Weet je wat grappig is? Ik heb dit echt meegemaakt bij een Kruidvat!quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Kersjes het volgende:
Bij "mijn" Kruidvat vragen ze dat altijd, of je nog vragen hebt over het geneesmiddel dat je gekocht hebt. Ik vind het een beetje raar eerlijk gezegd, alsof er ook maar iemand aan zo'n 16-jarige kassa-miep gaat vragen hoe je die aambeienzalf nou precies met aanbrengen, terwijl er 10 man achter hem staan te drinken in de rij
Inderdaad.. Toen ik vanochtend eindelijk eens uitgerust wakker werd en mij ontzettend goed voelde, dacht ik: zie je, je bent niet zwanger!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Testen kan dan idd wel even lekker ontnuchterend werken.
Of heel goed nieuws geven natuurlijk.
Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:16 schreef poohy het volgende:
[..]
Maar het hielp niet en dus blijf ik hoop houden![]()
Nouja nog anderhalve week en dan weet ik het
Nee, dit is denk ik mijn laatste berichtjequote:Op woensdag 24 september 2008 20:35 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
[..]
Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?
(Als ik jou was zou ik er over een weekje eens een testje tegen aan gooien)
Ik wil zeker nog een tweede kindje, zonder twijfel, maar ik denk dat het wel verstandiger is om eerst zekerheid te hebben wat betreft mijn werk (of zeker te weten dat we het ook zullen rooien zonder het tweede inkomen (zonder veel te moeten inleveren) of dat ik bereid ben om thuis te zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het aangepast Mefke.
Ienieminie, stel nou dat het niet zo is, heeft het je dan wel aan het denken gezet vwb evt. bewust voor nog een kindje gaan?
Ik zie ons sowieso niet "ervoor gaan". We leven gewoon vrolijk verder en we kijken wel waar het schip gaat stranden.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:55 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
BE, mijn NOD is iets naar voren verschoven naar 5 oktober. Zou je het aan willen passen? Dankjewel
Ieniemienie, helaas nog afwachten dan maar. Mocht het nu niet gelukt zijn ga je dan maar gelijk voor de 2e of wachten jullie dan nog even?
duimt mee voor jou!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef Takkembah het volgende:
Mysterygirl81 dit kan wel pijn zijn van de innesteling. Tenminste, ik had vandaag hetzelfde: toen kreeg ik wat "spotting" en dacht ik 'oh nee, ben een week te vroeg ongesteld!' ..........Maar nu las ik dat het inderdaad innestelingsbloeding en pijn kan zijn
*duimt ff voor zichzelf*
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:23 schreef Kersjes het volgende:
Ik werd wakker met knallende buikpijn (buikgriep)en heel eventjes dacht ik dat ik weeen had
Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef Webkim het volgende:
Wie gaat het volgende streepje nou eens piesen? Ieniemienie?
Lekker vaag dan!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:52 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoorJa, een controlestreepje
Bij de vorige had ik ook helemaal niet zo snel zere borsten, dus het kan heel goed gewoon tussen de oren zitten allemaal.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef huuphuup het volgende:
nooit gedacht dat k zo verliefd naar zo'n stom pilletje kon gaan zitten kijken![]()
Foto?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Ienieniemie het volgende:
OK, ik begin nu echt pissig op mijn lijf te worden. Mijn borsten zijn echt gigantisch gespannen en pijnlijk en ik vind het niet leuk
Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idiootquote:
lastig, k hoop voor je dat er toch weer wat rust komt in je hoofdquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:21 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idioot
Dat is nog wel een beetje hoopvol, ik weet niet waarom ik totaal geen hoop meer heb, gewoon een gevoel denk ik. Ik heb nu trouwens totaal nergens meer last van, geen buikpijn niks.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans en Ieniemienie, alle redenen om nog even te duimen voor jullie. Poppejans, ik heb de vorige keer 1 dag te vroeg ook nog gewoon negatief getest...Kop op!
Tja Poppejans, dat is het enige voordeel van ongesteld worden. Ik heb vandaag maar weer eens een heerlijk biefstukje naar binnen gewerkt. Elke keer dat ik dat eet kan ik echt bij mezelf denken "hmm er van genieten, wie weet mag het over x weken niet meer". Maar goed, dat is dan ook het enige voordeel hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:19 schreef Poppejans het volgende:
Het rose biertje staat al koud, maar wie weet blijft ie ongeopend![]()
Ja, maar dat moet je dan wel lekker vindenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Mefke, je kan natuurlijk ook je biefstuk stevig laten doorbakken dan mag je toch biefstuk en zeurt je schoonmoeder niet zo![]()
Sterkte met 't wachten dames!
Ooh ja Ienieminie zo zag mijn eerst positieve test er ook uit die was van het eigen merk van de drogist.
In dit topic betekent dat altijd min 2 dagenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:42 schreef Ienieniemie het volgende:
Test dinsdag denk ik pas opnieuw.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:36 schreef Carmella het volgende:
[..]
In dit topic betekent dat altijd min 2 dagen![]()
Ik hoop dat de dames hier allemaal in de herfst een regenstreepjesbui plassen![]()
Dat kon ik op een gegeven moment wel na een paar maanden proberenquote:Op zondag 28 september 2008 09:06 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
(Als je een niet gebruikte test bekijkt, kun je dan ook al wat streepjes zien?)
Zal ik je dan maar stiekem alvast een beetje feliciteren?quote:Op zondag 28 september 2008 09:07 schreef Ienieniemie het volgende:
En ja, ik weet streep is streep, maar ik wil echt gewoon even een vette dikke streep zien voordat ik ga jompelen, daarvoor vind ik het echt te bizar allemaal.
Denk dat dat bijna niet kan, dan zou ik een heel stuk hebben overgeslagen ofzo.quote:Op zondag 28 september 2008 12:14 schreef owlet het volgende:
Poppejans, je zou een heel lange cyclus hebben dan maar is het niet mogelijk dat je nu pas je eisprong hebt? Waterig slijm, beetje pijn aan één kant...
Of innestelingspijn, bandenpijn, etc. Daar duimen we gewoon voor
Dat heb ik de afgelopen dagen vaak genoeg geoefend, ik denk dat ik dat wel kanquote:Op zondag 28 september 2008 13:35 schreef owlet het volgende:
Het lastige van ovulatietesten is wel dat je er heeeeeel veel moet gebruiken als je geen idee hebt wanneer je eisprong is. Maar dat is puur financieel lastig, over een staafje plassen is natuurlijk niet zo moeilijk
De persona werkt dus ook met staafjes waar je over moet plassen. In de eerste maand dat je het ding gebruikt 16 keer, daarna 8+/- keer per maand. 's Ochtends klap je het apparaat open (binnen een testwindow van 6 uur) en dan vertelt hij je of je moet testen, of dat je een rode of groene dag hebt (rood is niet zonder extra bescherming vrijen, op een groene dag kan dat dus wel). Als je moet testen geeft dat ding daarna aan of het rood of groen is.quote:Op zondag 28 september 2008 13:34 schreef Ienieniemie het volgende:
BE: hoe werkt die persona als anticonceptie dan? Gewoon elke dag testen en dan zie je wanneer je in je vruchtbare periode zit en dan geen gemeenschap hebben? In het kort zeg maar
Misschien omdat je de nick verkeer spelt? Er staat Ienieniemie, niet Ienieminie...quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef marlieske het volgende:
Ienieminie, pm box doet het alleen niet![]()
Jah, dat vond ik wel weer een leuke aanwijzingquote:Op maandag 29 september 2008 06:39 schreef lily het volgende:
[..]
Misschien omdat je de nick verkeer spelt? Er staat Ienieniemie, niet Ienieminie...
Ik heb gewoon een PM gestuurd aan de user die ik ervan verdacht deze kloon te hebben aangemaakt!quote:Op zondag 28 september 2008 22:27 schreef marlieske het volgende:
Ienieminie, pm box doet het alleen niet![]()
dit geldt voor mij ook (yeej, eindelijk weet ik een kloon)quote:Op maandag 29 september 2008 08:35 schreef owlet het volgende:
het is wel leuk om voor de verandering een kloon meteen door te hebbenSucces Ienieniemie, ik hoop echt dat het raak is!
Hier nog zo'n nieuwsgierig type...quote:Op maandag 29 september 2008 09:10 schreef Stiemie het volgende:
Jullie maken me veel te nieuwgierig met dat gepraat over dat jullie weten wie het is
Ik ook..quote:Op maandag 29 september 2008 09:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hier nog zo'n nieuwsgierig type...
Toch maar een PM-etje eraan gewaagd...
Nou ik had gewoon het envelopje boven Ienieminie's post aangeklikt, dus verkeerd spellen had niet eens gekund.quote:Op maandag 29 september 2008 06:39 schreef lily het volgende:
[..]
Misschien omdat je de nick verkeer spelt? Er staat Ienieniemie, niet Ienieminie...
oh en ik ben het niet hoor![]()
Zowel de eerste als de tweede aanhouden wat betreft vrijen. En tussenin ook gewoon doenquote:Op maandag 29 september 2008 10:25 schreef Takkembah het volgende:
Helaas Mysterygirl...![]()
en ook een feli voor lenieniemie![]()
Mijn nieuwe NOD moet ook veranderd worden...
ik weet alleen zelf niet wanneer ik mijn nieuwe NOD moet zetten... ben 25 juli gestopt met pil, eerste cyclus was 34 dagen (ontpillen denk ik), nu de tweede 27 dagen. Iemand tips??? Gewoon de 2e cyclus aanhouden?? Je ne sais pas![]()
Ja en de CB digital geeft dus ook een heel licht streepje, maar vervolgens wel met die knalletters NIET ZWANGER. Maarja, die test van de apotheek was nu wel wat duidelijker (alhoewel ik hem alsnog niet mooi op de foto krijgquote:Op maandag 29 september 2008 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je de CB digital geprobeerd ook?
Gefeliciteerd iig!Vlot hoor!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |