Vroeg ik me ook al af.quote:
Ik.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie weet bij welke reclame dit liedje hoorde? Ik wel
Ik dacht dat dat Brother Louie was. Het klinkt wel erg hetzelfde.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik.
Die 2 gasten in die oranje wiebelende Amerikaanse slee van Delta Lloyd...
MM heeft volgens mij gelijk. Toffe reclame was dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Brother Louie was. Het klinkt wel erg hetzelfde.
Cherry Cherry Lady, Atlantis Is Calling, allemaal één pot nat en als ik die koppen van die 2 nog zie dan heb ik nog steeds de neiging om daar een flinke dreun op te geven. Wat een glibbers...quote:Op donderdag 25 september 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Brother Louie was. Het klinkt wel erg hetzelfde.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cherry Cherry Lady, Atlantis Is Calling, allemaal één pot nat en als ik die koppen van die 2 nog zie dan heb ik nog steeds de neiging om daar een flinke dreun op te geven. Wat een glibbers...
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik.
Die 2 gasten in die oranje wiebelende Amerikaanse slee van Delta Lloyd...
Ik vind het leuk.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef MadMaster het volgende:
Cherry Cherry Lady, Atlantis Is Calling, allemaal één pot nat en als ik die koppen van die 2 nog zie dan heb ik nog steeds de neiging om daar een flinke dreun op te geven. Wat een glibbers...
Holy shit!quote:
quote:
ohquote:Op donderdag 25 september 2008 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik bedoel deze 2 koppen:
[ afbeelding ]![]()
Nog niet genoemd, maar bekijk dit eens:quote:
Had je nog een vermogen ingezet op de wedstrijd vanavond MM?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan is dit misschien een goede reden om in te kopen
Als je in 2 uur tijd je vermogen met 33% wil zien toenemen, kan je overigens ook wat op AJAX-utrecht zetten vanavond bij partybets![]()
Nope, ik doe niet aan dat soort weddenschappen...quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Had je nog een vermogen ingezet op de wedstrijd vanavond MM?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:25 schreef MaJo het volgende:
Goedemorgen
ik ben wakker, gedoucht, aangekleed en ik zit al in de treinen ik ben niet heel erg moe
beterschap iarl (hihi, t9 stelde hasj voor ipv iarl)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:39 schreef iamredleader het volgende:mogguh. Blech, verkouden, keel opgezet, hoofdpijn en rillerig. Ga straks eerder naar huis, want dit wordt niks meer.
Dank, enquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
beterschap iarl (hihi, t9 stelde hasj voor ipv iarl)
Waar is je topic?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:53 schreef Soempie het volgende:
Ik verveel me dood. Vervolgens had ik een topic bedacht (ja, zo erg is het) en nu durf ik hem niet te openen.!
Ja. Boeken waar iets in staat (hoeft niet heel veel te zijn) over de schrijversstaking van 1988 in Hollywoodquote:
jepquote:
Als ik mensen zie die maanden (soms jaren!) lang hun (meestal lowlands) bandje omhouden.. krijg ik altijd de neiging om die dingen door te knippen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jepCampzone is toch echt afgelopen
alhoewel ik het bandje nog steeds om heb
Dat is nog altijd langer dan 1 week.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:19 schreef Etcetera het volgende:
ik ga 'm echt niet jaren dragen hoordoelstelling is in elk geval tot 1 januari
Ik heb hem nog om, maar knip die vandaag af. Was dat eerder deze week al van plan maar heb em omgehouden, reden volgt later.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd langs hoeveel akqsc-ers ik met de schaar moet.
Bij sommige woorden snap ik het wel, vergeet soms zelf ook of het nou ca-TA-lo-gus is of ca-ta-LO-gusquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:52 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, sommige mensen maken er een sport van om woorden volledig verkeerd uit te spreken
Voorbeeld: beginselen. 4 lettergrepen, dus minimaal evenveel mogelijkheden voor de klemtoon. Normaal: buh-GIN-su-luh. Apart: buh-gin-SELLEN. Echt te waus...
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
Feest = voorbij.. weg met dat ding
[sub]
Het was mooi... poes lag bij mn moeder op schoot zoals elke avond, en hij bleef liggen toen de dierenarts binnenkwam. Dat gaf trouwens wel aan dat ie echt ziek was, normaal was ie meteen opgesprongen. Maar de dierenarts heeft toen meteen het verdovingsspuitje gegeven zodat hij lekker bij mn moeder op schoot in slaap / narcose gleed, en toen dat eenmaal werkte kreeg hij het laatste spuitje.... wel een moeilijk moment als je beseft dat je hem niet meer ziet ademen hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:02 schreef iamredleader het volgende:
Hoe was het verder, LB? Alles goed met jou?
Jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef wyccie het volgende:
*Knuffel*
Is het de poes in je avatar?
Ben jij gek, ik ga lekker op de bank crashen, mooi muziekje op en danquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:30 schreef wyccie het volgende:
Hee, ga lekker even naar buiten; wandelen, winkelen. Geniet gewoon van deze mooie dag. Het is goed als je positieve herinneringen koppelt aan deze gebeurtenis.
Ik ben in ieder geval wel buiten.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het was mooi... poes lag bij mn moeder op schoot zoals elke avond, en hij bleef liggen toen de dierenarts binnenkwam. Dat gaf trouwens wel aan dat ie echt ziek was, normaal was ie meteen opgesprongen. Maar de dierenarts heeft toen meteen het verdovingsspuitje gegeven zodat hij lekker bij mn moeder op schoot in slaap / narcose gleed, en toen dat eenmaal werkte kreeg hij het laatste spuitje.... wel een moeilijk moment als je beseft dat je hem niet meer ziet ademen hoor![]()
We hebben hem in een doos gelegd op zn kussentje, en de rest van de avond heeft ie in de kamer gestaan. En 's avonds merkten we dat daar echt alleen nog maar het omhulseltje lag, en toen was het niet meer zo erg om de deksel er op te doen....
Doe eens in het groot, als je wilt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jazo'n grappige foto.... op het dak van het schuurtje, waar ook een houten kip staat.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is nog altijd langer dan 1 week.
klinkt als een mooi afscheid LB, hoe naar het ook isquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het was mooi... poes lag bij mn moeder op schoot zoals elke avond, en hij bleef liggen toen de dierenarts binnenkwam. Dat gaf trouwens wel aan dat ie echt ziek was, normaal was ie meteen opgesprongen. Maar de dierenarts heeft toen meteen het verdovingsspuitje gegeven zodat hij lekker bij mn moeder op schoot in slaap / narcose gleed, en toen dat eenmaal werkte kreeg hij het laatste spuitje.... wel een moeilijk moment als je beseft dat je hem niet meer ziet ademen hoor![]()
We hebben hem in een doos gelegd op zn kussentje, en de rest van de avond heeft ie in de kamer gestaan. En 's avonds merkten we dat daar echt alleen nog maar het omhulseltje lag, en toen was het niet meer zo erg om de deksel er op te doen....
De afbeelding zelf is gewoon groot:quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe eens in het groot, als je wilt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:04 schreef iamredleader het volgende:
Zo, thuis, even wat opruimen hier, straks komt Eli logeren
echt welquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:04 schreef LadyBlack het volgende:
Hee de foto staat er gewoon alcute is ie he
de bandjes van Werchter 2007 en 2008 zitten nog om m'n polsquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik mensen zie die maanden (soms jaren!) lang hun (meestal lowlands) bandje omhouden.. krijg ik altijd de neiging om die dingen door te knippen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:52 schreef TradeMarkie het volgende:
verkapte jullie zijn mn verjaardag vergete post
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als goedmakertje een te grote taart en een
[ afbeelding ]
ongeveer 15 man geloof ik, huis vol dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:12 schreef Etcetera het volgende:
groot feest vanavond?
Het is gelukkig ook niet zo dat m'n dag erdoor verpest was hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voel je maar niet vereerd dat ik je verjaardag vergeten ben. Dat doe ik zelfs bij veel van mijn vrienden....
Hyves is daar wel handig voor, krijg je twee dagen van tevoren een reminder
minimaal 2quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik mensen zie die maanden (soms jaren!) lang hun (meestal lowlands) bandje omhouden.. krijg ik altijd de neiging om die dingen door te knippen.
alleen als je meer hebt dan 20000 euriquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:57 schreef Etcetera het volgende:
voor bankzaken moet je bij iarl zijn
algemene tips zijn hier vast wel gratisquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen als je meer hebt dan 20000 euri
En dat geldt zeg maar ook voor je spaarrekening? Als die +20000 is en Fortis gaat door zo als het nu is dan is de rest gewoon weg en kun je ook gaan zwaaien met je handje?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alleen als je meer hebt dan 20000 euri
oh dan kan ik ook wel bankier wordenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoiets van "je moet minder uitgeven als dat je binnen krijgt" of maak geen geld over naar Keniaanse vage kennissen die je een miljoen beloven als jij 100 euro overmaakt
nee, dan moet je niet in paniek raken, je kunt pas bij iarl terecht als je zoveel hebt volgens mijquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:14 schreef Nesle het volgende:
[..]
En dat geldt zeg maar ook voor je spaarrekening? Als die +20000 is en Fortis gaat door zo als het nu is dan is de rest gewoon weg en kun je ook gaan zwaaien met je handje?
heeft ze al het geld al opgehaald en in een sok gestopt?quote:
Ja klopt dat wist ik nog, als je 40k hebt is 38 verzekerd... ik heb dat ook lange nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
nee, dan moet je niet in paniek raken, je kunt pas bij iarl terecht als je zoveel hebt volgens mij
je geld is tot 40.000 ofzo verzekerd
edit: op een spaarrekening dan he, niet bij beleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |