abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62111939
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 15:48 schreef RiotNiece het volgende:

[..]

nèèh
Stel jij je eens netjes voor feutmans.
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 16:34 schreef Xtreem het volgende:

[..]

En Berkeley dan? En ga je nu forensen naar E'hoven?!
Gestopt met m'n studie. Vond het toch allemaal wat teveel sociologie en beleidsmaken voor een MSc, wilde eigenlijk gaan overstappen naar UVT (Strategy management) of RSM (Financial Mangagement). Op het moment dat ik naar al dat soort overstapmogelijkheden aan het kijken was kreeg ik een uitstekend aanbod onder ogen waar ik op gesolliciteerd heb en ik ga nu in de avonduren en weekenden (1 weekend per maand vr. zat. zon.) Financial Management doen... Ben aangenomen op WO-niveau en zit nu in de IT en Financiële wereld. In de detachering dus wilde ik in Utrecht gaan wonen, maar kreeg zo'n mooi appartement in IJsselstein voor m'n neus dat ik dit tijdelijk even doe. Wilde gaan kopen in Utrecht maar ik wacht nog even een half jaartje tot de boel wat gestabiliseerd is...

Ben jij al afgestudeerd?
pi_62113875
Herm, nog naar de Industriele week in de jaarbeurs geweest? En waar ga je werken?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_62115973
Oh god, die industriële week De organisatie wilde geloof ik ook erg graag dat ik kwam Mailbox vol.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 21:49:45 #79
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_62116053
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ja Hoe kut, duf en saai het ook is, het heeft nu meer voordelen dan Utrecht... En ik kreeg nu gewoon een topappartement aangeboden waar ik geen nee tegen kon zeggen...
Gaan we dan weer eens een biertje drinken, lambal
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_62117008
PNGstyle zeg het met veel foto's:

Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_62118061
Ik zie het al, teveel bij de buren in de lak gekrast.
pi_62118423
nuhuh, maar goed... 0530 gaat de wekker, dus tot zondagavond
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_62118805
niet janken bij mij gaat ie een uur later ook
pi_62119687
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 22:25 schreef Paladijn het volgende:
PNGstyle zeg het met veel foto's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo zag mijn sleutel er ook uit, vlak voordat hij afbrak in het slot van de deur
Waardeloze bijmaaksleutels. Nu heb ik altijd een reserve bij de hand en dan maar bidden dat hij niet in het startslot afbreekt
pi_62119748
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Gaan we dan weer eens een biertje drinken, lambal
JA! We hebben een HOOP bij te praten.
pi_62122552
Hoeveel kost 't parkeren op 't mediapark? En moet je dat pinnen, chippen of contant betalen?
pi_62122977
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 08:53 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel kost 't parkeren op 't mediapark? En moet je dat pinnen, chippen of contant betalen?
Waarom maak je je daar druk om? Ga er gewoon heen en zie dan maar. Ze zullen vast geen onmogelijke constructies bedacht hebben, jezus .
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:25:38 #88
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_62123909
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:16 schreef hermandeperman het volgende:

Gestopt met m'n studie. Vond het toch allemaal wat teveel sociologie en beleidsmaken voor een MSc, wilde eigenlijk gaan overstappen naar UVT (Strategy management) of RSM (Financial Mangagement). Op het moment dat ik naar al dat soort overstapmogelijkheden aan het kijken was kreeg ik een uitstekend aanbod onder ogen waar ik op gesolliciteerd heb en ik ga nu in de avonduren en weekenden (1 weekend per maand vr. zat. zon.) Financial Management doen... Ben aangenomen op WO-niveau en zit nu in de IT en Financiële wereld. In de detachering dus wilde ik in Utrecht gaan wonen, maar kreeg zo'n mooi appartement in IJsselstein voor m'n neus dat ik dit tijdelijk even doe. Wilde gaan kopen in Utrecht maar ik wacht nog even een half jaartje tot de boel wat gestabiliseerd is...

Ben jij al afgestudeerd?

Die zag ik niet aankomen... Strategic @ UvT was ook niets voor jou geweest, ook vrij soft (dat heb ik vorig jaar gedaan)
Moet je nou opnieuw een schakeljaar doen?!
Ben uiteraard ook benieuwd waar je nu werkt
Dat halve jaartje kon wel 'ns wat langer worden.... Over 6 mnd is het echt nog niet weer rustig!

Ik studeer in januari of maart af, even afhankelijk van m'n tentamen resultaten in januari.....
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_62124814
Ik heb helemaal geen sleutel meer nodig sinds gisteren.

En dan sta je nog in een afgesloten parkeergarage
pi_62128105
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 12:23 schreef BoJo het volgende:
Ik heb helemaal geen sleutel meer nodig sinds gisteren.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan sta je nog in een afgesloten parkeergarage
wtf damn bastards. Is dat bij jou in de garage gebeurd?
pi_62136973
WTF man, die gasten moeten ze flink mishandelen
pi_62137378
Alfa-slotjes hè .
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_62139579
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 22:49 schreef r8ality het volgende:
Alfa-slotjes hè .
kutopmerking die negrens op slaat

zeer matig bo
pi_62140782
Minder man. Hebben ze hem nou ook open gekregen en ben je nou ook meuk kwijt?

Net gehoord dat ik misschien toch geen nieuwe remschijven voor de 96 nodig heb Ontroesten zou ook al voldoende kunnen zijn.
pi_62141651
Voor bedplassend ook_gekje:

[ Bericht 11% gewijzigd door PNG op 05-10-2008 03:13:47 ]
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_62142624
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 15:30 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

wtf damn bastards. Is dat bij jou in de garage gebeurd?
Jep en die nietsnut sloopt 2 sloten volledig en kwam nog steeds niet in de auto... wat ben je dan voor lul
Sla dan een raam in ofzo...
pi_62142807
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 09:50 schreef BoJo het volgende:

[..]

Jep en die nietsnut sloopt 2 sloten volledig en kwam nog steeds niet in de auto... wat ben je dan voor lul
Idd daar heb jij minder gezeik mee in elk geval.
Eigenlijk kun je beter je auto open laten staan en alles er uit halen
pi_62142808
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 03:00 schreef PNG het volgende:
Voor bedplassend ook_gekje:
[ afbeelding ]
pi_62145160
quote:

[..]

Een niet erg succesvolle, in ieder geval Dit is gewoon totaal zinloos.
pi_62146332
quote:

[..]

Damn dan ben je echt een domme mongool zeg.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')