Ik hoop het maar.quote:
En dat hoop ik ook.quote:
Er was een tijd terug zo'n heisa over.quote:
O, dat...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er was een tijd terug zo'n heisa over.Gewoon benieuwd hoe het nu gaat.
Doe gewoon eens 'klik'...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef Soempie het volgende:
Afwachten dus.
Ik verveel me dood. Vervolgens had ik een topic bedacht (ja, zo erg is het) en nu durf ik hem niet te openen.!
Ik moet hem eerst nog maken.quote:
We horen het wel wanneer het topic online is...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:57 schreef Soempie het volgende:
Maar de digitale camera is leeg, dus nu kan ik nog niks. Oplader heeft Sven verstopt.
* MadMaster heeft geen aandelen Fortis...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:55 schreef iamredleader het volgende:
De storm is losgebarsten. Boven het hoofd van de Fortis bank. Op het moment dat ik dit schrijf: de koers van Fortis op 5,75 EUR. En dat is zo'n 17,7% lager dan het slot van gisteren
Ik heb besloten toch maar aan m'n onderzoeksvoorstel te gaan werken.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We horen het wel wanneer het topic online is...
Het is dan ook de sponsor van ...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster heeft geen aandelen Fortis...
Dat is niet de reden, want als ik over de rug van die figuren geld kan verdienen zal ik het niet laten...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Het is dan ook de sponsor van ...
Dan is dit misschien een goede reden om in te kopenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is niet de reden, want als ik over de rug van die figuren geld kan verdienen zal ik het niet laten...
Nee, nog niet...quote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan is dit misschien een goede reden om in te kopen
Waarop?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
klik
Maar niemand die de door mij bedoelde 2e betekenis nog heeft gememoreerd...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind de TT best poetische trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |