quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Tilburg Eindhoven is een half uurtje ongeveer.quote:Op zondag 28 september 2008 20:07 schreef ijsmeis het volgende:
Ik doe er nu (maar) een uur over.
Heeft ie het kenteken ook al?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
ff klein vraagje, heb dus een auto te koop staan en een geintresseerde vraagt het chassisnummer.
Kan ik deze zo geven of moet ik daarmee oppassen? Auto is gewoon 100% eerlijk natuurlijk..
heb je hem gevraagd waarom hij het chassisnummer wil hebben?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
ff klein vraagje, heb dus een auto te koop staan en een geintresseerde vraagt het chassisnummer.
Kan ik deze zo geven of moet ik daarmee oppassen? Auto is gewoon 100% eerlijk natuurlijk..
Proat geejn poep!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier.
hoe was je ferkaansje?
Nee, denk om te controleren of die gejat is ofzo?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:56 schreef GT3 het volgende:
[..]
heb je hem gevraagd waarom hij het chassisnummer wil hebben?
Laatste 4 cijfers van chassisnummer is de meldcode, duplicaatcode is niet moeilijk te raden en samen met een kenteken kun je em dan bijvoorbeeld op naam zetten via online RDW-diensten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nee, denk om te controleren of die gejat is ofzo?
Hij heeft het kenteken niet, kenteken staat niet op de foto's.
Wat kun je met een chassisnummer eigenlijk? Waarvoor zou je die willen weten?
quote:
topquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
idem hier.
hoe was je ferkaansje?
chassisnummer zou ik nooit afgeven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:12 schreef r8ality het volgende:
Aan de andere kant, met een chassisnummer kun je controleren of een auto (meer bepaald een modellijn) bijvoorbeeld nog kinderziektes heeft of van een opvolgende generatie is.
Precies, en mocht ie em op zijn eigen naam zetten, ff flink hard langs een flitspaal rossenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:21 schreef Paladijn het volgende:Chassisnummer staat bij zowel mijn Honda als beide Mazda's gewoon in de voorruit gegraveerd... zomg, dat in combinatie met mijn kenteken kunnen ze'm op hun eigen naam zetten!
Ik zou me er niet druk om maken en gewoon vragen waarom hij dat wil weten
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:26 schreef Xtreem het volgende:
Trouwens, Herm..... Ga je nu naar Ijsselstein!?!
http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=64110&postdays=0&postorder=asc&start=75quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:22 schreef VlaDje het volgende:
Iemand een ideetje waar je "Polizei dein partner"-stickers kan bestellen in Nederland?
Heb ze tot nu toe nog niet kunnen vinden, alleen vanuit België
quote:ik kom van België maar voor Nederland komen er GEEN extra kosten bij.
iban+bic is betalen aan nationaal tarief DUS GEEN extra kosten.
Verzenden doe ik gratis in heel Europa DUS GEEN extra kosten.
Enigste "nadeel" je betaling is een dag langer onderweg en de sticker doet er ook een dag langer over om er te raken. Ik verstuur dus prior wat wil zeggen dag + 2.
Stiekem had ik die al een x eerder tegen gekomen maar helemaal vergetenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
http://www.vwforum.nl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=64110&postdays=0&postorder=asc&start=75
Die heeft er nog.. Is wel een belg maargoed.
[..]
Zo ken ik het hier weer...quote:
Jij lurkt de PTA-sc?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:16 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Zo ken ik het hier weer...![]()
Het feit dat ik moet stoppen met lurken en zelf ga posten zegt al genoeg.
[cartman-mode on]
Entahtain me!!!
[cartman-mode off]
Dat beweer ik ook heul niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |