abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:30:32 #51
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61859293
Ik begrijp het toch niet helemaal en ik ben denk ik niet duidelijk geweest.

Op 5 september is mijn laatste ongi begonnen en op de 15e heb ik sex gehad met mijn vriend. Volgens die schemaatjes op internet (voor zover die betrouwbaar kunnen zijn).

Op bovenstaande afbeelding staat dat je na de 8e dag een vruchtbare periode hebt. De 15e september is dan toch dan de 11e dag
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:40:33 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61859633
Kijk hier eens naar: http://www.mamaenzo.nl/ki(...)dskalender/index.php
Ik heb 28 dagen ingevuld omdat ik niet wist wat je cyclus was, maar daar kan je dan dus zien op welke dagen je het meest vruchtbaar zou zijn geweest.

De 15e is idd een dag of 10-11 na de eerste dag van je late menstruatie en dat zou wat erg vroeg zijn voor een eisprong, maar het kan natuurlijk wel, zaad blijft ook nog een paar uur leven daar binnen in die warmte.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:43:25 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_61859717
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk hier eens naar: http://www.mamaenzo.nl/ki(...)dskalender/index.php
Ik heb 28 dagen ingevuld omdat ik niet wist wat je cyclus was, maar daar kan je dan dus zien op welke dagen je het meest vruchtbaar zou zijn geweest.

De 15e is idd een dag of 10-11 na de eerste dag van je late menstruatie en dat zou wat erg vroeg zijn voor een eisprong, maar het kan natuurlijk wel, zaad blijft ook nog een paar uur leven daar binnen in die warmte.
Een paar uur? Ik dacht dat het zelfs tot dagen kon blijven leven? Had beter op moeten letten bij biologie hoor ik al.

Alhoewel, dat had sowieso geen kwaad gekund VInd het nog altijd bijzonder hoe Ruben verwekt is. Als gemiddeld persoon zou de ovulatie de donderdag moeten zijn en er is niets gebeurd voor de zaterdag. Blijkbaar ben ik niet gemiddeld ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61859877
jahoor, 't kan zelfs dagenlang overleven. en zo'n ei zwerft ook een tijdje rond na de eisprong natuurlijk, dus troel, het is niet gek dat je ook ook een paar dagen NA de eisprong nog bevrucht kunt raken.
maar poohy, je weet natuurlijk niet wanneer jouw ei-sprong precies plaatsvond. dat kan vroeg geweest zijn, zo rond die 15e september, maar als je uit moet gaan van gemiddelden zou je eisprong ongeveer de 18/19e september hebben plaatsgevonden. tel daar 14 dagen bij, en je hebt de dag die je als 'NOD' kunt beschouwen. vanaf dan zou je kunnen gaan testen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:54:03 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61860093
Ik zei ook paar uur omdat ik me niet vast wilde pinnen op 24 uur of weetikveel wat het is.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:05:16 #56
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61860488
/Biologieles aan

Een eitje is max 24 uur "houdbaar", volgens wiki
Een zaadcel kan het 3 dagen uithouden

/Biologieles uit

Moet de TT trouwens niet zijn "Wachten op EEN tweede streepje"?

* Gauw weer uit dit topic wegholt, voordat mensen rare dingen gaan denken
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:14:11 #57
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61860814
ff tussendoor

Aaaahgrrr mijn psychosomatische buien zijn weer aangevangen
Misselijk ten top en mijn favo snack kaas stinkt weer ....

en ik had mezelf nog wel voorgenomen deze keer niet zo ermee bezig te zijn... Nog 10 dagen afwachten....

Aahgrrr aaahggrrr aaahgrrr

tis pas mijn tweede periode, erg he
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_61860835
oh wacht, ik dacht dat een ei 't ook wel een paar dagen uit kon houden? maar nee, slechts 24 uur dus, tsk.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:16:42 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_61860916
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef bixister het volgende:
oh wacht, ik dacht dat een ei 't ook wel een paar dagen uit kon houden? maar nee, slechts 24 uur dus, tsk.
Ja, stomme dingen ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61860966
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:37 schreef prinseszondererwt het volgende:

Poppejans, al voorgevoelens/voortekenen?
Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!
Verder 's ochtends/begin v middag wat weeiig gevoel, maar dat lijkt nu niet meer toe te nemen eigenlijk.
Witte afscheiding heb ik ook al 8 dagen.
Het lijkt een hele waslijst zo, en ik was vrijdag nog hoopvol maar op 1 of andere manier denk ik dat ik heel erg ongesteld ga worden ivm die kramp de hele tijd, ik zit ook continue te checken op de wc of ik al ongesteld ben.

Ik ben pas 1x ongesteld geweest na Implanon verwijderd is, dus ik ken mn lichaam en voortekenen niet zo goed, misschien is dit wel een voorbode van HEEL erg ongesteld worden, maar ik las dat kramp ook kan voorkomen als je pril zwanger bent omdat dan de baarmoeder wat oprekt.

Mefke, heb je al getest?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:18:41 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61860988
Scherp Davinia!
pi_61860991
takkembah als je nog 10 dagen moet wachten is het echt zeer onwaarschijnlijk dat een eventuele bevruchting nu al dergelijke effecten veroorzaakt hoor. succes met 't wachten!

davinia, 't is natuurlijk wel dat ene felbegeerde tweede streepje, dus ik vind HET wel kunnen.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:19:45 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_61861030
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!
Verder 's ochtends/begin v middag wat weeiig gevoel, maar dat lijkt nu niet meer toe te nemen eigenlijk.
Witte afscheiding heb ik ook al 8 dagen.
Het lijkt een hele waslijst zo, en ik was vrijdag nog hoopvol maar op 1 of andere manier denk ik dat ik heel erg ongesteld ga worden ivm die kramp de hele tijd, ik zit ook continue te checken op de wc of ik al ongesteld ben.

Ik ben pas 1x ongesteld geweest na Implanon verwijderd is, dus ik ken mn lichaam en voortekenen niet zo goed, misschien is dit wel een voorbode van HEEL erg ongesteld worden, maar ik las dat kramp ook kan voorkomen als je pril zwanger bent omdat dan de baarmoeder wat oprekt.
Die krampen had ik ook bij Ruben, maar desondanks zette de ongesteldheid niet door en die krampen werden na een aantal maanden behoorlijk pijnlijke weeen en kijk nu Kortom: gewoon testen als je kan testen en niet de hele tijd gaan bloedturen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:20:19 #64
35189 Troel
scherp en bot
pi_61861052
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:05 schreef DaviniaHR het volgende:
/Biologieles aan

Een eitje is max 24 uur "houdbaar", volgens wiki
Een zaadcel kan het 3 dagen uithouden

/Biologieles uit

Moet de TT trouwens niet zijn "Wachten op EEN tweede streepje"?

* Gauw weer uit dit topic wegholt, voordat mensen rare dingen gaan denken
Ik teken voor nog een Eli hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61861167
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Die krampen had ik ook bij Ruben, maar desondanks zette de ongesteldheid niet door en die krampen werden na een aantal maanden behoorlijk pijnlijke weeen en kijk nu Kortom: gewoon testen als je kan testen en niet de hele tijd gaan bloedturen
Oeh, das wel hoopvol, en ik las het dus ook al wel veel meer soort gelijke verhalen.
ik hoop dat ik testen kan zaterdag!
Hou jullie op de hoogte
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:24:02 #66
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61861171
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef bixister het volgende:

davinia, 't is natuurlijk wel dat ene felbegeerde tweede streepje, dus ik vind HET wel kunnen.
Hmm, heb je ook een punt, ja
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik teken voor nog een Eli hoor
Ik ook, maar nu nog niet
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:25:29 #67
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61861227
quote:
Op 5 september is mijn laatste ongi begonnen en op de 15e heb ik sex gehad met mijn vriend. Volgens die schemaatjes op internet (voor zover die betrouwbaar kunnen zijn).

Je weet het dus eigenlijk wel...??? Gooi er een test tegenaan zou ik zo zeggen....
pi_61861326
Hier heb ik het eerste teken van niet zwanger gehad!

Ik heb gisteren biefstuk gekocht zonder dat ik er erg in had

Ik begin steeds meer aan het idee te wennen en begin nu zowaar bang te worden dat ik het me allemaal verbeeld en dat er niets aan de hand is. Nouja, wachten maar dus
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:28:47 #69
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61861340
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:14 schreef Takkembah het volgende:
ff tussendoor

Aaaahgrrr mijn psychosomatische buien zijn weer aangevangen
Misselijk ten top en mijn favo snack kaas stinkt weer ....

en ik had mezelf nog wel voorgenomen deze keer niet zo ermee bezig te zijn... Nog 10 dagen afwachten....

Aahgrrr aaahggrrr aaahgrrr

tis pas mijn tweede periode, erg he
Tjee... takkembah... succes met wachten dan. Klinkt vrij ernstig dit

Poppejans: SPANNUND! Wanneer ga je testen?
Uhm... wat is een Eli?
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:30:42 #70
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61861409
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef bixister het volgende:
takkembah als je nog 10 dagen moet wachten is het echt zeer onwaarschijnlijk dat een eventuele bevruchting nu al dergelijke effecten veroorzaakt hoor. succes met 't wachten!

klopt, vandaar mijn psychosomatische opmerking

nu moet ik wel zeggen dat 3 oktober een gok is, want ik ken mijn cyclus nog niet goed... de vorige was 32 dagen, 30 aug begon mijn nieuwe cyclus en heb toch echt mijn eisprong gevoeld (dacht ik) vorige week zaterdag... 3 oktober is meer een gemiddelde gok....

ik vind het maar lastig allemaal
Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:31:26 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_61861432
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Tjee... takkembah... succes met wachten dan. Klinkt vrij ernstig dit

Poppejans: SPANNUND! Wanneer ga je testen?
Uhm... wat is een Eli?
Eli is het zoontje van Davinia
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61861466
Even een TVP want het is bijna oktober en dan mag ik ook eindelijk

Poppejans mn duimen draaien overuren voor je hoor!
En voor alle andere dames natuurlijk ook
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:36:33 #73
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61861625
quote:
Hey, ik wist niet dat dat ook een betrouwbaar teken is van 'niet zwanger' ...

zou wel geld schelen, hoef je geen test te kopen! en... wat is nou weer een tvp?
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:39:01 #74
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61861705
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef Ienieniemie het volgende:
Hier heb ik het eerste teken van niet zwanger gehad!

Ik begin steeds meer aan het idee te wennen en begin nu zowaar bang te worden dat ik het me allemaal verbeeld en dat er niets aan de hand is. Nouja, wachten maar dus
Oh meuw. Is dat algemeen bekend of geldt dat alleen voor jou?

Alexa en Seth zijn lief
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:39:10 #75
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61861712
quote:
Eli is het zoontje van Davinia
Sorry...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: