ik heb nog een hypotheek die ik zou kunnen aflossenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:40 schreef Paladijn het volgende:
Fuug: in dat geval beleggen in waardevaste (ipv waardevolle) objecten... de rente stelt toch niet zoveel voor vergeleken bij geldontwaarding. Er is een reden dat de goudprijs momenteel zo hoog staat
ABN-Amro, 5,2% met staatsgarantiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 08:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik was gisteravond aan het trainen, maar de krant van vanmorgen stelde mij wel enigzins gerust.
Nu dus maar een rekening openen bij de volgende bank die veel rente geeft
We hebben het ff uitgerekend op het werk, uitgaande van 16miljoen inwoners, betaald elke inwoner ¤37.500 aan de ABN-Amro, fortis, Ice-cave spaargelden en de kapitaal injectie.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nofi maar het is mooi kut dat een stelletje stomme nederlanders besloot geld elders neer te zetten voor 100 euro per jaar meer en dat de nederlandse belastingbetaler die mensen nu op de bagagedrager heeft.
Want voorschieten zal NL toch moeten. dat kost weer rente.
lekker boeiend waar mijn belastinggeld heengaatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We hebben het ff uitgerekend op het werk, uitgaande van 16miljoen inwoners, betaald elke inwoner ¤37.500 aan de ABN-Amro, fortis, Ice-cave spaargelden en de kapitaal injectie.
blijkbaar niet want je verdient zo wat van je eigen centen terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekker boeiend waar mijn belastinggeld heengaat
Dan krijg ik dus jouw spaargeld als het terug komt van Icesave?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
lekker boeiend waar mijn belastinggeld heengaat
Oh ja jij bent Ambtenaar......quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan krijg ik dus jouw spaargeld als het terug komt van Icesave?
De afgelopen week lijkt het daar op jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Oh ja jij bent Ambtenaar......
dus je werkt eigenlijk nietnet als Tjabbo
Nee ze betalen het van de kraaltjes en spiegeltjes die ze nog hadden liggenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:57 schreef Fugie het volgende:
Ik weet niet of dit belastinggeld kost, maar het is imho wel de slimste stap (niet vanuit mijn spaarders perspectief gezien). Het risico om het geld niet terug te laten betalen en daaruit voorvloeiende verlies van vetrouwen is denk ik te groot.
Want ik zit echt te twijfelen wat ik met mijn geld moet doen, ik vetrouw geen enkele bank meer in de huidige situatie.
Je zult maar in die gemeente wonenquote:"Ik vind het ontzettend vervelend, maar het is een geval van botte pech", zei Gerrits tegen Omroep Brabant. "Wij hebben ons keurig aan de regels gehouden, regels die zijn opgesteld met medeweten van de gemeenteraad. Bovendien was deze IJslandse bank betrouwbaar. Wij gaan in Asten zorgvuldig met gemeenschapsgeld om."
[..]
De gemeente Asten heeft in totaal twintig miljoen euro aan deposito's bij verschillende banken uitstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |