Probeerde je haar in een hond te veranderen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:38 schreef Fha het volgende:
Mijn kat stond net in de fiken nu moet ik huilen want ik schrok haha
(poes heeft nergens last van overigens)
Nee.. er staan kaarsen op de vensterbank (van die grote) en daar ging ze tussen staan en ineens vloog haar vacht in de fik. Maar ik geloof dat ze meer schrok van mijn schreeuw (zeer nuttig reflex zegquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeerde je haar in een hond te veranderen?
Kaarsen op de vensterbankquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee.. er staan kaarsen op de vensterbank (van die grote) en daar ging ze tussen staan en ineens vloog haar vacht in de fik. Maar ik geloof dat ze meer schrok van mijn schreeuw (zeer nuttig reflex zeg) dan van het vuur
Maar het raam was dichtquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kaarsen op de vensterbank
* Papierversnipperaar ziet al brandende kat uit het raam vallen.
Ik wilde ook al vragen of Pheno iets te ruig was geweestquote:Op woensdag 24 september 2008 06:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel lief dat jij wakker wordt als je vrouw pijn heeft![]()
Sterkte
jee wat scherp zo op de vroege morgenquote:Op woensdag 24 september 2008 06:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wel lief dat jij wakker wordt als je vrouw pijn heeft![]()
Sterkte
Om die in je hol te stoppen?quote:Op woensdag 24 september 2008 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
tering toetje wat is het heet hier zeg.. lijkt wel of het richtinde 40 graden gaat. toch eens een nieuwe thermometer kopen.
Ik ben gister voor het eerst met c# aan de gang geweest, wat een verademing is dat framework van Mickeysof in tegenstelling tot dat kut PHP.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:59 schreef Pheno het volgende:
Toevallig ben ik vandaag eens een custom sessiemanagement aan het proggen
Zal ik dit meteen aan die kutdevvers hier geven? Het loopt al op tomcat
Daarnet gelezen. Papa heeft iig geen problemen meer.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:07 schreef marcb1974 het volgende:
En dan wordt je stil en besef je dat je amper problemen hebt: Dag lieve papa..
PHP, mja, je moet er maar blij van worden....quote:Op woensdag 24 september 2008 08:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben gister voor het eerst met c# aan de gang geweest, wat een verademing is dat framework van Mickeysof in tegenstelling tot dat kut PHP.
Nou ja, bizar. Op zich niet. Als je het echt niet meer trekt....quote:Op woensdag 24 september 2008 08:16 schreef JortK het volgende:
Dit is echt heel bizar:
Topic: Dag lieve papa..
Iets daarvoor: Hoe Voel Je Je Nu # 529
Ik snap het ook wel, maar toch raar zo achteraf.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, bizar. Op zich niet. Als je het echt niet meer trekt....
Je snapt de strekking van een post pas later in dit soort gevallen.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar toch raar zo achteraf.
Tsja, iedereen zijn eigen manier van verwerken...quote:Op woensdag 24 september 2008 08:16 schreef JortK het volgende:
Dit is echt heel bizar:
Topic: Dag lieve papa..
Iets daarvoor: Hoe Voel Je Je Nu # 529
Ik snap het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 24 september 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar toch raar zo achteraf.
Volgens mij moet je één van de laatste reacties lezen, niet die met "ik ben teleurgesteld"quote:
deze dusquote:Op woensdag 24 september 2008 09:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij moet je één van de laatste reacties lezen, niet die met "ik ben teleurgesteld"
Toen snapte ik hem ook nietMaar onder staat iets over muziek, denk dat dat bedoeld wordt
quote:Op dinsdag 23 september 2008 01:25 schreef DarkManta het volgende:
Over een paar dagen wil ik graag de volgende muziek horen:
U2 - MLK
U2 - Exit
U2 - Sometimes you cant make it on your own
John Miles - Music
Tja, het is gebeurd, meer weten wij ook niet. En meer wil ik ook niet weten.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zeg ik
En tja... verder zeg ik er maar niets over
zoietsquote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, het is gebeurd, meer weten wij ook niet. En meer wil ik ook niet weten.
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 24 september 2008 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zoiets
Is er geen topic op NWS over die vermissing van die 24-jarige nederlandse op Bonaire?
Of kijk ik er gewoon overheenTis toch al nieuws sinds zaterdag ofzo
amen, mooi gezegdquote:Op woensdag 24 september 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, het is gebeurd, meer weten wij ook niet. En meer wil ik ook niet weten.
ik heb de ramen maandag al gedaan, maar toch ja lekkerquote:
Ja, die ken ik. En snap die post wel, maar het geheel niet. Snap niet hoe iemand erbij komt.quote:
Die zat toch in Thailandquote:Op woensdag 24 september 2008 10:04 schreef Klonk het volgende:
is Joran weer op vakantie ofzo ?
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. En snap die post wel, maar het geheel niet. Snap niet hoe iemand erbij omkomt.
holebiquote:Op woensdag 24 september 2008 10:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat zou het thaise woord voor conjo zijn
en als ik dat straks tegen mijn thaise buurvrouw zeg krijg ik dan een knal voor mijn harsesquote:
Helm op dan als je het gaat uitproberen. Gewoon voor de zekerheidquote:Op woensdag 24 september 2008 10:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
en als ik dat straks tegen mijn thaise buurvrouw zeg krijg ik dan een knal voor mijn harses
nah, deze nietquote:
moah, gewenning he.. gewoon rustig aan doen, biertje in de hand en zo is best te doen zo in de middaguren.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:28 schreef Klonk het volgende:
40 graden dat zou voor mij een reden zijn om het eerste vliegtuig naar Nederland te pakken
spreek uit: HOL EN BIquote:Op woensdag 24 september 2008 10:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
en als ik dat straks tegen mijn thaise buurvrouw zeg krijg ik dan een knal voor mijn harses
vrouwen die drinkenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef Klonk het volgende:
ik krijg net een mail van mijn vriendin uit Roemenie dat ze gisteravond met het hele team kachelzat is geworden bij een Roemeense collega thuis, allemaal zelfgestookte zooi gedronken
en nu zitten ze met z´n allen aan de sterkste koffie die ze konden vinden
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef Klonk het volgende:
ik krijg net een mail van mijn vriendin uit Roemenie dat ze gisteravond met het hele team kachelzat is geworden bij een Roemeense collega thuis, allemaal zelfgestookte zooi gedronken
Dat is wel het voordeel van zo'n land, ze hebben er echte mannen drank en -koffiequote:Op woensdag 24 september 2008 10:37 schreef Klonk het volgende:
had er idd wel bij willen zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 11:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh![]()
[..]
Dat is wel het voordeel van zo'n land, ze hebben er echte mannen drank en -koffie
Altijd jammer dat momentquote:Op woensdag 24 september 2008 12:33 schreef Pheno het volgende:
Al voorbij
Nog 76 minuten hier aanwezig, is de werkdag ook weer omquote:
Mwoa, leuke opdracht nu hoor.quote:
Oeh, het kan dus welquote:
Nee, al een tijd je niet meer. Af en toe val ik in, als het echt niet anders kan. Op zich is 1x wel leuk. Alleen je staat meteen weer zo lang in d efile, nu kan ik 7 uur beginnen, dan pas 9 uur, dus ja, drukte op de weg.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, het kan dus wel
Geen lastige studenten meer
En nu dichterbij toch? Of nog steeds hillywood?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, al een tijd je niet meer. Af en toe val ik in, als het echt niet anders kan. Op zich is 1x wel leuk. Alleen je staat meteen weer zo lang in d efile, nu kan ik 7 uur beginnen, dan pas 9 uur, dus ja, drukte op de weg.
tmiquote:Op woensdag 24 september 2008 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog 76 minuten hier aanwezig, is de werkdag ook weer om
WGR was geloof ik wel hotquote:
Proberen we die weer eens.quote:
crapquote:Op woensdag 24 september 2008 15:13 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
V&A momenteelquote:
Jij hebt al gesolli'ed?quote:
Dat doen we morgen wel weer.quote:
Ik moet nog wat te koop zetten. Wat games voor weinig en andere niet meer gebruikte spullen. Weggooien kan altijd nogquote:Op woensdag 24 september 2008 15:37 schreef Frutsel het volgende:
V&A
daar heb ik net weer eens wat gekocht
Fha![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |