Ik kijk soms wel wat mensen te melden hebben. Scheelt de moeite van het intikken van posts...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij lurkt de PTA-sc?
Dat moet saai zijn.
Tsja, volgens mij is de schrijfstijl van PNG de textuele versie van een paddo-trip...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:44 schreef Fugie het volgende:
mensen melden niet veel hier![]()
meeste meldingen komen vna png, maar die zijn niet te begrijpen.
Ik ben zo lamlendig dat ik hier alleen nog maar zit omdat ik geen zin heb om op te staan en mijn spullen in te pakken...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:46 schreef r8ality het volgende:
Ik heb genoeg te melden, maar ik zit hier op mijn werk zo gaar te wezen dat ik geen zin heb om iets zinnigs te typen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:14 schreef VlaDje het volgende:Ik krijg morgenmiddag mijn neue rote bolide
Vertel meer... Bedrijfsnaam, functie, locatie...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Godgloeiende, wat een bedrijf wat me heeft aangenomen ook weer
Ik ga verder solliciteren
Neequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Vertel meer... Bedrijfsnaam, functie, locatie...
Nee sorry, te ver. Jouw moeder?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:07 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Is dit iets voor je?
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1981&i=368&t=368
Whehe, lijkt er ook nog opquote:
Nee, ik had eerst gezocht op animeermeisje, maar daar vond ik niets op. Toen zocht ik op het eufemisme gezelschapsdame, en kwam ik deze tegen... En jij als rechtgeaarde Fries...quote:
Misschien een ideetje om die stickers uit te vergroten en op jouw auto te plakken...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, lijkt er ook nog op
zei net nog tegen een collega dat hij niet ferrarirood was maar barbie-roze
Vind het een beter idee om hem op te poetsen of te laten spuitenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:20 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Misschien een ideetje om die stickers uit te vergroten en op jouw auto te plakken...![]()
nèèhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:32 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Vind het een beter idee om hem op te poetsen of te laten spuiten
Watskeburt? Toch te stressig?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Godgloeiende, wat een bedrijf wat me heeft aangenomen ook weer
Ik ga verder solliciteren
ze zouden twee wkeen terug al terugbellen vor een afsoraak om het cntract ff te bespreken. Nooitgebeld. Teruggeneld, voicemail, alsnog niet terug gebeld.quote:
En Berkeley dan? En ga je nu forensen naar E'hoven?!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JaHoe kut, duf en saai het ook is, het heeft nu meer voordelen dan Utrecht... En ik kreeg nu gewoon een topappartement aangeboden waar ik geen nee tegen kon zeggen...
Ik weet er nog wel eentje..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |