quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Neenee, ik herken iets van Ienie, sorry. Hele slechte tvp dus.
Hoe gaat het met jou? Jij zit toch ook weer spannend ondertussen?.
Grinquote:Op maandag 22 september 2008 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Neenee, ik herken iets van Ienie, sorry. Hele slechte tvp dus.
Hoe gaat het met jou? Jij zit toch ook weer spannend ondertussen?.
Haha, herkenbaar ergens anders gaan shoppen. Ik ben hier in het dorp ook veel te bang dat ik een bekende tegenkom als ik met een zw-test bij de kassa staquote:Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef Poppejans het volgende:
Vandaag toevallig ook maar alvast test gekocht, die van 2 v 5 euro bij de Kruidvat en in een hele andere plaats dan waar ik woonmede doordat er hier familie in de drogist werkt.
Vroeg dat meisje ook nog: heb je advies nodig bij het geneesmiddel dat je gekocht hebt?
Euh nou nee hoor![]()
Te drinken???quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Kersjes het volgende:
alsof er ook maar iemand aan zo'n 16-jarige kassa-miep gaat vragen hoe je die aambeienzalf nou precies met aanbrengen, terwijl er 10 man achter hem staan te drinken in de rij
je hebt gelijkquote:Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Streepjestoeristen
Ik heb trouwens een goed gevoel over september/oktober
quote:Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Streepjestoeristen
Vorige keer vroegen ze aan mijn man of hij wist hoe hij een zwangerschapstest moest gebruiken. Heeft ie met een stalen gezicht gezegd: ja gewoon overheen plassen!quote:Op maandag 22 september 2008 21:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nieuw bij de kruidvat. Ik had laatst ook dat ze dat vroegen toen ik otrivin ofzo kocht...
IIk heb even op goole gekeken en HCG wordt pas aangemaakt na de innesteling. Dus dat kan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:56 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Mocht je de 15e bevrucht zijn dan kun je toch best na 14 dagen testen net als iedereen? Het bevruchtingsverhaal wordt door een onregelmatige ongesteldheid niet anders. En na 2 dagen al misselijk zijn lijkt me een beetje vreemd omdat je dan nog niet echt HCG aan maakt. Of heb ik dat fout?
Een paar uur? Ik dacht dat het zelfs tot dagen kon blijven leven? Had beter op moeten letten bij biologie hoor ik al.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk hier eens naar: http://www.mamaenzo.nl/ki(...)dskalender/index.php
Ik heb 28 dagen ingevuld omdat ik niet wist wat je cyclus was, maar daar kan je dan dus zien op welke dagen je het meest vruchtbaar zou zijn geweest.
De 15e is idd een dag of 10-11 na de eerste dag van je late menstruatie en dat zou wat erg vroeg zijn voor een eisprong, maar het kan natuurlijk wel, zaad blijft ook nog een paar uur leven daar binnen in die warmte.
Ja, stomme dingen ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef bixister het volgende:
oh wacht, ik dacht dat een ei 't ook wel een paar dagen uit kon houden? maar nee, slechts 24 uur dus, tsk.
Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Poppejans, al voorgevoelens/voortekenen?
Die krampen had ik ook bij Ruben, maar desondanks zette de ongesteldheid niet door en die krampen werden na een aantal maanden behoorlijk pijnlijke weeen en kijk nuquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!
Verder 's ochtends/begin v middag wat weeiig gevoel, maar dat lijkt nu niet meer toe te nemen eigenlijk.
Witte afscheiding heb ik ook al 8 dagen.
Het lijkt een hele waslijst zo, en ik was vrijdag nog hoopvol maar op 1 of andere manier denk ik dat ik heel erg ongesteld ga worden ivm die kramp de hele tijd, ik zit ook continue te checken op de wc of ik al ongesteld ben.
Ik ben pas 1x ongesteld geweest na Implanon verwijderd is, dus ik ken mn lichaam en voortekenen niet zo goed, misschien is dit wel een voorbode van HEEL erg ongesteld worden, maar ik las dat kramp ook kan voorkomen als je pril zwanger bent omdat dan de baarmoeder wat oprekt.
Ik teken voor nog een Eli hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
/Biologieles aan
Een eitje is max 24 uur "houdbaar", volgens wiki
Een zaadcel kan het 3 dagen uithouden
/Biologieles uit
Moet de TT trouwens niet zijn "Wachten op EEN tweede streepje"?
* Gauw weer uit dit topic wegholt, voordat mensen rare dingen gaan denken
Oeh, das wel hoopvol, en ik las het dus ook al wel veel meer soort gelijke verhalen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Die krampen had ik ook bij Ruben, maar desondanks zette de ongesteldheid niet door en die krampen werden na een aantal maanden behoorlijk pijnlijke weeen en kijk nuKortom: gewoon testen als je kan testen en niet de hele tijd gaan bloedturen
Hmm, heb je ook een punt, jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef bixister het volgende:
davinia, 't is natuurlijk wel dat ene felbegeerde tweede streepje, dus ik vind HET wel kunnen.
Ik ook, maar nu nog nietquote:
Je weet het dus eigenlijk wel...??? Gooi er een test tegenaan zou ik zo zeggen....quote:Op 5 september is mijn laatste ongi begonnen en op de 15e heb ik sex gehad met mijn vriend. Volgens die schemaatjes op internet (voor zover die betrouwbaar kunnen zijn).
Tjee... takkembah... succes met wachten dan. Klinkt vrij ernstig ditquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef Takkembah het volgende:
ff tussendoor
Aaaahgrrr mijn psychosomatische buien zijn weer aangevangen
Misselijk ten top en mijn favo snack kaas stinkt weer....
en ik had mezelf nog wel voorgenomen deze keer niet zo ermee bezig te zijn... Nog 10 dagen afwachten....
Aahgrrr aaahggrrr aaahgrrr
tis pas mijn tweede periode, erg he![]()
klopt, vandaar mijn psychosomatische opmerkingquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef bixister het volgende:
takkembah als je nog 10 dagen moet wachten is het echt zeer onwaarschijnlijk dat een eventuele bevruchting nu al dergelijke effecten veroorzaakt hoor. succes met 't wachten!
davinia, 't is natuurlijk wel dat ene felbegeerde tweede streepje, dus ik vind HET wel kunnen.
Eli is het zoontje van Daviniaquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Tjee... takkembah... succes met wachten dan. Klinkt vrij ernstig dit![]()
Poppejans: SPANNUND! Wanneer ga je testen?
Uhm... wat is een Eli?
Hey, ik wist niet dat dat ook een betrouwbaar teken is van 'niet zwanger' ...quote:Ik heb gisteren biefstuk gekocht zonder dat ik er erg in had
Oh meuw. Is dat algemeen bekend of geldt dat alleen voor jou?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef Ienieniemie het volgende:
Hier heb ik het eerste teken van niet zwanger gehad!
Ik heb gisteren biefstuk gekocht zonder dat ik er erg in had
Ik begin steeds meer aan het idee te wennen en begin nu zowaar bang te worden dat ik het me allemaal verbeeld en dat er niets aan de hand is. Nouja, wachten maar dus
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hey, ik wist niet dat dat ook een betrouwbaar teken is van 'niet zwanger' ...![]()
zou wel geld schelen, hoef je geen test te kopen!en... wat is nou weer een tvp?
![]()
Ik heb geen idee. Het erge is dat ik pas net bedacht dat ik gisteren biefstuk gekocht had (het was in de reclame). Heb ook geen idee of het echt wat zegt, maar ik vond het wel frappantquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:39 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Oh meuw. Is dat algemeen bekend of geldt dat alleen voor jou?
Maakt niet uit hoorquote:
quote:
Poppejans, herkenbaar. Ik heb dit de vorige keer ook heel erg gehad. Heb er zelfs een echo voor laten maken en ben er voor bij de huisarts geweest. Niets te vinden (behalve dan zwanger, maar dat wist ik toen al). Gokje was toen dat het te maken zou hebben met het gele lichaam wat zich in je eierstok vormt en hormomen afgeeft. Dat neemt ruimte in in je eierstok en als je er gevoelig voor bent, kun je dat dus voelen. Aangezien dat bij mij ook de kant is dat ik altijd goed mijn eisprong voel, was het best een logische verklaring.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!
Ik duim nog hoor! Succes morgenquote:Nope. Ik durf niet. En omdat ik de vorige keer ineens ook een cyclus had van 30 ipv 28 dagen ga ik ook pas morgen testen. Heb de hele dag gedacht dat ik ongesteld ging worden, buikpijn enzo. Maar er is nog niets, dus er is nog een heeeel klein beetje hoop. Alle andere eerdere symptomen zijn namelijk pleitte
Dat is niet vastgesteld, ik heb gewoon een maandelijkse menstruatie die wat aan de lang kant is (tussen 30-35 dagen) maar wel als normaal wordt gezien. Bij de eerste afspraak is een echo gemaakt en de gyn zei dat het er 'goed uitzag' maar ben nu aan het temperaturen 2 maanden en heb dus geen temperatuur verhoging, dus geen eisprong.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:59 schreef tessie het volgende:
Thanx voor het welkom allemaal
Heb je ook PCOS happyme?
Tsja, daar baal ik ook wel een beetje van. Ben nu in 3 maanden 12 kg. kwijt, maar qua cyclus is dus niets veranderd. Ik hoop dat uit het bloedprikken op de 3e dag van mijn cyclus iets gekomen is, waaruit blijkt dat het dus niets met mijn gewicht te maken heeft (wat ik dus denk). Ga gewoon door met afvallen want dat is gewoon gezonder en het gaat echt heel 'makkelijk' maar ik wil wel gewoon verder en zonder eisprong kom je nergensquote:Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef tessie het volgende:
@happy: irritant zeg... Er zit ook wel heel veel verschil in biji welke gyn je bent volgens mij... maar tis ook niet bij iedereen dat ze pas bij een bepaald BMI beginnen met behandelen... Maar afvallen helpt natuurlijk ook zeker wel, merk ik zelf ook. Mijn cyclus is in een half jaar (15kg minder) van onregelmatig en ongeveer 4 maanden naar 38 dagen gegaan.
Weet je wat grappig is? Ik heb dit echt meegemaakt bij een Kruidvat!quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Kersjes het volgende:
Bij "mijn" Kruidvat vragen ze dat altijd, of je nog vragen hebt over het geneesmiddel dat je gekocht hebt. Ik vind het een beetje raar eerlijk gezegd, alsof er ook maar iemand aan zo'n 16-jarige kassa-miep gaat vragen hoe je die aambeienzalf nou precies met aanbrengen, terwijl er 10 man achter hem staan te drinken in de rij
Inderdaad.. Toen ik vanochtend eindelijk eens uitgerust wakker werd en mij ontzettend goed voelde, dacht ik: zie je, je bent niet zwanger!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Testen kan dan idd wel even lekker ontnuchterend werken.
Of heel goed nieuws geven natuurlijk.
Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:16 schreef poohy het volgende:
[..]
Maar het hielp niet en dus blijf ik hoop houden![]()
Nouja nog anderhalve week en dan weet ik het
Nee, dit is denk ik mijn laatste berichtjequote:Op woensdag 24 september 2008 20:35 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
[..]
Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?
(Als ik jou was zou ik er over een weekje eens een testje tegen aan gooien)
Ik wil zeker nog een tweede kindje, zonder twijfel, maar ik denk dat het wel verstandiger is om eerst zekerheid te hebben wat betreft mijn werk (of zeker te weten dat we het ook zullen rooien zonder het tweede inkomen (zonder veel te moeten inleveren) of dat ik bereid ben om thuis te zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het aangepast Mefke.
Ienieminie, stel nou dat het niet zo is, heeft het je dan wel aan het denken gezet vwb evt. bewust voor nog een kindje gaan?
Ik zie ons sowieso niet "ervoor gaan". We leven gewoon vrolijk verder en we kijken wel waar het schip gaat stranden.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:55 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
BE, mijn NOD is iets naar voren verschoven naar 5 oktober. Zou je het aan willen passen? Dankjewel
Ieniemienie, helaas nog afwachten dan maar. Mocht het nu niet gelukt zijn ga je dan maar gelijk voor de 2e of wachten jullie dan nog even?
duimt mee voor jou!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef Takkembah het volgende:
Mysterygirl81 dit kan wel pijn zijn van de innesteling. Tenminste, ik had vandaag hetzelfde: toen kreeg ik wat "spotting" en dacht ik 'oh nee, ben een week te vroeg ongesteld!' ..........Maar nu las ik dat het inderdaad innestelingsbloeding en pijn kan zijn
*duimt ff voor zichzelf*
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:23 schreef Kersjes het volgende:
Ik werd wakker met knallende buikpijn (buikgriep)en heel eventjes dacht ik dat ik weeen had
Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef Webkim het volgende:
Wie gaat het volgende streepje nou eens piesen? Ieniemienie?
Lekker vaag dan!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:52 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoorJa, een controlestreepje
Bij de vorige had ik ook helemaal niet zo snel zere borsten, dus het kan heel goed gewoon tussen de oren zitten allemaal.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef huuphuup het volgende:
nooit gedacht dat k zo verliefd naar zo'n stom pilletje kon gaan zitten kijken![]()
Foto?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Ienieniemie het volgende:
OK, ik begin nu echt pissig op mijn lijf te worden. Mijn borsten zijn echt gigantisch gespannen en pijnlijk en ik vind het niet leuk
Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idiootquote:
lastig, k hoop voor je dat er toch weer wat rust komt in je hoofdquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:21 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idioot
Dat is nog wel een beetje hoopvol, ik weet niet waarom ik totaal geen hoop meer heb, gewoon een gevoel denk ik. Ik heb nu trouwens totaal nergens meer last van, geen buikpijn niks.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans en Ieniemienie, alle redenen om nog even te duimen voor jullie. Poppejans, ik heb de vorige keer 1 dag te vroeg ook nog gewoon negatief getest...Kop op!
Tja Poppejans, dat is het enige voordeel van ongesteld worden. Ik heb vandaag maar weer eens een heerlijk biefstukje naar binnen gewerkt. Elke keer dat ik dat eet kan ik echt bij mezelf denken "hmm er van genieten, wie weet mag het over x weken niet meer". Maar goed, dat is dan ook het enige voordeel hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:19 schreef Poppejans het volgende:
Het rose biertje staat al koud, maar wie weet blijft ie ongeopend![]()
Ja, maar dat moet je dan wel lekker vindenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Mefke, je kan natuurlijk ook je biefstuk stevig laten doorbakken dan mag je toch biefstuk en zeurt je schoonmoeder niet zo![]()
Sterkte met 't wachten dames!
Ooh ja Ienieminie zo zag mijn eerst positieve test er ook uit die was van het eigen merk van de drogist.
In dit topic betekent dat altijd min 2 dagenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:42 schreef Ienieniemie het volgende:
Test dinsdag denk ik pas opnieuw.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:36 schreef Carmella het volgende:
[..]
In dit topic betekent dat altijd min 2 dagen![]()
Ik hoop dat de dames hier allemaal in de herfst een regenstreepjesbui plassen![]()
Dat kon ik op een gegeven moment wel na een paar maanden proberenquote:Op zondag 28 september 2008 09:06 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
(Als je een niet gebruikte test bekijkt, kun je dan ook al wat streepjes zien?)
Zal ik je dan maar stiekem alvast een beetje feliciteren?quote:Op zondag 28 september 2008 09:07 schreef Ienieniemie het volgende:
En ja, ik weet streep is streep, maar ik wil echt gewoon even een vette dikke streep zien voordat ik ga jompelen, daarvoor vind ik het echt te bizar allemaal.
Denk dat dat bijna niet kan, dan zou ik een heel stuk hebben overgeslagen ofzo.quote:Op zondag 28 september 2008 12:14 schreef owlet het volgende:
Poppejans, je zou een heel lange cyclus hebben dan maar is het niet mogelijk dat je nu pas je eisprong hebt? Waterig slijm, beetje pijn aan één kant...
Of innestelingspijn, bandenpijn, etc. Daar duimen we gewoon voor
Dat heb ik de afgelopen dagen vaak genoeg geoefend, ik denk dat ik dat wel kanquote:Op zondag 28 september 2008 13:35 schreef owlet het volgende:
Het lastige van ovulatietesten is wel dat je er heeeeeel veel moet gebruiken als je geen idee hebt wanneer je eisprong is. Maar dat is puur financieel lastig, over een staafje plassen is natuurlijk niet zo moeilijk
De persona werkt dus ook met staafjes waar je over moet plassen. In de eerste maand dat je het ding gebruikt 16 keer, daarna 8+/- keer per maand. 's Ochtends klap je het apparaat open (binnen een testwindow van 6 uur) en dan vertelt hij je of je moet testen, of dat je een rode of groene dag hebt (rood is niet zonder extra bescherming vrijen, op een groene dag kan dat dus wel). Als je moet testen geeft dat ding daarna aan of het rood of groen is.quote:Op zondag 28 september 2008 13:34 schreef Ienieniemie het volgende:
BE: hoe werkt die persona als anticonceptie dan? Gewoon elke dag testen en dan zie je wanneer je in je vruchtbare periode zit en dan geen gemeenschap hebben? In het kort zeg maar
Misschien omdat je de nick verkeer spelt? Er staat Ienieniemie, niet Ienieminie...quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef marlieske het volgende:
Ienieminie, pm box doet het alleen niet![]()
Jah, dat vond ik wel weer een leuke aanwijzingquote:Op maandag 29 september 2008 06:39 schreef lily het volgende:
[..]
Misschien omdat je de nick verkeer spelt? Er staat Ienieniemie, niet Ienieminie...
Ik heb gewoon een PM gestuurd aan de user die ik ervan verdacht deze kloon te hebben aangemaakt!quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef marlieske het volgende:
Ienieminie, pm box doet het alleen niet![]()
dit geldt voor mij ook (yeej, eindelijk weet ik een kloon)quote:Op maandag 29 september 2008 08:35 schreef owlet het volgende:
het is wel leuk om voor de verandering een kloon meteen door te hebbenSucces Ienieniemie, ik hoop echt dat het raak is!
Hier nog zo'n nieuwsgierig type...quote:Op maandag 29 september 2008 09:10 schreef Stiemie het volgende:
Jullie maken me veel te nieuwgierig met dat gepraat over dat jullie weten wie het is
Ik ook..quote:Op maandag 29 september 2008 09:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier nog zo'n nieuwsgierig type...
Toch maar een PM-etje eraan gewaagd...
Nou ik had gewoon het envelopje boven Ienieminie's post aangeklikt, dus verkeerd spellen had niet eens gekund.quote:Op maandag 29 september 2008 06:39 schreef lily het volgende:
[..]
Misschien omdat je de nick verkeer spelt? Er staat Ienieniemie, niet Ienieminie...
oh en ik ben het niet hoor![]()
Zowel de eerste als de tweede aanhouden wat betreft vrijen. En tussenin ook gewoon doenquote:Op maandag 29 september 2008 10:25 schreef Takkembah het volgende:
Helaas Mysterygirl...![]()
en ook een feli voor lenieniemie![]()
Mijn nieuwe NOD moet ook veranderd worden...
ik weet alleen zelf niet wanneer ik mijn nieuwe NOD moet zetten... ben 25 juli gestopt met pil, eerste cyclus was 34 dagen (ontpillen denk ik), nu de tweede 27 dagen. Iemand tips??? Gewoon de 2e cyclus aanhouden?? Je ne sais pas![]()
Ja en de CB digital geeft dus ook een heel licht streepje, maar vervolgens wel met die knalletters NIET ZWANGER. Maarja, die test van de apotheek was nu wel wat duidelijker (alhoewel ik hem alsnog niet mooi op de foto krijgquote:Op maandag 29 september 2008 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je de CB digital geprobeerd ook?
Gefeliciteerd iig!Vlot hoor!
![]()
![]()
Omdat als ik dan zwanger word ik uitgeteld ben op dezelfde dag als nu mijn kleine man jarig is. En dat willen we liever niet. En dat maandje erachteraan is gewoon voor geval datquote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Stiemie het volgende:
Mysterygirl jammer zeg. Waarom ga je als het deze keer ook niet lukt 2 maanden stoppen? Of heb ik dat gemist?
En ik heb een pm gehad van Ienieniemie![]()
Edit: Ienie ik lees nu pas van je streepjes. Gefeliciteerd![]()
![]()
Nou we zitten nu nog in de periode van als het komt is het goed als het nog niet komt ook. Tis niet dat we echt moeten zeg maar. En ik vind dit dus wel iets om rekening mee te houden. Die keus is voor iedereen anders!!quote:Op maandag 29 september 2008 11:11 schreef Poppejans het volgende:
Maar Mysterygirl, vindt je dat zelf niet een beeeetje bizar?? Je wilt neem ik aan zo graag zwanger worden, dan ga je toch geen rekening houden met deze gekke dingen, en bovendien: hoe groot is die kans nou dat je dan ook daadwerkelijk bevalt?
Dat soort dingen zou me nou werkelijk geen reet kunnen schelen.
Aha, zo lang ben ik hier nog niet...quote:Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
En hoe groot was de kans dat ik van de eerste op de uitgetelde datum zou bevallen![]()
![]()
Ik dacht eerst dat jij Ienie wasquote:Op maandag 29 september 2008 12:34 schreef Webkim het volgende:
Ienie!![]()
En doe mij ook es even gauw pm-en!![]()
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef Mysterygirl81 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij Ienie wasMaar nu weet ik het ondertussen al
Echt?quote:Op maandag 29 september 2008 16:37 schreef Nijna het volgende:
Ik heb van Ienie vernomen dat de naam in gebruik zal zijn tot kind is gearriveerd
quote:Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?
Dat zou ik nou dan weer een beetje raar vinden. De vorige keer kon ik me er nog iets bij voorstellen, nu zou ik het echt niet snappen. Vooral niet omdat IEDEREEN inmiddels weet wie het is.
Maar hey... Zwangere vrouwen doen wel eens gekkere dingen.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... maar... die mogen dan weer wel meelezen over ****** en straks als dit kind geboren is ook?
Ik zie daar het verschil eigenlijk niet aan.
Tuurlijk, totdat je het verteld hebt kan ik me er iets bij voorstellen maar verder vind ik het maar een hoop moeilijk gedoe.
Ja, alhoewel nu ook de eerste "als alles maar goed gaat" de revue ook gepasseerd isquote:Op maandag 29 september 2008 17:15 schreef mikoxx het volgende:
Ieniemienie...Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je gewoon hartstikke blij bent???
kweet niet maar als t toch welkom is, waarom zouden wij er hier dan moeilijk over doen?quote:Op maandag 29 september 2008 18:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van jezelf? Of van anderen?
Ik ben zo een van die anderen die idd wel even dacht 'jeumig'.
Gezien de vorige zwangerschap en daar dan een hummeltje dat voorlopig nog niet zelf loopt bij opgeteld. Pittig hoor! Maar goed, als jullie er blij mee zijn is dat het enige dat telt toch?
En ik denk zelfs dat 2 kort op elkaar meer aanpoten is dan een tweeling. Als je van 0 kinderen in 1x naar 2 gaat..ja das ff wennen/aanpassen/creatief zijn/extra ogen bestellen/flexibel zijn, maar je weet niet anders.quote:Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet maar als t toch welkom is, waarom zouden wij er hier dan moeilijk over doen?
als je een tweeling krijgt is t ook aanpoten, en als er twee kort op elkaar komen, ook dat valt te redden. kijk maar naar de mooie meiden van Suzanne
Ben je wel eens onderzocht op endometriose?quote:Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef Saffier het volgende:
Ieniemienie van harte en Poohy ook al streepjes! Wat leuk!
Thanks Owlet, lief! Van allemaal trouwens![]()
Kersjes voorheen deed de Naproxen zijn werk en nu dicloflenacnatrium zetpillen gekregen, straks de eerste, had al paracetamol op nl. En mijn weeen deden serieus minder zeer dan de menstruatiepijn, tussen de weeen door kon ik nog ademhalen![]()
Wat balen dat jullie nu samen in de lappenmand zitten! Beterschap.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
jammer vlindur, volgende ronde hopelijk meer succes!
Neuh, ik heb wel erg veel zin om te testen maar ik wacht nog even tot het weekend... Kan alle kanten op nog, nog steeds af en toe steekjes in mijn onderbuik en gevoelige borsten/tepels. Dat is het wel zo'n beetje.quote:
Wanneer had jij je eisprong dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wel erg veel zin om te testen maar ik wacht nog even tot het weekend... Kan alle kanten op nog, nog steeds af en toe steekjes in mijn onderbuik en gevoelige borsten/tepels. Dat is het wel zo'n beetje.
Thanks, ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was. Want ik hoefde verder niet terug naar de gyn tussendoor ofzo... Voor hetzelfde geld heeft de clomid niks gedaan. Dus ik hou maar 30 dagen aan voor het gemak. Anders weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer had jij je eisprong dan?
Ik had hem 18 september en werd dus 12 dagen later ongesteld.
Ik hoop zo dat het je lukt!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:50 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Thanks, ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was. Want ik hoefde verder niet terug naar de gyn tussendoor ofzo... Voor hetzelfde geld heeft de clomid niks gedaan. Dus ik hou maar 30 dagen aan voor het gemak. Anders weet ik het ook niet.
Huuphuup, welkom en zet hem op!![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:04 schreef Brighteyes het volgende:Huuphuup, leuk, je enthousiasme!
![]()
effe tellen: woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag...over! Vier dagen dus. Wel vier pijnlijke dagen, dat wel. Heb het gisteren nog even bij de huisarts gevraagd, want dit is ook niet normaal voor mij, meestal zeurt het wat meer in het begin en wat meer aan het einde. Maar volgens de huisarts is het toch nog allemaal het gevolg van de zwangerschap die er geweest is. Gaat vanzelf weer over, gelukkig.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier weer duivelvrij gelukkig
(dat ging ook snel bij jou trouwens mefke, bij mij blijven de duivels toch minstens 6 dagen hangen)
je begrijpt me verkeerdquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:08 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Misschien toch stiekem een testje er tegenaan gooien xxxKarinxxx? Wat als dat nou een innestelingsbloeding is geweest? Of was je echt goed ongesteld? Of begrijp ik je gewoon verkeerd?
Vlindur![]()
Owja, het verschil tussen de gewone en de digitale:quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef marlieske het volgende:
Matcare is zover ik het weet totaal niet betrouwbaar als ik diverse sites en fora moet geloven zie vaak negatieve of positieve resultaten die niet bleken te kloppen.
Phoohy ik zou gewoon voor een clearbleu digitaal gaan die zijn duidelijk en zo ver ik het weet redelijk betrouwbaar, geen voor gedrukte streepjes dus klontje klaar.
Tja, voorheen beheerde Nuvaring eenzelfde "dekking" te geven als de pil, maar tegenwoordig schijnt dat ook nog maar 94% te zijn (hoorde ik van de apothekersassistente).quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Waarom beweert CB dan dat het voor 95% betrouwbaar is?
De digitale beweert zelfs voor 99% zekerheid te geven, heb ff op 't doosje gespiektquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Waarom beweert CB dan dat het voor 95% betrouwbaar is?
Wat een lekker ding ben je ook hequote:Op dinsdag 30 september 2008 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nu weet ik dat ik best aan de maat ben, maar om me nou met jullie aan te spreken vind ik ook niet aardig.![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Een collega zei vandaag: er is iets anders aan je... maar ik weet niet wat!![]()
Ik hoop dat ze gelijk krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |