ''. Of van die mensen die 's middags om een uur of 4 pizza eten. Snap ik ook niet.
nou nou nou, laten we toch echt eventjes eerlijk zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 13:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik denk omdat computer girl zelf teveel rommel heeft gegeten, sneller verwacht dat andere mensen ook dik worden van teveel rommel ipv teveel redelijk gezonde dingen.
nee. Ik eet echt wel eens patatquote:Op maandag 29 september 2008 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat niet ook een beetje afgunst, omdat je het zelf niet kunt hebben mag niemand het?
ik zal ook nooit ontkennen dat ik te dik ben geworden van vreten. de omstandigheden waarin dat gebeurde nog even buiten beschouwing latend.quote:Op maandag 29 september 2008 13:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou nou nou, laten we toch echt eventjes eerlijk zijn.
Niemand wordt dik van een gezond gevarieerd eetpatroon in gezonde normale hoeveelheden.
En met dik bedoel ik niet maatje 40, maar maatje 44 en hoger.
Ok, er zal vast wel ergens iemand zijn die een stofwisselingszioekte heeft, maar 99% van de gevallen is het patat/snoep/snaaien voor de buis etc.
Ik weet precies waarom ik altijd aangekomen ben, veels te veel snoepen in combinatie met grote borden vol rijst 's avonds.
Biologisch gezien misschien, maar eten is zoveel meer dan bouwstoffen voor je lichaam.quote:Op maandag 29 september 2008 13:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In friet zitten nog pitamientjes
net als in pizza
maar in koek of kitkat niet echt (nja.. pitamientjes in de boter of de cacao?)
dus dan is het sowieso rommel
same here. en ik vind het idd ook naar als ik mensen om 11 uur friet zie eten als snack of lunch.quote:Op maandag 29 september 2008 13:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
nee. Ik eet echt wel eens patat, maar ipv avondeten en nooit als snack
Dat wilde ik ook nog zeggen ja. Eén keer gehad, bah!quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
kit kat cunky;s zijn vies trouwens...
Niet waar. Ik heb echt wel honderd van die witte gegeten toen ik zwanger wasquote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
kit kat cunky;s zijn vies trouwens...
Heb je dat zelf nooit gedaan dan?quote:Op maandag 29 september 2008 13:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
same here. en ik vind het idd ook naar als ik mensen om 11 uur friet zie eten als snack of lunch.
Snap ik hoor, maar je kan moeilijk met een tshirt lopen 'Vroeger was ik véél dikker' of 'de worteltjes waren net op'quote:Op maandag 29 september 2008 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zal ook nooit ontkennen dat ik te dik ben geworden van vreten. de omstandigheden waarin dat gebeurde nog even buiten beschouwing latend.
maar ik heb er wel problemen mee dat ik dus word beoordeeld door mensen die niet t hele plaatje kennen.
zoals jouw opmerking over dei bon bon blocs en chips: dat is nu juist zoiets dat haast nooit meer voorkomt, en óndanks dat ben ik 15 kilo afgevallen. mijn punt: mijn standaard eetpatroon is een stuk gezonder dan het ooit was, ik val af, en soms gaat het fout. maar ik vind het naar dat mensen me beoordelen op wat ze me zien eten zonder te weten wat de rest van mn eten is.
Ken je de peanutbutter-variant ook? Af n toe ben ik in een hatelijke bui en dan prop ik mijn vent vol met die dingen, die vindt ze heel erg lekkerquote:Op maandag 29 september 2008 13:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb echt wel honderd van die witte gegeten toen ik zwanger was.
Laat je ma (of maak 'm zelf) een stoofpot maken.quote:Op maandag 29 september 2008 13:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik haaaaat winter
andijvie stamppot
boerenkool
spruitjes
witlof
chilli con carnedat boer ik nog twee dagen op
hutspot (dat is stiekem wel lekker als het een soort vloeipaar papje is geworden door de jus)
bloemkool
Chinese kool
rode kool
spitskool
gekookt aardappels met groente en vleisch
erwtensoep
rogge brood met spek
Huuuuuh
En dat maakt m'n mama "omdat het winter is"
Zodra ik op mezelf woon eet ik elke dag veldsla. Jammie (neee ik weet dat dat niet gezond is. Maar wel lekker!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |