Ik hoop het maar.quote:
En dat hoop ik ook.quote:
Er was een tijd terug zo'n heisa over.quote:
O, dat...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er was een tijd terug zo'n heisa over.Gewoon benieuwd hoe het nu gaat.
Doe gewoon eens 'klik'...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef Soempie het volgende:
Afwachten dus.
Ik verveel me dood. Vervolgens had ik een topic bedacht (ja, zo erg is het) en nu durf ik hem niet te openen.!
Ik moet hem eerst nog maken.quote:
We horen het wel wanneer het topic online is...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:57 schreef Soempie het volgende:
Maar de digitale camera is leeg, dus nu kan ik nog niks. Oplader heeft Sven verstopt.
* MadMaster heeft geen aandelen Fortis...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:55 schreef iamredleader het volgende:
De storm is losgebarsten. Boven het hoofd van de Fortis bank. Op het moment dat ik dit schrijf: de koers van Fortis op 5,75 EUR. En dat is zo'n 17,7% lager dan het slot van gisteren
Ik heb besloten toch maar aan m'n onderzoeksvoorstel te gaan werken.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We horen het wel wanneer het topic online is...
Het is dan ook de sponsor van ...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster heeft geen aandelen Fortis...
Dat is niet de reden, want als ik over de rug van die figuren geld kan verdienen zal ik het niet laten...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is dan ook de sponsor van ...
Dan is dit misschien een goede reden om in te kopenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet de reden, want als ik over de rug van die figuren geld kan verdienen zal ik het niet laten...
Nee, nog niet...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan is dit misschien een goede reden om in te kopen
Waarop?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klik
Maar niemand die de door mij bedoelde 2e betekenis nog heeft gememoreerd...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de TT best poetische trouwens
?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar niemand die de door mij bedoelde 2e betekenis nog heeft gememoreerd...![]()
Maar misschien zit die wel wat te diep...
Ik vindt van nietquote:Op donderdag 25 september 2008 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Dankje
Is het raar dat ik foto's heb gemaakt van poes hoe hij nu 'opgebaard' ligt?
Nee want het zijn de laatste foto's die je van poes kan maken, dus heel logisch dat je dat doet hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Dankje
nee hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
Dankje
Vroeg ik me ook al af. Milton Keynes misschien?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Waar is Nem eigenlijk?
Tachtig boeken in totaal of vijf boeken per taal?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet verplicht 20 boeken lezenin vier verschillende talen
Ik denk eerder dat het met je kat te maken heeft. Herfst en dergelijke is populaire beeldspraak aan het eind van iemands levenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
?
Dat de bladzijden van de SC langzaam omslaan? Weinig gepost dus?
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tachtig boeken in totaal of vijf boeken per taal?
Hmm...ja stomme vraag eigenlijk.
In mijn tijd () was dat heel normaal. Voor Nederlands 25.
20 in totaal, waarvan 12 voor Nederlandsquote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
de reden dat ik blij ben dat ik met m'n studie Nederlands gestopt benquote:Op donderdag 25 september 2008 22:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]in mijn tijd ook. Ik deed examen in 4 talen, dus ga maar na
kwam wel boven de 20 uit denk ik
Maargoed, ik was daarna wel even mijn plezier in lezen kwijt
Ik kijk vaak iets blijer als ik lees.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht al dat dit een foto van jou was
ja stel je voorquote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
want dan krijgen ze een eigen mening?
Bladeren = pagina's = postings.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
?
Dat de bladzijden van de SC langzaam omslaan? Weinig gepost dus?
Ha, dus tochquote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bladeren = pagina's = postings.
En zo hard loopt de SC niet meer...
Ik heb het gisteren ook gezien, en Criminal Minds erachteraan.... toch niet helemaal mijn dingquote:Op donderdag 25 september 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
wat te doen als je je verveelt?
precies, omdat je dik 450Gb aan series hebt () ga je nog maar een keer NCIS kijken
Hey dat ken ikquote:Op donderdag 25 september 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
wat te doen als je je verveelt?
precies, omdat je dik 450Gb aan series hebt () ga je nog maar een keer NCIS kijken
Ingewikkeld verhaal, ik volgde het niet zo goed, maar een vriendengroep had een slechte grap waarbij uiteindelijk een van hen aangereden werd. En dat ook nog expres had gedaan ivm erfenisgeldquote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
welke aflevering heb je gezien? (ik heb waarschijnlijk wel genoeg aan een verhaallijntje)
juist de mix van actie/het team/humor spreekt mij ontzettend aan
Veronica Mars, dat is oa met dat meisje dat de hoofdrol had in Mamma Mia the movie. Vond haar daar wel leuk, ben benieuwd hoe ze in andere rollen is. Volgens mij is het best wel een stereotype teenage americanquote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Etcetera het volgende:
oh dat ken ikFirefly, Smallville, One Tree Hill, Veronica Mars en Alias heb ik eigenlijk nog niks gekeken
Eindelijk een serie waaar ik over mee kan praten.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kingdom Hospital.
oh ja diequote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal, ik volgde het niet zo goed, maar een vriendengroep had een slechte grap waarbij uiteindelijk een van hen aangereden werd. En dat ook nog expres had gedaan ivm erfenisgeld
hey thanksquote:Op donderdag 25 september 2008 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etc, artikeltje in de volkskrant
over photoshop
http://www.volkskrant.nl/(...)opt_ook_de_magnetron
Ik heb het gezien op (dacht ik) Yorin en vond het wel tofquote:Op donderdag 25 september 2008 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eindelijk een serie waaar ik over mee kan praten.
Kingdom Hospital had ik op dvd gekocht, en ik vond het hartstikke leuk. Zo'n miniserie is gewoon perfect.
Nee, je bent een man! Erover dromen zul je!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb het gezien op (dacht ik) Yorin en vond het wel tof. Heb er alleen geen behoefte aan om vlak voor het slapen te gaan kijken, dan is iets lichters zoals Family Guy wat prettiger
Het is niet dat ik er nare dromen van krijg, maar amusement vind ik gewoon prettiger.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, je bent een man! Erover dromen zul je!
Vroeg ik me ook al af.quote:
Ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie weet bij welke reclame dit liedje hoorde? Ik wel
Ik dacht dat dat Brother Louie was. Het klinkt wel erg hetzelfde.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik.
Die 2 gasten in die oranje wiebelende Amerikaanse slee van Delta Lloyd...
MM heeft volgens mij gelijk. Toffe reclame was dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Brother Louie was. Het klinkt wel erg hetzelfde.
Cherry Cherry Lady, Atlantis Is Calling, allemaal één pot nat en als ik die koppen van die 2 nog zie dan heb ik nog steeds de neiging om daar een flinke dreun op te geven. Wat een glibbers...quote:Op donderdag 25 september 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Brother Louie was. Het klinkt wel erg hetzelfde.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cherry Cherry Lady, Atlantis Is Calling, allemaal één pot nat en als ik die koppen van die 2 nog zie dan heb ik nog steeds de neiging om daar een flinke dreun op te geven. Wat een glibbers...
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik.
Die 2 gasten in die oranje wiebelende Amerikaanse slee van Delta Lloyd...
Ik vind het leuk.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Cherry Cherry Lady, Atlantis Is Calling, allemaal één pot nat en als ik die koppen van die 2 nog zie dan heb ik nog steeds de neiging om daar een flinke dreun op te geven. Wat een glibbers...
Holy shit!quote:
quote:
ohquote:Op donderdag 25 september 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik bedoel deze 2 koppen:
[ afbeelding ]![]()
Nog niet genoemd, maar bekijk dit eens:quote:
Had je nog een vermogen ingezet op de wedstrijd vanavond MM?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan is dit misschien een goede reden om in te kopen
Als je in 2 uur tijd je vermogen met 33% wil zien toenemen, kan je overigens ook wat op AJAX-utrecht zetten vanavond bij partybets![]()
Nope, ik doe niet aan dat soort weddenschappen...quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had je nog een vermogen ingezet op de wedstrijd vanavond MM?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:25 schreef MaJo het volgende:
Goedemorgen
ik ben wakker, gedoucht, aangekleed en ik zit al in de treinen ik ben niet heel erg moe
beterschap iarl (hihi, t9 stelde hasj voor ipv iarl)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef iamredleader het volgende:mogguh. Blech, verkouden, keel opgezet, hoofdpijn en rillerig. Ga straks eerder naar huis, want dit wordt niks meer.
Dank, enquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
beterschap iarl (hihi, t9 stelde hasj voor ipv iarl)
Waar is je topic?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef Soempie het volgende:
Ik verveel me dood. Vervolgens had ik een topic bedacht (ja, zo erg is het) en nu durf ik hem niet te openen.!
Ja. Boeken waar iets in staat (hoeft niet heel veel te zijn) over de schrijversstaking van 1988 in Hollywoodquote:
jepquote:
Als ik mensen zie die maanden (soms jaren!) lang hun (meestal lowlands) bandje omhouden.. krijg ik altijd de neiging om die dingen door te knippen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jepCampzone is toch echt afgelopen
alhoewel ik het bandje nog steeds om heb
Dat is nog altijd langer dan 1 week.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:19 schreef Etcetera het volgende:
ik ga 'm echt niet jaren dragen hoordoelstelling is in elk geval tot 1 januari
Ik heb hem nog om, maar knip die vandaag af. Was dat eerder deze week al van plan maar heb em omgehouden, reden volgt later.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd langs hoeveel akqsc-ers ik met de schaar moet.
Bij sommige woorden snap ik het wel, vergeet soms zelf ook of het nou ca-TA-lo-gus is of ca-ta-LO-gusquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:52 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, sommige mensen maken er een sport van om woorden volledig verkeerd uit te spreken
Voorbeeld: beginselen. 4 lettergrepen, dus minimaal evenveel mogelijkheden voor de klemtoon. Normaal: buh-GIN-su-luh. Apart: buh-gin-SELLEN. Echt te waus...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
Feest = voorbij.. weg met dat ding
[sub]
Het was mooi... poes lag bij mn moeder op schoot zoals elke avond, en hij bleef liggen toen de dierenarts binnenkwam. Dat gaf trouwens wel aan dat ie echt ziek was, normaal was ie meteen opgesprongen. Maar de dierenarts heeft toen meteen het verdovingsspuitje gegeven zodat hij lekker bij mn moeder op schoot in slaap / narcose gleed, en toen dat eenmaal werkte kreeg hij het laatste spuitje.... wel een moeilijk moment als je beseft dat je hem niet meer ziet ademen hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:02 schreef iamredleader het volgende:
Hoe was het verder, LB? Alles goed met jou?
Jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef wyccie het volgende:
*Knuffel*
Is het de poes in je avatar?
Ben jij gek, ik ga lekker op de bank crashen, mooi muziekje op en danquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:30 schreef wyccie het volgende:
Hee, ga lekker even naar buiten; wandelen, winkelen. Geniet gewoon van deze mooie dag. Het is goed als je positieve herinneringen koppelt aan deze gebeurtenis.
Ik ben in ieder geval wel buiten.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het was mooi... poes lag bij mn moeder op schoot zoals elke avond, en hij bleef liggen toen de dierenarts binnenkwam. Dat gaf trouwens wel aan dat ie echt ziek was, normaal was ie meteen opgesprongen. Maar de dierenarts heeft toen meteen het verdovingsspuitje gegeven zodat hij lekker bij mn moeder op schoot in slaap / narcose gleed, en toen dat eenmaal werkte kreeg hij het laatste spuitje.... wel een moeilijk moment als je beseft dat je hem niet meer ziet ademen hoor![]()
We hebben hem in een doos gelegd op zn kussentje, en de rest van de avond heeft ie in de kamer gestaan. En 's avonds merkten we dat daar echt alleen nog maar het omhulseltje lag, en toen was het niet meer zo erg om de deksel er op te doen....
Doe eens in het groot, als je wilt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jazo'n grappige foto.... op het dak van het schuurtje, waar ook een houten kip staat.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is nog altijd langer dan 1 week.
klinkt als een mooi afscheid LB, hoe naar het ook isquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het was mooi... poes lag bij mn moeder op schoot zoals elke avond, en hij bleef liggen toen de dierenarts binnenkwam. Dat gaf trouwens wel aan dat ie echt ziek was, normaal was ie meteen opgesprongen. Maar de dierenarts heeft toen meteen het verdovingsspuitje gegeven zodat hij lekker bij mn moeder op schoot in slaap / narcose gleed, en toen dat eenmaal werkte kreeg hij het laatste spuitje.... wel een moeilijk moment als je beseft dat je hem niet meer ziet ademen hoor![]()
We hebben hem in een doos gelegd op zn kussentje, en de rest van de avond heeft ie in de kamer gestaan. En 's avonds merkten we dat daar echt alleen nog maar het omhulseltje lag, en toen was het niet meer zo erg om de deksel er op te doen....
De afbeelding zelf is gewoon groot:quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe eens in het groot, als je wilt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:04 schreef iamredleader het volgende:
Zo, thuis, even wat opruimen hier, straks komt Eli logeren
echt welquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Hee de foto staat er gewoon alcute is ie he
de bandjes van Werchter 2007 en 2008 zitten nog om m'n polsquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik mensen zie die maanden (soms jaren!) lang hun (meestal lowlands) bandje omhouden.. krijg ik altijd de neiging om die dingen door te knippen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef TradeMarkie het volgende:
verkapte jullie zijn mn verjaardag vergete post
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als goedmakertje een te grote taart en een
[ afbeelding ]
ongeveer 15 man geloof ik, huis vol dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:12 schreef Etcetera het volgende:
groot feest vanavond?
Het is gelukkig ook niet zo dat m'n dag erdoor verpest was hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voel je maar niet vereerd dat ik je verjaardag vergeten ben. Dat doe ik zelfs bij veel van mijn vrienden....
Hyves is daar wel handig voor, krijg je twee dagen van tevoren een reminder
minimaal 2quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik mensen zie die maanden (soms jaren!) lang hun (meestal lowlands) bandje omhouden.. krijg ik altijd de neiging om die dingen door te knippen.
alleen als je meer hebt dan 20000 euriquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:57 schreef Etcetera het volgende:
voor bankzaken moet je bij iarl zijn
algemene tips zijn hier vast wel gratisquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen als je meer hebt dan 20000 euri
En dat geldt zeg maar ook voor je spaarrekening? Als die +20000 is en Fortis gaat door zo als het nu is dan is de rest gewoon weg en kun je ook gaan zwaaien met je handje?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen als je meer hebt dan 20000 euri
oh dan kan ik ook wel bankier wordenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoiets van "je moet minder uitgeven als dat je binnen krijgt" of maak geen geld over naar Keniaanse vage kennissen die je een miljoen beloven als jij 100 euro overmaakt
nee, dan moet je niet in paniek raken, je kunt pas bij iarl terecht als je zoveel hebt volgens mijquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
En dat geldt zeg maar ook voor je spaarrekening? Als die +20000 is en Fortis gaat door zo als het nu is dan is de rest gewoon weg en kun je ook gaan zwaaien met je handje?
heeft ze al het geld al opgehaald en in een sok gestopt?quote:
Ja klopt dat wist ik nog, als je 40k hebt is 38 verzekerd... ik heb dat ook lange nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nee, dan moet je niet in paniek raken, je kunt pas bij iarl terecht als je zoveel hebt volgens mij
je geld is tot 40.000 ofzo verzekerd
edit: op een spaarrekening dan he, niet bij beleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
minderik hou netjes een hand voor m'n mondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil geen snotjes in m'n G15 hebben natuurlijk
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goed feestje gehad?
Nog gefeliciteerd.quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 04:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En weer terug! Het experiment waar ik vanavond mee bezig was heeft als uitkomst: nee. Wat probeerde ik te doen?
Eens per maand is er een (cyber)gothic feest in de kroeg waar ik normaal kom. Met het idee "als ik het doe, doe ik het goed", in combinatie met het experiment of ik daar een avond rond zou kunnen lopen zonder herkend te worden, ben ik echt tijden bezig geweest. Haren een andere kleur geverfd, Lowlands-bandje af, shirt aan wat ik niet vaak aan heb, jas die ik eigenlijk nooit draag (want rits stuk), handschoenen mee en last but not least m'n gezicht in drie kleuren laten schminken ging ik er heen. Onderweg werd ik al herkend, en ook m'n mond houden hielp niet echt. Nu weet ik wel de uitkomst van de proef en van de meeste mensen die ik heb gesproken heb ik gehoord dat het er tof uitzag
Nu eerst douchen om de schmink en haarlak weg te krijgen
quote:De blaadjes van de plant (Epimedium brevicornum) werden al gebruikt in de Chinese traditionele geneeskunst. De Elfenbloemen groeien in het wild in China en Korea. De Chinese naam voor de Elfenbloemblaadjes is yin yang huo, wat letterlijk geil geitenkruid betekent.
Ik dacht dat je niet al te lang geleden geswitcht wasquote:
Ik bedoelde Zit niet zo te mauwen!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:44 schreef Etcetera het volgende:
ik heb een tijdje Mahna mahna er in gehaden vorige week aangepast
paar dagen geleden het laatste eronder gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier kloppen de verhoudingen van geen kant.quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:27 schreef Etcetera het volgende:eindelijk staan de CZ foto's online bij Gameparty
Mijn foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van alle vierhonderdzoveel foto's is dit natuurlijk de mooiste
tijd voor kroeg, bier, dronkenschap enzovoorts![]()
quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hier kloppen de verhoudingen van geen kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was wel mooi om te zien, dikke plensende regenbui, en zij met boodschappen zeulen
natuurlijk hebben we niet geholpeneuhquote:En van alle vierhonderdzoveel foto's is dit natuurlijk de mooiste
tijd voor kroeg, bier, dronkenschap enzovoorts![]()
veel plezier met je bier
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
CineStar is een prima bios, de omgeving is alleen wat minder. The Dark Knight vond ik niet zo heel boeiend eigenlijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zometeen naar Cinestar, de slechte bioscoop hier in Enschede, en dan ook nog naar The Dark Knight![]()
Nem heeft het druk, maar hij leeft nog.quote:
Ik zag dat hij laatst nog ingelogd heeft, maar hij kan het toch niet te druk hebben voor ons?quote:Op zondag 28 september 2008 11:55 schreef Soempie het volgende:
Nem heeft het druk, maar hij leeft nog.
quote:Op zondag 28 september 2008 12:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
solliciteren (en hoe het in de praktijk werkt) Aleen voor heren
http://www.dumpert.nl/med(...)de_sollicitatie.html
Oh jawelquote:Op zondag 28 september 2008 12:09 schreef wyccie het volgende:
Ik zag dat hij laatst nog ingelogd heeft, maar hij kan het toch niet te druk hebben voor ons?![]()
quote:
quote:
Ik vond The Dark Knight er leuk maar ik vond Batman Begins veel leuker.quote:Vreemd trouwens dat de mensen hier The Dark Knight niet leuk vinden, terwijl het toch echt volgens de filmkenners/reviews/etc. goed beoordeeld is.
Heb 'm zelf nog niet gezien.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef wyccie het volgende:
Voelen jullie je ook wel eens zo zielig? Ik heb zo'n dagje.
Helderziende.quote:Op zondag 28 september 2008 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, het beste dat je kunt doen is goede muziek luisteren en jezelf gewoon lekker zielig vinden.
En voor vrouwen hoort chocolade erbij.
Nee, ervaringsdeskundigequote:
nou da's lekkerquote:Op zondag 28 september 2008 20:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ervaringsdeskundige
Is zoiets als een hond gras gaat eten als 'ie zich niet goed voelt. Zo gaan vrouwen (chocola) eten.
disclaimer: ik zeg dat vrouwen honden zijn
ik vond hem ook goedquote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vreemd trouwens dat de mensen hier The Dark Knight niet leuk vinden, terwijl het toch echt volgens de filmkenners/reviews/etc. goed beoordeeld is.
Heb 'm zelf nog niet gezien.
Nee, ik ga het niet doen. Ik ga lezen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef wyccie het volgende:
Ik ben benieuwd, Nem.
Overdaad schaadt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:38 schreef Soempie het volgende:
Ik voelde me net anders prima tot ik redelijk wat chocolade had gegeten.
Wat heeft hij nou vast?quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef Nembrionic het volgende:
Okay...ik kan nu iets heel doms gaan zeggen over dat plaatje
quote:
ik dacht heul niks tot soemp wat zeiquote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef wyccie het volgende:
Wat voor vunzige dingen dachten jullie dan?
Jamaar, dat tongetje er ook bij!quote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht heul niks tot soemp wat zei
je hebt gelijk.quote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind de mannetjes zelf eigenlijk veel meer op een penis lijken
Nou kan ik daar weer iets doms over zeggen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind de mannetjes zelf eigenlijk veel meer op een penis lijken
quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou kan ik daar weer iets doms over zeggen.
Ik denk het wel maar het is me niet bijgebleven.quote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Iemand hier Robocop 3 gezien?
daar zijn websites voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |