Hmm, wat was het verhaal nou precies dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 02:05 schreef Dingest het volgende:
Hmm, vanavond was in het programma Fataal het verhaal achter dit ongeluk, waar toen zo'n ophef over was. Is sowieso wel een indrukwekkend programma
Best heftigquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:38 schreef ijsmeis het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8030854
je spaartegoed redden van een (failliete) bank/regering?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Had ik twee weken terug ja
Heb mijn foto's van afgelopen weekend ook nog niet eens bewerkt/klaargezet, simpelweg teveel overwerk en andere dingen te doen atm.
Hij vertelt er ook zo makkelijk over met zijn "maarja".quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Best heftig![]()
Wat een klojo die kerel.
Eerst vertellen nee ik kan me niet herinneren hoe ik heb gereden.
En tot 2x toe in de reportage zeggen dat hij weet dat hij roekeloos reed.
haha, neequote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:09 schreef lipje het volgende:
[..]
je spaartegoed redden van een (failliete) bank/regering?
nofi, maar daar had je ook veel eerder achteraan moeten gaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Taxibaan gaat niet door... Ze zouden vandaag bellen, maar WEER niet gedaan. Nu kunnen ze de pot op ook.
lijkt erop dat óf je management je (team) niet serieus genoeg neemt, óf je hebt een nieuwe teamleider nodig/quote:En natuurlijk dat ik een duurbetaalde architect uit moet leggen waarom zijn architectuur tekortkomingen vertoont, maar in plaats van daar wat mee te doen ben je dan arrogant en werkt alles naar behoren
Ze willen wel, maar ze kunnen niet uit zowel contractuele als financiele motieven. Het is in ieder geval een van de redenen dat ik vertrek omdat ik in mijn werk ernstig beperkt wordt. Datzelfde geldt overigens ook voor de rest van het team waarvan er een vertrekt voor een sabbatical en een ander het nog even aan wil zien maar afgelopen week kenbaar heeft gemaakt ook te vertrekken als een 'overrule' zou blijven staan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
lijkt erop dat óf je management je (team) niet serieus genoeg neemt, óf je hebt een nieuwe teamleider nodig/
I know dat je dat vorig jaar hebt gedaan, Cum Laude toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Die zag ik niet aankomen... Strategic @ UvT was ook niets voor jou geweest, ook vrij soft (dat heb ik vorig jaar gedaan)
Moet je nou opnieuw een schakeljaar doen?!
Ben uiteraard ook benieuwd waar je nu werkt
Dat halve jaartje kon wel 'ns wat langer worden.... Over 6 mnd is het echt nog niet weer rustig!
Ik studeer in januari of maart af, even afhankelijk van m'n tentamen resultaten in januari.....
Those were the daysquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je Herman heet en Lancia rijdt wel. Anders niet.
Als ze zulke ridicule bedragen vragen regelen ze sowieso een oplaadpunt voor je.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Want als ik daar moet chippen. En het kost daadwerkelijk 4 euro per uur wat iemand beweerde, maakt het natuurlijk niet uit dat ik maar 6 euro op mijn chippas heb staan.
Wtf is er mis met even vragen.
Zuurquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:09 schreef Fugie het volgende:
mijn porsche is 2 jaar uitgesteld
2 jaar spaargeld weggepoetst door die gekke ijslanders, me not so happy
mja het is een risico nemen, hoewel sparen in principe geen risico is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef hermandeperman het volgende:
ZuurMaar ik geloof niet dat ze al die mensen in de kou laten staan...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef hermandeperman het volgende:
Maar ik geloof niet dat ze al die mensen in de kou laten staan...
JIj bent echt fuckedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:09 schreef Fugie het volgende:
Sparen in Nederland ansich is inderdaad geen risico lopen nee, zolang je onder de 20k zat en nu 100k dus (maar ik neem niet aan dat je in twee jaar 100k hebt gespaardquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja het is een risico nemen, hoewel sparen in principe geen risico is.
Ik ga er vanuit dat ijsland mijn geld terug gaat betalen, hoe dan ook. Ze kunnen het simpelweg niet maken om dat geld niet terug te betalen want dan stort het vetrouwen in de ijslandse overheid voor de komende jaren ook in.
Wie gelooft ze dan nog als hun een 'garantie' geven op jouw spaargeld
quote:
Nu ben ik dat gelul over die Lancia's wel zat hoor. Sjongejonge, al dagen gaat het erover.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu we het toch over Lancia hebben mijn broer krijgt waarschijnlijk een "Lancia HF uit 1980" als inruil op een van zijn Land Rovers
ja shit manquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja het is een risico nemen, hoewel sparen in principe geen risico is.
Ik ga er vanuit dat ijsland mijn geld terug gaat betalen, hoe dan ook. Ze kunnen het simpelweg niet maken om dat geld niet terug te betalen want dan stort het vetrouwen in de ijslandse overheid voor de komende jaren ook in.
Wie gelooft ze dan nog als hun een 'garantie' geven op jouw spaargeld
Ik verdien ook heel veel, maar krijg de helft nog nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja shit man
maar jij verdiende toch zo veel ?
andere baan zoekenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik verdien ook heel veel, maar krijg de helft nog niet
dat geld ben je heus niet kwijt hoor, komt wel weer.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:09 schreef Fugie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |