ja stel je voorquote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
want dan krijgen ze een eigen mening?
Bladeren = pagina's = postings.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
?
Dat de bladzijden van de SC langzaam omslaan? Weinig gepost dus?
Ha, dus tochquote:Op donderdag 25 september 2008 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bladeren = pagina's = postings.
En zo hard loopt de SC niet meer...
Ik heb het gisteren ook gezien, en Criminal Minds erachteraan.... toch niet helemaal mijn dingquote:Op donderdag 25 september 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
wat te doen als je je verveelt?
precies, omdat je dik 450Gb aan series hebt () ga je nog maar een keer NCIS kijken
Hey dat ken ikquote:Op donderdag 25 september 2008 22:43 schreef Etcetera het volgende:
wat te doen als je je verveelt?
precies, omdat je dik 450Gb aan series hebt () ga je nog maar een keer NCIS kijken
Ingewikkeld verhaal, ik volgde het niet zo goed, maar een vriendengroep had een slechte grap waarbij uiteindelijk een van hen aangereden werd. En dat ook nog expres had gedaan ivm erfenisgeldquote:Op donderdag 25 september 2008 22:51 schreef Etcetera het volgende:
welke aflevering heb je gezien? (ik heb waarschijnlijk wel genoeg aan een verhaallijntje)
juist de mix van actie/het team/humor spreekt mij ontzettend aan
Veronica Mars, dat is oa met dat meisje dat de hoofdrol had in Mamma Mia the movie. Vond haar daar wel leuk, ben benieuwd hoe ze in andere rollen is. Volgens mij is het best wel een stereotype teenage americanquote:Op donderdag 25 september 2008 22:52 schreef Etcetera het volgende:
oh dat ken ikFirefly, Smallville, One Tree Hill, Veronica Mars en Alias heb ik eigenlijk nog niks gekeken
Eindelijk een serie waaar ik over mee kan praten.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kingdom Hospital.
oh ja diequote:Op donderdag 25 september 2008 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal, ik volgde het niet zo goed, maar een vriendengroep had een slechte grap waarbij uiteindelijk een van hen aangereden werd. En dat ook nog expres had gedaan ivm erfenisgeld
hey thanksquote:Op donderdag 25 september 2008 22:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etc, artikeltje in de volkskrant
over photoshop
http://www.volkskrant.nl/(...)opt_ook_de_magnetron
Ik heb het gezien op (dacht ik) Yorin en vond het wel tofquote:Op donderdag 25 september 2008 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Eindelijk een serie waaar ik over mee kan praten.
Kingdom Hospital had ik op dvd gekocht, en ik vond het hartstikke leuk. Zo'n miniserie is gewoon perfect.
Nee, je bent een man! Erover dromen zul je!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb het gezien op (dacht ik) Yorin en vond het wel tof. Heb er alleen geen behoefte aan om vlak voor het slapen te gaan kijken, dan is iets lichters zoals Family Guy wat prettiger
Het is niet dat ik er nare dromen van krijg, maar amusement vind ik gewoon prettiger.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, je bent een man! Erover dromen zul je!
Vroeg ik me ook al af.quote:
Ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie weet bij welke reclame dit liedje hoorde? Ik wel
Ik dacht dat dat Brother Louie was. Het klinkt wel erg hetzelfde.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik.
Die 2 gasten in die oranje wiebelende Amerikaanse slee van Delta Lloyd...
MM heeft volgens mij gelijk. Toffe reclame was dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Brother Louie was. Het klinkt wel erg hetzelfde.
Cherry Cherry Lady, Atlantis Is Calling, allemaal één pot nat en als ik die koppen van die 2 nog zie dan heb ik nog steeds de neiging om daar een flinke dreun op te geven. Wat een glibbers...quote:Op donderdag 25 september 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Brother Louie was. Het klinkt wel erg hetzelfde.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cherry Cherry Lady, Atlantis Is Calling, allemaal één pot nat en als ik die koppen van die 2 nog zie dan heb ik nog steeds de neiging om daar een flinke dreun op te geven. Wat een glibbers...
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik.
Die 2 gasten in die oranje wiebelende Amerikaanse slee van Delta Lloyd...
Ik vind het leuk.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Cherry Cherry Lady, Atlantis Is Calling, allemaal één pot nat en als ik die koppen van die 2 nog zie dan heb ik nog steeds de neiging om daar een flinke dreun op te geven. Wat een glibbers...
Holy shit!quote:
quote:
ohquote:Op donderdag 25 september 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik bedoel deze 2 koppen:
[ afbeelding ]![]()
Nog niet genoemd, maar bekijk dit eens:quote:
Had je nog een vermogen ingezet op de wedstrijd vanavond MM?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan is dit misschien een goede reden om in te kopen
Als je in 2 uur tijd je vermogen met 33% wil zien toenemen, kan je overigens ook wat op AJAX-utrecht zetten vanavond bij partybets![]()
Nope, ik doe niet aan dat soort weddenschappen...quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had je nog een vermogen ingezet op de wedstrijd vanavond MM?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:25 schreef MaJo het volgende:
Goedemorgen
ik ben wakker, gedoucht, aangekleed en ik zit al in de treinen ik ben niet heel erg moe
beterschap iarl (hihi, t9 stelde hasj voor ipv iarl)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef iamredleader het volgende:mogguh. Blech, verkouden, keel opgezet, hoofdpijn en rillerig. Ga straks eerder naar huis, want dit wordt niks meer.
Dank, enquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
beterschap iarl (hihi, t9 stelde hasj voor ipv iarl)
Waar is je topic?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef Soempie het volgende:
Ik verveel me dood. Vervolgens had ik een topic bedacht (ja, zo erg is het) en nu durf ik hem niet te openen.!
Ja. Boeken waar iets in staat (hoeft niet heel veel te zijn) over de schrijversstaking van 1988 in Hollywoodquote:
jepquote:
Als ik mensen zie die maanden (soms jaren!) lang hun (meestal lowlands) bandje omhouden.. krijg ik altijd de neiging om die dingen door te knippen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jepCampzone is toch echt afgelopen
alhoewel ik het bandje nog steeds om heb
Dat is nog altijd langer dan 1 week.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:19 schreef Etcetera het volgende:
ik ga 'm echt niet jaren dragen hoordoelstelling is in elk geval tot 1 januari
Ik heb hem nog om, maar knip die vandaag af. Was dat eerder deze week al van plan maar heb em omgehouden, reden volgt later.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd langs hoeveel akqsc-ers ik met de schaar moet.
Bij sommige woorden snap ik het wel, vergeet soms zelf ook of het nou ca-TA-lo-gus is of ca-ta-LO-gusquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:52 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, sommige mensen maken er een sport van om woorden volledig verkeerd uit te spreken
Voorbeeld: beginselen. 4 lettergrepen, dus minimaal evenveel mogelijkheden voor de klemtoon. Normaal: buh-GIN-su-luh. Apart: buh-gin-SELLEN. Echt te waus...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
Feest = voorbij.. weg met dat ding
[sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |