quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Neenee, ik herken iets van Ienie, sorry. Hele slechte tvp dus.
Hoe gaat het met jou? Jij zit toch ook weer spannend ondertussen?.
Grinquote:Op maandag 22 september 2008 11:57 schreef k_i_m het volgende:
Neenee, ik herken iets van Ienie, sorry. Hele slechte tvp dus.
Hoe gaat het met jou? Jij zit toch ook weer spannend ondertussen?.
Haha, herkenbaar ergens anders gaan shoppen. Ik ben hier in het dorp ook veel te bang dat ik een bekende tegenkom als ik met een zw-test bij de kassa staquote:Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef Poppejans het volgende:
Vandaag toevallig ook maar alvast test gekocht, die van 2 v 5 euro bij de Kruidvat en in een hele andere plaats dan waar ik woonmede doordat er hier familie in de drogist werkt.
Vroeg dat meisje ook nog: heb je advies nodig bij het geneesmiddel dat je gekocht hebt?
Euh nou nee hoor![]()
Te drinken???quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Kersjes het volgende:
alsof er ook maar iemand aan zo'n 16-jarige kassa-miep gaat vragen hoe je die aambeienzalf nou precies met aanbrengen, terwijl er 10 man achter hem staan te drinken in de rij
je hebt gelijkquote:Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Streepjestoeristen
Ik heb trouwens een goed gevoel over september/oktober
quote:Op maandag 22 september 2008 22:58 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Streepjestoeristen
Vorige keer vroegen ze aan mijn man of hij wist hoe hij een zwangerschapstest moest gebruiken. Heeft ie met een stalen gezicht gezegd: ja gewoon overheen plassen!quote:Op maandag 22 september 2008 21:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nieuw bij de kruidvat. Ik had laatst ook dat ze dat vroegen toen ik otrivin ofzo kocht...
IIk heb even op goole gekeken en HCG wordt pas aangemaakt na de innesteling. Dus dat kan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:56 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Mocht je de 15e bevrucht zijn dan kun je toch best na 14 dagen testen net als iedereen? Het bevruchtingsverhaal wordt door een onregelmatige ongesteldheid niet anders. En na 2 dagen al misselijk zijn lijkt me een beetje vreemd omdat je dan nog niet echt HCG aan maakt. Of heb ik dat fout?
Een paar uur? Ik dacht dat het zelfs tot dagen kon blijven leven? Had beter op moeten letten bij biologie hoor ik al.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk hier eens naar: http://www.mamaenzo.nl/ki(...)dskalender/index.php
Ik heb 28 dagen ingevuld omdat ik niet wist wat je cyclus was, maar daar kan je dan dus zien op welke dagen je het meest vruchtbaar zou zijn geweest.
De 15e is idd een dag of 10-11 na de eerste dag van je late menstruatie en dat zou wat erg vroeg zijn voor een eisprong, maar het kan natuurlijk wel, zaad blijft ook nog een paar uur leven daar binnen in die warmte.
Ja, stomme dingen ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef bixister het volgende:
oh wacht, ik dacht dat een ei 't ook wel een paar dagen uit kon houden? maar nee, slechts 24 uur dus, tsk.
Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Poppejans, al voorgevoelens/voortekenen?
Die krampen had ik ook bij Ruben, maar desondanks zette de ongesteldheid niet door en die krampen werden na een aantal maanden behoorlijk pijnlijke weeen en kijk nuquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!
Verder 's ochtends/begin v middag wat weeiig gevoel, maar dat lijkt nu niet meer toe te nemen eigenlijk.
Witte afscheiding heb ik ook al 8 dagen.
Het lijkt een hele waslijst zo, en ik was vrijdag nog hoopvol maar op 1 of andere manier denk ik dat ik heel erg ongesteld ga worden ivm die kramp de hele tijd, ik zit ook continue te checken op de wc of ik al ongesteld ben.
Ik ben pas 1x ongesteld geweest na Implanon verwijderd is, dus ik ken mn lichaam en voortekenen niet zo goed, misschien is dit wel een voorbode van HEEL erg ongesteld worden, maar ik las dat kramp ook kan voorkomen als je pril zwanger bent omdat dan de baarmoeder wat oprekt.
Ik teken voor nog een Eli hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
/Biologieles aan
Een eitje is max 24 uur "houdbaar", volgens wiki
Een zaadcel kan het 3 dagen uithouden
/Biologieles uit
Moet de TT trouwens niet zijn "Wachten op EEN tweede streepje"?
* Gauw weer uit dit topic wegholt, voordat mensen rare dingen gaan denken
Oeh, das wel hoopvol, en ik las het dus ook al wel veel meer soort gelijke verhalen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Die krampen had ik ook bij Ruben, maar desondanks zette de ongesteldheid niet door en die krampen werden na een aantal maanden behoorlijk pijnlijke weeen en kijk nuKortom: gewoon testen als je kan testen en niet de hele tijd gaan bloedturen
Hmm, heb je ook een punt, jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef bixister het volgende:
davinia, 't is natuurlijk wel dat ene felbegeerde tweede streepje, dus ik vind HET wel kunnen.
Ik ook, maar nu nog nietquote:
Je weet het dus eigenlijk wel...??? Gooi er een test tegenaan zou ik zo zeggen....quote:Op 5 september is mijn laatste ongi begonnen en op de 15e heb ik sex gehad met mijn vriend. Volgens die schemaatjes op internet (voor zover die betrouwbaar kunnen zijn).
Tjee... takkembah... succes met wachten dan. Klinkt vrij ernstig ditquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef Takkembah het volgende:
ff tussendoor
Aaaahgrrr mijn psychosomatische buien zijn weer aangevangen
Misselijk ten top en mijn favo snack kaas stinkt weer....
en ik had mezelf nog wel voorgenomen deze keer niet zo ermee bezig te zijn... Nog 10 dagen afwachten....
Aahgrrr aaahggrrr aaahgrrr
tis pas mijn tweede periode, erg he![]()
klopt, vandaar mijn psychosomatische opmerkingquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef bixister het volgende:
takkembah als je nog 10 dagen moet wachten is het echt zeer onwaarschijnlijk dat een eventuele bevruchting nu al dergelijke effecten veroorzaakt hoor. succes met 't wachten!
davinia, 't is natuurlijk wel dat ene felbegeerde tweede streepje, dus ik vind HET wel kunnen.
Eli is het zoontje van Daviniaquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Tjee... takkembah... succes met wachten dan. Klinkt vrij ernstig dit![]()
Poppejans: SPANNUND! Wanneer ga je testen?
Uhm... wat is een Eli?
Hey, ik wist niet dat dat ook een betrouwbaar teken is van 'niet zwanger' ...quote:Ik heb gisteren biefstuk gekocht zonder dat ik er erg in had
Oh meuw. Is dat algemeen bekend of geldt dat alleen voor jou?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef Ienieniemie het volgende:
Hier heb ik het eerste teken van niet zwanger gehad!
Ik heb gisteren biefstuk gekocht zonder dat ik er erg in had
Ik begin steeds meer aan het idee te wennen en begin nu zowaar bang te worden dat ik het me allemaal verbeeld en dat er niets aan de hand is. Nouja, wachten maar dus
Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hey, ik wist niet dat dat ook een betrouwbaar teken is van 'niet zwanger' ...![]()
zou wel geld schelen, hoef je geen test te kopen!en... wat is nou weer een tvp?
![]()
Ik heb geen idee. Het erge is dat ik pas net bedacht dat ik gisteren biefstuk gekocht had (het was in de reclame). Heb ook geen idee of het echt wat zegt, maar ik vond het wel frappantquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:39 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Oh meuw. Is dat algemeen bekend of geldt dat alleen voor jou?
Maakt niet uit hoorquote:
quote:
Poppejans, herkenbaar. Ik heb dit de vorige keer ook heel erg gehad. Heb er zelfs een echo voor laten maken en ben er voor bij de huisarts geweest. Niets te vinden (behalve dan zwanger, maar dat wist ik toen al). Gokje was toen dat het te maken zou hebben met het gele lichaam wat zich in je eierstok vormt en hormomen afgeeft. Dat neemt ruimte in in je eierstok en als je er gevoelig voor bent, kun je dat dus voelen. Aangezien dat bij mij ook de kant is dat ik altijd goed mijn eisprong voel, was het best een logische verklaring.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!
Ik duim nog hoor! Succes morgenquote:Nope. Ik durf niet. En omdat ik de vorige keer ineens ook een cyclus had van 30 ipv 28 dagen ga ik ook pas morgen testen. Heb de hele dag gedacht dat ik ongesteld ging worden, buikpijn enzo. Maar er is nog niets, dus er is nog een heeeel klein beetje hoop. Alle andere eerdere symptomen zijn namelijk pleitte
Dat is niet vastgesteld, ik heb gewoon een maandelijkse menstruatie die wat aan de lang kant is (tussen 30-35 dagen) maar wel als normaal wordt gezien. Bij de eerste afspraak is een echo gemaakt en de gyn zei dat het er 'goed uitzag' maar ben nu aan het temperaturen 2 maanden en heb dus geen temperatuur verhoging, dus geen eisprong.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:59 schreef tessie het volgende:
Thanx voor het welkom allemaal
Heb je ook PCOS happyme?
Tsja, daar baal ik ook wel een beetje van. Ben nu in 3 maanden 12 kg. kwijt, maar qua cyclus is dus niets veranderd. Ik hoop dat uit het bloedprikken op de 3e dag van mijn cyclus iets gekomen is, waaruit blijkt dat het dus niets met mijn gewicht te maken heeft (wat ik dus denk). Ga gewoon door met afvallen want dat is gewoon gezonder en het gaat echt heel 'makkelijk' maar ik wil wel gewoon verder en zonder eisprong kom je nergensquote:Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef tessie het volgende:
@happy: irritant zeg... Er zit ook wel heel veel verschil in biji welke gyn je bent volgens mij... maar tis ook niet bij iedereen dat ze pas bij een bepaald BMI beginnen met behandelen... Maar afvallen helpt natuurlijk ook zeker wel, merk ik zelf ook. Mijn cyclus is in een half jaar (15kg minder) van onregelmatig en ongeveer 4 maanden naar 38 dagen gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |