Probeerde je haar in een hond te veranderen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:38 schreef Fha het volgende:
Mijn kat stond net in de fiken nu moet ik huilen want ik schrok haha
(poes heeft nergens last van overigens)
Nee.. er staan kaarsen op de vensterbank (van die grote) en daar ging ze tussen staan en ineens vloog haar vacht in de fik. Maar ik geloof dat ze meer schrok van mijn schreeuw (zeer nuttig reflex zegquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeerde je haar in een hond te veranderen?
Kaarsen op de vensterbankquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.. er staan kaarsen op de vensterbank (van die grote) en daar ging ze tussen staan en ineens vloog haar vacht in de fik. Maar ik geloof dat ze meer schrok van mijn schreeuw (zeer nuttig reflex zeg) dan van het vuur
Maar het raam was dichtquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kaarsen op de vensterbank
* Papierversnipperaar ziet al brandende kat uit het raam vallen.
Ik wilde ook al vragen of Pheno iets te ruig was geweestquote:Op woensdag 24 september 2008 06:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel lief dat jij wakker wordt als je vrouw pijn heeft![]()
Sterkte
jee wat scherp zo op de vroege morgenquote:Op woensdag 24 september 2008 06:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel lief dat jij wakker wordt als je vrouw pijn heeft![]()
Sterkte
Om die in je hol te stoppen?quote:Op woensdag 24 september 2008 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
tering toetje wat is het heet hier zeg.. lijkt wel of het richtinde 40 graden gaat. toch eens een nieuwe thermometer kopen.
Ik ben gister voor het eerst met c# aan de gang geweest, wat een verademing is dat framework van Mickeysof in tegenstelling tot dat kut PHP.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:59 schreef Pheno het volgende:
Toevallig ben ik vandaag eens een custom sessiemanagement aan het proggen
Zal ik dit meteen aan die kutdevvers hier geven? Het loopt al op tomcat
Daarnet gelezen. Papa heeft iig geen problemen meer.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:07 schreef marcb1974 het volgende:
En dan wordt je stil en besef je dat je amper problemen hebt: Dag lieve papa..
PHP, mja, je moet er maar blij van worden....quote:Op woensdag 24 september 2008 08:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben gister voor het eerst met c# aan de gang geweest, wat een verademing is dat framework van Mickeysof in tegenstelling tot dat kut PHP.
Nou ja, bizar. Op zich niet. Als je het echt niet meer trekt....quote:Op woensdag 24 september 2008 08:16 schreef JortK het volgende:
Dit is echt heel bizar:
Topic: Dag lieve papa..
Iets daarvoor: Hoe Voel Je Je Nu # 529
Ik snap het ook wel, maar toch raar zo achteraf.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, bizar. Op zich niet. Als je het echt niet meer trekt....
Je snapt de strekking van een post pas later in dit soort gevallen.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar toch raar zo achteraf.
Tsja, iedereen zijn eigen manier van verwerken...quote:Op woensdag 24 september 2008 08:16 schreef JortK het volgende:
Dit is echt heel bizar:
Topic: Dag lieve papa..
Iets daarvoor: Hoe Voel Je Je Nu # 529
Ik snap het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar toch raar zo achteraf.
Volgens mij moet je één van de laatste reacties lezen, niet die met "ik ben teleurgesteld"quote:
deze dusquote:Op woensdag 24 september 2008 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je één van de laatste reacties lezen, niet die met "ik ben teleurgesteld"
Toen snapte ik hem ook nietMaar onder staat iets over muziek, denk dat dat bedoeld wordt
quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:25 schreef DarkManta het volgende:
Over een paar dagen wil ik graag de volgende muziek horen:
U2 - MLK
U2 - Exit
U2 - Sometimes you cant make it on your own
John Miles - Music
Tja, het is gebeurd, meer weten wij ook niet. En meer wil ik ook niet weten.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zeg ik
En tja... verder zeg ik er maar niets over
zoietsquote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, het is gebeurd, meer weten wij ook niet. En meer wil ik ook niet weten.
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 24 september 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoiets
Is er geen topic op NWS over die vermissing van die 24-jarige nederlandse op Bonaire?
Of kijk ik er gewoon overheenTis toch al nieuws sinds zaterdag ofzo
amen, mooi gezegdquote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, het is gebeurd, meer weten wij ook niet. En meer wil ik ook niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |