Ik heb even een vraagje over schijnzwangerschap
Is dit iets wat voorkomt na het uitblijven van de menstruatie, of kan dit ook ervoor plaatsvinden?
Hier komt mijn relaas..
Als ik echt zwanger ben, dan heeft op de 15e september de bevruchting plaatsgevonden, in Canada

. Nu zijn wij allebei helemaal niet bezig met zwanger worden, daar wilden we pas aan denken als we een huis hebben gekocht. Dit zou dan dit jaar moeten gebeuren

Wel hebben we een enorme kinderwens.
Nu merkte ik pas dat er iets anders met mij was toen ik op de 17e september enorm duizelig wakker werd. Ook voelde ik mij misselijk en moest echt naar buiten voor frisse lucht. Nu had ik de vorige avond drankjes gedronken (1 glas wijn en een flesje Corona) dus er was helemaal geen reden om mij zo te voelen.
Ook een dag later in het vliegtuig was ik misselijk, voor het eerst van mijn leven heb ik een vliegtuig'maaltijd' overgeslagen. Vanaf toen begon ik aan een zwangerschap te denken
De dagen erna voelde ik mij heel anders, sliep slecht en was nog steeds bij vlagen misselijk. Had totaal geen trek ik warm eten. Maar ja ik dacht ook dat dit met de jetlag te maken had
Vrijdag zijn we teruggekomen en nu heb ik nog steeds last van (steeds erger wordende) misselijkheid, mijn borsten staan strak en mijn tepels zijn groter geworden. Ook is mijn urine anders van kleur en krijg ik heel veel complimenten van collega's dat ik er zo goed en relaxed uitzie
Maar ja al het bovenstaande kan een andere reden hebben en omdat ik nogal een gevoelig typje ben, sluit ik het niet uit dat dit een schijnzwangerschap kan zijn.
Dus ja de 4e oktober ga ik testen, maar dat duurt dat laaaang
Als ik niet zwanger ben, dan vinden we het wel jammer maar niet echt erg, omdat we het nog niet echt geprobeerd hebben. Maar ik zou er dan wel van balen dat mijn lichaam mij zo in de maling kan nemen
Tot zover mijn relaas