abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62223326
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 02:05 schreef Dingest het volgende:
Hmm, vanavond was in het programma Fataal het verhaal achter dit ongeluk, waar toen zo'n ophef over was. Is sowieso wel een indrukwekkend programma
Hmm, wat was het verhaal nou precies dan?
pi_62228761
Op zich waren de feiten natuurlijk al bekend, maar nu komen de betrokkenen aan het woord (vaders van de meisjes, het meisje dat het overleeft heeft en de bestuurder). Wat het heel persoonlijk maakt. En ze reconstrueren het hele gebeuren. De hele serie gaat over fatale ongelukken. Het is wel terug te zien via uitzendinggemist

Ik zou het willen vergelijken met 12 Steden 13 Ongelukken, maar ik weet niet precies meer hoe dat in elkaar stak dus zeker weten doe ik het ook niet
pi_62228849
Wat had de bestuurder te melden? En heeft de vader van die meisjes dat gastje al in elkaar gebeukt?
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_62238060
quote:
Best heftig

Wat een klojo die kerel.

Eerst vertellen nee ik kan me niet herinneren hoe ik heb gereden.
En tot 2x toe in de reportage zeggen dat hij weet dat hij roekeloos reed.

woensdag 8 oktober 2008 @ 22:09:37 #156
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_62245578
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:20 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Had ik twee weken terug ja
Heb mijn foto's van afgelopen weekend ook nog niet eens bewerkt/klaargezet, simpelweg teveel overwerk en andere dingen te doen atm.
je spaartegoed redden van een (failliete) bank/regering?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_62246734
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 18:11 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Best heftig

Wat een klojo die kerel.

Eerst vertellen nee ik kan me niet herinneren hoe ik heb gereden.
En tot 2x toe in de reportage zeggen dat hij weet dat hij roekeloos reed.

Hij vertelt er ook zo makkelijk over met zijn "maarja".
pi_62247965
Taxibaan gaat niet door... Ze zouden vandaag bellen, maar WEER niet gedaan. Nu kunnen ze de pot op ook.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:22:41 #159
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_62248078
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 22:09 schreef lipje het volgende:

[..]

je spaartegoed redden van een (failliete) bank/regering?
haha, nee Financieel zit ik wel goed ingedekt, afgezien van een goedkope hypotheek en mijn studieschuld heb ik geen schulden openstaan en mijn spaargeld is veilig (en met laag rendement ) belegd.
Ik zag dit een paar maanden terug al aankomen, het wachten is alleen op de nog grotere klappen die gaan vallen. Dit gaat nog wel tot de volgende zomer duren...

Gewoon te druk met prutswerk van een projectteam werkend maken, dat liep al zo'n drie weken uit tot het vorige week 'live' moest. Dat is verruimd tot deze dinsdag wat op functionaliteit weer grandioos faalde en nu hebben we tot en met vrijdag voor er een ingebrekestelling volgt. Ik zou zo echt niet weten of we het morgenvroeg werkend hebben of pas volgende week wat redelijk vervelende gevolgen heeft. Je merkt de afgelopen weken dat men gewoon weer het eigen straatje aan het schoonvegen is, ik maak me er niet zo druk om... ik doe gewoon mijn best om mijn werk goed af te ronden voor zover mogelijk Het erge is dat we normaal twee weken na een werkende oplevering uittrekken om de oude functionaliteit en impact na te lopen voor de klant waar we regelmatig problemen oplossen of de werking verbeteren of zelfs vernieuwen, daar hebben we dit keer welgeteld 0 minuten voor gehad. En natuurlijk dat ik een duurbetaalde architect uit moet leggen waarom zijn architectuur tekortkomingen vertoont, maar in plaats van daar wat mee te doen ben je dan arrogant en werkt alles naar behoren The usual crap in ICT-land, hopelijk wordt dat binnenkort beter
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:24:58 #160
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_62248166
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Taxibaan gaat niet door... Ze zouden vandaag bellen, maar WEER niet gedaan. Nu kunnen ze de pot op ook.
nofi, maar daar had je ook veel eerder achteraan moeten gaan.

Bij mij hadden ze nog een kans gehad om op korte termijn een afspraak te maken, bij het niet nakomen daarvan was ik al meteen verder gaan kijken. Nooit op een paard wedden enzo, laat staan dat je voor zo'n werkgever wilt werken
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:33:42 #161
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62248427
quote:
En natuurlijk dat ik een duurbetaalde architect uit moet leggen waarom zijn architectuur tekortkomingen vertoont, maar in plaats van daar wat mee te doen ben je dan arrogant en werkt alles naar behoren
lijkt erop dat óf je management je (team) niet serieus genoeg neemt, óf je hebt een nieuwe teamleider nodig/
  woensdag 8 oktober 2008 @ 23:58:28 #162
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_62249096
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 23:33 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

lijkt erop dat óf je management je (team) niet serieus genoeg neemt, óf je hebt een nieuwe teamleider nodig/
Ze willen wel, maar ze kunnen niet uit zowel contractuele als financiele motieven. Het is in ieder geval een van de redenen dat ik vertrek omdat ik in mijn werk ernstig beperkt wordt. Datzelfde geldt overigens ook voor de rest van het team waarvan er een vertrekt voor een sabbatical en een ander het nog even aan wil zien maar afgelopen week kenbaar heeft gemaakt ook te vertrekken als een 'overrule' zou blijven staan.

Na diverse harde aanvaringen de afgelopen weken tussen mij en mijn directe manager is de houding van het management overigens wel sterk verbeterd, alleen hebben zij zo goed als geen stok om mee te slaan richting het projectteam. Plus het probleem van het gelijk hebben en gelijk krijgen... We hebben nu zo'n 20 (!) opleveringen vanuit diverse projectteams lopen verbeteren en uitbreiden zodat de klant een fatsoenlijk product krijgt, maar dat blijft helaas zo doorgaan ondanks het standaard 'niet naar het verleden kijken, we gaan beter werk leveren in de toekomst'.

Maar goed, genoeg frustratie We gaan er gewoon voor om de meuk zsm. werkend te krijgen, het is alleen hopen dat dat voor vrijdagavond lukt. En ik hoop binnenkort elders mijn kennis en kunde te gelde te maken, heb nog twee sollicitaties lopen
pi_62249711
Goede vriend probeerde mij een paar maanden geleden nog een ICESAVE account aan te praten "Ik zet liever 1000 euro weg tegen 5% dan tegen die schrale 2,8% van de rabobank. Ik bedoel 28 euro of 50 euro rente op jaarbasis. Het scheelt wel natuurlijk."

Ik heb het dus niet gedaan (nog twee andere vrienden wel) en ik moet zeggen... het scheelt inderdaad behoorlijk
  donderdag 9 oktober 2008 @ 08:09:43 #164
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62251927
mijn porsche is 2 jaar uitgesteld

2 jaar spaargeld weggepoetst door die gekke ijslanders, me not so happy
pi_62253071
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:25 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Die zag ik niet aankomen... Strategic @ UvT was ook niets voor jou geweest, ook vrij soft (dat heb ik vorig jaar gedaan)
Moet je nou opnieuw een schakeljaar doen?!
Ben uiteraard ook benieuwd waar je nu werkt
Dat halve jaartje kon wel 'ns wat langer worden.... Over 6 mnd is het echt nog niet weer rustig!

Ik studeer in januari of maart af, even afhankelijk van m'n tentamen resultaten in januari.....
I know dat je dat vorig jaar hebt gedaan, Cum Laude toch?
En ik hoef geen schakeljaar te doen, TiasNimbas kijkt naar relevante werkervaring en/of behaalde vakken. Heb op de TU iedere mogelijkheid om fatsoenlijke management en financiele vakken te doen aangegrepen dus dat zit wel goed.
En anders duurt het maar een jaartje, zit hier prima.
Aha, 1 heel zuur tentamen komt er nog aan begrijp ik? Waar wil je eigenlijk gaan werken straks?
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Als je Herman heet en Lancia rijdt wel. Anders niet.
Those were the days
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:45 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Want als ik daar moet chippen. En het kost daadwerkelijk 4 euro per uur wat iemand beweerde, maakt het natuurlijk niet uit dat ik maar 6 euro op mijn chippas heb staan.

Wtf is er mis met even vragen.
Als ze zulke ridicule bedragen vragen regelen ze sowieso een oplaadpunt voor je.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 08:09 schreef Fugie het volgende:

Zuur Maar ik geloof niet dat ze al die mensen in de kou laten staan...
  donderdag 9 oktober 2008 @ 09:55:11 #166
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_62253619
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef hermandeperman het volgende:

Zuur Maar ik geloof niet dat ze al die mensen in de kou laten staan...
mja het is een risico nemen, hoewel sparen in principe geen risico is.

Ik ga er vanuit dat ijsland mijn geld terug gaat betalen, hoe dan ook. Ze kunnen het simpelweg niet maken om dat geld niet terug te betalen want dan stort het vetrouwen in de ijslandse overheid voor de komende jaren ook in.

Wie gelooft ze dan nog als hun een 'garantie' geven op jouw spaargeld
  donderdag 9 oktober 2008 @ 10:56:22 #167
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_62254972
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:28 schreef hermandeperman het volgende:
Maar ik geloof niet dat ze al die mensen in de kou laten staan...
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_62255637
Nu we het toch over Lancia hebben mijn broer krijgt waarschijnlijk een "Lancia HF uit 1980" als inruil op een van zijn Land Rovers
pi_62256385
quote:

JIj bent echt fucked
pi_62258563
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:55 schreef Fugie het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat ijsland mijn geld terug gaat betalen, hoe dan ook. Ze kunnen het simpelweg niet maken om dat geld niet terug te betalen want dan stort het vetrouwen in de ijslandse overheid voor de komende jaren ook in.

Sparen in Nederland ansich is inderdaad geen risico lopen nee, zolang je onder de 20k zat en nu 100k dus (maar ik neem niet aan dat je in twee jaar 100k hebt gespaard ). Je ging naar die IJslandse bank omdat daar de rente hoger is/was. Dat had je kunnen weten dat het risico idd hoger was, maar om nu gelijk alles weg te gooien is ook weer overdreven... Je had ook kunnen gaan beleggen, dan had je nu in ieder geval nog zeker 10% over gehad van je pieken...
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 10:56 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu we het toch over Lancia hebben mijn broer krijgt waarschijnlijk een "Lancia HF uit 1980" als inruil op een van zijn Land Rovers
Nu ben ik dat gelul over die Lancia's wel zat hoor. Sjongejonge, al dagen gaat het erover.

Maar een Lancia HF is natuurlijk gewoon een gaaf ding!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:37:37 #171
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62258650
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 09:55 schreef Fugie het volgende:

[..]

ja shit man
maar jij verdiende toch zo veel ?
pi_62258845
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:37 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

ja shit man
maar jij verdiende toch zo veel ?
Ik verdien ook heel veel, maar krijg de helft nog niet
  donderdag 9 oktober 2008 @ 13:46:55 #173
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62258872
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:45 schreef VlaDje het volgende:

[..]

andere baan zoeken
pi_62258944
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:46 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

andere baan zoeken
Denk niet dat er maar 1 baan aan mn looneisen zou voldoen
pi_62260045
quote:

dat geld ben je heus niet kwijt hoor, komt wel weer.....
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:52:33 #176
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62260477
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:35 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

dat geld ben je heus niet kwijt hoor, komt wel weer.....
misschien maar naar de rente die je anders zou krijgen kan je
dan maar 20 eurie minder rente per jaar maar wel een garantie van de staat.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 14:57:43 #177
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_62260616
He lexi ken je shorpy.com? allemaal Freaking hi-res foto's van rond de 100 jaar terug.
damn veel auto's en vrachtwagens. Nice for your collection? http://www.shorpy.com/classic-car-photos
pi_62260819
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:57 schreef Tjabbo het volgende:
He lexi ken je shorpy.com? allemaal Freaking hi-res foto's van rond de 100 jaar terug.
damn veel auto's en vrachtwagens. Nice for your collection? http://www.shorpy.com/classic-car-photos
Nu wel, dank je

Het was btw geen Lancia hf maar een, ik citeer "Lancia HP 4 persoons uit 1980" iemand enig idee wat dit is? En waar op letten, wat is het waard? In 2003 uit Italië naar hier gekomen...
pi_62261017
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

misschien maar naar de rente die je anders zou krijgen kan je
dan maar 20 eurie minder rente per jaar maar wel een garantie van de staat.
krijg van de rabobank gewoon 5% rente
en het kwart % wat icesave volgens mij meer is vrijwel te verwaarlozen tenzij je tonnen gaat sparen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_62261248
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 13:45 schreef VlaDje het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')