Stel jij je eens netjes voor feutmans.quote:
Gestopt met m'n studie. Vond het toch allemaal wat teveel sociologie en beleidsmaken voor een MSc, wilde eigenlijk gaan overstappen naar UVT (Strategy management) of RSM (Financial Mangagement). Op het moment dat ik naar al dat soort overstapmogelijkheden aan het kijken was kreeg ik een uitstekend aanbod onder ogen waar ik op gesolliciteerd heb en ik ga nu in de avonduren en weekenden (1 weekend per maand vr. zat. zon.) Financial Management doen... Ben aangenomen op WO-niveau en zit nu in de IT en Financiële wereld. In de detachering dus wilde ik in Utrecht gaan wonen, maar kreeg zo'n mooi appartement in IJsselstein voor m'n neus dat ik dit tijdelijk even doe. Wilde gaan kopen in Utrecht maar ik wacht nog even een half jaartje tot de boel wat gestabiliseerd is...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En Berkeley dan? En ga je nu forensen naar E'hoven?!
Gaan we dan weer eens een biertje drinken, lambalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JaHoe kut, duf en saai het ook is, het heeft nu meer voordelen dan Utrecht... En ik kreeg nu gewoon een topappartement aangeboden waar ik geen nee tegen kon zeggen...
Zo zag mijn sleutel er ook uit, vlak voordat hij afbrak in het slot van de deurquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef Paladijn het volgende:
PNGstyle zeg het met veel foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA! We hebben een HOOP bij te praten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gaan we dan weer eens een biertje drinken, lambal![]()
Waarom maak je je daar druk om? Ga er gewoon heen en zie dan maar. Ze zullen vast geen onmogelijke constructies bedacht hebben, jezusquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:53 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel kost 't parkeren op 't mediapark? En moet je dat pinnen, chippen of contant betalen?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
Gestopt met m'n studie. Vond het toch allemaal wat teveel sociologie en beleidsmaken voor een MSc, wilde eigenlijk gaan overstappen naar UVT (Strategy management) of RSM (Financial Mangagement). Op het moment dat ik naar al dat soort overstapmogelijkheden aan het kijken was kreeg ik een uitstekend aanbod onder ogen waar ik op gesolliciteerd heb en ik ga nu in de avonduren en weekenden (1 weekend per maand vr. zat. zon.) Financial Management doen... Ben aangenomen op WO-niveau en zit nu in de IT en Financiële wereld. In de detachering dus wilde ik in Utrecht gaan wonen, maar kreeg zo'n mooi appartement in IJsselstein voor m'n neus dat ik dit tijdelijk even doe. Wilde gaan kopen in Utrecht maar ik wacht nog even een half jaartje tot de boel wat gestabiliseerd is...
Ben jij al afgestudeerd?
wtf damn bastards. Is dat bij jou in de garage gebeurd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:23 schreef BoJo het volgende:
Ik heb helemaal geen sleutel meer nodig sinds gisteren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan sta je nog in een afgesloten parkeergarage
Jep en die nietsnut sloopt 2 sloten volledig en kwam nog steeds niet in de auto... wat ben je dan voor lulquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wtf damn bastards. Is dat bij jou in de garage gebeurd?
Idd daar heb jij minder gezeik mee in elk geval.quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep en die nietsnut sloopt 2 sloten volledig en kwam nog steeds niet in de auto... wat ben je dan voor lul
Sla dan een raam in ofzo...
Een niet erg succesvolle, in ieder gevalquote:Op zondag 5 oktober 2008 09:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep en die nietsnut sloopt 2 sloten volledig en kwam nog steeds niet in de auto... wat ben je dan voor lul
Damn dan ben je echt een domme mongool zeg.....quote:Op zondag 5 oktober 2008 09:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
Sla dan een raam in ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |