Nee! Hoe kom ik daaraan?quote:Op maandag 29 september 2008 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ken je de peanutbutter-variant ook? Af n toe ben ik in een hatelijke bui en dan prop ik mijn vent vol met die dingen, die vindt ze heel erg lekker
Ja dat is naiss! Ik vond het eerst vies en bruinquote:Op maandag 29 september 2008 13:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
Laat je ma (of maak 'm zelf) een stoofpot maken.
Nou, je maandag is niet geheel kut meer, want je hebt zowaar iets verstandigs gezegdquote:Op maandag 29 september 2008 13:59 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik vind trouwens? Als je het vervelend vind dat mensen je beoordelen op wat je eet moet je een keuze maken tussen; óf die dingen niet eten zodat mensen je niet op je eten beoordelen (maar dan vinden ze wel weer wat anders als je lang genoeg zoekt) óf die dingen wel eten en schijt hebben aan die mensen.
Dat lijkt me echt zo kut, dat je iets eet en er niet van kan genieten omdat je rekening gaat houden met wat andere mensen daarvan zouden kunnen denken.
Maar ik heb dan ook een uitgesproken schijt aan mensen.
Dit was m'n beste poging.quote:Op maandag 29 september 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En nu alsof je het meent
NIet overdrijven hè, het blijft maandag.quote:Op maandag 29 september 2008 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, je maandag is niet geheel kut meer, want je hebt zowaar iets verstandigs gezegd
Waarom schuif jij mijn afzien een week op? Mijn spijkerbroek past nog steeds niet goed hoorquote:Op maandag 29 september 2008 14:02 schreef SHE het volgende:
@ Kim :Ik vond dat je het wel verdiend had. Schema 4 moet je namelijk een week afzien tot schema 5
Dat scheelt inderdaad ook al...quote:Op maandag 29 september 2008 14:02 schreef SHE het volgende:
@ Mini Rulez: Jawel hoor, als je je strikt aan dat dieet houd val je sowieso af. En je buik wordt plat
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 29 september 2008 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
die varkenskoppen zijn juist zonder chemische kleur en smaakstoffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |