abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61861733
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:36 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Hey, ik wist niet dat dat ook een betrouwbaar teken is van 'niet zwanger' ...

zou wel geld schelen, hoef je geen test te kopen! en... wat is nou weer een tvp?
Ik ook niet

TVP staat voor terug vind post Zodat het topic in je my active topics komt te staan. Je kunt ook bookmarks gebruiken, vaak worden posts waarin echt alleen TVP gemeld wordt verwijderd.
pi_61861758
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:39 schreef Takkembah het volgende:

[..]

Oh meuw. Is dat algemeen bekend of geldt dat alleen voor jou?

Ik heb geen idee. Het erge is dat ik pas net bedacht dat ik gisteren biefstuk gekocht had (het was in de reclame). Heb ook geen idee of het echt wat zegt, maar ik vond het wel frappant
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:46:11 #78
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61861916
hihi...
Ik ga zo mijn nestje maar eens opzoeken. Alle wachtende dames: succes! Hopelijk voor jullie beter nieuws dan voor mij deze maand! Ik hoop dat bij mij de duivels binnenkort weer vertrekken , kunnen we weer verder!
Slaap lekker!
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:48:04 #79
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61861978
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:39 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Sorry...
Maakt niet uit hoor
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61862104
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Poppejans het volgende:
Mefke, heb je al getest?

Nope. Ik durf niet. En omdat ik de vorige keer ineens ook een cyclus had van 30 ipv 28 dagen ga ik ook pas morgen testen. Heb de hele dag gedacht dat ik ongesteld ging worden, buikpijn enzo. Maar er is nog niets, dus er is nog een heeeel klein beetje hoop. Alle andere eerdere symptomen zijn namelijk pleitte.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!
Poppejans, herkenbaar. Ik heb dit de vorige keer ook heel erg gehad. Heb er zelfs een echo voor laten maken en ben er voor bij de huisarts geweest. Niets te vinden (behalve dan zwanger, maar dat wist ik toen al). Gokje was toen dat het te maken zou hebben met het gele lichaam wat zich in je eierstok vormt en hormomen afgeeft. Dat neemt ruimte in in je eierstok en als je er gevoelig voor bent, kun je dat dus voelen. Aangezien dat bij mij ook de kant is dat ik altijd goed mijn eisprong voel, was het best een logische verklaring.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 23 september 2008 @ 21:53:55 #81
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61862210
quote:
Nope. Ik durf niet. En omdat ik de vorige keer ineens ook een cyclus had van 30 ipv 28 dagen ga ik ook pas morgen testen. Heb de hele dag gedacht dat ik ongesteld ging worden, buikpijn enzo. Maar er is nog niets, dus er is nog een heeeel klein beetje hoop. Alle andere eerdere symptomen zijn namelijk pleitte
Ik duim nog hoor! Succes morgen
pi_61864003
Yeah morgen ben ik vrij, tijd om Mefke in de gaten te houden
Succes meid!!
En poppejans beleeft ook zulke spannende tijden....pffffew nog even volhouden!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61864241
Ik kom hier ook maar meeposten. Mag nu wel hierheen verhuizen vanuit het rammelaarstopic aangezien we nu wel serieus aan het proberen zijn.
Ik heb PCOS, dus het duurt waarschijnlijk wel even, maar het gaat volgens mijn gyn de goede kant op. Moet gewoon lekker doorgaan met afvallen, en dan moet het goedkomen volgens hem. Dus ondertussen gewoon lekker klussen he
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61864929
welkom tessie en veel succes

mefke, ik hoop dat je nog een beetje slapen kunt vannacht.
De 2e keer doet vast niet zeer
pi_61865591
Begrijpelijk dat je nog even probeert te wachten met testen Mefke, ik duim hoor!

Haha dankjewel voor het duimen HuupHuup, leuk om je hier te gaan zien in oktober!

Welkom Tessie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_61868727
Welkom Tessie en huuphuup ook alvast een klein 'succes' want over een weekje is het oktober

Het is spannend hier meiden, ik zal voor jullie duimen allemaal en te beginnen met Mefke!

Hier deze maand weer geen eisprong gehad helaas, maar de cyclus verloopt wel 'beter' dan vorige maand. Ik ga er vanuit over een dag of 10 weer ongi te worden en dan mag ik 21 oktober weer naar de gyn. Nu een andere dus ik hoop dat die wat beter zal kijken qua echo en of er follikels zitten.

Anyway, het enige wat ik er zelf aan kan doen is afvallen en dat gaat nog steeds goed (al ben ik nu al dagen niet naar het toilet geweest en het voelt alsof er een baksteen in mjn buik zit )
pi_61868881
Thanx voor het welkom allemaal

Heb je ook PCOS happyme?
  woensdag 24 september 2008 @ 08:29:16 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61869130
Tessie, welkom!

Mefke, hoe is het nu met jou?
pi_61869427
stop maar met duimen

Positief puntje: het was wel een nette cyclus van 28 dagen. Op naar de volgende maand. Zelf denk ik dat die stomme buikgriep toch invloed heeft gehad.

Duimen voor Poppejans vanaf nu!
  woensdag 24 september 2008 @ 09:12:04 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61869720
Ach shit... wat jammer zeg...
pi_61869760
he balen Mefke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61869803
Jammer Mefke.
  woensdag 24 september 2008 @ 09:55:27 #93
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61870579
jammer Mefke
No more games, no more drama...
pi_61870640
quote:
Op woensdag 24 september 2008 07:59 schreef tessie het volgende:
Thanx voor het welkom allemaal

Heb je ook PCOS happyme?
Dat is niet vastgesteld, ik heb gewoon een maandelijkse menstruatie die wat aan de lang kant is (tussen 30-35 dagen) maar wel als normaal wordt gezien. Bij de eerste afspraak is een echo gemaakt en de gyn zei dat het er 'goed uitzag' maar ben nu aan het temperaturen 2 maanden en heb dus geen temperatuur verhoging, dus geen eisprong.

Wel ben ik veel te zwaar dus ik moet zowiezo naar een BMI van 32 voor ze uberhaupt met behandelen beginnen, maar onderzoeken doen ze dus wel. Ik dacht zelf dat ik PCO had maar hier zijn dus nog geen 'bewijzen' voor gevonden behalve overgewicht en overbeharing.

@Mefke; balen zeg maar wel een nette cyclus.

Voor de rest: duim, duim, duim, duim....
pi_61871273
Tessie welkom.

Mefke wat jammer zeg
Fake it till you make it...
  woensdag 24 september 2008 @ 10:40:19 #96
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61871685
Tessie welkom

Mefke

lichtpuntje is je nette cyclus, op naar de volgende zonder buikgriep
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_61873975
Balen Mefke!

@happy: irritant zeg... Er zit ook wel heel veel verschil in biji welke gyn je bent volgens mij... maar tis ook niet bij iedereen dat ze pas bij een bepaald BMI beginnen met behandelen... Maar afvallen helpt natuurlijk ook zeker wel, merk ik zelf ook. Mijn cyclus is in een half jaar (15kg minder) van onregelmatig en ongeveer 4 maanden naar 38 dagen gegaan.
pi_61874992
Wat balen Mefke echt jammer
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_61875182
Mefke
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61875507
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef tessie het volgende:
@happy: irritant zeg... Er zit ook wel heel veel verschil in biji welke gyn je bent volgens mij... maar tis ook niet bij iedereen dat ze pas bij een bepaald BMI beginnen met behandelen... Maar afvallen helpt natuurlijk ook zeker wel, merk ik zelf ook. Mijn cyclus is in een half jaar (15kg minder) van onregelmatig en ongeveer 4 maanden naar 38 dagen gegaan.
Tsja, daar baal ik ook wel een beetje van. Ben nu in 3 maanden 12 kg. kwijt, maar qua cyclus is dus niets veranderd. Ik hoop dat uit het bloedprikken op de 3e dag van mijn cyclus iets gekomen is, waaruit blijkt dat het dus niets met mijn gewicht te maken heeft (wat ik dus denk). Ga gewoon door met afvallen want dat is gewoon gezonder en het gaat echt heel 'makkelijk' maar ik wil wel gewoon verder en zonder eisprong kom je nergens

Heb jij wel een eisprong dat je weet?
pi_61875978
Ik heb wel een eisprong, daar was ik ook erg blij mee om dat te horen. En 12 kg in 3 maanden is wel heel vlot zeg. Met PCOS gaat het over het algemeen toch vaak wat lastiger volgens mij.
Gewoon blijven aandringen dat ze goed onderzoeken wat het nu precies is, zodat je daar op in kan spelen. Hoe sneller je dat weet hoe beter natuurlijk.
pi_61876029
12 kilo! Wat goed!
succes alvast de 21, hoop dat je er nu wel wijzer van word.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61879123
Mefke: Balen, maar zoals gezegd: wel een nette cylus. Op naar de volgende ronde.

Poppejans, het schiet op voor je!
pi_61879171
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Kersjes het volgende:
Bij "mijn" Kruidvat vragen ze dat altijd, of je nog vragen hebt over het geneesmiddel dat je gekocht hebt. Ik vind het een beetje raar eerlijk gezegd, alsof er ook maar iemand aan zo'n 16-jarige kassa-miep gaat vragen hoe je die aambeienzalf nou precies met aanbrengen, terwijl er 10 man achter hem staan te drinken in de rij
Weet je wat grappig is? Ik heb dit echt meegemaakt bij een Kruidvat!
Iemand voor mij wilde er inderdaad info over hebben. Het grietje haalde er toen iemand bij om de info te geven.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 24 september 2008 @ 20:16:13 #105
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61885759
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Testen kan dan idd wel even lekker ontnuchterend werken.
Of heel goed nieuws geven natuurlijk.
Inderdaad.. Toen ik vanochtend eindelijk eens uitgerust wakker werd en mij ontzettend goed voelde, dacht ik: zie je, je bent niet zwanger!

Maar in de middag kwam de misselijkheid weer en toen heb ik echt tegen mijzelf gezegd dat ik even normaal moet doen: Neeheeee poohy je bent niet zwanger
Maar het hielp niet en dus blijf ik hoop houden

Nouja nog anderhalve week en dan weet ik het
pi_61886259
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:16 schreef poohy het volgende:

[..]
Maar het hielp niet en dus blijf ik hoop houden

Nouja nog anderhalve week en dan weet ik het
Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?
(Als ik jou was zou ik er over een weekje eens een testje tegen aan gooien)
  woensdag 24 september 2008 @ 20:37:23 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61886325
Ienieminie, hoe is het bij jou nu? Nog meer tekenen tegen gekomen?
pi_61886404
Jammer Mefke!
  woensdag 24 september 2008 @ 20:40:14 #109
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61886417
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:35 schreef Georgette_Kloonie het volgende:

[..]

Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?
(Als ik jou was zou ik er over een weekje eens een testje tegen aan gooien)
Nee, dit is denk ik mijn laatste berichtje
Ik zal jullie niet elke dag vervelen met symptomen van een onwaarschijnlijke zwangerschap

In ieder geval ga ik 4 oktober testen en dan laat ik het hier wel even weten

Iedereen in ieder geval heel veel succes!
pi_61886781
Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes. Ach, als je dan het bericht van Evenstar leest, weet je ook meteen weer dat er veel ergere dingen zijn in de wereld. Op naar de volgende maand! Poppejans, hoe gaat ie?
pi_61887225
Mefke, kom je me nu gezelschap houden op mijn NOD?
pi_61887757
Karin, twee daagjes later dan jij inderdaad. NOD mag op 22/10. Doei
  woensdag 24 september 2008 @ 21:35:23 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61888391
Jammer Mefke!
pi_61896810
Hier zoals verwacht geen streep. Op zich niet raar, want met mijn late eisprong zou dat wel erg vroeg zijn. Kortom, nog steeds dezelfde onzekerheid. Dat zal pas stoppen als er daadwerkelijk een ongesteldheid doorbreekt of ik inderdaad nog een keer positief test over een aantal dagen. Handig, onregelmatige cyclussen en dan dit soort kwaaltjes hebben.
  donderdag 25 september 2008 @ 09:04:50 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61896860
Ik heb het aangepast Mefke.

Ienieminie, stel nou dat het niet zo is, heeft het je dan wel aan het denken gezet vwb evt. bewust voor nog een kindje gaan?
pi_61897193
Afwachten dus Ienie...

Mijn buikpijn is weer weg... of het nou een ei is geweest weet ik niet zeker...
We wachten het maar af. Misschien is de boel nog helemaal niet op gang en was het gewoon buikpijn .
En misschien ben ik er ook wel veel te veel mee bezig...
pi_61897399
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het aangepast Mefke.

Ienieminie, stel nou dat het niet zo is, heeft het je dan wel aan het denken gezet vwb evt. bewust voor nog een kindje gaan?
Ik wil zeker nog een tweede kindje, zonder twijfel, maar ik denk dat het wel verstandiger is om eerst zekerheid te hebben wat betreft mijn werk (of zeker te weten dat we het ook zullen rooien zonder het tweede inkomen (zonder veel te moeten inleveren) of dat ik bereid ben om thuis te zitten ). Mijn man gaf in eerste instantie aan dat hij het nog echt niet zag zitten, maar vind dit ergens toch ook wel weer erg leuk, dus misschien dat het wel een eyeopener is
In ieder geval is de stress wel aan het zakken bij mij en ergens hoop ik wel steeds meer dat het wel zo is. Maarja, de tijd zal het leren. In ieder geval is het wel fijn dat mijn man en ik op een lijn zitten als ik zwanger zou blijken te zijn (alhoewel volgens mij mijn man ook echt nooit aan abortus zou denken als het niet levensbedreigend voor mij zou zijn) en dat onze relatie de laatste tijd echt met sprongen vooruit is gegaan
pi_61897757
BE, mijn NOD is iets naar voren verschoven naar 5 oktober. Zou je het aan willen passen? Dankjewel

Ieniemienie, helaas nog afwachten dan maar. Mocht het nu niet gelukt zijn ga je dan maar gelijk voor de 2e of wachten jullie dan nog even?

[ Bericht 18% gewijzigd door Georgette_Kloonie op 25-09-2008 10:18:20 ]
pi_61898858
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:55 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
BE, mijn NOD is iets naar voren verschoven naar 5 oktober. Zou je het aan willen passen? Dankjewel

Ieniemienie, helaas nog afwachten dan maar. Mocht het nu niet gelukt zijn ga je dan maar gelijk voor de 2e of wachten jullie dan nog even?
Ik zie ons sowieso niet "ervoor gaan". We leven gewoon vrolijk verder en we kijken wel waar het schip gaat stranden.
pi_61899445
Ik had de afgelopen 2 dagen een pijnlijke rug. Normaal heb ik dat rond de eisprong. Maar die was als het goed is rond de 15de zijn geweest. Kan dit ook een soort innestelpijn zijn?

Al is de kans zo klein dat ik zwanger word nu
  donderdag 25 september 2008 @ 16:45:09 #121
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61908434
Mysterygirl81 dit kan wel pijn zijn van de innesteling. Tenminste, ik had vandaag hetzelfde: toen kreeg ik wat "spotting" en dacht ik 'oh nee, ben een week te vroeg ongesteld!' ..........Maar nu las ik dat het inderdaad innestelingsbloeding en pijn kan zijn

*duimt ff voor zichzelf*
Alexa en Seth zijn lief
  donderdag 25 september 2008 @ 16:50:45 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61908602
Hoezo is die kans klein Mysterygirl? Geen seks gehad?
pi_61909201
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef Takkembah het volgende:
Mysterygirl81 dit kan wel pijn zijn van de innesteling. Tenminste, ik had vandaag hetzelfde: toen kreeg ik wat "spotting" en dacht ik 'oh nee, ben een week te vroeg ongesteld!' ..........Maar nu las ik dat het inderdaad innestelingsbloeding en pijn kan zijn

*duimt ff voor zichzelf*
duimt mee voor jou!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61909478
Takkembah, ik duim met je mee!

Vannacht weer eens gedroomd dat ik zwanger was. Ik werd wakker met knallende buikpijn (buikgriep )en heel eventjes dacht ik dat ik weeen had
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 25 september 2008 @ 17:44:27 #125
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61909970
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:23 schreef Kersjes het volgende:
Ik werd wakker met knallende buikpijn (buikgriep )en heel eventjes dacht ik dat ik weeen had

Is inderdaad net ff wat anders.... beterschap ermee iig

hiero lijkt het erop dat de duiveltjes doorzetten ....cyclus dus nu een stuk korter (27 dagen) dan de vorige (34 dagen)

[ Bericht 22% gewijzigd door Takkembah op 25-09-2008 18:33:33 ]
Alexa en Seth zijn lief
pi_61912431
Jammer Takkembah

Meiden, voor mij deze maand ook niet meer echt veel hoop, vanmorgen kon ik het niet laten alvast te testen: hartstikke negatief.
Moet zeggen dat je dat wel weer effe met beide benen op de grond zet, ik denk dat ik dus gewoon ongesteld wordt, mocht er maandag nog niks zijn dan test ik pas nog een tweede keer.
En bij ongesteldheid troost ik mezelf mooi met een rose biertje had ik alvast bedacht
pi_61912908
Takkembah, balen joh!
Poppejans, niet helemaal de moed opgeven: het is nog te vroeg eigenlijk toch?
pi_61913415
He nou zeg Mefke en Takembah, jammer!
En nog ff een welkom voor tessie .

Wie gaat het volgende streepje nou eens piesen? Ieniemienie?
Hardloper.
IG @webkim
pi_61913846
Oh maar Poppejans je bent toch ook eigk nog 2 dagen te vroeg met testen??
Ik blijf in elk geval voor je duimen hoor, het zou zomaar kunnen nog
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61913916
Takkem, balen

Poppejans...wanneer is je NOD dan? over 2 dagen je NOD. Ik duim gewoon nog ff voor je hoor!
  donderdag 25 september 2008 @ 21:25:52 #131
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61915420
Thnx allemaal, gaan gewoon een ronde verder!

*duimt nu gewoon lekker door voor Poppejans!!!!*
Alexa en Seth zijn lief
pi_61915508
Tsja, de laatste dagen gaat het niet erg goed he, in dit topic
Takkembah, jammer! maar een korte cyclus heeft ook zo zijn voordelen
Tessie welkom, en heel veel succes, dat je maar gauw weer mag doorstromen naar Z&G
Poppejans, balen dat je er zo'n slecht gevoel over hebt, ondanks je vroege test. Hopelijk kun je over een paar daagjes toch positief testen!
pi_61916345
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef Webkim het volgende:
Wie gaat het volgende streepje nou eens piesen? Ieniemienie?
Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoor Ja, een controlestreepje

Bij de vorige had ik ook helemaal niet zo snel zere borsten, dus het kan heel goed gewoon tussen de oren zitten allemaal.
  donderdag 25 september 2008 @ 22:08:27 #134
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61916965
quote:
Op donderdag 25 september 2008 21:52 schreef Ienieniemie het volgende:

[..]

Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoor Ja, een controlestreepje

Bij de vorige had ik ook helemaal niet zo snel zere borsten, dus het kan heel goed gewoon tussen de oren zitten allemaal.
Lekker vaag dan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61923425
Misschien is oktober gewoon een betere maand...
pi_61924045
Jaaa ik ben vóór een streepjeshoos in oktober! doen we gewoon een moeson gelijk goed?

* huuphuup gaat foliumzuur innemen
nooit gedacht dat k zo verliefd naar zo'n stom pilletje kon gaan zitten kijken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_61931807
lol huuphuup. Ze hadden ze eigenlijk in hartjesvorm moeten maken ... .
Ik zou wel een tweede streepje voor mn verjaardag willen...
pi_61932921
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef huuphuup het volgende:
nooit gedacht dat k zo verliefd naar zo'n stom pilletje kon gaan zitten kijken
mallerd
Die pilletjes die ik heb dien je bij een maaltijd in te nemen. Schijnt beter te worden opgenomen in je lijf. Ik vraag me af of dat echt zo is trouwens, of dat het om de vitamines gaat die er aan toegevoegd zijn want ik vergeet het tijdens het eten nog wel eens en dan neem ik het later pas in.
pi_61933591
OK, ik begin nu echt pissig op mijn lijf te worden. Mijn borsten zijn echt gigantisch gespannen en pijnlijk en ik vind het niet leuk

Ik snap nou trouwens ook wat die onzekerheid met je doet enzo. Als ik het nu al verschrikkelijk vind om niet te weten waar ik aan toe ben, hoe moet je je dan voelen als je al tijden probeert zwanger te worden? Argh, ik heb echt respect voor jullie dames!
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:10:35 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61933888
Ga je nog weer een keer testen?
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:13:47 #141
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61933980
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Ienieniemie het volgende:
OK, ik begin nu echt pissig op mijn lijf te worden. Mijn borsten zijn echt gigantisch gespannen en pijnlijk en ik vind het niet leuk
Foto?

Dames succes hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61934148
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ga je nog weer een keer testen?
Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idioot
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 26 september 2008 @ 16:23:10 #143
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61934192
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:21 schreef Ienieniemie het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idioot
lastig, k hoop voor je dat er toch weer wat rust komt in je hoofd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61934365
Ow Ieniemienie ik kan me helemaal voorstellen hoe gek je daarvan kan worden, maar hopelijk is er gauw duidelijkheid en laat er niet alles door beheersen he

Hier nog niks
pi_61936857
Poppejans en Ieniemienie, alle redenen om nog even te duimen voor jullie. Poppejans, ik heb de vorige keer 1 dag te vroeg ook nog gewoon negatief getest...Kop op!
pi_61936919
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans en Ieniemienie, alle redenen om nog even te duimen voor jullie. Poppejans, ik heb de vorige keer 1 dag te vroeg ook nog gewoon negatief getest...Kop op!
Dat is nog wel een beetje hoopvol, ik weet niet waarom ik totaal geen hoop meer heb, gewoon een gevoel denk ik. Ik heb nu trouwens totaal nergens meer last van, geen buikpijn niks.
Het rose biertje staat al koud, maar wie weet blijft ie ongeopend Als er niks gebeurd test ik dus maandagochtend .
pi_61936941
Kom op meiden!!
Geen = hoop...
pi_61942670
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:19 schreef Poppejans het volgende:
Het rose biertje staat al koud, maar wie weet blijft ie ongeopend
Tja Poppejans, dat is het enige voordeel van ongesteld worden. Ik heb vandaag maar weer eens een heerlijk biefstukje naar binnen gewerkt. Elke keer dat ik dat eet kan ik echt bij mezelf denken "hmm er van genieten, wie weet mag het over x weken niet meer". Maar goed, dat is dan ook het enige voordeel hoor.

Vandaag dus uit eten geweest met schoonouders. Zegt schoonmoeder: O je neemt biefstuk, dus je bent nog niet zwanger. Zucht. Dan weet ik weer waarom ik het niet wilde vertellen dat we bezig zijn met zwanger worden. Alles wat ik doe (neemt ze wijntje? Ja? Nee, ooohh zou ze zwanger zijn?) wordt met en vergrootglas bekeken. En soms kan ik daar heel goed tegen en maak ik er vrolijk grapjes over, maar er zijn momenten

Maaruh, Poppejans, dat biertje moet nog een maandje of 9 koud staan hoor!
pi_61943519
Mefke, je kan natuurlijk ook je biefstuk stevig laten doorbakken dan mag je toch biefstuk en zeurt je schoonmoeder niet zo

Sterkte met 't wachten dames!
Ooh ja Ienieminie zo zag mijn eerst positieve test er ook uit die was van het eigen merk van de drogist.
Mama van Isa en Ties
pi_61953265
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Mefke, je kan natuurlijk ook je biefstuk stevig laten doorbakken dan mag je toch biefstuk en zeurt je schoonmoeder niet zo

Sterkte met 't wachten dames!
Ooh ja Ienieminie zo zag mijn eerst positieve test er ook uit die was van het eigen merk van de drogist.
Ja, maar dat moet je dan wel lekker vinden

Hier nog steeds geen uitslag, heb ook niet getest vandaag. Test dinsdag denk ik pas opnieuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')