abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61821272
Wachten op een tweede streepje deel 114

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

30 september Mysterygirl81 NOD
03 oktober Takkembah NOD
05 oktober prinseszondererwt NOD
05 oktober Georgette_Kloonie (09-2008) NOD
16 oktober Kersjes NOD
19 oktober Mikoxx (04-2008) NOD
20 oktober XXXKarinXXX (08-2008) NOD
22 oktober Mefke79 (07-2008) NOD
26 oktober Saffier NOD
30 oktober Nijna (06-2008) NOD

Again (05-2007)
Beessie-Jen (12-2007)
Dee-Dee (01-2008)
Happyme28 (07-2007)
Mammamia (07-2007)
Vlindur (01-2008)
ymme (08-2008)

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

[ Bericht 20% gewijzigd door BE op 02-10-2008 09:59:27 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_61821344
Ik sloot het vorige topic met:
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:43 schreef k_i_m het volgende:
.

Jij bent Ienie?
En/of je hebt een tweede streepje geplast?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 22 september 2008 @ 11:57:50 #3
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61821386
Neenee, ik herken iets van Ienie, sorry. Hele slechte tvp dus.

Hoe gaat het met jou? Jij zit toch ook weer spannend ondertussen? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61821487
Ik zag K-i-m hier posten... Jij zit toch helemaal niet te wachten op een 2e streepje?? (of wel??)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61821498
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:57 schreef k_i_m het volgende:

Ah jammer hoor, ik dacht alweer veel te spannende dingen haha.
Ik heb dus weer echt geen idee wie Ienie dan zijn kan

Ja hier heel spannend, maar het is pas ronde 1 hoor en ik ben al jaren niet meer echt ongesteld geweest, maar ik herken dus niet dat ik al ruim een week van tevoren kramp links helemaal onderin mn buik heb.
Ik heb wel nog steeds een licht misselijk gevoel en totaal geen eetlust, maar dat kan net zo goed van een jetlag zijn.
Zaterdag is NOD
pi_61821685
Wil iemand mijn NOD ff in het lijstje zetten. Denk 30 sept!!
pi_61821930
Ik wil er ook wel met een NOD in.. Die valt denk ik op 01-10-2008.
Ik ga zaterdag 4 oktober testen.

(Dit was de 1e ronde met Clomid)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61821989
Heb jullie er in gezet dames!
Mezelf ook maar

Mefke hoe is het bij jou dan?
pi_61822632
Dank je wel Poppjans!
pi_61824920
Kan iemand mij op 9 oktober NOD zetten (06-2008).
Weet niet zeker of het echt zo is, of mn cyclus alweer op de rit is, maar dan hebben we maar ff een idee...
Ik heb wel het gevoel dat er een ei aan zit te komen, dat zou redelijk kloppen dan... maar ja, is dat voelen echt of voel ik dat omdat ik het wil voelen... . Wie zal het zeggen.
Fake it till you make it...
pi_61825042
Langzaam maar zeker komen de hier aan gewandeld
Helaas
Maar ik maak er geen drama van, het was maar het eerste rondje.
En 29 dagen vind ik ook niet zo verkeerd.
Mijn NOD mag er ook wel in, dan raakt het NODlijstje ook weer wat voller.
20 oktober dan maar!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61828734
Wat leuk, als die klonen Ik ga maar niets vragen!

XXXKarinXXX, toch jammer maar inderdaad is het lekker om te weten dat je een nette cyclus hebt En nu kun je er echt voor gaan!

En die cyclus van mij loopt weer helemaal op tijd met mijn laatste. Toch 28 dagen (ipv de laatste keer dat ik 3 dagen overtijd was). Wel vreemd maar niet erg, mijn lijf pakt blijkbaar weer het oude ritme op.
Mijn NOD mag in de OP op 7 oktober. Stiekem wel leuk, zo'n lijstje.!
De 2e keer doet vast niet zeer
  maandag 22 september 2008 @ 17:18:27 #13
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61829170
Spannende weekjes hoor als je dat lijstje zo ziet....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_61829309
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:57 schreef k_i_m het volgende:

Grin
pi_61829534
Ik wil ook wel in de OP met mijn geschatte NOD: 5 oktober...
  maandag 22 september 2008 @ 17:38:39 #16
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61829701
hmmm, jammer xxxkarinxxx, maar wel een fijne cyclus, beter dan dat gedonder van mij!

Die van mij mag op 19 okt (uitgaande van 30 dagen...)
pi_61830709
Mefke meldt zich...zonder nieuws nog.
Kan nog alle kanten op, naar mijn idee. Wel misselijk, geen zin in koffie en komkommer die nergens meer naar smaakt (en zelfs smerig is), maar geen echt pijnlijke borsten meer. Wel steekjes rond mijn tepels en soms lichte buikpijn en last van mijn rug. Als ik mijn eennalaatste cyclus aanhoudt is vandaag NOD en anders overmorgen. Nog geen idee of en wanneer ik ga testen.

Karin, jammer! Maar zo'n nette cyclus is ook heel wat waard! Mikoxx
En ik ben heeel slecht in klonen raden, dus dat wacht ik dan wel weer af.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61830826
Balen Karin!

Ik ben toch wel heeeel nieuwsgierig naar al die klonen.. Ik heb bij GK een vermoeden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 22 september 2008 @ 18:59:45 #19
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61831706
Succes met de spanning...mefke

[ Bericht 17% gewijzigd door Takkembah op 22-09-2008 19:00:37 (Tanja leest weer eens niet goed) ]
Alexa en Seth zijn lief
pi_61832131
Oeh Mefke, wat een spanning!!! Ik duim voor je hoor, en dat je wacht met testen! Dat zou ik echt niet kunnen.

Ik kan er geen mensen meet bij zetten in mn OP want BE heeft erin zitten veranderen, maar alles staat nu wel weer netjes.
  maandag 22 september 2008 @ 19:59:39 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61833511
Volgens mij staat iedereen er nu weer netjes in. Zet hem op meiden!

Oh, en ik heb geen idee wie Ieniemini is...

Mefke, wat is het spannend joh! Ik duim voor je!
pi_61833636
Spannend Mefke!
Ik hoop het zo voor je!

Ondertussen ben ik ook een slechte klonenrader....
Ik weet alleen wie mysterygirl is, maar ook alleen maar omdat ze me dat zelf heeft verteld.....
  maandag 22 september 2008 @ 20:15:49 #23
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61833994
B_E, zou je er bij mij ook (04 2008) en NOD achter /bij willen zetten?
Alweer een heel lijstje he?
pi_61834160
BE, mag ik ook in het lijstje? 16 oktober is mijn nieuwe NOD.

Mefke. wat spannend joh!
.... met gevoel voor drama....
pi_61834229
Nee, geen nieuws..het enige nieuws is dat iedereen geloof ik mijn truc bij de AH XL uitgehaald heeft. We waren er net om testen te scoren en wat denk je, uitverkocht! (of, nou ja, ze lagen niet waar ze horen te liggen en we hebben er verder niet naar gevraagd). Dus toen maar naar de etos.
En ja, ik weet niet waarom ik er zo weinig moeite mee heb om nog niet te testen. Misschien zelfbescherming? Zolang ik niet test en niet ongi ben is er nog een kansje...ik denk dat dat het is. Ga zo mijn bedje in, ben mega moe en morgen weer een lange dag.
Leuk om te zien dat iedereen meeleeft!
pi_61835549
Haha dus de hele stad bij jou is aan het testen Mefke!
Ik zou er dus ook niet verder om gevraagd hebben, vind het al erg om ze te kopen sta echt met rode wangen bij de kassa.
Bij de Etos is dat zo erg; hebben ze ook nog zo'n scherm waarop de mensen achter je kunnen zien wat je gekocht hebt!
Vandaag toevallig ook maar alvast test gekocht, die van 2 v 5 euro bij de Kruidvat en in een hele andere plaats dan waar ik woon mede doordat er hier familie in de drogist werkt.
Vroeg dat meisje ook nog: heb je advies nodig bij het geneesmiddel dat je gekocht hebt?
Euh nou nee hoor
pi_61835630
Flinke lijst alweer.

Mefke, alle testen uitverkocht . Daar ging je mooie truc! Spannend hoor!

Karin, jammer dat je weer mocht aansluiten onderaan... op naar de volgende ronde dan maar!
pi_61835693
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef Poppejans het volgende:
Vandaag toevallig ook maar alvast test gekocht, die van 2 v 5 euro bij de Kruidvat en in een hele andere plaats dan waar ik woon mede doordat er hier familie in de drogist werkt.
Vroeg dat meisje ook nog: heb je advies nodig bij het geneesmiddel dat je gekocht hebt?
Euh nou nee hoor
Haha, herkenbaar ergens anders gaan shoppen. Ik ben hier in het dorp ook veel te bang dat ik een bekende tegenkom als ik met een zw-test bij de kassa sta .
Volgens mij is dat nieuw bij de kruidvat. Ik had laatst ook dat ze dat vroegen toen ik otrivin ofzo kocht...
pi_61835825
Bij "mijn" Kruidvat vragen ze dat altijd, of je nog vragen hebt over het geneesmiddel dat je gekocht hebt. Ik vind het een beetje raar eerlijk gezegd, alsof er ook maar iemand aan zo'n 16-jarige kassa-miep gaat vragen hoe je die aambeienzalf nou precies met aanbrengen, terwijl er 10 man achter hem staan te drinken in de rij
pi_61835934
Ja inderdaad, ik vraag me af wat ze je gaan vertellen als je zegt dat je nog vragen hebt. Nou, je doet het dopje eraf, je piest over het stripje en dan wacht je 3 minuten... Duh... Maargoed, het is wel weer goed dat ze het doen in sommige andere gevallen.
pi_61836296
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Kersjes het volgende:
alsof er ook maar iemand aan zo'n 16-jarige kassa-miep gaat vragen hoe je die aambeienzalf nou precies met aanbrengen, terwijl er 10 man achter hem staan te drinken in de rij
Te drinken??? .
Nou haal je natuurlijk ook een voorbeeld aan met je aambeienzalf... . Vooral met die 10 man erachter in de rij
  maandag 22 september 2008 @ 22:05:15 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61837144
Aanvullingen zijn gedaan.
pi_61837804
ff een tvp om in de gaten te houden wie al die kloonen zijn en wie er binnenkort 2 streepjes plast!
Mama van Isa en Ties
  maandag 22 september 2008 @ 22:56:20 #34
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61838861
ook hier een tvp

is inderdaad een leuk lijstje geworden

Mefke en Poppejans spannend voor jullie deze week.. ik ben alweer aan het duimen hoor
No more games, no more drama...
pi_61838936
Streepjestoeristen

Ik heb trouwens een goed gevoel over september/oktober
  maandag 22 september 2008 @ 23:17:16 #36
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61839497
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Streepjestoeristen

Ik heb trouwens een goed gevoel over september/oktober
je hebt gelijk

enne hou dat gevoel vast hè!!!
pi_61839676
quote:
Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Streepjestoeristen

Ik duim mee voor jullie meiden , dat de streepjesregen de komende tijd doorgaat, zoals het hoort in de herfst
pi_61856553
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:16 schreef Nijna het volgende:

[..]

Volgens mij is dat nieuw bij de kruidvat. Ik had laatst ook dat ze dat vroegen toen ik otrivin ofzo kocht...
Vorige keer vroegen ze aan mijn man of hij wist hoe hij een zwangerschapstest moest gebruiken. Heeft ie met een stalen gezicht gezegd: ja gewoon overheen plassen!
pi_61856911
Oh wat een boel klonen! Spannend zeg Ik ben helaas heel slecht in het raden
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:33:23 #40
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61857562
Mefke vandaag is je NOD toch? wanneer ga je testen?
pi_61857689
Ja Mefke, spannend! Is er al nieuws?
Poppejans, al voorgevoelens/voortekenen?
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:44:13 #42
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61857878
Ik heb even een vraagje over schijnzwangerschap
Is dit iets wat voorkomt na het uitblijven van de menstruatie, of kan dit ook ervoor plaatsvinden?

Hier komt mijn relaas..

Als ik echt zwanger ben, dan heeft op de 15e september de bevruchting plaatsgevonden, in Canada . Nu zijn wij allebei helemaal niet bezig met zwanger worden, daar wilden we pas aan denken als we een huis hebben gekocht. Dit zou dan dit jaar moeten gebeuren Wel hebben we een enorme kinderwens.

Nu merkte ik pas dat er iets anders met mij was toen ik op de 17e september enorm duizelig wakker werd. Ook voelde ik mij misselijk en moest echt naar buiten voor frisse lucht. Nu had ik de vorige avond drankjes gedronken (1 glas wijn en een flesje Corona) dus er was helemaal geen reden om mij zo te voelen.

Ook een dag later in het vliegtuig was ik misselijk, voor het eerst van mijn leven heb ik een vliegtuig'maaltijd' overgeslagen. Vanaf toen begon ik aan een zwangerschap te denken
De dagen erna voelde ik mij heel anders, sliep slecht en was nog steeds bij vlagen misselijk. Had totaal geen trek ik warm eten. Maar ja ik dacht ook dat dit met de jetlag te maken had

Vrijdag zijn we teruggekomen en nu heb ik nog steeds last van (steeds erger wordende) misselijkheid, mijn borsten staan strak en mijn tepels zijn groter geworden. Ook is mijn urine anders van kleur en krijg ik heel veel complimenten van collega's dat ik er zo goed en relaxed uitzie

Maar ja al het bovenstaande kan een andere reden hebben en omdat ik nogal een gevoelig typje ben, sluit ik het niet uit dat dit een schijnzwangerschap kan zijn.

Dus ja de 4e oktober ga ik testen, maar dat duurt dat laaaang
Als ik niet zwanger ben, dan vinden we het wel jammer maar niet echt erg, omdat we het nog niet echt geprobeerd hebben. Maar ik zou er dan wel van balen dat mijn lichaam mij zo in de maling kan nemen

Tot zover mijn relaas
pi_61858021
Hoezo kun je pas 4 oktober testen dan?
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:49:44 #44
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61858061
Omdat ik heel onregelmatig ongesteld ben
pi_61858256
Mocht je de 15e bevrucht zijn dan kun je toch best na 14 dagen testen net als iedereen? Het bevruchtingsverhaal wordt door een onregelmatige ongesteldheid niet anders. En na 2 dagen al misselijk zijn lijkt me een beetje vreemd omdat je dan nog niet echt HCG aan maakt. Of heb ik dat fout?
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:58:14 #46
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61858326
hoi Poohy,

ik snap je spanning...
als ik jou was zou ik niet teveel hopen op een zwangerschap.
uit jouw verhaal begrijp ik dat je pas op 4 oktober NOD verwacht... dan zou 15 september wel een erg vroege bevruchtiing geweest zijn, want ik zou dan vermoeden dat je nu net voorbij je vruchtbare dagen bent.
een cyclus kan namelijk behoorlijk variëren, maar meestal is de periode tussen de eisprong en NOD redelijk constant, namelijk zo'n 14 dagen.

ook kan een aankomend eisprong (het aanmaken van LH-hormoon) voor zulke symptomen zorgen (althans dat was bij mij het geval rond elke eisprong)

ik hoop dat je hier wat aan hebt... en ik snap je tweestrijdige denken.
ik sluit dus niet uit dat het wel degelijk kan.... elk lichaam is weer anders...

sterkte met je rustig houden nog anderhalve week
  dinsdag 23 september 2008 @ 19:59:35 #47
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61858374
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:56 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Mocht je de 15e bevrucht zijn dan kun je toch best na 14 dagen testen net als iedereen? Het bevruchtingsverhaal wordt door een onregelmatige ongesteldheid niet anders. En na 2 dagen al misselijk zijn lijkt me een beetje vreemd omdat je dan nog niet echt HCG aan maakt. Of heb ik dat fout?
IIk heb even op goole gekeken en HCG wordt pas aangemaakt na de innesteling. Dus dat kan inderdaad niet.
Ik dacht eigenlijk dat je alleen kon testen op de eerste NOD? Niet dus?
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:06:51 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61858614
In principe word je 14 dagen na een eisprong ongesteld, om en nabij.
Als jij denkt dat je op de 15e bevrucht bent, zou je dus om en nabij de 29e ongesteld moeten worden. En dus zou je dan kunnen testen.

Verder ben ik het eens met Georgette dat het wel heel vroeg is om je 2 dagen na de bevruchting misselijk te gaan voelen.
Het klinkt mij als wishfull thinking in de oren. En je zou echt de eerste niet zijn die op basis van van alles denkt zwanger te zijn en dan blijkt je lichaam je gewoon voor de gek te houden.

Maar goed... ondanks dat, zou je natuurlijk ook gewoon wel zwanger kunnen zijn, maar dan was die misselijkheid toch gewoon van dat wijntje en die corona.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:10:43 #49
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61858745
Bedankt voor de reacties allemaal En als ik het zo lees denk ik dat jullie gelijk hebben! Dus nu hopen dat alle bijverschijnselen weggaan

en toch voor de zekerheid maar even testen rond de 29e, maar ik zal iid niet zwanger zijn
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:28:17 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61859236
Testen kan dan idd wel even lekker ontnuchterend werken.
Of heel goed nieuws geven natuurlijk.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:30:32 #51
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61859293
Ik begrijp het toch niet helemaal en ik ben denk ik niet duidelijk geweest.

Op 5 september is mijn laatste ongi begonnen en op de 15e heb ik sex gehad met mijn vriend. Volgens die schemaatjes op internet (voor zover die betrouwbaar kunnen zijn).

Op bovenstaande afbeelding staat dat je na de 8e dag een vruchtbare periode hebt. De 15e september is dan toch dan de 11e dag
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:40:33 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61859633
Kijk hier eens naar: http://www.mamaenzo.nl/ki(...)dskalender/index.php
Ik heb 28 dagen ingevuld omdat ik niet wist wat je cyclus was, maar daar kan je dan dus zien op welke dagen je het meest vruchtbaar zou zijn geweest.

De 15e is idd een dag of 10-11 na de eerste dag van je late menstruatie en dat zou wat erg vroeg zijn voor een eisprong, maar het kan natuurlijk wel, zaad blijft ook nog een paar uur leven daar binnen in die warmte.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:43:25 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_61859717
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk hier eens naar: http://www.mamaenzo.nl/ki(...)dskalender/index.php
Ik heb 28 dagen ingevuld omdat ik niet wist wat je cyclus was, maar daar kan je dan dus zien op welke dagen je het meest vruchtbaar zou zijn geweest.

De 15e is idd een dag of 10-11 na de eerste dag van je late menstruatie en dat zou wat erg vroeg zijn voor een eisprong, maar het kan natuurlijk wel, zaad blijft ook nog een paar uur leven daar binnen in die warmte.
Een paar uur? Ik dacht dat het zelfs tot dagen kon blijven leven? Had beter op moeten letten bij biologie hoor ik al.

Alhoewel, dat had sowieso geen kwaad gekund VInd het nog altijd bijzonder hoe Ruben verwekt is. Als gemiddeld persoon zou de ovulatie de donderdag moeten zijn en er is niets gebeurd voor de zaterdag. Blijkbaar ben ik niet gemiddeld ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61859877
jahoor, 't kan zelfs dagenlang overleven. en zo'n ei zwerft ook een tijdje rond na de eisprong natuurlijk, dus troel, het is niet gek dat je ook ook een paar dagen NA de eisprong nog bevrucht kunt raken.
maar poohy, je weet natuurlijk niet wanneer jouw ei-sprong precies plaatsvond. dat kan vroeg geweest zijn, zo rond die 15e september, maar als je uit moet gaan van gemiddelden zou je eisprong ongeveer de 18/19e september hebben plaatsgevonden. tel daar 14 dagen bij, en je hebt de dag die je als 'NOD' kunt beschouwen. vanaf dan zou je kunnen gaan testen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:54:03 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61860093
Ik zei ook paar uur omdat ik me niet vast wilde pinnen op 24 uur of weetikveel wat het is.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:05:16 #56
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61860488
/Biologieles aan

Een eitje is max 24 uur "houdbaar", volgens wiki
Een zaadcel kan het 3 dagen uithouden

/Biologieles uit

Moet de TT trouwens niet zijn "Wachten op EEN tweede streepje"?

* Gauw weer uit dit topic wegholt, voordat mensen rare dingen gaan denken
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:14:11 #57
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61860814
ff tussendoor

Aaaahgrrr mijn psychosomatische buien zijn weer aangevangen
Misselijk ten top en mijn favo snack kaas stinkt weer ....

en ik had mezelf nog wel voorgenomen deze keer niet zo ermee bezig te zijn... Nog 10 dagen afwachten....

Aahgrrr aaahggrrr aaahgrrr

tis pas mijn tweede periode, erg he
Alexa en Seth zijn lief
pi_61860835
oh wacht, ik dacht dat een ei 't ook wel een paar dagen uit kon houden? maar nee, slechts 24 uur dus, tsk.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:16:42 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_61860916
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef bixister het volgende:
oh wacht, ik dacht dat een ei 't ook wel een paar dagen uit kon houden? maar nee, slechts 24 uur dus, tsk.
Ja, stomme dingen ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61860966
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:37 schreef prinseszondererwt het volgende:

Poppejans, al voorgevoelens/voortekenen?
Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!
Verder 's ochtends/begin v middag wat weeiig gevoel, maar dat lijkt nu niet meer toe te nemen eigenlijk.
Witte afscheiding heb ik ook al 8 dagen.
Het lijkt een hele waslijst zo, en ik was vrijdag nog hoopvol maar op 1 of andere manier denk ik dat ik heel erg ongesteld ga worden ivm die kramp de hele tijd, ik zit ook continue te checken op de wc of ik al ongesteld ben.

Ik ben pas 1x ongesteld geweest na Implanon verwijderd is, dus ik ken mn lichaam en voortekenen niet zo goed, misschien is dit wel een voorbode van HEEL erg ongesteld worden, maar ik las dat kramp ook kan voorkomen als je pril zwanger bent omdat dan de baarmoeder wat oprekt.

Mefke, heb je al getest?
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:18:41 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61860988
Scherp Davinia!
pi_61860991
takkembah als je nog 10 dagen moet wachten is het echt zeer onwaarschijnlijk dat een eventuele bevruchting nu al dergelijke effecten veroorzaakt hoor. succes met 't wachten!

davinia, 't is natuurlijk wel dat ene felbegeerde tweede streepje, dus ik vind HET wel kunnen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:19:45 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_61861030
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!
Verder 's ochtends/begin v middag wat weeiig gevoel, maar dat lijkt nu niet meer toe te nemen eigenlijk.
Witte afscheiding heb ik ook al 8 dagen.
Het lijkt een hele waslijst zo, en ik was vrijdag nog hoopvol maar op 1 of andere manier denk ik dat ik heel erg ongesteld ga worden ivm die kramp de hele tijd, ik zit ook continue te checken op de wc of ik al ongesteld ben.

Ik ben pas 1x ongesteld geweest na Implanon verwijderd is, dus ik ken mn lichaam en voortekenen niet zo goed, misschien is dit wel een voorbode van HEEL erg ongesteld worden, maar ik las dat kramp ook kan voorkomen als je pril zwanger bent omdat dan de baarmoeder wat oprekt.
Die krampen had ik ook bij Ruben, maar desondanks zette de ongesteldheid niet door en die krampen werden na een aantal maanden behoorlijk pijnlijke weeen en kijk nu Kortom: gewoon testen als je kan testen en niet de hele tijd gaan bloedturen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:20:19 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_61861052
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
/Biologieles aan

Een eitje is max 24 uur "houdbaar", volgens wiki
Een zaadcel kan het 3 dagen uithouden

/Biologieles uit

Moet de TT trouwens niet zijn "Wachten op EEN tweede streepje"?

* Gauw weer uit dit topic wegholt, voordat mensen rare dingen gaan denken
Ik teken voor nog een Eli hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61861167
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Die krampen had ik ook bij Ruben, maar desondanks zette de ongesteldheid niet door en die krampen werden na een aantal maanden behoorlijk pijnlijke weeen en kijk nu Kortom: gewoon testen als je kan testen en niet de hele tijd gaan bloedturen
Oeh, das wel hoopvol, en ik las het dus ook al wel veel meer soort gelijke verhalen.
ik hoop dat ik testen kan zaterdag!
Hou jullie op de hoogte
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:24:02 #66
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61861171
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef bixister het volgende:

davinia, 't is natuurlijk wel dat ene felbegeerde tweede streepje, dus ik vind HET wel kunnen.
Hmm, heb je ook een punt, ja
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik teken voor nog een Eli hoor
Ik ook, maar nu nog niet
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:25:29 #67
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61861227
quote:
Op 5 september is mijn laatste ongi begonnen en op de 15e heb ik sex gehad met mijn vriend. Volgens die schemaatjes op internet (voor zover die betrouwbaar kunnen zijn).

Je weet het dus eigenlijk wel...??? Gooi er een test tegenaan zou ik zo zeggen....
pi_61861326
Hier heb ik het eerste teken van niet zwanger gehad!

Ik heb gisteren biefstuk gekocht zonder dat ik er erg in had

Ik begin steeds meer aan het idee te wennen en begin nu zowaar bang te worden dat ik het me allemaal verbeeld en dat er niets aan de hand is. Nouja, wachten maar dus
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:28:47 #69
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61861340
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef Takkembah het volgende:
ff tussendoor

Aaaahgrrr mijn psychosomatische buien zijn weer aangevangen
Misselijk ten top en mijn favo snack kaas stinkt weer ....

en ik had mezelf nog wel voorgenomen deze keer niet zo ermee bezig te zijn... Nog 10 dagen afwachten....

Aahgrrr aaahggrrr aaahgrrr

tis pas mijn tweede periode, erg he
Tjee... takkembah... succes met wachten dan. Klinkt vrij ernstig dit

Poppejans: SPANNUND! Wanneer ga je testen?
Uhm... wat is een Eli?
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:30:42 #70
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61861409
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef bixister het volgende:
takkembah als je nog 10 dagen moet wachten is het echt zeer onwaarschijnlijk dat een eventuele bevruchting nu al dergelijke effecten veroorzaakt hoor. succes met 't wachten!

klopt, vandaar mijn psychosomatische opmerking

nu moet ik wel zeggen dat 3 oktober een gok is, want ik ken mijn cyclus nog niet goed... de vorige was 32 dagen, 30 aug begon mijn nieuwe cyclus en heb toch echt mijn eisprong gevoeld (dacht ik) vorige week zaterdag... 3 oktober is meer een gemiddelde gok....

ik vind het maar lastig allemaal
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:31:26 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_61861432
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Tjee... takkembah... succes met wachten dan. Klinkt vrij ernstig dit

Poppejans: SPANNUND! Wanneer ga je testen?
Uhm... wat is een Eli?
Eli is het zoontje van Davinia
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61861466
Even een TVP want het is bijna oktober en dan mag ik ook eindelijk

Poppejans mn duimen draaien overuren voor je hoor!
En voor alle andere dames natuurlijk ook
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:36:33 #73
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61861625
quote:
Hey, ik wist niet dat dat ook een betrouwbaar teken is van 'niet zwanger' ...

zou wel geld schelen, hoef je geen test te kopen! en... wat is nou weer een tvp?
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:39:01 #74
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61861705
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef Ienieniemie het volgende:
Hier heb ik het eerste teken van niet zwanger gehad!

Ik begin steeds meer aan het idee te wennen en begin nu zowaar bang te worden dat ik het me allemaal verbeeld en dat er niets aan de hand is. Nouja, wachten maar dus
Oh meuw. Is dat algemeen bekend of geldt dat alleen voor jou?

Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:39:10 #75
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61861712
quote:
Eli is het zoontje van Davinia
Sorry...
pi_61861733
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:36 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Hey, ik wist niet dat dat ook een betrouwbaar teken is van 'niet zwanger' ...

zou wel geld schelen, hoef je geen test te kopen! en... wat is nou weer een tvp?
Ik ook niet

TVP staat voor terug vind post Zodat het topic in je my active topics komt te staan. Je kunt ook bookmarks gebruiken, vaak worden posts waarin echt alleen TVP gemeld wordt verwijderd.
pi_61861758
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:39 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Oh meuw. Is dat algemeen bekend of geldt dat alleen voor jou?

Ik heb geen idee. Het erge is dat ik pas net bedacht dat ik gisteren biefstuk gekocht had (het was in de reclame). Heb ook geen idee of het echt wat zegt, maar ik vond het wel frappant
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:46:11 #78
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61861916
hihi...
Ik ga zo mijn nestje maar eens opzoeken. Alle wachtende dames: succes! Hopelijk voor jullie beter nieuws dan voor mij deze maand! Ik hoop dat bij mij de duivels binnenkort weer vertrekken , kunnen we weer verder!
Slaap lekker!
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:48:04 #79
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61861978
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:39 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Sorry...
Maakt niet uit hoor
pi_61862104
quote:
Mefke, heb je al getest?

Nope. Ik durf niet. En omdat ik de vorige keer ineens ook een cyclus had van 30 ipv 28 dagen ga ik ook pas morgen testen. Heb de hele dag gedacht dat ik ongesteld ging worden, buikpijn enzo. Maar er is nog niets, dus er is nog een heeeel klein beetje hoop. Alle andere eerdere symptomen zijn namelijk pleitte.
quote:

[..]

Poppejans, herkenbaar. Ik heb dit de vorige keer ook heel erg gehad. Heb er zelfs een echo voor laten maken en ben er voor bij de huisarts geweest. Niets te vinden (behalve dan zwanger, maar dat wist ik toen al). Gokje was toen dat het te maken zou hebben met het gele lichaam wat zich in je eierstok vormt en hormomen afgeeft. Dat neemt ruimte in in je eierstok en als je er gevoelig voor bent, kun je dat dus voelen. Aangezien dat bij mij ook de kant is dat ik altijd goed mijn eisprong voel, was het best een logische verklaring.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:53:55 #81
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61862210
quote:
Nope. Ik durf niet. En omdat ik de vorige keer ineens ook een cyclus had van 30 ipv 28 dagen ga ik ook pas morgen testen. Heb de hele dag gedacht dat ik ongesteld ging worden, buikpijn enzo. Maar er is nog niets, dus er is nog een heeeel klein beetje hoop. Alle andere eerdere symptomen zijn namelijk pleitte
Ik duim nog hoor! Succes morgen
pi_61864003
Yeah morgen ben ik vrij, tijd om Mefke in de gaten te houden
Succes meid!!
En poppejans beleeft ook zulke spannende tijden....pffffew nog even volhouden!
pi_61864241
Ik kom hier ook maar meeposten. Mag nu wel hierheen verhuizen vanuit het rammelaarstopic aangezien we nu wel serieus aan het proberen zijn.
Ik heb PCOS, dus het duurt waarschijnlijk wel even, maar het gaat volgens mijn gyn de goede kant op. Moet gewoon lekker doorgaan met afvallen, en dan moet het goedkomen volgens hem. Dus ondertussen gewoon lekker klussen he
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61864929
welkom tessie en veel succes

mefke, ik hoop dat je nog een beetje slapen kunt vannacht.
pi_61865591
Begrijpelijk dat je nog even probeert te wachten met testen Mefke, ik duim hoor!

Haha dankjewel voor het duimen HuupHuup, leuk om je hier te gaan zien in oktober!

Welkom Tessie
pi_61868727
Welkom Tessie en huuphuup ook alvast een klein 'succes' want over een weekje is het oktober

Het is spannend hier meiden, ik zal voor jullie duimen allemaal en te beginnen met Mefke!

Hier deze maand weer geen eisprong gehad helaas, maar de cyclus verloopt wel 'beter' dan vorige maand. Ik ga er vanuit over een dag of 10 weer ongi te worden en dan mag ik 21 oktober weer naar de gyn. Nu een andere dus ik hoop dat die wat beter zal kijken qua echo en of er follikels zitten.

Anyway, het enige wat ik er zelf aan kan doen is afvallen en dat gaat nog steeds goed (al ben ik nu al dagen niet naar het toilet geweest en het voelt alsof er een baksteen in mjn buik zit )
pi_61868881
Thanx voor het welkom allemaal

Heb je ook PCOS happyme?
  woensdag 24 september 2008 @ 08:29:16 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61869130
Tessie, welkom!

Mefke, hoe is het nu met jou?
pi_61869427
stop maar met duimen

Positief puntje: het was wel een nette cyclus van 28 dagen. Op naar de volgende maand. Zelf denk ik dat die stomme buikgriep toch invloed heeft gehad.

Duimen voor Poppejans vanaf nu!
  woensdag 24 september 2008 @ 09:12:04 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61869720
Ach shit... wat jammer zeg...
pi_61869760
he balen Mefke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61869803
Jammer Mefke.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:55:27 #93
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61870579
jammer Mefke
pi_61870640
quote:
Op woensdag 24 september 2008 07:59 schreef tessie het volgende:
Thanx voor het welkom allemaal

Heb je ook PCOS happyme?
Dat is niet vastgesteld, ik heb gewoon een maandelijkse menstruatie die wat aan de lang kant is (tussen 30-35 dagen) maar wel als normaal wordt gezien. Bij de eerste afspraak is een echo gemaakt en de gyn zei dat het er 'goed uitzag' maar ben nu aan het temperaturen 2 maanden en heb dus geen temperatuur verhoging, dus geen eisprong.

Wel ben ik veel te zwaar dus ik moet zowiezo naar een BMI van 32 voor ze uberhaupt met behandelen beginnen, maar onderzoeken doen ze dus wel. Ik dacht zelf dat ik PCO had maar hier zijn dus nog geen 'bewijzen' voor gevonden behalve overgewicht en overbeharing.

@Mefke; balen zeg maar wel een nette cyclus.

Voor de rest: duim, duim, duim, duim....
pi_61871273
Tessie welkom.

Mefke wat jammer zeg
  woensdag 24 september 2008 @ 10:40:19 #96
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61871685
Tessie welkom

Mefke

lichtpuntje is je nette cyclus, op naar de volgende zonder buikgriep
Alexa en Seth zijn lief
pi_61873975
Balen Mefke!

@happy: irritant zeg... Er zit ook wel heel veel verschil in biji welke gyn je bent volgens mij... maar tis ook niet bij iedereen dat ze pas bij een bepaald BMI beginnen met behandelen... Maar afvallen helpt natuurlijk ook zeker wel, merk ik zelf ook. Mijn cyclus is in een half jaar (15kg minder) van onregelmatig en ongeveer 4 maanden naar 38 dagen gegaan.
pi_61874992
Wat balen Mefke echt jammer
pi_61875182
Mefke
pi_61875507
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef tessie het volgende:
@happy: irritant zeg... Er zit ook wel heel veel verschil in biji welke gyn je bent volgens mij... maar tis ook niet bij iedereen dat ze pas bij een bepaald BMI beginnen met behandelen... Maar afvallen helpt natuurlijk ook zeker wel, merk ik zelf ook. Mijn cyclus is in een half jaar (15kg minder) van onregelmatig en ongeveer 4 maanden naar 38 dagen gegaan.
Tsja, daar baal ik ook wel een beetje van. Ben nu in 3 maanden 12 kg. kwijt, maar qua cyclus is dus niets veranderd. Ik hoop dat uit het bloedprikken op de 3e dag van mijn cyclus iets gekomen is, waaruit blijkt dat het dus niets met mijn gewicht te maken heeft (wat ik dus denk). Ga gewoon door met afvallen want dat is gewoon gezonder en het gaat echt heel 'makkelijk' maar ik wil wel gewoon verder en zonder eisprong kom je nergens

Heb jij wel een eisprong dat je weet?
pi_61875978
Ik heb wel een eisprong, daar was ik ook erg blij mee om dat te horen. En 12 kg in 3 maanden is wel heel vlot zeg. Met PCOS gaat het over het algemeen toch vaak wat lastiger volgens mij.
Gewoon blijven aandringen dat ze goed onderzoeken wat het nu precies is, zodat je daar op in kan spelen. Hoe sneller je dat weet hoe beter natuurlijk.
pi_61876029
12 kilo! Wat goed!
succes alvast de 21, hoop dat je er nu wel wijzer van word.
pi_61879123
Mefke: Balen, maar zoals gezegd: wel een nette cylus. Op naar de volgende ronde.

Poppejans, het schiet op voor je!
pi_61879171
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Kersjes het volgende:
Bij "mijn" Kruidvat vragen ze dat altijd, of je nog vragen hebt over het geneesmiddel dat je gekocht hebt. Ik vind het een beetje raar eerlijk gezegd, alsof er ook maar iemand aan zo'n 16-jarige kassa-miep gaat vragen hoe je die aambeienzalf nou precies met aanbrengen, terwijl er 10 man achter hem staan te drinken in de rij
Weet je wat grappig is? Ik heb dit echt meegemaakt bij een Kruidvat!
Iemand voor mij wilde er inderdaad info over hebben. Het grietje haalde er toen iemand bij om de info te geven.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 24 september 2008 @ 20:16:13 #105
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61885759
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Testen kan dan idd wel even lekker ontnuchterend werken.
Of heel goed nieuws geven natuurlijk.
Inderdaad.. Toen ik vanochtend eindelijk eens uitgerust wakker werd en mij ontzettend goed voelde, dacht ik: zie je, je bent niet zwanger!

Maar in de middag kwam de misselijkheid weer en toen heb ik echt tegen mijzelf gezegd dat ik even normaal moet doen: Neeheeee poohy je bent niet zwanger
Maar het hielp niet en dus blijf ik hoop houden

Nouja nog anderhalve week en dan weet ik het
pi_61886259
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:16 schreef poohy het volgende:

[..]
Maar het hielp niet en dus blijf ik hoop houden

Nouja nog anderhalve week en dan weet ik het
Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?
(Als ik jou was zou ik er over een weekje eens een testje tegen aan gooien)
  woensdag 24 september 2008 @ 20:37:23 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61886325
Ienieminie, hoe is het bij jou nu? Nog meer tekenen tegen gekomen?
pi_61886404
Jammer Mefke!
  woensdag 24 september 2008 @ 20:40:14 #109
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61886417
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:35 schreef Georgette_Kloonie het volgende:

[..]

Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?
(Als ik jou was zou ik er over een weekje eens een testje tegen aan gooien)
Nee, dit is denk ik mijn laatste berichtje
Ik zal jullie niet elke dag vervelen met symptomen van een onwaarschijnlijke zwangerschap

In ieder geval ga ik 4 oktober testen en dan laat ik het hier wel even weten

Iedereen in ieder geval heel veel succes!
pi_61886781
Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes. Ach, als je dan het bericht van Evenstar leest, weet je ook meteen weer dat er veel ergere dingen zijn in de wereld. Op naar de volgende maand! Poppejans, hoe gaat ie?
pi_61887225
Mefke, kom je me nu gezelschap houden op mijn NOD?
pi_61887757
Karin, twee daagjes later dan jij inderdaad. NOD mag op 22/10. Doei
  woensdag 24 september 2008 @ 21:35:23 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61888391
Jammer Mefke!
pi_61896810
Hier zoals verwacht geen streep. Op zich niet raar, want met mijn late eisprong zou dat wel erg vroeg zijn. Kortom, nog steeds dezelfde onzekerheid. Dat zal pas stoppen als er daadwerkelijk een ongesteldheid doorbreekt of ik inderdaad nog een keer positief test over een aantal dagen. Handig, onregelmatige cyclussen en dan dit soort kwaaltjes hebben.
  donderdag 25 september 2008 @ 09:04:50 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61896860
Ik heb het aangepast Mefke.

Ienieminie, stel nou dat het niet zo is, heeft het je dan wel aan het denken gezet vwb evt. bewust voor nog een kindje gaan?
pi_61897193
Afwachten dus Ienie...

Mijn buikpijn is weer weg... of het nou een ei is geweest weet ik niet zeker...
We wachten het maar af. Misschien is de boel nog helemaal niet op gang en was het gewoon buikpijn .
En misschien ben ik er ook wel veel te veel mee bezig...
pi_61897399
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het aangepast Mefke.

Ienieminie, stel nou dat het niet zo is, heeft het je dan wel aan het denken gezet vwb evt. bewust voor nog een kindje gaan?
Ik wil zeker nog een tweede kindje, zonder twijfel, maar ik denk dat het wel verstandiger is om eerst zekerheid te hebben wat betreft mijn werk (of zeker te weten dat we het ook zullen rooien zonder het tweede inkomen (zonder veel te moeten inleveren) of dat ik bereid ben om thuis te zitten ). Mijn man gaf in eerste instantie aan dat hij het nog echt niet zag zitten, maar vind dit ergens toch ook wel weer erg leuk, dus misschien dat het wel een eyeopener is
In ieder geval is de stress wel aan het zakken bij mij en ergens hoop ik wel steeds meer dat het wel zo is. Maarja, de tijd zal het leren. In ieder geval is het wel fijn dat mijn man en ik op een lijn zitten als ik zwanger zou blijken te zijn (alhoewel volgens mij mijn man ook echt nooit aan abortus zou denken als het niet levensbedreigend voor mij zou zijn) en dat onze relatie de laatste tijd echt met sprongen vooruit is gegaan
pi_61897757
BE, mijn NOD is iets naar voren verschoven naar 5 oktober. Zou je het aan willen passen? Dankjewel

Ieniemienie, helaas nog afwachten dan maar. Mocht het nu niet gelukt zijn ga je dan maar gelijk voor de 2e of wachten jullie dan nog even?

[ Bericht 18% gewijzigd door Georgette_Kloonie op 25-09-2008 10:18:20 ]
pi_61898858
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:55 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
BE, mijn NOD is iets naar voren verschoven naar 5 oktober. Zou je het aan willen passen? Dankjewel

Ieniemienie, helaas nog afwachten dan maar. Mocht het nu niet gelukt zijn ga je dan maar gelijk voor de 2e of wachten jullie dan nog even?
Ik zie ons sowieso niet "ervoor gaan". We leven gewoon vrolijk verder en we kijken wel waar het schip gaat stranden.
pi_61899445
Ik had de afgelopen 2 dagen een pijnlijke rug. Normaal heb ik dat rond de eisprong. Maar die was als het goed is rond de 15de zijn geweest. Kan dit ook een soort innestelpijn zijn?

Al is de kans zo klein dat ik zwanger word nu
  donderdag 25 september 2008 @ 16:45:09 #121
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61908434
Mysterygirl81 dit kan wel pijn zijn van de innesteling. Tenminste, ik had vandaag hetzelfde: toen kreeg ik wat "spotting" en dacht ik 'oh nee, ben een week te vroeg ongesteld!' ..........Maar nu las ik dat het inderdaad innestelingsbloeding en pijn kan zijn

*duimt ff voor zichzelf*
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 25 september 2008 @ 16:50:45 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61908602
Hoezo is die kans klein Mysterygirl? Geen seks gehad?
pi_61909201
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef Takkembah het volgende:
Mysterygirl81 dit kan wel pijn zijn van de innesteling. Tenminste, ik had vandaag hetzelfde: toen kreeg ik wat "spotting" en dacht ik 'oh nee, ben een week te vroeg ongesteld!' ..........Maar nu las ik dat het inderdaad innestelingsbloeding en pijn kan zijn

*duimt ff voor zichzelf*
duimt mee voor jou!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_61909478
Takkembah, ik duim met je mee!

Vannacht weer eens gedroomd dat ik zwanger was. Ik werd wakker met knallende buikpijn (buikgriep )en heel eventjes dacht ik dat ik weeen had
  donderdag 25 september 2008 @ 17:44:27 #125
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61909970
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:23 schreef Kersjes het volgende:
Ik werd wakker met knallende buikpijn (buikgriep )en heel eventjes dacht ik dat ik weeen had

Is inderdaad net ff wat anders.... beterschap ermee iig

hiero lijkt het erop dat de duiveltjes doorzetten ....cyclus dus nu een stuk korter (27 dagen) dan de vorige (34 dagen)

[ Bericht 22% gewijzigd door Takkembah op 25-09-2008 18:33:33 ]
Alexa en Seth zijn lief
pi_61912431
Jammer Takkembah

Meiden, voor mij deze maand ook niet meer echt veel hoop, vanmorgen kon ik het niet laten alvast te testen: hartstikke negatief.
Moet zeggen dat je dat wel weer effe met beide benen op de grond zet, ik denk dat ik dus gewoon ongesteld wordt, mocht er maandag nog niks zijn dan test ik pas nog een tweede keer.
En bij ongesteldheid troost ik mezelf mooi met een rose biertje had ik alvast bedacht
pi_61912908
Takkembah, balen joh!
Poppejans, niet helemaal de moed opgeven: het is nog te vroeg eigenlijk toch?
pi_61913415
He nou zeg Mefke en Takembah, jammer!
En nog ff een welkom voor tessie .

Wie gaat het volgende streepje nou eens piesen? Ieniemienie?
Hardloper.
IG @webkim
pi_61913846
Oh maar Poppejans je bent toch ook eigk nog 2 dagen te vroeg met testen??
Ik blijf in elk geval voor je duimen hoor, het zou zomaar kunnen nog
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61913916
Takkem, balen

Poppejans...wanneer is je NOD dan? over 2 dagen je NOD. Ik duim gewoon nog ff voor je hoor!
  donderdag 25 september 2008 @ 21:25:52 #131
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61915420
Thnx allemaal, gaan gewoon een ronde verder!

*duimt nu gewoon lekker door voor Poppejans!!!!*
Alexa en Seth zijn lief
pi_61915508
Tsja, de laatste dagen gaat het niet erg goed he, in dit topic
Takkembah, jammer! maar een korte cyclus heeft ook zo zijn voordelen
Tessie welkom, en heel veel succes, dat je maar gauw weer mag doorstromen naar Z&G
Poppejans, balen dat je er zo'n slecht gevoel over hebt, ondanks je vroege test. Hopelijk kun je over een paar daagjes toch positief testen!
pi_61916345
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef Webkim het volgende:
Wie gaat het volgende streepje nou eens piesen? Ieniemienie?
Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoor Ja, een controlestreepje

Bij de vorige had ik ook helemaal niet zo snel zere borsten, dus het kan heel goed gewoon tussen de oren zitten allemaal.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:08:27 #134
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61916965
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:52 schreef Ienieniemie het volgende:

[..]

Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoor Ja, een controlestreepje

Bij de vorige had ik ook helemaal niet zo snel zere borsten, dus het kan heel goed gewoon tussen de oren zitten allemaal.
Lekker vaag dan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61923425
Misschien is oktober gewoon een betere maand...
pi_61924045
Jaaa ik ben vóór een streepjeshoos in oktober! doen we gewoon een moeson gelijk goed?

* huuphuup gaat foliumzuur innemen
nooit gedacht dat k zo verliefd naar zo'n stom pilletje kon gaan zitten kijken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61931807
lol huuphuup. Ze hadden ze eigenlijk in hartjesvorm moeten maken ... .
Ik zou wel een tweede streepje voor mn verjaardag willen...
pi_61932921
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef huuphuup het volgende:
nooit gedacht dat k zo verliefd naar zo'n stom pilletje kon gaan zitten kijken
mallerd
Die pilletjes die ik heb dien je bij een maaltijd in te nemen. Schijnt beter te worden opgenomen in je lijf. Ik vraag me af of dat echt zo is trouwens, of dat het om de vitamines gaat die er aan toegevoegd zijn want ik vergeet het tijdens het eten nog wel eens en dan neem ik het later pas in.
pi_61933591
OK, ik begin nu echt pissig op mijn lijf te worden. Mijn borsten zijn echt gigantisch gespannen en pijnlijk en ik vind het niet leuk

Ik snap nou trouwens ook wat die onzekerheid met je doet enzo. Als ik het nu al verschrikkelijk vind om niet te weten waar ik aan toe ben, hoe moet je je dan voelen als je al tijden probeert zwanger te worden? Argh, ik heb echt respect voor jullie dames!
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:10:35 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61933888
Ga je nog weer een keer testen?
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:13:47 #141
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61933980
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Ienieniemie het volgende:
OK, ik begin nu echt pissig op mijn lijf te worden. Mijn borsten zijn echt gigantisch gespannen en pijnlijk en ik vind het niet leuk
Foto?

Dames succes hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61934148
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ga je nog weer een keer testen?
Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idioot
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 september 2008 @ 16:23:10 #143
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61934192
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:21 schreef Ienieniemie het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idioot
lastig, k hoop voor je dat er toch weer wat rust komt in je hoofd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61934365
Ow Ieniemienie ik kan me helemaal voorstellen hoe gek je daarvan kan worden, maar hopelijk is er gauw duidelijkheid en laat er niet alles door beheersen he

Hier nog niks
pi_61936857
Poppejans en Ieniemienie, alle redenen om nog even te duimen voor jullie. Poppejans, ik heb de vorige keer 1 dag te vroeg ook nog gewoon negatief getest...Kop op!
pi_61936919
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans en Ieniemienie, alle redenen om nog even te duimen voor jullie. Poppejans, ik heb de vorige keer 1 dag te vroeg ook nog gewoon negatief getest...Kop op!
Dat is nog wel een beetje hoopvol, ik weet niet waarom ik totaal geen hoop meer heb, gewoon een gevoel denk ik. Ik heb nu trouwens totaal nergens meer last van, geen buikpijn niks.
Het rose biertje staat al koud, maar wie weet blijft ie ongeopend Als er niks gebeurd test ik dus maandagochtend .
pi_61936941
Kom op meiden!!
Geen = hoop...
pi_61942670
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:19 schreef Poppejans het volgende:
Het rose biertje staat al koud, maar wie weet blijft ie ongeopend
Tja Poppejans, dat is het enige voordeel van ongesteld worden. Ik heb vandaag maar weer eens een heerlijk biefstukje naar binnen gewerkt. Elke keer dat ik dat eet kan ik echt bij mezelf denken "hmm er van genieten, wie weet mag het over x weken niet meer". Maar goed, dat is dan ook het enige voordeel hoor.

Vandaag dus uit eten geweest met schoonouders. Zegt schoonmoeder: O je neemt biefstuk, dus je bent nog niet zwanger. Zucht. Dan weet ik weer waarom ik het niet wilde vertellen dat we bezig zijn met zwanger worden. Alles wat ik doe (neemt ze wijntje? Ja? Nee, ooohh zou ze zwanger zijn?) wordt met en vergrootglas bekeken. En soms kan ik daar heel goed tegen en maak ik er vrolijk grapjes over, maar er zijn momenten

Maaruh, Poppejans, dat biertje moet nog een maandje of 9 koud staan hoor!
pi_61943519
Mefke, je kan natuurlijk ook je biefstuk stevig laten doorbakken dan mag je toch biefstuk en zeurt je schoonmoeder niet zo

Sterkte met 't wachten dames!
Ooh ja Ienieminie zo zag mijn eerst positieve test er ook uit die was van het eigen merk van de drogist.
Mama van Isa en Ties
pi_61953265
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Mefke, je kan natuurlijk ook je biefstuk stevig laten doorbakken dan mag je toch biefstuk en zeurt je schoonmoeder niet zo

Sterkte met 't wachten dames!
Ooh ja Ienieminie zo zag mijn eerst positieve test er ook uit die was van het eigen merk van de drogist.
Ja, maar dat moet je dan wel lekker vinden

Hier nog steeds geen uitslag, heb ook niet getest vandaag. Test dinsdag denk ik pas opnieuw.
pi_61953703
Ik ben vandaag gaan shoppen voor babykleertjes met een zwangere vriendin... Alles is zoooo cute!
Zou ook zo leuk zijn als het bij ons snel zou lukken....
pi_61961697
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:42 schreef Ienieniemie het volgende:

Test dinsdag denk ik pas opnieuw.
In dit topic betekent dat altijd min 2 dagen

Ik hoop dat de dames hier allemaal in de herfst een regenstreepjesbui plassen
pi_61965078
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:36 schreef Carmella het volgende:

[..]

In dit topic betekent dat altijd min 2 dagen

Ik hoop dat de dames hier allemaal in de herfst een regenstreepjesbui plassen

Ja, ik denk dat dat ook wel zo is ja Inmiddels een vaag streepje op een ClearBlue. Niet op de foto te krijgen helaas, maar wel een vaag streepje. Dus tot dinsdag wachten zal het hoe dan ook worden. Vind het in ieder erg bijzonder hoe het nu gaat. Ok, ik weet dat mijn eisprong laat valt, maar dat het nu pas zichtbaar zou zijn had ik echt niet verwacht. Nouja, misschien is het alsnog allemaal verbeelding, dat kan natuurlijk. (Als je een niet gebruikte test bekijkt, kun je dan ook al wat streepjes zien?)
pi_61965084
En ja, ik weet streep is streep, maar ik wil echt gewoon even een vette dikke streep zien voordat ik ga jompelen, daarvoor vind ik het echt te bizar allemaal.
  zondag 28 september 2008 @ 09:52:37 #155
14746 k_i_m
pi_61965314
quote:
Op zondag 28 september 2008 09:06 schreef Ienieniemie het volgende:

[..]
(Als je een niet gebruikte test bekijkt, kun je dan ook al wat streepjes zien?)
Dat kon ik op een gegeven moment wel na een paar maanden proberen .
In my life
Why do I smile
pi_61966000
quote:
Op zondag 28 september 2008 09:07 schreef Ienieniemie het volgende:
En ja, ik weet streep is streep, maar ik wil echt gewoon even een vette dikke streep zien voordat ik ga jompelen, daarvoor vind ik het echt te bizar allemaal.
Zal ik je dan maar stiekem alvast een beetje feliciteren?
pi_61966041
Jeetje ieniemienie, ik feliciteer ook alvast heel voorzichtig hoor!
  zondag 28 september 2008 @ 11:08:57 #158
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_61966157
Aaah, wat spannend!

En zo herkenbaar, je kan je pas echt voorstellen hoe het moet zijn er zo op te wachten als je er middenin zit (of hebt gezeten). I.p.v te denken dat iemand zich wel een beeeeetje aanstelt (volgende maand toch gewoon weer een kans, waarom loop je dan te miepen?) leven we hier zo met elkaar mee!
Fijn vind ik

Nijna, ik wil voor mijn verjaardag (9 nov.) ook wel een 2e streepje! Of desnoods een bevruchting, maar het liefst een heerlijke vlaag van ochtendmiselijkheid ofzo
pi_61966932
Ienieminie, nee op een clearbleu staan geen voorgedrukte streepjes ik ga je dus voorzichtig feliciteren
Mama van Isa en Ties
pi_61967070
Dat is volgens mij niet helemaal waar. Elke test moet een streepje hebben dat afwijkt van de rest van de test. Dat is waar het spul zit dat reageert met het HCG dus technisch gezien wijkt dat af en zou je het kunnen zien. Zelfs digitale testen werken met streepjes
Een streep is een streep maar alleen als het een duidelijk gekleurd streepje op de plek van de teststreep is
Maar ik duim mee voor Ienieniemie. Hopelijk is er dinsdag een dikke vette streep zichtbaar!
pi_61967173
Ienie spannend en hoopvol!
Ik zie zelf op die van de Kruidvat van 2 voor 5 euro wel een voorgedrukt doorzichtig streepje staan, wat dus uiteindelijk moet gaan verkleuren als je zwanger bent.

Hier nog niks (dag 29 dus het valt nog mee, ik heb ook geen flauw benul wat ik als cyclus aan had moeten houden eigenlijk)maar wel gewoon weer die ongesteldheidsbuikpijn linksonderin.
en veel waterdunne afscheiding bij afvegen, het lijkt steeds alsof het gaat losbarsten maar is dus niet zo.
pi_61967279
Poppejans, je zou een heel lange cyclus hebben dan maar is het niet mogelijk dat je nu pas je eisprong hebt? Waterig slijm, beetje pijn aan één kant...
Of innestelingspijn, bandenpijn, etc. Daar duimen we gewoon voor
pi_61967374
quote:
Op zondag 28 september 2008 12:14 schreef owlet het volgende:
Poppejans, je zou een heel lange cyclus hebben dan maar is het niet mogelijk dat je nu pas je eisprong hebt? Waterig slijm, beetje pijn aan één kant...
Of innestelingspijn, bandenpijn, etc. Daar duimen we gewoon voor
Denk dat dat bijna niet kan, dan zou ik een heel stuk hebben overgeslagen ofzo.
Ik ben 30 aug weer ongesteld geworden na cyclus v 77 dagen na Implanon.
Flink in de war zal het dus wel zijn, ik moet gewoon nog maar even afwachten komende dagen, denk dat er wel een bloeding komt vandaag of morgen en voortaan maar in zon calculator een langere cyclus aan gaan houden dan ''maar''28 dagen.
  zondag 28 september 2008 @ 12:40:21 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61967733
Dat kan wel hoor.
Wij gebruiken op dit moment de persona als anti-conceptie en ik dacht ook vanmorgen, op dag 23 bij mij pas een 2e streepje op dat test-staafje te zien, wat dan dus de eisprong zou kunnen zijn.
Gewoon een lange cyclus dus.

Als jij eind Aug. ongesteld bent geweest dan kan je nu toch best een lange cyclus hebben ivm het opstarten?
Ik zou iig nog even niet zo'n calculator als 'waar' aan houden als ik jou was als je nu pas net 1 keer ongesteld geweest bent. Dat ding gaat uit van een gemiddelde van je cyclus en daar is bij nou nog niks van te zeggen. Gewoon een hele maand door seks dus voorlopig, tot je een beetje een idee hebt van een cyclus.
Wat je wel kan doen, maar mss vind je dat nog wel te vroeg, is gaan temperaturen, dan kan je zelf zien wanneer je temperatuurspiek er is en wanneer je dus een eisprong hebt.

Ienieminie, spannend joh!
pi_61968534
Dat lijkt me inderdaad wel wat, ovulatietesten werken ook zo toch, dat als je daar een duidelijke tweede streep op hebt dat je dan een eisprong hebt?
Aan de ovulatietesten lijkt me wel wat, dan iig niet meer het idee maar in het wilde weg bezig te zijn
pi_61968754
BE: hoe werkt die persona als anticonceptie dan? Gewoon elke dag testen en dan zie je wanneer je in je vruchtbare periode zit en dan geen gemeenschap hebben? In het kort zeg maar
pi_61968777
Het lastige van ovulatietesten is wel dat je er heeeeeel veel moet gebruiken als je geen idee hebt wanneer je eisprong is. Maar dat is puur financieel lastig, over een staafje plassen is natuurlijk niet zo moeilijk
pi_61969117
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:35 schreef owlet het volgende:
Het lastige van ovulatietesten is wel dat je er heeeeeel veel moet gebruiken als je geen idee hebt wanneer je eisprong is. Maar dat is puur financieel lastig, over een staafje plassen is natuurlijk niet zo moeilijk
Dat heb ik de afgelopen dagen vaak genoeg geoefend, ik denk dat ik dat wel kan
pi_61970251
Laat je eens een foto zien, Ieniemienie? Misschien zien wij het tweede streepje ook wel
pi_61970879
Hee, en Ieniemienie, als je nou dinsdag een tweede streepje hebt he, ga je ons dan ook vertellen wie je bent?

XXXKarinXXX is helemaal niet nieuwsgierig, maar wil wel graag alles weten

Je weet het in ieder geval spannend te maken! Duim duim duim

En bij Poppejans ook al zo spannend, hopelijk heb je ook gauw een 2e streepje!!
pi_61973502
Ienie... voorzichtig gefeliciteerd...

Kers, wie weet een omhelzing met de pot op je verjaardag . Maar dan wel van ochtendmisselijkheid natuurlijk .
pi_61974283
Ik wil best een foto laten zien, maar op de foto is er dus niets te zien zoals ik al zei.

Enne, ook als ik positief test zal ik nog wel even onder een kloon blijven, heb geen zin in meelezers in bepaalde kringen
pi_61976795
Ah nouhou... moeten we geduldig afwachten... . Ik ben al zo'n geduldig type...
pi_61977900
Poppejans en Ieniemienie, ik duim voor jullie hoor!
En ik vind oktober ook een leuke maand voor een tweede streepje. Ben een week na mijn NOD een dagje vrij, dus alle tijd voor omhelzingen van de pot. Verder weinig te melden hier. zijn weer pleitte en ik voel me weer oke. Op naar de volgende poging...Groetjes allemaal
pi_61978808
Nijna, zo erg geheim is het nou ook weer niet hoor, misschien moet je gewoon een PM sturen
  zondag 28 september 2008 @ 20:26:32 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61979191
quote:
Op zondag 28 september 2008 13:34 schreef Ienieniemie het volgende:
BE: hoe werkt die persona als anticonceptie dan? Gewoon elke dag testen en dan zie je wanneer je in je vruchtbare periode zit en dan geen gemeenschap hebben? In het kort zeg maar
De persona werkt dus ook met staafjes waar je over moet plassen. In de eerste maand dat je het ding gebruikt 16 keer, daarna 8+/- keer per maand. 's Ochtends klap je het apparaat open (binnen een testwindow van 6 uur) en dan vertelt hij je of je moet testen, of dat je een rode of groene dag hebt (rood is niet zonder extra bescherming vrijen, op een groene dag kan dat dus wel). Als je moet testen geeft dat ding daarna aan of het rood of groen is.
Na een aantal maanden hoef je als het goed is steeds minder te testen omdat dat computertje je hele cyclus in kaart brengt en op basis daarvan advies geeft.

Als we dan op een gegeven moment wel voor een zwangerschap willen gaan kunnen we dat ding mooi blijven gebruiken, dan zijn de rode dagen de juiste momenten voor sex.
pi_61980748
Hier sinds gisteren een vage menstruatiepijnachtige kramp in het onderste deel van mijn buik. Niet heel heftig ofzo, maar wel aanwezig. Geen idee of -en zo ja wat- dit betekent maar het is weer eens wat anders.
pi_61983286
Ooh dat klinkt eigenlijk wel goed BE dat is misschien wel een oplossing voor mensen die niet meer aan de pil/spiraal oid willen inderdaad handig als je dan voor een volgend kindje wilt gaan.

Als straks dit kindje er weer is heb ik nog geen idee wat ik wil, spiraaltje vind ik zo eng hoor wel eens dat mensen er niet tegenkunnen, buikpijn krijgen enz. pil slikken voel ik ook weinig meer voor mijn sexdrive neemt er namelijk serieus van af, waar ik zonder pil totaal geen last van heb enz.
Lastig hoor wat ik er straks mee moet doen, want ik geloof echt niet dat ik meer als 2 kinderen wil, manlief gelooft ook niet nog een 3de kindje te willen, dus dat is fijn.
En condooms... blegh niet mijn ding hoor. Toch straks eens goed bespreken met de gyn als het zo ver is, of hebben dames hier goede ervaringen met iets wat je minder merkt in de hormoonhuishouding?

Oooh ienieminie denk dat ik je een PM ga sturen, ik ben namelijk gewoon gruwelijk nieuwsgierig en hoop gewoon dat we maakt niet uit wie iig 1 x twee streepjes gaan zien in de maand september.
Ienieminie, pm box doet het alleen niet

Wat zou het leuk zijn als dit topic leeg loopt!
Mama van Isa en Ties
pi_61988310
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef marlieske het volgende:
Misschien omdat je de nick verkeer spelt? Er staat Ienieniemie, niet Ienieminie...

oh en ik ben het niet hoor

[ Bericht 9% gewijzigd door lily op 29-09-2008 06:44:43 ]
pi_61988642
quote:
Op maandag 29 september 2008 06:39 schreef lily het volgende:

[..]

Misschien omdat je de nick verkeer spelt? Er staat Ienieniemie, niet Ienieminie...
Jah, dat vond ik wel weer een leuke aanwijzing
pi_61988892
het is wel leuk om voor de verandering een kloon meteen door te hebben Succes Ienieniemie, ik hoop echt dat het raak is!
  maandag 29 september 2008 @ 08:42:57 #182
94046 PM-girl
pi_61988991
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef marlieske het volgende:
Ik heb gewoon een PM gestuurd aan de user die ik ervan verdacht deze kloon te hebben aangemaakt!
*
pi_61989213
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:35 schreef owlet het volgende:
het is wel leuk om voor de verandering een kloon meteen door te hebben Succes Ienieniemie, ik hoop echt dat het raak is!
dit geldt voor mij ook (yeej, eindelijk weet ik een kloon)

succes in ieder geval, alle wachtende dames hier
pi_61989444
Jullie maken me veel te nieuwgierig met dat gepraat over dat jullie weten wie het is
pi_61989733
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:10 schreef Stiemie het volgende:
Jullie maken me veel te nieuwgierig met dat gepraat over dat jullie weten wie het is
Hier nog zo'n nieuwsgierig type...
Toch maar een PM-etje eraan gewaagd...

[ Bericht 3% gewijzigd door Nijna op 29-09-2008 09:36:15 ]
pi_61990312
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:28 schreef Nijna het volgende:

[..]

Hier nog zo'n nieuwsgierig type...
Toch maar een PM-etje eraan gewaagd...
Ik ook..
pi_61990457
quote:
Op maandag 29 september 2008 06:39 schreef lily het volgende:

[..]

oh en ik ben het niet hoor
Nou ik had gewoon het envelopje boven Ienieminie's post aangeklikt, dus verkeerd spellen had niet eens gekund.
Maar nu toch alsnog een PM gestuurd, want de nieuwsgierigheid was nog steeds niet weg.
Mama van Isa en Ties
pi_61990485
Hier vanmorgen bij het afvegen toch beetje bloed. Dus deze ronde mag ook weer weg!! Nieuwe NOD zet maar op 27 okt. Als het dan niet lukt slaan we 2 maand over!!
pi_61990653
Oja en als de PM het nu niet meer doet dan is dat omdat mijn box vol zit
  maandag 29 september 2008 @ 10:25:18 #190
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61990710
Helaas Mysterygirl...

en ook een feli voor lenieniemie

Mijn nieuwe NOD moet ook veranderd worden...
ik weet alleen zelf niet wanneer ik mijn nieuwe NOD moet zetten... ben 25 juli gestopt met pil, eerste cyclus was 34 dagen (ontpillen denk ik), nu de tweede 27 dagen. Iemand tips??? Gewoon de 2e cyclus aanhouden?? Je ne sais pas
Alexa en Seth zijn lief
pi_61990752
He balen Mysterygirl Dat is echt jammer!

Hier heb ik echt ruzie met de CB. Huismerk van de apotheker geeft inmiddels een mooi dun streepjes, maar CB wil er nog steeds niet aan.
  maandag 29 september 2008 @ 10:28:59 #192
14746 k_i_m
pi_61990767
. Ienie! .
In my life
Why do I smile
pi_61990774
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:25 schreef Takkembah het volgende:
Helaas Mysterygirl...

en ook een feli voor lenieniemie

Mijn nieuwe NOD moet ook veranderd worden...
ik weet alleen zelf niet wanneer ik mijn nieuwe NOD moet zetten... ben 25 juli gestopt met pil, eerste cyclus was 34 dagen (ontpillen denk ik), nu de tweede 27 dagen. Iemand tips??? Gewoon de 2e cyclus aanhouden?? Je ne sais pas
Zowel de eerste als de tweede aanhouden wat betreft vrijen. En tussenin ook gewoon doen En ervoor En erna

Gewoon genieten
pi_61990799
Go Ienieniemie!
  maandag 29 september 2008 @ 10:35:23 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61990869
Heb je de CB digital geprobeerd ook?

Gefeliciteerd iig! Vlot hoor!
pi_61990939
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je de CB digital geprobeerd ook?

Gefeliciteerd iig! Vlot hoor!
Ja en de CB digital geeft dus ook een heel licht streepje, maar vervolgens wel met die knalletters NIET ZWANGER. Maarja, die test van de apotheek was nu wel wat duidelijker (alhoewel ik hem alsnog niet mooi op de foto krijg ), dus ik moet het maar gewoon geloven (alhoewel ik nog wel sta te trillen op mijn benen en het eigenlijk gewoon niet geloof )

Enne, praat me niet van dat vlot. Ben nog niet eens teruggelubberd
pi_61990993
Nou zeg, nu wordt ik wel nieuwsgierig!!!

Al heb ik wel een idee. Ik had het goed!

[ Bericht 44% gewijzigd door Ticootje op 29-09-2008 10:46:52 ]
pi_61991097
Ienie

Heb er hier deze keer flink de balen erin. Het was deze maand zo mooi geweest als er eens een keer weer goed nieuws kwam . Had bepaalde mensen zo blij kunnen maken nog even op het laatst . En het stomme is dat de kans dat ik gewoon zomaar zwanger word zo klein is, maar toch he ?!?
pi_61991338
Ieniemienie, gefelicteerd!!!
En volgens mij weet ik nu wel wie jij bent door wat Lily zegt!

Ik mag uit de lijst worden gehaald hoor, wederom negatieve test maar nog niet ongesteld. Cyclus is nog helemaal van slag.
Oktober ben ik jarig, dus dat zou het geweldigste kadootje ooit zijn, ik doe mee met de streepjesregen in oktober hoor!
pi_61991413
Mysterygirl jammer zeg. Waarom ga je als het deze keer ook niet lukt 2 maanden stoppen? Of heb ik dat gemist?

En ik heb een pm gehad van Ienieniemie

Edit: Ienie ik lees nu pas van je streepjes. Gefeliciteerd
pi_61991509
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Stiemie het volgende:
Mysterygirl jammer zeg. Waarom ga je als het deze keer ook niet lukt 2 maanden stoppen? Of heb ik dat gemist?

En ik heb een pm gehad van Ienieniemie

Edit: Ienie ik lees nu pas van je streepjes. Gefeliciteerd
Omdat als ik dan zwanger word ik uitgeteld ben op dezelfde dag als nu mijn kleine man jarig is. En dat willen we liever niet. En dat maandje erachteraan is gewoon voor geval dat
pi_61991582
Ah zo
pi_61991646
Maar Mysterygirl, vindt je dat zelf niet een beeeetje bizar?? Je wilt neem ik aan zo graag zwanger worden, dan ga je toch geen rekening houden met deze gekke dingen, en bovendien: hoe groot is die kans nou dat je dan ook daadwerkelijk bevalt?
Dat soort dingen zou me nou werkelijk geen reet kunnen schelen.
pi_61991753
Dat wat Poppejans zegt daar ben ik het helemaal mee eens.

Ieniemienie, van harte. Hopelijk plas je met een paar daagjes een dikke streep.
pi_61991875
Jaaaa! Gefeliciteerd Ienie!
pi_61991966
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:11 schreef Poppejans het volgende:
Maar Mysterygirl, vindt je dat zelf niet een beeeetje bizar?? Je wilt neem ik aan zo graag zwanger worden, dan ga je toch geen rekening houden met deze gekke dingen, en bovendien: hoe groot is die kans nou dat je dan ook daadwerkelijk bevalt?
Dat soort dingen zou me nou werkelijk geen reet kunnen schelen.
Nou we zitten nu nog in de periode van als het komt is het goed als het nog niet komt ook. Tis niet dat we echt moeten zeg maar. En ik vind dit dus wel iets om rekening mee te houden. Die keus is voor iedereen anders!!

En hoe groot was de kans dat ik van de eerste op de uitgetelde datum zou bevallen
  maandag 29 september 2008 @ 11:51:56 #207
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61992459
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:27 schreef Mysterygirl81 het volgende:

[..]

En hoe groot was de kans dat ik van de eerste op de uitgetelde datum zou bevallen
Aha, zo lang ben ik hier nog niet...

Maar goed, tis iedereens eigen keuze. Ik zou zelf ook gewoon de gok nemen, maar goed.

Vrienden van me hebben het juist andersom gedaan, zodat alle verjaardagen bijna samenvielen (waren zelf van 3 februari en 17 februari, kids nu 13 februari en 15 februari). Vonden ze gemakkelijk, kan ook. Ben je wel voor de rest van het jaar overal vanaf, hahah!!!

Technisch gezien zouden mijn vriend en ik dat ook kunnen, want we zijn allebei op 4 januari jarig.
Alexa en Seth zijn lief
pi_61993343
Ienie!
En doe mij ook es even gauw pm-en!
Hardloper.
IG @webkim
pi_61993441
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:34 schreef Webkim het volgende:
Ienie!
En doe mij ook es even gauw pm-en!
Ik dacht eerst dat jij Ienie was Maar nu weet ik het ondertussen al
pi_61993564
Was het maar waar.
Hardloper.
IG @webkim
pi_61994026
Ienie, van harte hoor! Ik had het dus toch goed wie ik dacht dat je bent...

Mysterygirl, jammer .
  maandag 29 september 2008 @ 13:14:04 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61994150
Gefeliciteerd Ienie!

En ik heb inderdaad dan ook wel een vermoeden van wie jij een kloon bent.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_61995093
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:38 schreef Mysterygirl81 het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat jij Ienie was Maar nu weet ik het ondertussen al
Dat dacht ik ook maar dat is dus niet goed Wie is het dan wel ....

iig wel van harte hoor!!!!!!! lenie dus .....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_61996650
ik heb een hekel aan klonen waarvan iedereen al weet wie het is behalve ik

gefeliciteerd iig
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 29 september 2008 @ 15:02:10 #215
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61997039
Gefeliciteer ienie!
Blijf je onder je kloon, of kom je uit de kast?

Webkim, gaan jullie proberen voor een tweede?
Of lees ik het verkeerd?
pi_61997182
Webkim ook al voor een 2e??

Even geheel offtopic -> Als jullie voor een 2e gaan, gaan jullie dan eerst zelf proberen of is dat sowieso uitgesloten?
  maandag 29 september 2008 @ 15:09:36 #217
94046 PM-girl
pi_61997221
Ienieniemie, van harte dan maar, toch?
*
pi_61999748
Ik heb van Ienie vernomen dat de naam in gebruik zal zijn tot kind is gearriveerd
  maandag 29 september 2008 @ 16:41:18 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61999876
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:37 schreef Nijna het volgende:
Ik heb van Ienie vernomen dat de naam in gebruik zal zijn tot kind is gearriveerd
Echt?
Dat zou ik nou dan weer een beetje raar vinden. De vorige keer kon ik me er nog iets bij voorstellen, nu zou ik het echt niet snappen. Vooral niet omdat IEDEREEN inmiddels weet wie het is.
Maar hey... Zwangere vrouwen doen wel eens gekkere dingen.
pi_62000402
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt?
Dat zou ik nou dan weer een beetje raar vinden. De vorige keer kon ik me er nog iets bij voorstellen, nu zou ik het echt niet snappen. Vooral niet omdat IEDEREEN inmiddels weet wie het is.
Maar hey... Zwangere vrouwen doen wel eens gekkere dingen.

Het gaat dan ook niet om dat men hier niet weet wie ik ben, maar meer omdat ik geen zin heb in meelezende familieleden en vanwege mijn werk
  maandag 29 september 2008 @ 17:01:43 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62000465
Maar... maar... die mogen dan weer wel meelezen over ****** en straks als dit kind geboren is ook?
Ik zie daar het verschil eigenlijk niet aan.
Tuurlijk, totdat je het verteld hebt kan ik me er iets bij voorstellen maar verder vind ik het maar een hoop moeilijk gedoe.
pi_62000577
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maar... maar... die mogen dan weer wel meelezen over ****** en straks als dit kind geboren is ook?
Ik zie daar het verschil eigenlijk niet aan.
Tuurlijk, totdat je het verteld hebt kan ik me er iets bij voorstellen maar verder vind ik het maar een hoop moeilijk gedoe.

Geloof me, als je mijn familie zou kennen Ik heb een paar weken geleden nog geroepen dat ik het mijn schoonzusje wel zou vertellen als nummer 2 uit huis ging. Maar zolang blijf ik niet posten onder een kloon hoor

En in dit geval vind ik familie nog wat ondergeschikt aan werk hoor Zit tenslotte niet met een vast contract en ik heb errug weinig zin om nogmaals een vast contract door mijn neus geboord te krijgen. Hier dus vanaf vandaag streng regime om zelf zo min mogelijk last te hebben en ook niet meteen weer te horen te krijgen dat ik rust moet houden.
  maandag 29 september 2008 @ 17:15:11 #223
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62000818
Ieniemienie... Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je gewoon hartstikke blij bent???
pi_62001251
Ieniemienie, gefeliciteerd!
Poppejans, heb je de moed echt helemaal opgegeven? Het zag er zo goed uit...
Hier net even naar de huisarts geweest. Had na de curretage nog steeds last van mijn rug/bekken, maar moest het een aantal weken aankijken ivm hormonen enz. Nu dus fysio, gelukkig want zo word ik telkens herinnert aan een zwangerschap die er toch niet meer is.
Enne, oktober = herst = regen = streepjeshoosbui, goed!
pi_62002418
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:15 schreef mikoxx het volgende:
Ieniemienie... Gefeliciteerd! Ik neem aan dat je gewoon hartstikke blij bent???
Ja, alhoewel nu ook de eerste "als alles maar goed gaat" de revue ook gepasseerd is
pi_62002491
Nouja, proberen, proberen... Dat het hier vanzelf lukt is vrijwel uitgesloten. Als dat wel gebeurt juichen wij echt het hardst. Maar als er nog een kindje mag komen wordt het weer de mmm. En daar word ik niet leuker op, dus daar wil ik iig mee wachten tot na Thomas' 1e verjaardag. En wil er sowieso nog even goed over nadenken.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 29 september 2008 @ 18:47:20 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62002998
Als jullie er blij mee zijn is dat het enige dat telt toch?

[ Bericht 76% gewijzigd door BE op 29-09-2008 19:39:31 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2008 @ 18:52:33 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62003117
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:47 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Van jezelf? Of van anderen?
Ik ben zo een van die anderen die idd wel even dacht 'jeumig'.
Gezien de vorige zwangerschap en daar dan een hummeltje dat voorlopig nog niet zelf loopt bij opgeteld. Pittig hoor! Maar goed, als jullie er blij mee zijn is dat het enige dat telt toch?
kweet niet maar als t toch welkom is, waarom zouden wij er hier dan moeilijk over doen?
als je een tweeling krijgt is t ook aanpoten, en als er twee kort op elkaar komen, ook dat valt te redden. kijk maar naar de mooie meiden van Suzanne
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 29 september 2008 @ 19:04:12 #229
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62003423
Mag ik me ook aanmelden hier? Mijn NOD mag op 26 oktober. Sorry, ik ben niet bijgelezen.
Na Tobias zijn we niet meer aan de anticonceptie gegaan en toen hij anderhalf jaar oud was zijn we serieus geworden met een brusje maken. We zijn nu bijna anderhalf jaar verder en vanmorgen werd ik weer ongesteld helaas Sinds een paar maanden is de menstruatiepijn niet meer te harden en vanmorgen ben ik daarmee naar de ha geweest, ik heb andere medicijnen nu. Donderdag mag ik terugkomen voor een verwijzing naar de gyn. Ik heb altijd 3 kinderen gewild en omdat ik 'al' 31 ben gaat de tijd voor me dringen zei de vervangend ha heel subtiel (not dus ). Afspraak gyn staat al voor 15 oktober en dat is exact 3 jaar nadat ik ben opgenomen met premature weeen met Tobias, kan geen toeval zijn toch?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62003672
Saffier welkom! En laten we hopen dat die ene afspraak bij de gyn ook meteen de laatste is, gewoon omdat het daarna niet meer nodig is.
Enne, ik weet niet wie Ieniemienie is, maar als zij er graag twee kort op elkaar wil (zo begrijp ik nu) is dat haar keuze. Ik ken genoeg voorbeelden uit mijn omgeving waarbij dat goed ging, al was het wel hard aanpoten. Maar goed, dan ben je ook snel uit de luiers (aldus mijn nichtje die in december beviel van nummer 2 en nu in januari nummer 3 verwacht, terwijl de oudste ook pas net 3 is).
  maandag 29 september 2008 @ 19:19:53 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62003927
Saffier! Wat balen joh!
  maandag 29 september 2008 @ 19:24:20 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62004082
Niet nodig.

[ Bericht 35% gewijzigd door BE op 29-09-2008 19:39:00 ]
pi_62004154
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

kweet niet maar als t toch welkom is, waarom zouden wij er hier dan moeilijk over doen?
als je een tweeling krijgt is t ook aanpoten, en als er twee kort op elkaar komen, ook dat valt te redden. kijk maar naar de mooie meiden van Suzanne
En ik denk zelfs dat 2 kort op elkaar meer aanpoten is dan een tweeling. Als je van 0 kinderen in 1x naar 2 gaat..ja das ff wennen/aanpassen/creatief zijn/extra ogen bestellen/flexibel zijn, maar je weet niet anders.
Van 1 naar 3 kinderen of 1 kind van 1 jaar en dan een baby (Marit bijv), dat lijkt mij heftiger dan een tweeling krijgen.
  maandag 29 september 2008 @ 19:44:42 #234
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62004707
Mag ik nog even inbreken in dit topic
Ik heb afgelopen zaterdag toch maar een testje gedaan en er was al een dun streepje te zien
Wel erg snel

Ik hoop dat er zaterdag een duidelijk kruis te zien is, dan durf ik pas blij te zijn ook al blijven de eerste drie maanden sowieso spannend
  maandag 29 september 2008 @ 19:54:46 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62005080
Toch goed nieuws dus! Leuk! Gefeliciteerd dan maar he!
pi_62005157
Saffier Hopelijk kan je dit topic snel verlaten. En dan wel voor zwangerschap en geboorte, niet voor het lastig zwanger worden topic
pi_62005322
Saffier, welkom hier. Hopelijk voor jou gauw 2 streepjes!

Poohy, een voorzichtige felicitatie dan toch maar?!
pi_62005585
Ienie, gefeliciteeeeeeeerd
Poohy, zal ik voor jou dan ook vast voorzichtig juichen?

Mysterygirl, jammer joh.
Enne, 2 kinderen die op dezelfde dag jarig zijn kan ook heel leuk zijn, vraag maar aan Sugar

Saffier, da's vast een goed voorteken! Maar wat een lompe opmerking van die ha zeg
Vooral dat "al" 31 slaat helemaal nergens op.
Wat voor medicijnen heb je nu gekregen dan trouwens? Ik heb sinds ik pilloos die menstruatie door moet ook zo'n vreselijke buikpijn, da's echt niet leuk meer... Je zou er bijna liever weeen voor willen hebben, daar hou je tenminste nog wat leuks aan over

Vandaag 1e klusdag en M. is ziek
Hoge koorts, veel snot en zo slap als een vaatdoek. En ik heb een ontstoken schouder waardoor ik nogal moeilijk beweeg, deze ronde gaat het niet worden denk ik
pi_62005590
Saffier, welkom en hopelijk snel weer tot ziens.
Poohy, ik doe ook een voorzichtige felicitatie hoor!
En ieniemienie heb ik ook nog niet gefeliciteerd!
  maandag 29 september 2008 @ 20:22:59 #240
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62006024
Och.. kersjes....
  maandag 29 september 2008 @ 20:28:01 #241
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62006199
Ieniemienie van harte en Poohy ook al streepjes! Wat leuk!
Thanks Owlet, lief! Van allemaal trouwens
Kersjes voorheen deed de Naproxen zijn werk en nu dicloflenacnatrium zetpillen gekregen, straks de eerste, had al paracetamol op nl. En mijn weeen deden serieus minder zeer dan de menstruatiepijn, tussen de weeen door kon ik nog ademhalen Wat balen dat jullie nu samen in de lappenmand zitten! Beterschap.
Ylana
  Jubileum moderator maandag 29 september 2008 @ 20:32:15 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62006340
Ienie gefeliciteerd!!

Saffier wat zijn jullie al lang aan het proberen joh Ik hoop gewoon dat je snel het topic weer uit bent
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62006391
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef Saffier het volgende:
Ieniemienie van harte en Poohy ook al streepjes! Wat leuk!
Thanks Owlet, lief! Van allemaal trouwens
Kersjes voorheen deed de Naproxen zijn werk en nu dicloflenacnatrium zetpillen gekregen, straks de eerste, had al paracetamol op nl. En mijn weeen deden serieus minder zeer dan de menstruatiepijn, tussen de weeen door kon ik nog ademhalen Wat balen dat jullie nu samen in de lappenmand zitten! Beterschap.
Ben je wel eens onderzocht op endometriose?
pi_62007057
wow, gefeliciteerd, ieniemienie! (ben je familie van .... ? )

poppejans, jammer! en mysterygirl ook! en dat van die 2 maanden snap ik ook niet zo goed, als je kans al niet zo groot is?

[edit]ah, ik zie nu pas dat ik een hele pagina gemist heb. inmiddels je uitleg gelezen dus, mysterygirl.
en saffier, balen dat 't nog steeds niet raak is!!! en dat zou inderdaad best kunnen, endometriose..? ik hoop gewoon dat 't snel raak is voor jullie. maar wel goed dat je een afspraak gemaakt hebt!
en kersjes, misschien voelt ie zich morgen al een stuk beter!
poohy, gefeliciteerd! [/edit]

[ Bericht 25% gewijzigd door bixister op 29-09-2008 21:04:44 ]
pi_62007445
Ooh Poohy! ook gefeliciteerd zeg, wat goeeeed!

Welkom Saffier, jeetje 1,5 jaar is al wel een poos, ik hoop dat je gauw een topic verder kan gaan hoor!

Nog steeds geen duivels hier Verdorie ik wil gewoon verder kunnen gaan proberen!
pff ik lijk eigenlijk ook wel een beetje op een stampvoetend klein kind, het kan me gewoon allemaal niet snel genoeg gaan nu dan eindelijk we allebei wel een kindje zouden willen.
pi_62007834
Ah Saffier, ik zit nu ook aan de Diclofenac. Wat word je daar een partij duf van zeg...
Enne, die ademoefeneingen om de weeen weg te puffen werken ook goed tegen menstruatiekramp idd! Vroeger, nog voordat ik aan de pil was, had ik dat ook al door. Ik zat toen vaak zachtjes te neurien als ik zo'n buikpijn had
Hopelijk krijg je 15 oktober gelijk duidelijkheid bij de gyn en zul je snel verlost worden van die vervelende
Omdat je zwanger bent geraakt natuurlijk!

Poppejans
  maandag 29 september 2008 @ 21:48:33 #247
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62008777
Ik heb gewoon op zich heel veel geduld, maar die is nu wel een eindje op hoor! Vandaar nu dus een afspraak.
Ik zit helemaal niet te wachten op duf-zijn en ik ben niet zo zwaar (lees ik ben heel licht) én ik reageer heel sterk op medicijnen... eens zien of ik 'm nu nog wel durf in te nemen
Ik heb ook zitten verzinnen wat het zou kunnen zijn, Bix, dat de menstruaties hier vrij plots veel heftiger en veel pijnlijker zijn, ik ben nog nergens op onderzocht Jore, heb nu dus de eerste afspraak gemaakt dus ik hoor het nog wel. Tobias was trouwens in 1 keer 'raak'.Wel ben ik in december een stuk later ongesteld geworden dan normaal maar tót december was het ook ronduit een zooitje dus dat was niet echt iets nieuws. Wat ik me nu wel afvraag is of ik misschien niet toch ergens (in december) een keertje zwanger ben geweest en dat dat niet allemaal 'weg' is zeg maar. Sinds december ben ik wel weer regelmatig. Ik zal het gewoon melden over 2 weken en dan zie ik wel wat de gyn ermee doet.
Poppejans lucht stampvoeten lekker op
Ylana
pi_62010337
Phoohy ik doe alvast een voorzichtige felicitatie je kant uitkomen, een streepje is een streepje hé

Saffier tjee wat een opmerking van je ha... 31 is toch nog jong! Veel succes de 15de ik hoop dat de gyn je wat duidelijkheid kan geven.

Poppejans

En kersjes wat vervelend dat M. zo snotterig is... zeker in deze dagen.
Mama van Isa en Ties
pi_62010695
Kersjes

Poppejans ook een
pi_62017527
Er is nog geen nieuws? Poohy alvast een voorzichtig van harte gefeliciteerd!
Hier dus nog niets. Ik voel nog helemaal niks nada noppes.

[ Bericht 26% gewijzigd door Georgette_Kloonie op 30-09-2008 10:02:18 ]
pi_62017811
Ja hoi. Wij hebben weloverwogen de keus genomen gewoon "te kijken wat er zou gebeuren". En ja, dan is het misschien snel op elkaar en zal het misschien gigantisch vermoeiend worden, maar in anderhalf jaar tijd is er gelukkig ook veel meer bekend geworden over complicaties en dergelijke en wat er tijdens de vorige zwangerschap allemaal gebeurde ligt nu nog vers in het geheugen bij de gyn.

Mijn eerste reactie was ook "pffff, hoe ga ik dit voor elkaar krijgen", maar ik ben echt heel erg blij dat jullie het volste vertrouwen in me hebben zeg

poohy, gefeliciteerd, Kersjes
pi_62017889

Volgens mij lees ik ergens gruwelijk overheen?
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:09:20 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62018021
Ienie, volgens mij was ik de enige die zich uitsprak over jullie zwangerschap. Nu weet ik dat ik best aan de maat ben, maar om me nou met jullie aan te spreken vind ik ook niet aardig.

Negeer mij nou maar gewoon en geniet ervan!
pi_62018082
Ik mag uit de OP. Mijn eisprong is niet goed geweest. Volgende maand zelfde recept. We wachten af..
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:17:08 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62018170
Ik heb het aangepast Vlindur.
pi_62018382
Dank je
pi_62018409
Ik bedoelde eigenlijk naar het vakje zonder datum. Zou je me daar neer kunnen zettten BE?
pi_62018676
Jammer Vlindur...
pi_62018825
Wat gaat het hier in razend tempo zeg
Poohy gefeli!
Ienie GEFELI!
Vlindur...jammer!!
EN hoop dat je vriend (man) snel weer opknapt Kersjes, en jij zelf natuurlijk

Hier weer duivelvrij gelukkig
(dat ging ook snel bij jou trouwens mefke, bij mij blijven de duivels toch minstens 6 dagen hangen)
pi_62019222
Misschien toch stiekem een testje er tegenaan gooien xxxKarinxxx? Wat als dat nou een innestelingsbloeding is geweest? Of was je echt goed ongesteld? Of begrijp ik je gewoon verkeerd?

Vlindur
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:40:04 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62019817
Het is weer aangepast Vlindur
pi_62020181
Dank je BE
pi_62028437
jammer vlindur, volgende ronde hopelijk meer succes!
pi_62029064
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
jammer vlindur, volgende ronde hopelijk meer succes!

Thnx, Jij al nieuws?
pi_62029865
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:49 schreef Vlindur het volgende:
Thnx, Jij al nieuws?
Neuh, ik heb wel erg veel zin om te testen maar ik wacht nog even tot het weekend... Kan alle kanten op nog, nog steeds af en toe steekjes in mijn onderbuik en gevoelige borsten/tepels. Dat is het wel zo'n beetje.
pi_62030334
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Neuh, ik heb wel erg veel zin om te testen maar ik wacht nog even tot het weekend... Kan alle kanten op nog, nog steeds af en toe steekjes in mijn onderbuik en gevoelige borsten/tepels. Dat is het wel zo'n beetje.
Wanneer had jij je eisprong dan?
Ik had hem 18 september en werd dus 12 dagen later ongesteld.

Ik hoop zo dat het je lukt!
pi_62030366
Morgen is het 1 oktober!!! *insert adhd jompel*

Lief had me per oktober beloofd, wat ook gebeurd, maar uiteraard loopt dat nooit helemaal gelijk met NOD enzo, maar ik kom lekker wel per 1 oktober officieel hier meeposten, voelt het toch nog een beetje echt allemaal

Ik stop na deze pilstrip, nog anderhalve week ongeveer, dan "pil-menstruatie" en daarna zien we wel wat er gebeurd

Poohy en Ienie gefeliciteerd~!
Vlindur, jammer, volgende ronde er vandoor dan maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62030463
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Vlindur het volgende:

Wanneer had jij je eisprong dan?
Ik had hem 18 september en werd dus 12 dagen later ongesteld.

Ik hoop zo dat het je lukt!
Thanks, ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was. Want ik hoefde verder niet terug naar de gyn tussendoor ofzo... Voor hetzelfde geld heeft de clomid niks gedaan. Dus ik hou maar 30 dagen aan voor het gemak. Anders weet ik het ook niet.

Huuphuup, welkom en zet hem op!
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:04:13 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62030806
Huuphuup, leuk, je enthousiasme!
pi_62031011
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:50 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Thanks, ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was. Want ik hoefde verder niet terug naar de gyn tussendoor ofzo... Voor hetzelfde geld heeft de clomid niks gedaan. Dus ik hou maar 30 dagen aan voor het gemak. Anders weet ik het ook niet.

Huuphuup, welkom en zet hem op!

Wat raar dat je geen controle hebt gehad..

Ik moest zelfs nog een week na de eisprong bloed laten prikken voor waardes. Ik had dus 8.5 en dat was veels te weinig voor een goeie eisprong want die zit op 30

We gaan dus nu de volgende ronde weer alleen clomid. En als het dan weer zo is dan gaan we ronde 3 anders aanpakken. Anders schoot het ook niet op zei ze..
pi_62031146
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
Huuphuup, leuk, je enthousiasme!

nu maar hopen dat het helpt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:32:35 #272
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62031574
Huuphuup, kom maar op met die barbatruuk! Haha! Ik wens je/jullie veel succes!
pi_62032055
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier weer duivelvrij gelukkig
(dat ging ook snel bij jou trouwens mefke, bij mij blijven de duivels toch minstens 6 dagen hangen)
effe tellen: woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag...over! Vier dagen dus. Wel vier pijnlijke dagen, dat wel. Heb het gisteren nog even bij de huisarts gevraagd, want dit is ook niet normaal voor mij, meestal zeurt het wat meer in het begin en wat meer aan het einde. Maar volgens de huisarts is het toch nog allemaal het gevolg van de zwangerschap die er geweest is. Gaat vanzelf weer over, gelukkig.
Maar als ik dat hoor van Kersjes die zware pijnstillers slikt, dan prijs ik mezelf gelukkig met mijn ibuprofen. Dan is het meestal net uit te houden.
Poohy gefeliciteerd! En Vlindur, wat jammer...balen zeg.
pi_62034194
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:08 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Misschien toch stiekem een testje er tegenaan gooien xxxKarinxxx? Wat als dat nou een innestelingsbloeding is geweest? Of was je echt goed ongesteld? Of begrijp ik je gewoon verkeerd?

Vlindur
je begrijpt me verkeerd
Ik ben gewoon 6 dagen ongesteld geweest, gewoon normaal dus, en het is nu weer over

Hoe sta jij er nu voor?

Balen Vlindur dat het allemaal zo moet gaan....maar hopelijk doet de Clomid zijn werk en ben je snel zwanger
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:47:48 #275
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62035719
He balen Vlindur ...

Vandaag weer een testje gedaan (de derde) en deze keer kwam het er negatief uit Ik ben mijzelf helemaal gek aan het maken terwijl ik officieel zaterdag nog ongesteld moet worden. Dus het is nog allemaal hartstikke vroeg..
Dus mijn vriend en ik hebben besloten om het er niet meer over te hebben en de 15e oktober weer te testen. Het uitblijven van mijn menstruatie zal helaas niets zeggen, want bij het minste geringste ben ik het al een week later

In ieder geval alllemaal bedankt voor de voorizchtige felictaties
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:01:59 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62036227
Poohy! Wat een tegenvaller dan zeg...
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:06:15 #277
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62036396
Ja, ik weet ook eigenlijk niet wat ik ervan moest denken. Gister was ik nog positief, maar vandaag in ene niet meer. Had namelijk in het weekend een gevoelige test van Mat Care besteld en deze kwam vandaag binnen.

Dus ik laat het allemaal even los (voor zover dat gaat ) en dan merken we het later wel..
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:08:48 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62036465
Oh ja, maar... ehm... volgens mij is mat care helemaal niet zo betrouwbaar en gevoelig als ze zelf zeggen, als ik het goed heb. Dacht ik.
Of haal ik weer iets door elkaar, weet iemand het nog?
pi_62036620
Matcare is zover ik het weet totaal niet betrouwbaar als ik diverse sites en fora moet geloven zie vaak negatieve of positieve resultaten die niet bleken te kloppen.

Phoohy ik zou gewoon voor een clearbleu digitaal gaan die zijn duidelijk en zo ver ik het weet redelijk betrouwbaar, geen voor gedrukte streepjes dus klontje klaar.

Ik vond deze post van Owlet erover Wachten op een tweede streepje - deel 105
Mama van Isa en Ties
pi_62036640
Het heerst dus blijkbaar? Dit doet me namelijk heel erg denken aan wat ik dus heb met die CB testen. Die weigeren gewoon aan te geven dat ik zwanger ben, terwijl de simpele van de Kruidvat en die van de apotheek allebei aangeven dat het wel zo is.

Poohy, je zult zien dat de 15e er wel gewoon een vette streep staat.
pi_62036689
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:13 schreef marlieske het volgende:
Matcare is zover ik het weet totaal niet betrouwbaar als ik diverse sites en fora moet geloven zie vaak negatieve of positieve resultaten die niet bleken te kloppen.

Phoohy ik zou gewoon voor een clearbleu digitaal gaan die zijn duidelijk en zo ver ik het weet redelijk betrouwbaar, geen voor gedrukte streepjes dus klontje klaar.
Owja, het verschil tussen de gewone en de digitale:

de gewone gaf bij mij geen streep, de digitale gaf wel degelijk een streepje (als je het patroon eruithaalt zie je gewoon de strepen zitten), maar desondanks wel een niet zwanger
pi_62036694
Waarom beweert CB dan dat het voor 95% betrouwbaar is?
pi_62036721
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Tja, voorheen beheerde Nuvaring eenzelfde "dekking" te geven als de pil, maar tegenwoordig schijnt dat ook nog maar 94% te zijn (hoorde ik van de apothekersassistente).
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:17:51 #284
14746 k_i_m
pi_62036757
Kruidvat FTW .
In my life
Why do I smile
pi_62036805
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
De digitale beweert zelfs voor 99% zekerheid te geven, heb ff op 't doosje gespiekt

vind trouwens verder in dat eerder gelinkte topic ook nog dit: Wachten op een tweede streepje - deel 105
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 30 september 2008 @ 22:33:13 #286
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62037217
Bedankt dames voor het meezoeken/- denken
Toch durf ik voorlopig niet meer te testen, ik wacht er nog mee tot de 15e

Bij mij geeft trouwens CB elke keer aan dat ik zwanger ben en die van Metcare dus niet. Apart dat de ervaringen zo onderling kunnen verschillen!
pi_62037477
Dan denk ik toch echt dat je de clearbleu maar moet gaan geloven!
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:27:48 #288
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62038922
Een vals positieve test is vrijwel onmogelijk toch?
Ik zou bij hetzelfde merk blijven, CB dus in dit geval. Als je eerder een heel licht streepje had, zou die streep na verloop van tijd alleen maar duidelijker moeten worden. Ipv verschillende merken door elkaar waarvan de één gevoeliger is dan de ander, etc.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:48:31 #289
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62040496
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Nu weet ik dat ik best aan de maat ben, maar om me nou met jullie aan te spreken vind ik ook niet aardig.

Wat een lekker ding ben je ook he .

Komt gewoon omdat je zoiets koninklijks hebt BE .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 07:19:51 #290
24188 Belana
kloon van belana
pi_62042136
In mijn ervaring zijn ClearBlue testen heel gevoelig en geven die veel eerder aan dat je zwanger bent dan andere testen.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 1 oktober 2008 @ 08:47:57 #291
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62042982
Ieniemienie, tijd voor een bloedtest bij de dokter!?
En wat texelonia zegt is natuurlijk wel waar. De streep zou steeds dikker moeten worden.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62043569
Ik heb inmiddels tests van drie verschillende merken die gewoon een keurige streep geven, dus een bloedtest lijkt me ietwat overdreven
pi_62043798
Ik had gewoon testen van een euro. Die gaven ook een prima streep! Verder heb ik na een goedkope positieve test een predictor gekocht, die blijft lang mooi. Dat vond ik leuk om te bewaren. Ik heb m namelijk nog steeds.
pi_62045147
Ik heb van mn positieve testen een foto gemaakt, staafje weggeknikkerd.
Alle twee de keren met CB getest (bij voorbaat alvast maar een duoverpakking gekocht) en ze beide keren allebei gebruikt. 2e keer was de streep duidelijker.
Heb nu nog een van kruidvat liggen... misschien volgende week... (maar ik denk het eigenlijk niet).

Was er met Mirte en de 2e zwangerschap veel meer mee bezig ook al heel snel een soort van overtuigd dat ik zwanger was. En dat heb ik nu helemaal niet. Maar we zullen zien.
Of misschien heeft mn lijf me gewoon genept en heb ik helemaal geen ei gehad, kan ook nog... We wachten maar af.
pi_62052903
Ik heb bij Meike de zwangerschapstest van DA gebruikt, die werkte toen prima , en ziet er nog steeds hetzelfde uit! Af en toe spiek ik er nog eventjes naar, het moment dat ons leven veranderde.

Nijna sterkte met afwachten.....
Ienie, 3 keer is toch wel genoeg lijkt me, je bent gewoon haske ZWANGER!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 17:03:35 #296
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62054601
Ieniemienie... jij moet t nu toch wel echt gaan geloven..... kan niet duidelijker dacht ik zo
Poohy, wachten tot de 15e duurt nog lang zeg... bah!
pi_62056235
Een collega zei vandaag: er is iets anders aan je... maar ik weet niet wat!
Ik hoop dat ze gelijk krijgt...
pi_62056296
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:05 schreef prinseszondererwt het volgende:
Een collega zei vandaag: er is iets anders aan je... maar ik weet niet wat!
Ik hoop dat ze gelijk krijgt...

Oeeeh!

Ga testen dan!
pi_62069545
Ik hoef niet meer te wachten... volgens mij ben ik (een week te vroeg) ongesteld geworden.
Toch lijf nog wat in de war?!
Ik ga voor nieuwe NOD toch maar weer uit van een "normale" cyclus, dus zou iemand mn NOD op 30 oktober willen zetten?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:59:59 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62070203
Nijna, ik heb het aangepast hoor. Nu op naar weer een mooie cyclus, of een zwangerschap natuurlijk!
pi_62070949
Balen Nijna. Heb je nu meer last dan 'normaal'?

Ik begin zelf de eerste signalen van PMS te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')