quote:Op maandag 15 september 2008 19:23 schreef fraubitch het volgende:
hongerig.
maar gelukkig heb ik een eigen paard!!
Feli!quote:Op maandag 15 september 2008 19:23 schreef fraubitch het volgende:
hongerig.
maar gelukkig heb ik een eigen paard!!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef fraubitch het volgende:
Goed man!
Net een koopcontract opgesteld, dadelijk de trailer ophalen en morgen mijn eigen paard ophalen
IK HEB EEN EIGEN PAARD MAN!![]()
Voel me goed
quote:Op woensdag 17 september 2008 01:54 schreef griekjeee het volgende:
kut
Wat leukquote:Op woensdag 17 september 2008 08:13 schreef candygirl het volgende:
vandaag trouwt mijn zusje en ik ben getuige![]()
moet alleen ook in het wit, en naja voor de mensen die mij kennen, ik en witte kleren langer dan een uur schoonhouden![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:47 schreef fraubitch het volgende:
OT: Ik heb buikpijn![]()
Vertrek over een kwartier
wat wil je nou zeggen; dat je vriendje bij je komen inwonen is ?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:39 schreef fraubitch het volgende:
Mijn EIGEN paard staat op stal
Ben dus: Blij en zenuwachtig
idd...quote:Op donderdag 18 september 2008 22:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kunnen we elkaar weer eens de hand geven?
Lamme handjes?quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:02 schreef Michael16000 het volgende:
eigenlijk wel geil. Dames, help me.
kon je niet iemand anders meenemen?? Dit is toch keizonde??quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:08 schreef SjiebiediepSjauw het volgende:
Ik voel me nu dikke KUT!
Ik zou vanavond naar Crackhouse in de Melkweg te Amsterdam met een maat van me. Wekenlang naar toegeleefd, VET veel zin in, heeft ie vanmiddag acute koorts gekregen en nu ligt ie met 40 graden koorts op bedIn mijn eentje gaan is geen optie omdat ik in Groningen woon en dat hele eind niet in mijn eentje ga reizen.
Ik baal nu zo erg dat ik in dit topic een post plaats, ik had niet gedacht dat ik dat ooit nog eens zou doen. Het is net alsof je op de drempel staat en de deur wordt keihard in je gezicht dichtgesmeten.
Nu mis ik dus mijn grote held Derrick L Carter die een massive set gaat draaien van vier uur lang...
Zielig hč? Ach we komen er wel weer overheen maar het blijft zuur, zovaak draait ie niet in NL
Wat? Keizonde is in dit verband het grootste understatement van deze eeuw. Ik heb wat andere mensen gepolst maar die hadden helaas al andere dingen te doen... Dat krijg je als je 3 uur voor vertrek te horen dat sjaak afhaak niet mee kanquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
kon je niet iemand anders meenemen?? Dit is toch keizonde??
Alleen gaan gek!quote:Op vrijdag 19 september 2008 20:08 schreef SjiebiediepSjauw het volgende:
Ik voel me nu dikke KUT!
Als ik wat bekender was in A'dam dan was ik wel in mn eentje gegaan maar ik ben er nog nooit geweest (ja het is wat)quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Alleen gaan gek!.
Ik heb pijn trouwens.
Bobs.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:04 schreef Bob. het volgende:
Boos.
Ik heb zo'n genoeg van die pijn in mijn nek/schouders/rug die elke dag maar weer terug komt.
Juwul. Ga winkelen met Lyssa zo.quote:
krijg zo meteen al nieuwe was machine van een vriendinquote:Op zondag 21 september 2008 11:28 schreef candygirl het volgende:
balend en boos dat mijn wasmachine kapot is en heel blij met mijn lieve vriendinnen die mee denken en wassen
Want? zondag is relaxed juist.quote:Op zondag 21 september 2008 17:49 schreef Nembrionic het volgende:
Vandaag is een kutdag. Kan beter dus
quote:Op zondag 21 september 2008 17:50 schreef French_kiss het volgende:
[..]
Want? zondag is relaxed juist.
Zeg dan niks, idioot.quote:Op zondag 21 september 2008 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]De "want" gaat je geen bal aan
Denk aan je paard!quote:Op zondag 21 september 2008 18:30 schreef fraubitch het volgende:
kut
Mannen zijn stomquote:
quote:
quote:
quote:
eigenlijk best goed! nu de uitkomst nog deze meneer moet met een mevrouw praten de 1 is voor en de ander tegen!quote:Op maandag 22 september 2008 20:29 schreef heavenstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe is je gesprek gegaan??
OT: nog duf maar lekker gegeten...![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:36 schreef iamredleader het volgende:
Best ok, maar ik heb totaal geen zin vandaag
middagquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:31 schreef heavenstar het volgende:
soms bergrijp echt niks van mannen....![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:08 schreef draculettetje het volgende:
ben een klein beetje aan het malen
ók lolquote:
nou datquote:Op woensdag 24 september 2008 07:26 schreef marcb1974 het volgende:
Wel oke, geen zin in werken alleen
Ruilen? Zelfs pijnstillers helpen nietquote:
ook hier maar evenquote:Op woensdag 24 september 2008 07:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ruilen? Zelfs pijnstillers helpen niet
Darkmanta kwam hier wel eens op r&p..quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:25 schreef DarkManta het volgende:
Over een paar dagen wil ik graag de volgende muziek horen:
U2 - MLK
U2 - Exit
U2 - Sometimes you cant make it on your own
John Miles - Music
Sterkte..quote:Op woensdag 24 september 2008 08:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Darkmanta kwam hier wel eens op r&p..
vandaar een mededeling hier..
Dag lieve papa..
...quote:Op woensdag 24 september 2008 08:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dag lieve papa..
quote:Op woensdag 24 september 2008 08:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dag lieve papa..
quote:Op woensdag 24 september 2008 09:59 schreef Re het volgende:
kutnieuws gekregen over een bekende FOK! user
Koud, kippenvel, misselijk en raar op de maag door dit nieuws..quote:Op woensdag 24 september 2008 09:59 schreef Re het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:37 schreef GotC het volgende:
Verkouden, geen zin in werk.. maar hij maakt m'n dag helemaal goed!
een hele dikke knuffel!quote:Op woensdag 24 september 2008 12:34 schreef heavenstar het volgende:
boos boos boos en telurgesteld en best bang...![]()
![]()
Holy shit...quote:Op woensdag 24 september 2008 08:02 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dag lieve papa..
Godverquote:Op woensdag 24 september 2008 09:59 schreef Re het volgende:
Dat dus.quote:Op donderdag 25 september 2008 06:12 schreef draculettetje het volgende:
redelijk geslapen
dat scheelt weer
Da ben je ook.... Ook straks!quote:Op donderdag 25 september 2008 07:05 schreef draculettetje het volgende:
ben er helemaal klaar voor
roep ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |