Bij de Zeeman.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:35 schreef PeuRac het volgende:
Iemand een idee waar ik een beetje goede stropdashouder/rek kan krijgen.
zo hey, voor zo'n kwaliteitspost nog 6 edits nodig hebbenquote:
Ja, inderdaad. Want als ik daar moet chippen. En het kost daadwerkelijk 4 euro per uur wat iemand beweerde, maakt het natuurlijk niet uit dat ik maar 6 euro op mijn chippas heb staan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar druk om? Ga er gewoon heen en zie dan maar. Ze zullen vast geen onmogelijke constructies bedacht hebben, jezus.
heb er iig een keer gechipped, en volgens mij kun je der ook wel contant geld in pleuren.....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:53 schreef ijsmeis het volgende:
Hoeveel kost 't parkeren op 't mediapark? En moet je dat pinnen, chippen of contant betalen?
Mja, ik had een uitrijkaartje gekregenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb er iig een keer gechipped, en volgens mij kun je der ook wel contant geld in pleuren.....
prijs zou ik niet weten, der is iig een pinautomaat in de buurt dus kun je iig bijcashen
quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Aan de bestuurder van de Opel Vectra
Sorry hoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stel jij je eens netjes voor feutmans.
je bent 39 he?quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:06 schreef RiotNiece het volgende:
Ik ben (tussen de 30 en 40) zoals dat soms zo mooi staat aangegeven.
Zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |