quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Tilburg Eindhoven is een half uurtje ongeveer.quote:Op zondag 28 september 2008 20:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doe er nu (maar) een uur over.
Heeft ie het kenteken ook al?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
ff klein vraagje, heb dus een auto te koop staan en een geintresseerde vraagt het chassisnummer.
Kan ik deze zo geven of moet ik daarmee oppassen? Auto is gewoon 100% eerlijk natuurlijk..
heb je hem gevraagd waarom hij het chassisnummer wil hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
ff klein vraagje, heb dus een auto te koop staan en een geintresseerde vraagt het chassisnummer.
Kan ik deze zo geven of moet ik daarmee oppassen? Auto is gewoon 100% eerlijk natuurlijk..
Proat geejn poep!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier.
hoe was je ferkaansje?
Nee, denk om te controleren of die gejat is ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:56 schreef GT3 het volgende:
[..]
heb je hem gevraagd waarom hij het chassisnummer wil hebben?
Laatste 4 cijfers van chassisnummer is de meldcode, duplicaatcode is niet moeilijk te raden en samen met een kenteken kun je em dan bijvoorbeeld op naam zetten via online RDW-diensten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, denk om te controleren of die gejat is ofzo?
Hij heeft het kenteken niet, kenteken staat niet op de foto's.
Wat kun je met een chassisnummer eigenlijk? Waarvoor zou je die willen weten?
quote:
topquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier.
hoe was je ferkaansje?
chassisnummer zou ik nooit afgeven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:12 schreef r8ality het volgende:
Aan de andere kant, met een chassisnummer kun je controleren of een auto (meer bepaald een modellijn) bijvoorbeeld nog kinderziektes heeft of van een opvolgende generatie is.
Precies, en mocht ie em op zijn eigen naam zetten, ff flink hard langs een flitspaal rossenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:21 schreef Paladijn het volgende:Chassisnummer staat bij zowel mijn Honda als beide Mazda's gewoon in de voorruit gegraveerd... zomg, dat in combinatie met mijn kenteken kunnen ze'm op hun eigen naam zetten!
Ik zou me er niet druk om maken en gewoon vragen waarom hij dat wil weten
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:26 schreef Xtreem het volgende:
Trouwens, Herm..... Ga je nu naar Ijsselstein!?!
http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=64110&postdays=0&postorder=asc&start=75quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:22 schreef VlaDje het volgende:
Iemand een ideetje waar je "Polizei dein partner"-stickers kan bestellen in Nederland?
Heb ze tot nu toe nog niet kunnen vinden, alleen vanuit België
quote:ik kom van België maar voor Nederland komen er GEEN extra kosten bij.
iban+bic is betalen aan nationaal tarief DUS GEEN extra kosten.
Verzenden doe ik gratis in heel Europa DUS GEEN extra kosten.
Enigste "nadeel" je betaling is een dag langer onderweg en de sticker doet er ook een dag langer over om er te raken. Ik verstuur dus prior wat wil zeggen dag + 2.
Stiekem had ik die al een x eerder tegen gekomen maar helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=64110&postdays=0&postorder=asc&start=75
Die heeft er nog.. Is wel een belg maargoed.
[..]
Zo ken ik het hier weer...quote:
Jij lurkt de PTA-sc?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:16 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Zo ken ik het hier weer...![]()
Het feit dat ik moet stoppen met lurken en zelf ga posten zegt al genoeg.
[cartman-mode on]
Entahtain me!!!
[cartman-mode off]
Dat beweer ik ook heul niet.quote:
Ik kijk soms wel wat mensen te melden hebben. Scheelt de moeite van het intikken van posts...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij lurkt de PTA-sc?
Dat moet saai zijn.
Tsja, volgens mij is de schrijfstijl van PNG de textuele versie van een paddo-trip...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:44 schreef Fugie het volgende:
mensen melden niet veel hier![]()
meeste meldingen komen vna png, maar die zijn niet te begrijpen.
Ik ben zo lamlendig dat ik hier alleen nog maar zit omdat ik geen zin heb om op te staan en mijn spullen in te pakken...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:46 schreef r8ality het volgende:
Ik heb genoeg te melden, maar ik zit hier op mijn werk zo gaar te wezen dat ik geen zin heb om iets zinnigs te typen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef VlaDje het volgende:Ik krijg morgenmiddag mijn neue rote bolide
Vertel meer... Bedrijfsnaam, functie, locatie...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Godgloeiende, wat een bedrijf wat me heeft aangenomen ook weer
Ik ga verder solliciteren
Neequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Vertel meer... Bedrijfsnaam, functie, locatie...
Nee sorry, te ver. Jouw moeder?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:07 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Is dit iets voor je?
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1981&i=368&t=368
Whehe, lijkt er ook nog opquote:
Nee, ik had eerst gezocht op animeermeisje, maar daar vond ik niets op. Toen zocht ik op het eufemisme gezelschapsdame, en kwam ik deze tegen... En jij als rechtgeaarde Fries...quote:
Misschien een ideetje om die stickers uit te vergroten en op jouw auto te plakken...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, lijkt er ook nog op
zei net nog tegen een collega dat hij niet ferrarirood was maar barbie-roze
Vind het een beter idee om hem op te poetsen of te laten spuitenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:20 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om die stickers uit te vergroten en op jouw auto te plakken...![]()
nèèhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vind het een beter idee om hem op te poetsen of te laten spuiten
Watskeburt? Toch te stressig?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Godgloeiende, wat een bedrijf wat me heeft aangenomen ook weer
Ik ga verder solliciteren
ze zouden twee wkeen terug al terugbellen vor een afsoraak om het cntract ff te bespreken. Nooitgebeld. Teruggeneld, voicemail, alsnog niet terug gebeld.quote:
En Berkeley dan? En ga je nu forensen naar E'hoven?!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JaHoe kut, duf en saai het ook is, het heeft nu meer voordelen dan Utrecht... En ik kreeg nu gewoon een topappartement aangeboden waar ik geen nee tegen kon zeggen...
Ik weet er nog wel eentje..quote:
Stel jij je eens netjes voor feutmans.quote:
Gestopt met m'n studie. Vond het toch allemaal wat teveel sociologie en beleidsmaken voor een MSc, wilde eigenlijk gaan overstappen naar UVT (Strategy management) of RSM (Financial Mangagement). Op het moment dat ik naar al dat soort overstapmogelijkheden aan het kijken was kreeg ik een uitstekend aanbod onder ogen waar ik op gesolliciteerd heb en ik ga nu in de avonduren en weekenden (1 weekend per maand vr. zat. zon.) Financial Management doen... Ben aangenomen op WO-niveau en zit nu in de IT en Financiële wereld. In de detachering dus wilde ik in Utrecht gaan wonen, maar kreeg zo'n mooi appartement in IJsselstein voor m'n neus dat ik dit tijdelijk even doe. Wilde gaan kopen in Utrecht maar ik wacht nog even een half jaartje tot de boel wat gestabiliseerd is...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En Berkeley dan? En ga je nu forensen naar E'hoven?!
Gaan we dan weer eens een biertje drinken, lambalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JaHoe kut, duf en saai het ook is, het heeft nu meer voordelen dan Utrecht... En ik kreeg nu gewoon een topappartement aangeboden waar ik geen nee tegen kon zeggen...
Zo zag mijn sleutel er ook uit, vlak voordat hij afbrak in het slot van de deurquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef Paladijn het volgende:
PNGstyle zeg het met veel foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA! We hebben een HOOP bij te praten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gaan we dan weer eens een biertje drinken, lambal![]()
Waarom maak je je daar druk om? Ga er gewoon heen en zie dan maar. Ze zullen vast geen onmogelijke constructies bedacht hebben, jezusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:53 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel kost 't parkeren op 't mediapark? En moet je dat pinnen, chippen of contant betalen?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
Gestopt met m'n studie. Vond het toch allemaal wat teveel sociologie en beleidsmaken voor een MSc, wilde eigenlijk gaan overstappen naar UVT (Strategy management) of RSM (Financial Mangagement). Op het moment dat ik naar al dat soort overstapmogelijkheden aan het kijken was kreeg ik een uitstekend aanbod onder ogen waar ik op gesolliciteerd heb en ik ga nu in de avonduren en weekenden (1 weekend per maand vr. zat. zon.) Financial Management doen... Ben aangenomen op WO-niveau en zit nu in de IT en Financiële wereld. In de detachering dus wilde ik in Utrecht gaan wonen, maar kreeg zo'n mooi appartement in IJsselstein voor m'n neus dat ik dit tijdelijk even doe. Wilde gaan kopen in Utrecht maar ik wacht nog even een half jaartje tot de boel wat gestabiliseerd is...
Ben jij al afgestudeerd?
wtf damn bastards. Is dat bij jou in de garage gebeurd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:23 schreef BoJo het volgende:
Ik heb helemaal geen sleutel meer nodig sinds gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan sta je nog in een afgesloten parkeergarage
Jep en die nietsnut sloopt 2 sloten volledig en kwam nog steeds niet in de auto... wat ben je dan voor lulquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wtf damn bastards. Is dat bij jou in de garage gebeurd?
Idd daar heb jij minder gezeik mee in elk geval.quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep en die nietsnut sloopt 2 sloten volledig en kwam nog steeds niet in de auto... wat ben je dan voor lul
Sla dan een raam in ofzo...
Een niet erg succesvolle, in ieder gevalquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep en die nietsnut sloopt 2 sloten volledig en kwam nog steeds niet in de auto... wat ben je dan voor lul
Damn dan ben je echt een domme mongool zeg.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Sla dan een raam in ofzo...
Bij de Zeeman.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:35 schreef PeuRac het volgende:
Iemand een idee waar ik een beetje goede stropdashouder/rek kan krijgen.
zo hey, voor zo'n kwaliteitspost nog 6 edits nodig hebbenquote:
Ja, inderdaad. Want als ik daar moet chippen. En het kost daadwerkelijk 4 euro per uur wat iemand beweerde, maakt het natuurlijk niet uit dat ik maar 6 euro op mijn chippas heb staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar druk om? Ga er gewoon heen en zie dan maar. Ze zullen vast geen onmogelijke constructies bedacht hebben, jezus.
heb er iig een keer gechipped, en volgens mij kun je der ook wel contant geld in pleuren.....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:53 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel kost 't parkeren op 't mediapark? En moet je dat pinnen, chippen of contant betalen?
Mja, ik had een uitrijkaartje gekregenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb er iig een keer gechipped, en volgens mij kun je der ook wel contant geld in pleuren.....
prijs zou ik niet weten, der is iig een pinautomaat in de buurt dus kun je iig bijcashen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Aan de bestuurder van de Opel Vectra
Sorry hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stel jij je eens netjes voor feutmans.
je bent 39 he?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:06 schreef RiotNiece het volgende:
Ik ben (tussen de 30 en 40) zoals dat soms zo mooi staat aangegeven.
Zo goed?
Als je Herman heet en Lancia rijdt wel. Anders niet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:48 schreef r8ality het volgende:
2 liter olieverbruik op 400km, is dat normaal?.
Ligt eraan wat voor olie.. als het enkel om motorolie gaat niet...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:48 schreef r8ality het volgende:
2 liter olieverbruik op 400km, is dat normaal?.
Zolang ie het maar volhoudt tot 21 oktober. Dan zit ik in Zweden en kan ik een nieuwe uitzoekenquote:
Knock Knock!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:32 schreef r8ality het volgende:
Iets met een '74-er Volvo en de helft van de drijfstanglagers die nog maar intact zijn.
Who's there?quote:
is wel leukquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor m'n werk.
Samen met een andere collega.
Nouja, ik zit dáár dan op 't kantoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
is wel leukeens wat anders dan kantoorwerk
das hetzelfde als thuis fokken, maar dan wordt je er voor betaaldquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:10 schreef Paladijn het volgende:
Kantoorwerk, wasda? :x
Those were the days, helaas te druk momenteelquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:08 schreef lipje het volgende:
[..]
das hetzelfde als thuis fokken, maar dan wordt je er voor betaald
Had ik twee weken terug jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:57 schreef lipje het volgende:
grrrmbl waar ken ik dat van, en dan thuis niet eens de tijd hebben om je gecrashete pc te repareren
Hmm, wat was het verhaal nou precies dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:05 schreef Dingest het volgende:
Hmm, vanavond was in het programma Fataal het verhaal achter dit ongeluk, waar toen zo'n ophef over was. Is sowieso wel een indrukwekkend programma
Best heftigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8030854
je spaartegoed redden van een (failliete) bank/regering?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Had ik twee weken terug ja
Heb mijn foto's van afgelopen weekend ook nog niet eens bewerkt/klaargezet, simpelweg teveel overwerk en andere dingen te doen atm.
Hij vertelt er ook zo makkelijk over met zijn "maarja".quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Best heftig![]()
Wat een klojo die kerel.
Eerst vertellen nee ik kan me niet herinneren hoe ik heb gereden.
En tot 2x toe in de reportage zeggen dat hij weet dat hij roekeloos reed.
haha, neequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:09 schreef lipje het volgende:
[..]
je spaartegoed redden van een (failliete) bank/regering?
nofi, maar daar had je ook veel eerder achteraan moeten gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Taxibaan gaat niet door... Ze zouden vandaag bellen, maar WEER niet gedaan. Nu kunnen ze de pot op ook.
lijkt erop dat óf je management je (team) niet serieus genoeg neemt, óf je hebt een nieuwe teamleider nodig/quote:En natuurlijk dat ik een duurbetaalde architect uit moet leggen waarom zijn architectuur tekortkomingen vertoont, maar in plaats van daar wat mee te doen ben je dan arrogant en werkt alles naar behoren
Ze willen wel, maar ze kunnen niet uit zowel contractuele als financiele motieven. Het is in ieder geval een van de redenen dat ik vertrek omdat ik in mijn werk ernstig beperkt wordt. Datzelfde geldt overigens ook voor de rest van het team waarvan er een vertrekt voor een sabbatical en een ander het nog even aan wil zien maar afgelopen week kenbaar heeft gemaakt ook te vertrekken als een 'overrule' zou blijven staan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lijkt erop dat óf je management je (team) niet serieus genoeg neemt, óf je hebt een nieuwe teamleider nodig/
I know dat je dat vorig jaar hebt gedaan, Cum Laude toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Die zag ik niet aankomen... Strategic @ UvT was ook niets voor jou geweest, ook vrij soft (dat heb ik vorig jaar gedaan)
Moet je nou opnieuw een schakeljaar doen?!
Ben uiteraard ook benieuwd waar je nu werkt
Dat halve jaartje kon wel 'ns wat langer worden.... Over 6 mnd is het echt nog niet weer rustig!
Ik studeer in januari of maart af, even afhankelijk van m'n tentamen resultaten in januari.....
Those were the daysquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je Herman heet en Lancia rijdt wel. Anders niet.
Als ze zulke ridicule bedragen vragen regelen ze sowieso een oplaadpunt voor je.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Want als ik daar moet chippen. En het kost daadwerkelijk 4 euro per uur wat iemand beweerde, maakt het natuurlijk niet uit dat ik maar 6 euro op mijn chippas heb staan.
Wtf is er mis met even vragen.
Zuurquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:09 schreef Fugie het volgende:
mijn porsche is 2 jaar uitgesteld
2 jaar spaargeld weggepoetst door die gekke ijslanders, me not so happy
mja het is een risico nemen, hoewel sparen in principe geen risico is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef hermandeperman het volgende:
ZuurMaar ik geloof niet dat ze al die mensen in de kou laten staan...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef hermandeperman het volgende:
Maar ik geloof niet dat ze al die mensen in de kou laten staan...
JIj bent echt fuckedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:09 schreef Fugie het volgende:
Sparen in Nederland ansich is inderdaad geen risico lopen nee, zolang je onder de 20k zat en nu 100k dus (maar ik neem niet aan dat je in twee jaar 100k hebt gespaardquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja het is een risico nemen, hoewel sparen in principe geen risico is.
Ik ga er vanuit dat ijsland mijn geld terug gaat betalen, hoe dan ook. Ze kunnen het simpelweg niet maken om dat geld niet terug te betalen want dan stort het vetrouwen in de ijslandse overheid voor de komende jaren ook in.
Wie gelooft ze dan nog als hun een 'garantie' geven op jouw spaargeld
quote:
Nu ben ik dat gelul over die Lancia's wel zat hoor. Sjongejonge, al dagen gaat het erover.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu we het toch over Lancia hebben mijn broer krijgt waarschijnlijk een "Lancia HF uit 1980" als inruil op een van zijn Land Rovers
ja shit manquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja het is een risico nemen, hoewel sparen in principe geen risico is.
Ik ga er vanuit dat ijsland mijn geld terug gaat betalen, hoe dan ook. Ze kunnen het simpelweg niet maken om dat geld niet terug te betalen want dan stort het vetrouwen in de ijslandse overheid voor de komende jaren ook in.
Wie gelooft ze dan nog als hun een 'garantie' geven op jouw spaargeld
Ik verdien ook heel veel, maar krijg de helft nog nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja shit man
maar jij verdiende toch zo veel ?
andere baan zoekenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik verdien ook heel veel, maar krijg de helft nog niet
dat geld ben je heus niet kwijt hoor, komt wel weer.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:09 schreef Fugie het volgende:
misschien maar naar de rente die je anders zou krijgen kan jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat geld ben je heus niet kwijt hoor, komt wel weer.....
Nu wel, dank jequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:57 schreef Tjabbo het volgende:
He lexi ken je shorpy.com? allemaal Freaking hi-res foto's van rond de 100 jaar terug.
damn veel auto's en vrachtwagens. Nice for your collection? http://www.shorpy.com/classic-car-photos
krijg van de rabobank gewoon 5% rentequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
misschien maar naar de rente die je anders zou krijgen kan je
dan maar 20 eurie minder rente per jaar maar wel een garantie van de staat.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik verdien ook heel veel, maar krijg de helft nog niet
dat ik al mijn spaargeld kwijt ben is wel ruk, maar ik ga gewoon op wintersport enzo jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja shit man
maar jij verdiende toch zo veel ?
ál je spaargeld zei je?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
dat ik al mijn spaargeld kwijt ben is wel ruk, maar ik ga gewoon op wintersport enzo ja
Rente was net eind september bijgeschreven, dus als ze uitbetalen krijg ik dat gewoon. Ook de rente die ik momenteel ontvang moet ik gewoon krijgen als ze gaan uitbetalen. Mijn rekening is er namelijk nog steeds, kan er alleen niet bij
AL mijn spaargeld is nog niet zoveel, maar een jaartje sabbatical was wel mogelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ál je spaargeld zei je?
hotdamn ik dacht/meende/hoopte dat je maar een deel daar had weggezet
Dan vind ik het wél erg kut voor je. En was het niet zo'n leuke opmerking van me.
Al is het 100 euro, het is vervelend dat je het op zo'n manier (tijdelijk) kwijtraakt. Het is te hopen dat goedheiligman Bos tussenbeide springt en de claim op Icesave overneemt, dan zit je zelf niet met de nasleep.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
AL mijn spaargeld is nog niet zoveel, maar een jaartje sabbatical was wel mogelijk
Reken op inruilwaarde van ongeveer 500 euro.. Dingen zijn niets waard en roesten onder je reet weg.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nu wel, dank je
Het was btw geen Lancia hf maar een, ik citeer "Lancia HP 4 persoons uit 1980" iemand enig idee wat dit is? En waar op letten, wat is het waard? In 2003 uit Italië naar hier gekomen...
Fuug is na het verhaaltje van Woutertje zojuist aan het feestvieren gok ikquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:09 schreef BoJo het volgende:
Damn fugie... ben blij dat ik mijn geld meteen uit geef. Meer zekerheid kan je niet hebben.
Ik zou al TLDR typen tot ik de foto's halverwege zagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:25 schreef VlaDje het volgende:
http://my350z.com/forum/l(...)ide-350z-ruined.html
Al gelezen hier?
Pfff
(via het Golfcabrio.com forum aan de link gekomen)
Ik denk dat een ritje aan het sleep oog naar de advocaat het gevolg wasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:25 schreef VlaDje het volgende:
Al gelezen hier?
Pfff
Duidelijk geen liefhebber lijkt me eerderquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zou al TLDR typen tot ik de foto's halverwege zagDuidelijk een NFS:U liefhebber met drie linkerhanden
Volgensmij was het pasklaar maken en spuiten en monteren alleen, ex bodykit nog... maar nog steeds erg cheap..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat een ritje aan het sleep oog naar de advocaat het gevolg was![]()
Kan me niet herinneren ooit zo'n mishandeling te hebben gezien. Aan de andere kant, $750 voor een complete bodykit + spuiten + montage lijkt me wel een beetje naief
ik was gisteravond aan het trainen, maar de krant van vanmorgen stelde mij wel enigzins gerust.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Fuug is na het verhaaltje van Woutertje zojuist aan het feestvieren gok ik
Maar beleggen in waardevolle objecten is idd verstandiger, ik weet alleen niet of alfa's daar onder vallen
tijdje terug al gezien ja.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:25 schreef VlaDje het volgende:
Al gelezen hier?
Pfff
nofi maar het is mooi kut dat een stelletje stomme nederlanders besloot geld elders neer te zetten voor 100 euro per jaar meer en dat de nederlandse belastingbetaler die mensen nu op de bagagedrager heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik was gisteravond aan het trainen, maar de krant van vanmorgen stelde mij wel enigzins gerust.
Nu dus maar een rekening openen bij de volgende bank die veel rente geeft
ik heb nog een hypotheek die ik zou kunnen aflossenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef Paladijn het volgende:
Fuug: in dat geval beleggen in waardevaste (ipv waardevolle) objecten... de rente stelt toch niet zoveel voor vergeleken bij geldontwaarding. Er is een reden dat de goudprijs momenteel zo hoog staat
ABN-Amro, 5,2% met staatsgarantiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik was gisteravond aan het trainen, maar de krant van vanmorgen stelde mij wel enigzins gerust.
Nu dus maar een rekening openen bij de volgende bank die veel rente geeft
We hebben het ff uitgerekend op het werk, uitgaande van 16miljoen inwoners, betaald elke inwoner ¤37.500 aan de ABN-Amro, fortis, Ice-cave spaargelden en de kapitaal injectie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nofi maar het is mooi kut dat een stelletje stomme nederlanders besloot geld elders neer te zetten voor 100 euro per jaar meer en dat de nederlandse belastingbetaler die mensen nu op de bagagedrager heeft.
Want voorschieten zal NL toch moeten. dat kost weer rente.
lekker boeiend waar mijn belastinggeld heengaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben het ff uitgerekend op het werk, uitgaande van 16miljoen inwoners, betaald elke inwoner ¤37.500 aan de ABN-Amro, fortis, Ice-cave spaargelden en de kapitaal injectie.
blijkbaar niet want je verdient zo wat van je eigen centen terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekker boeiend waar mijn belastinggeld heengaat
Dan krijg ik dus jouw spaargeld als het terug komt van Icesave?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekker boeiend waar mijn belastinggeld heengaat
Oh ja jij bent Ambtenaar......quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan krijg ik dus jouw spaargeld als het terug komt van Icesave?
De afgelopen week lijkt het daar op jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Oh ja jij bent Ambtenaar......
dus je werkt eigenlijk nietnet als Tjabbo
Nee ze betalen het van de kraaltjes en spiegeltjes die ze nog hadden liggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:57 schreef Fugie het volgende:
Ik weet niet of dit belastinggeld kost, maar het is imho wel de slimste stap (niet vanuit mijn spaarders perspectief gezien). Het risico om het geld niet terug te laten betalen en daaruit voorvloeiende verlies van vetrouwen is denk ik te groot.
Want ik zit echt te twijfelen wat ik met mijn geld moet doen, ik vetrouw geen enkele bank meer in de huidige situatie.
Je zult maar in die gemeente wonenquote:"Ik vind het ontzettend vervelend, maar het is een geval van botte pech", zei Gerrits tegen Omroep Brabant. "Wij hebben ons keurig aan de regels gehouden, regels die zijn opgesteld met medeweten van de gemeenteraad. Bovendien was deze IJslandse bank betrouwbaar. Wij gaan in Asten zorgvuldig met gemeenschapsgeld om."
[..]
De gemeente Asten heeft in totaal twintig miljoen euro aan deposito's bij verschillende banken uitstaan.
Wantquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe bolide........... en hij staat alweer te koop
En Haider ging ook al zo. Autorijden kon nog wel eens gevaarlijk worden op die manierquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 20:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
WantBo's rammeltje zit er in?
Ernst-Paul Hasselbach verongelukt trouwens :x nasty way to die.
Why?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was niet helemaal helder of DF paddockkaarten zou krijgen, voor de rest lopen er mij teveel sjaken en sjonnen rond. Bovendien deden er niet echt veel mensen mee die ik per se moest zienquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:19 schreef GizartFRL het volgende:
*schop*
Iemand nog naar Time-Attack geweest in Assen?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 15:44 schreef Alfisti het volgende:
Tis terug in de tijd............. ik ben door de 156 verpest
Ik heb wat anders op het oogquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]Is ook geen slechte keuze, maar ben je niet bang dat je Bo aansteekt?
Zoiets had ik ook al bedacht, maar ik vond het wel een opvallende optiequote:Op zondag 12 oktober 2008 21:23 schreef Paladijn het volgende:Vast iets als 'snelwegen vermijden'... nuttige functie in de randstad in de spits
Stond volgens mij wel wat van DF op de paddock, oa een zilvergrijze Exige.quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het was niet helemaal helder of DF paddockkaarten zou krijgen, voor de rest lopen er mij teveel sjaken en sjonnen rond. Bovendien deden er niet echt veel mensen mee die ik per se moest zien
8 Juli op Zandvoort ben ik er wel bij geweest, was op zich wel vermakelijk voor een dagje. Alleen 16 euro entree is wat te
Nice velgies..... maarre nu alweer in de autohandel? verkopen de TV's niet meer?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 19:50 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan zou ik me idd meer zorgen maken om overstekend wild en (slaap)dronken tegenliggersquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik rij hier overigens op het platteland, omgeving Emmen, van 0:00 tot 3:00 ongeveerOver drukte maak ik mij niet zo'n zorgen.
Wij gebruiken voor nhlrebel.com http://www.analog.cx/ ies graties! En wordt door onze webhost std aangeboden... weet dus niet of't voor jou werkt, kun je bij je apache logs?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Iemand hier verstand van?
Problemen met Webstats
Op zich heb ik geen problemen met hun werk, maar als je het niet verwacht en er staat ineens 'stop politie' in je spiegel dan schrik je toch evenquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan zou ik me idd meer zorgen maken om overstekend wild en (slaap)dronken tegenliggers
Politiecontroles maak ik me niet zo druk om, die mensen doen ook hun werk maar en ik doe tochnooit wat fout... Heb ook nog maar een keertje een gehad, net nadat ik een kudde slowpokes inhaalde met 150+
'Nou meneer, alles is in orde, ook uw APK!'
![]()
Ik zat me al voor te bereiden op een preek en een 100+ euro extra wegenbelasting
Mya, Mark is goed bezig zijn kleine broertje te promotenquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
@ Paal, Steven Nauta stnd nog in de LC zaterdag
quote:
Dat verklaart wel watquote:Op maandag 13 oktober 2008 22:14 schreef r8ality het volgende:
Ton Fick racete vroeger met ouwe Volvo's.
Maar kun je voor dat bedrag weer een auto kopen die een jaar of langer mee gaat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
JaKoppeling gaar, en dat, opgeteld met wat kleinere reparaties die er aan zitten te komen maken de reparatieprijs hoger dan de dagwaarde
ouwe shit leipe!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
http://my350z.com/forum/l(...)ide-350z-ruined.htmlstaat op fok weblog
Vind hem nieuw mooier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
http://my350z.com/forum/l(...)ide-350z-ruined.htmlstaat op fok weblog
Ik zal jullie verrast doen staan met mijn volgende auto.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar kun je voor dat bedrag weer een auto kopen die een jaar of langer mee gaat?
Even afwegen lijkt me...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
verder houd ik mn mond...
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:06 schreef vlad het volgende:
[..]
is dat mogelijk?
Waarom een andere autyo?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
JaKoppeling gaar, en dat, opgeteld met wat kleinere reparaties die er aan zitten te komen maken de reparatieprijs hoger dan de dagwaarde
vw of opel oidquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal jullie verrast doen staan met mijn volgende auto.Maar goed, ik post de fotso wel als ie op de oprit staat, verder houd ik mn mond...
Jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:06 schreef vlad het volgende:
[..]
is dat mogelijk?
Waarom een andere autyo?
De rover badges zijn nu de enige 'stickers' die r nog op zittenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:09 schreef Dingest het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een kennis die de Rover-badges wil hebben voor op z'n '94 Alto
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:01 schreef lipje het volgende:
Met Lexxxx zijn sleutelkwaliteiten:
GEEN Alfa![]()
![]()
Psssst: Hyundai Atos kopen? perfecte truttenschudder met Airco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, een Peugeotje 206, dus vrees van niet...quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het een iets minder saai autootje is bij de club en/of het forum van het betreffende merk en type.
Ach, ik bracht het alleen even naar voren vanwege de aandacht van dat ongeluk zelf destijdsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vanavond weer een aflevering van Fataal, op Nederland 3, na de ster.
Zag dat er vorige week ook wat over werd gediscussieerd, vandaar.
Er mist iets. Gaat de G mee naar de volgende auto (of heb ik iets gemist)?quote:
De G ligt in de vuilnisbak, naast een Fries vlaggetje (maandag er net opgeplaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Er mist iets. Gaat de G mee naar de volgende auto (of heb ik iets gemist)?![]()
Hoeveel verwacht je nog voor zo'n bak te krijgen, eigenlijk?
eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:07 schreef kastanova het volgende:
M'n vriendin wil een 2ehands autootje kopen... Maar dat ding zit dus vol brandgaten, verschillende soorten bekleding, onderdelen die nét niet passen, etc. etc.
Nu zwéért de verkoper dat het geen schadeauto is, maar ik vertrouw hem dus totáál niet....
www.autoverleden.nl gaf geen resultaat, dus hebben de experts hier nog enig idee waar ik een dergelijk verleden van een auto kan vinden?
Wat een vreselijke mongool inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ach, ik bracht het alleen even naar voren vanwege de aandacht van dat ongeluk zelf destijdsDe uitzending van vanavond ben ik wederom vergeten, vanwege het onheilige tijdstip
Edit: inmiddels gezien. Wat een idioot, met 40 (!) bier op nog gaan rijden ook![]()
6 jaar is best lang voor een verkeersvergrijp toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een vreselijke mongool inderdaad.
En dat zo iemand maar 6 jaar krijgt terwijl hij al 2x is veroordeeld snap ik al helemaal niet
We he hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |