13 is best jong ja. Maar de manier waar op vind ik gewoon te triest voor woorden.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, 13 jaar en al seks hebben kan ik me voorstellen dat dat in Amerika vragen oproept.
tussen de tieten?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]
13 is best jong ja. Maar de manier waar op vind ik gewoon te triest voor woorden.
Het is een betere discussie dan een van Nieuwkerk met zijn De Thijs draait door show ooit zal hebben.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]
13 is best jong ja. Maar de manier waar op vind ik gewoon te triest voor woorden.
Ach, een meningsverschil over een rekening is geen keiharde ruzie. Zeker niet als die partij zich registreert op fok om zich hier nog belachelijk te makenquote:Op woensdag 24 september 2008 18:15 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Jeu, keiharde ruzie met drie partijen![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een meningsverschil over een rekening is geen keiharde ruzie. Zeker niet als die partij zich registreert op fok om zich hier nog belachelijk te maken
Geen idee, dat heb ik ooit een keer gezien. Deze discussie is oneindig en ze komen er toch niet uit.. dus van mij mogen ze gewoon ophouden en moet ieder gezin het lekker zelf uitzoeken.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een betere discussie dan een van Nieuwkerk met zijn De Thijs draait door show ooit zal hebben.
Combi stage / schoolquote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/experiencewii
Briljante reclame, echt petje af.
Dat kan ik begrijpen jaquote:
Kende hem al, maar hij is tof jaquote:Op woensdag 24 september 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/experiencewii
Briljante reclame, echt petje af.
1 groot venster gebruiken voor het filmpjequote:Op woensdag 24 september 2008 18:29 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Ik vraag me af hoe ze die reclame maken.
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:53 schreef DR34M3R het volgende:Hij is leuk ja.
Hoi trouwens... je zult me weer niet al te veel zien vandaag ben ik bang
Kun je wel zeggen ja... wil nog wat doen voor het werk, moet hier nog wat opruimen en zo.. luisterend oor bieden, gitaarspelen.. maar eerst de kids maar eens in bed gaan leggen.quote:
Ow , maar ik kan wel alles nog aanklikken, haha.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
1 groot venster gebruiken voor het filmpje
EEEpcquote:Op woensdag 24 september 2008 18:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deal or no deal ?
*ontopic ik mag een laptop uitzoeken budget ongv 640![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:11 schreef MPG het volgende:
Tieten.
Zijn er geen overwerkers hier die kunnen gaan zeiken?
Moest ik ook aan denken jaquote:
quote:
eeePC's zijn de bom jongequote:
Ga fietsen.quote:
mn broer heeft er 1 nee dankjequote:Op woensdag 24 september 2008 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eeePC's zijn de bom jongeJe weet niet wat je mist
Leuk. Straks wel je geld afgeschreven en geen prodoektquote:Op woensdag 24 september 2008 19:31 schreef Frutsel het volgende:
hoerensite is het... (naja dit niet)
accepteert je creditcard niet omdat zij de betalingsacceptatie software niet geupdate hebben
de bank accepteert de betaling en zij weigeren
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk. Straks wel je geld afgeschreven en geen prodoekt
Negeren is ook een vak... net als mosterd na de maaltijd...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga fietsen.
EEEpc is een heldending![]()
.
Betrouwbare site, dat welquote:Op woensdag 24 september 2008 19:31 schreef Frutsel het volgende:hoerensite is het... (naja dit niet)
accepteert je creditcard niet omdat zij de betalingsacceptatie software niet geupdate hebben
de bank accepteert de betaling en zij weigeren
Naja, dat heb ik wel ff nagevraagd bij de bank, maar die zeiden dat er geen geld afgeschreven was.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
dat er Order Cancelled staat betekent alleen maar dat ze geen prodoekt gaan opsturen![]()
Kan je doekoe nog steeds wel afgeschreven worden natuurlijk
quote:
En nu nul voor de prijs van driequote:Op woensdag 24 september 2008 19:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja dat wel, krijg altijd netjes mijn spel, soms zelfs twee voor de prijs van één
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |