SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HJ karakterquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja, Hertog Jan Grand Prestige !!
De bier?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:19 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja, Hertog Jan Grand Prestige !!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:19 schreef DaMart het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:19 schreef DaMart het volgende:tnx voor de uitleg.. ik wilde al reageren met de vraag of de titel nog suggestiever kon..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
zeg! Die had je in het vorige topic ook al gepost.quote:
Van de tapquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx voor de uitleg.. ik wilde al reageren met de vraag of de titel nog suggestiever kon..
Ja hoor... en morgenochtend leest niemand terug en stelt iemand alsnog die vraagquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tnx voor de uitleg.. ik wilde al reageren met de vraag of de titel nog suggestiever kon..
Slaap lekker dan maar voor straks! Love uquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
Lieve mensen.. ik ga zo heerlijk dromen![]()
Ja, dat is je geraden en het zij je vergeven, als je voortaan maar gewoon 'het bier' zegtquote:
Maar hij snapte de hint niet, dus heb ik de vraag nog een keer benadruktquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
zeg! Die had je in het vorige topic ook al gepost.
Ja papaquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is je geraden en het zij je vergeven, als je voortaan maar gewoon 'het bier' zegt.
Ik lust geen bierquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:25 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ja papa.
Biertje dan maar op mijn kosten?.
Lust jij geen bier? Waarom niet gast?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lust geen bier.
Maar een glas water is ook goed hoor.
Ik neem je mee de kroeg inquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lust geen bier.
Maar een glas water is ook goed hoor.
Ook wel erg makkelijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik neem je mee de kroeg inWater is gratis
Wijn drink ik ook niet... ik houd gewoon niet van alcohol, op een druppel rum in de cola na dan.... een keer per jaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Lust jij geen bier? Waarom niet gast?
Wijntje ook niet goed dan?
O, maar in de kroeg drink ik gewoon cola hoor...quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik neem je mee de kroeg inWater is gratis
En dat is volgens mij nog duurder ook dan bierquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar in de kroeg drink ik gewoon cola hoor...
Jammer, dan kan ik het niet betalenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar in de kroeg drink ik gewoon cola hoor...
Nee bedanktquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:36 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Jij mag mij wel eens meenemen hoor. Dan betaal ik alles voor je.
Waarom niet? Is toch een keer aardig ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee bedanktik hou er niet van als alles voor me betaald word.
Of Gouverneur Blonde van de tapquote:
Ja hou maar op lekkerbekquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Of Gouverneur Blonde van de tap![]()
[ afbeelding ]
Dat wel maar ik vind het gewoon vervelendquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:39 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch een keer aardig ofzo.
quote:
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vind het gewoon vervelend
Je bent bang dat je in natura moet terugbetalen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wel maar ik vind het gewoon vervelend
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent bang dat je in natura moet terugbetalen?
Dat is gelukkig niet echt een probleem, dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zow. Dat moet je maar net ff hebben dan
is niet nodigquote:
Dag lid MPG.quote:
Lid OA, beschikt over voldoende liquide middelen om zowel een vakantie als een nieuwe cv-ketel te kunnen bekostigenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:01 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is gelukkig niet echt een probleem, dus
[..]
is niet nodig![]()
Goedkoop zal het niet worden. Zoals gezegd even afwachten wat de deskundigen zeggen...![]()
[..]
Dag lid MPG.
Met 2 fulltime-inkomens moet dat wel lukken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Lid OA, beschikt over voldoende liquide middelen om zowel een vakantie als een nieuwe cv-ketel te kunnen bekostigen?
Fhaalangst?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedachtnu ben ik daar bang voor ja
![]()
Duh! Daarom wordt hij ook herdacht!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe moet ik hem kennen dan, en hij is al bijna niet meer online geweest.
KSC historiequote:Op dinsdag 23 september 2008 23:05 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Hoe moet ik hem kennen dan, en hij is al bijna niet meer online geweest.
Ook nog jaquote:
Ach sjeempie, overleden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Duh! Daarom wordt hij ook herdacht!
In elk geval virtueel. digitaalquote:
Het volgen van de eerste link in mijn sig volstaat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Geen tijd om het allemaal na te lezen hoor.
Als ze briljant zijn wel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Armoedzaaier het volgende:
KSC Historie!
Zou ik nog geld kunnen vangen voor oude uitspraken?
Dat is toch niks... stoppen ze bij 313 reacties... dat kan echt beter hoor: [KSC #967] Genieten op het terrasquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch niks... stoppen ze bij 313 reacties... dat kan echt beter hoor: [KSC #967] Genieten op het terras.
Jaaa Piertjes geniale topicquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef OA het volgende:
Ik kom weer wat juweeltjes tegen:
Vrouwen die recht tegenover je gaan zitten in de trein!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef OA het volgende:
Yolanthe overal op posters
Minder welgestelden
Een vriend heeft geneukt... + Een vriend heeft geneukt.... #2
Ik stink uit m'n mond
Laatste dag.
Pakketbezorgers die te hard rijden :r
quote:
Ik lees die topics zo eens door... ze zijn te flauw voor woorden, maar ik lach me een breuk...quote:
haha, zitten goede tussen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:15 schreef OA het volgende:
Yolanthe overal op posters
Minder welgestelden
Een vriend heeft geneukt... + Een vriend heeft geneukt.... #2
Ik stink uit m'n mond
Laatste dag.
Pakketbezorgers die te hard rijden :r
VMRTsquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:23 schreef OA het volgende:
[..]
Ik lees die topics zo eens door... ze zijn te flauw voor woorden, maar ik lach me een breuk...
Na m'n vakantie moeten de VMRT's terugkeren heb ik in de wandelgangen gehoordquote:
Eenschquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:26 schreef OA het volgende:
[..]
Na m'n vakantie moeten de VMRT's terugkeren heb ik in de wandelgangen gehoord
Geen dank en geen hulde, geef mij maar duizend gulden.quote:
Die zie ik volgende week tijdens een lunch in Barcelona, dus dat komt goed.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch.
Wellicht moeten we de heer Miljonair hierover ook contacteren.
Uitstekendquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:30 schreef OA het volgende:
[..]
Die zie ik volgende week tijdens een lunch in Barcelona, dus dat komt goed.
Geef dat maar aan vrind Armoedquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen dank en geen hulde, geef mij maar duizend gulden.
Dat komt omdat je nog postte nadat je zei naar bed te gaan. Hier in KSC betekent dat dat je nog niet naar bed gaat...quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:31 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En niemand die mij een fijne nacht toewenst
Welterusten ACdinges.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:31 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En niemand die mij een fijne nacht toewenst
WMzquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Welterusten ACdinges.
En nou huphup, bed in!
Probeerde je haar in een hond te veranderen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:38 schreef Fha het volgende:
Mijn kat stond net in de fiken nu moet ik huilen want ik schrok haha
(poes heeft nergens last van overigens)
Nee.. er staan kaarsen op de vensterbank (van die grote) en daar ging ze tussen staan en ineens vloog haar vacht in de fik. Maar ik geloof dat ze meer schrok van mijn schreeuw (zeer nuttig reflex zegquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeerde je haar in een hond te veranderen?
Kaarsen op de vensterbankquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.. er staan kaarsen op de vensterbank (van die grote) en daar ging ze tussen staan en ineens vloog haar vacht in de fik. Maar ik geloof dat ze meer schrok van mijn schreeuw (zeer nuttig reflex zeg) dan van het vuur
Maar het raam was dichtquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kaarsen op de vensterbank
* Papierversnipperaar ziet al brandende kat uit het raam vallen.
Ik wilde ook al vragen of Pheno iets te ruig was geweestquote:Op woensdag 24 september 2008 06:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel lief dat jij wakker wordt als je vrouw pijn heeft![]()
Sterkte
jee wat scherp zo op de vroege morgenquote:Op woensdag 24 september 2008 06:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel lief dat jij wakker wordt als je vrouw pijn heeft![]()
Sterkte
Om die in je hol te stoppen?quote:Op woensdag 24 september 2008 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
tering toetje wat is het heet hier zeg.. lijkt wel of het richtinde 40 graden gaat. toch eens een nieuwe thermometer kopen.
Ik ben gister voor het eerst met c# aan de gang geweest, wat een verademing is dat framework van Mickeysof in tegenstelling tot dat kut PHP.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:59 schreef Pheno het volgende:
Toevallig ben ik vandaag eens een custom sessiemanagement aan het proggen
Zal ik dit meteen aan die kutdevvers hier geven? Het loopt al op tomcat
Daarnet gelezen. Papa heeft iig geen problemen meer.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:07 schreef marcb1974 het volgende:
En dan wordt je stil en besef je dat je amper problemen hebt: Dag lieve papa..
PHP, mja, je moet er maar blij van worden....quote:Op woensdag 24 september 2008 08:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben gister voor het eerst met c# aan de gang geweest, wat een verademing is dat framework van Mickeysof in tegenstelling tot dat kut PHP.
Nou ja, bizar. Op zich niet. Als je het echt niet meer trekt....quote:Op woensdag 24 september 2008 08:16 schreef JortK het volgende:
Dit is echt heel bizar:
Topic: Dag lieve papa..
Iets daarvoor: Hoe Voel Je Je Nu # 529
Ik snap het ook wel, maar toch raar zo achteraf.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, bizar. Op zich niet. Als je het echt niet meer trekt....
Je snapt de strekking van een post pas later in dit soort gevallen.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar toch raar zo achteraf.
Tsja, iedereen zijn eigen manier van verwerken...quote:Op woensdag 24 september 2008 08:16 schreef JortK het volgende:
Dit is echt heel bizar:
Topic: Dag lieve papa..
Iets daarvoor: Hoe Voel Je Je Nu # 529
Ik snap het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar toch raar zo achteraf.
Volgens mij moet je één van de laatste reacties lezen, niet die met "ik ben teleurgesteld"quote:
deze dusquote:Op woensdag 24 september 2008 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je één van de laatste reacties lezen, niet die met "ik ben teleurgesteld"
Toen snapte ik hem ook nietMaar onder staat iets over muziek, denk dat dat bedoeld wordt
quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:25 schreef DarkManta het volgende:
Over een paar dagen wil ik graag de volgende muziek horen:
U2 - MLK
U2 - Exit
U2 - Sometimes you cant make it on your own
John Miles - Music
Tja, het is gebeurd, meer weten wij ook niet. En meer wil ik ook niet weten.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zeg ik
En tja... verder zeg ik er maar niets over
zoietsquote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, het is gebeurd, meer weten wij ook niet. En meer wil ik ook niet weten.
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 24 september 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoiets
Is er geen topic op NWS over die vermissing van die 24-jarige nederlandse op Bonaire?
Of kijk ik er gewoon overheenTis toch al nieuws sinds zaterdag ofzo
amen, mooi gezegdquote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, het is gebeurd, meer weten wij ook niet. En meer wil ik ook niet weten.
ik heb de ramen maandag al gedaan, maar toch ja lekkerquote:
Ja, die ken ik. En snap die post wel, maar het geheel niet. Snap niet hoe iemand erbij komt.quote:
Die zat toch in Thailandquote:Op woensdag 24 september 2008 10:04 schreef Klonk het volgende:
is Joran weer op vakantie ofzo ?
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. En snap die post wel, maar het geheel niet. Snap niet hoe iemand erbij omkomt.
holebiquote:Op woensdag 24 september 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat zou het thaise woord voor conjo zijn
en als ik dat straks tegen mijn thaise buurvrouw zeg krijg ik dan een knal voor mijn harsesquote:
Helm op dan als je het gaat uitproberen. Gewoon voor de zekerheidquote:Op woensdag 24 september 2008 10:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
en als ik dat straks tegen mijn thaise buurvrouw zeg krijg ik dan een knal voor mijn harses
nah, deze nietquote:
moah, gewenning he.. gewoon rustig aan doen, biertje in de hand en zo is best te doen zo in de middaguren.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:28 schreef Klonk het volgende:
40 graden dat zou voor mij een reden zijn om het eerste vliegtuig naar Nederland te pakken
spreek uit: HOL EN BIquote:Op woensdag 24 september 2008 10:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
en als ik dat straks tegen mijn thaise buurvrouw zeg krijg ik dan een knal voor mijn harses
vrouwen die drinkenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef Klonk het volgende:
ik krijg net een mail van mijn vriendin uit Roemenie dat ze gisteravond met het hele team kachelzat is geworden bij een Roemeense collega thuis, allemaal zelfgestookte zooi gedronken
en nu zitten ze met z´n allen aan de sterkste koffie die ze konden vinden
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef Klonk het volgende:
ik krijg net een mail van mijn vriendin uit Roemenie dat ze gisteravond met het hele team kachelzat is geworden bij een Roemeense collega thuis, allemaal zelfgestookte zooi gedronken
Dat is wel het voordeel van zo'n land, ze hebben er echte mannen drank en -koffiequote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef Klonk het volgende:
had er idd wel bij willen zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Dat is wel het voordeel van zo'n land, ze hebben er echte mannen drank en -koffie
Altijd jammer dat momentquote:Op woensdag 24 september 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
Al voorbij
Nog 76 minuten hier aanwezig, is de werkdag ook weer omquote:
Mwoa, leuke opdracht nu hoor.quote:
Oeh, het kan dus welquote:
Nee, al een tijd je niet meer. Af en toe val ik in, als het echt niet anders kan. Op zich is 1x wel leuk. Alleen je staat meteen weer zo lang in d efile, nu kan ik 7 uur beginnen, dan pas 9 uur, dus ja, drukte op de weg.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, het kan dus wel
Geen lastige studenten meer
En nu dichterbij toch? Of nog steeds hillywood?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al een tijd je niet meer. Af en toe val ik in, als het echt niet anders kan. Op zich is 1x wel leuk. Alleen je staat meteen weer zo lang in d efile, nu kan ik 7 uur beginnen, dan pas 9 uur, dus ja, drukte op de weg.
tmiquote:Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog 76 minuten hier aanwezig, is de werkdag ook weer om
WGR was geloof ik wel hotquote:
Proberen we die weer eens.quote:
crapquote:Op woensdag 24 september 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
V&A momenteelquote:
Jij hebt al gesolli'ed?quote:
Dat doen we morgen wel weer.quote:
Ik moet nog wat te koop zetten. Wat games voor weinig en andere niet meer gebruikte spullen. Weggooien kan altijd nogquote:Op woensdag 24 september 2008 15:37 schreef Frutsel het volgende:
V&A
daar heb ik net weer eens wat gekocht
Fha![]()
![]()
Bestaat zoiets?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:44 schreef Fha het volgende:
Fruts![]()
Ph![]()
Ik ben er achter dat weight gain shakes
quote:
Welnee.quote:
quote:
wat voor games?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog wat te koop zetten. Wat games voor weinig en andere niet meer gebruikte spullen. Weggooien kan altijd nog
Het is minder erg dan ik had verwacht, maar lekker is anders inderdaadquote:
Flauwquote:Op woensdag 24 september 2008 16:18 schreef Frutsel het volgende:
Over die gast die die mensen in Finland overhoop heeft geschoten... zegt iemand op 3fm:
duidelijk iemand die niet zijn hele school heeft afgemaakt![]()
(Effe laten inwerken, maar dan valt wel het kwartje)
quote:
Dat dus.quote:
PC games?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog wat te koop zetten. Wat games voor weinig en andere niet meer gebruikte spullen. Weggooien kan altijd nog
Klopt, maar hij vond het niet dusdanig noodzakelijk dat 'ie die rommel heeft opgemaaktquote:Op woensdag 24 september 2008 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Die kan er ook wel wat kilootjes bij gebruiken ja
Dat kan niet. Eens gebruikt, altijd gebruikt. Oplichter.quote:
Oi!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet. Eens gebruikt, altijd gebruikt. Oplichter.
Vandaag ook overwerkenquote:
Maar wel een gebruikerquote:
Dat wel.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar wel een gebruiker
DS, ik geloof zelfs wat Wii. _A _ speelt ze niet meer, dus die kunnen uit de kast.quote:
Je knie in je oog!quote:Op woensdag 24 september 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan niet. Eens gebruikt, altijd gebruikt. Oplichter.
Dat heb ik met gym een paar keer gepresteerdquote:
Die heb ik nietquote:Op woensdag 24 september 2008 17:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
DS, ik geloof zelfs wat Wii. _A _ speelt ze niet meer, dus die kunnen uit de kast.
Wat zou dat boeien?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:11 schreef MPG het volgende:
Tieten.
Zijn er geen overwerkers hier die kunnen gaan zeiken?
Sex op de werkvloer tafelquote:
Waar zie je aan dat ze moeder isquote:
Niet slecht... Ik heb geen ruimte voor een tafel in mijn keukenquote:
Goede vraagquote:Op woensdag 24 september 2008 17:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Sex op de werkvloer tafel.
[..]
Waar zie je aan dat ze moeder is.
Dat wordt een wip op de strijkplankquote:Op woensdag 24 september 2008 17:41 schreef es70 het volgende:
Niet slecht... Ik heb geen ruimte voor een tafel in mijn keuken.
Een vrouw als strijkplank? Ze moet wel rondingen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt een wip op de strijkplankMet wat oefenen moet t kunnen lijkt me
wat voor games ?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
MySims geloof ik en nog wat spellen die ze niet meer speelt, ik moet het haar nog vragenquote:
Ik heb gezapt. Zoveel hypocriet/bekrompen gezeik kan ik echt niet aan.quote:
Die pastoor is echt een held met zijn opmerkingenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb gezapt. Zoveel hypocriet/bekrompen gezeik kan ik echt niet aan.
Ik vind ze allemaal gewoon erg triestquote:Op woensdag 24 september 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die pastoor is echt een held met zijn opmerkingen
Ik vrees dat de kwaliteit van mijn strijkplank daarvoor teveel te wensen overlaatquote:Op woensdag 24 september 2008 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wordt een wip op de strijkplankMet wat oefenen moet t kunnen lijkt me
Voorbeeld?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die pastoor is echt een held met zijn opmerkingen
Kijken jijquote:
Nou ja, 13 jaar en al seks hebben kan ik me voorstellen dat dat in Amerika vragen oproept.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal gewoon erg triest
13 is best jong ja. Maar de manier waar op vind ik gewoon te triest voor woorden.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, 13 jaar en al seks hebben kan ik me voorstellen dat dat in Amerika vragen oproept.
tussen de tieten?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]
13 is best jong ja. Maar de manier waar op vind ik gewoon te triest voor woorden.
Het is een betere discussie dan een van Nieuwkerk met zijn De Thijs draait door show ooit zal hebben.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]
13 is best jong ja. Maar de manier waar op vind ik gewoon te triest voor woorden.
Ach, een meningsverschil over een rekening is geen keiharde ruzie. Zeker niet als die partij zich registreert op fok om zich hier nog belachelijk te makenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Jeu, keiharde ruzie met drie partijen![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een meningsverschil over een rekening is geen keiharde ruzie. Zeker niet als die partij zich registreert op fok om zich hier nog belachelijk te maken
Geen idee, dat heb ik ooit een keer gezien. Deze discussie is oneindig en ze komen er toch niet uit.. dus van mij mogen ze gewoon ophouden en moet ieder gezin het lekker zelf uitzoeken.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een betere discussie dan een van Nieuwkerk met zijn De Thijs draait door show ooit zal hebben.
Combi stage / schoolquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/experiencewii
Briljante reclame, echt petje af.
Dat kan ik begrijpen jaquote:
Kende hem al, maar hij is tof jaquote:Op woensdag 24 september 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/experiencewii
Briljante reclame, echt petje af.
1 groot venster gebruiken voor het filmpjequote:Op woensdag 24 september 2008 18:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik vraag me af hoe ze die reclame maken.
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:53 schreef DR34M3R het volgende:Hij is leuk ja.
Hoi trouwens... je zult me weer niet al te veel zien vandaag ben ik bang
Kun je wel zeggen ja... wil nog wat doen voor het werk, moet hier nog wat opruimen en zo.. luisterend oor bieden, gitaarspelen.. maar eerst de kids maar eens in bed gaan leggen.quote:
Ow , maar ik kan wel alles nog aanklikken, haha.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1 groot venster gebruiken voor het filmpje
EEEpcquote:Op woensdag 24 september 2008 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deal or no deal ?
*ontopic ik mag een laptop uitzoeken budget ongv 640![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:11 schreef MPG het volgende:
Tieten.
Zijn er geen overwerkers hier die kunnen gaan zeiken?
Moest ik ook aan denken jaquote:
quote:
eeePC's zijn de bom jongequote:
Ga fietsen.quote:
mn broer heeft er 1 nee dankjequote:Op woensdag 24 september 2008 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eeePC's zijn de bom jongeJe weet niet wat je mist
Leuk. Straks wel je geld afgeschreven en geen prodoektquote:Op woensdag 24 september 2008 19:31 schreef Frutsel het volgende:
hoerensite is het... (naja dit niet)
accepteert je creditcard niet omdat zij de betalingsacceptatie software niet geupdate hebben
de bank accepteert de betaling en zij weigeren
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk. Straks wel je geld afgeschreven en geen prodoekt
Negeren is ook een vak... net als mosterd na de maaltijd...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen.
EEEpc is een heldending![]()
.
Betrouwbare site, dat welquote:Op woensdag 24 september 2008 19:31 schreef Frutsel het volgende:hoerensite is het... (naja dit niet)
accepteert je creditcard niet omdat zij de betalingsacceptatie software niet geupdate hebben
de bank accepteert de betaling en zij weigeren
Naja, dat heb ik wel ff nagevraagd bij de bank, maar die zeiden dat er geen geld afgeschreven was.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
dat er Order Cancelled staat betekent alleen maar dat ze geen prodoekt gaan opsturen![]()
Kan je doekoe nog steeds wel afgeschreven worden natuurlijk
quote:
En nu nul voor de prijs van driequote:Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja dat wel, krijg altijd netjes mijn spel, soms zelfs twee voor de prijs van één
leg uitquote:Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja dat wel, krijg altijd netjes mijn spel, soms zelfs twee voor de prijs van één
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |