Ik ook nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Hey, ik wist niet dat dat ook een betrouwbaar teken is van 'niet zwanger' ...![]()
zou wel geld schelen, hoef je geen test te kopen!en... wat is nou weer een tvp?
![]()
Ik heb geen idee. Het erge is dat ik pas net bedacht dat ik gisteren biefstuk gekocht had (het was in de reclame). Heb ook geen idee of het echt wat zegt, maar ik vond het wel frappantquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:39 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Oh meuw. Is dat algemeen bekend of geldt dat alleen voor jou?
Maakt niet uit hoorquote:
quote:
Poppejans, herkenbaar. Ik heb dit de vorige keer ook heel erg gehad. Heb er zelfs een echo voor laten maken en ben er voor bij de huisarts geweest. Niets te vinden (behalve dan zwanger, maar dat wist ik toen al). Gokje was toen dat het te maken zou hebben met het gele lichaam wat zich in je eierstok vormt en hormomen afgeeft. Dat neemt ruimte in in je eierstok en als je er gevoelig voor bent, kun je dat dus voelen. Aangezien dat bij mij ook de kant is dat ik altijd goed mijn eisprong voel, was het best een logische verklaring.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nog steeds krampen links helemaal onderin buik, sinds 8 dagen voor de NOD al last van, een continue kramp gevoel, vanmiddag zelfs zo erg dat ik paar seconden krom lag met tranen in ogen van de pijn!
Ik duim nog hoor! Succes morgenquote:Nope. Ik durf niet. En omdat ik de vorige keer ineens ook een cyclus had van 30 ipv 28 dagen ga ik ook pas morgen testen. Heb de hele dag gedacht dat ik ongesteld ging worden, buikpijn enzo. Maar er is nog niets, dus er is nog een heeeel klein beetje hoop. Alle andere eerdere symptomen zijn namelijk pleitte
Dat is niet vastgesteld, ik heb gewoon een maandelijkse menstruatie die wat aan de lang kant is (tussen 30-35 dagen) maar wel als normaal wordt gezien. Bij de eerste afspraak is een echo gemaakt en de gyn zei dat het er 'goed uitzag' maar ben nu aan het temperaturen 2 maanden en heb dus geen temperatuur verhoging, dus geen eisprong.quote:Op woensdag 24 september 2008 07:59 schreef tessie het volgende:
Thanx voor het welkom allemaal
Heb je ook PCOS happyme?
Tsja, daar baal ik ook wel een beetje van. Ben nu in 3 maanden 12 kg. kwijt, maar qua cyclus is dus niets veranderd. Ik hoop dat uit het bloedprikken op de 3e dag van mijn cyclus iets gekomen is, waaruit blijkt dat het dus niets met mijn gewicht te maken heeft (wat ik dus denk). Ga gewoon door met afvallen want dat is gewoon gezonder en het gaat echt heel 'makkelijk' maar ik wil wel gewoon verder en zonder eisprong kom je nergensquote:Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef tessie het volgende:
@happy: irritant zeg... Er zit ook wel heel veel verschil in biji welke gyn je bent volgens mij... maar tis ook niet bij iedereen dat ze pas bij een bepaald BMI beginnen met behandelen... Maar afvallen helpt natuurlijk ook zeker wel, merk ik zelf ook. Mijn cyclus is in een half jaar (15kg minder) van onregelmatig en ongeveer 4 maanden naar 38 dagen gegaan.
Weet je wat grappig is? Ik heb dit echt meegemaakt bij een Kruidvat!quote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Kersjes het volgende:
Bij "mijn" Kruidvat vragen ze dat altijd, of je nog vragen hebt over het geneesmiddel dat je gekocht hebt. Ik vind het een beetje raar eerlijk gezegd, alsof er ook maar iemand aan zo'n 16-jarige kassa-miep gaat vragen hoe je die aambeienzalf nou precies met aanbrengen, terwijl er 10 man achter hem staan te drinken in de rij
Inderdaad.. Toen ik vanochtend eindelijk eens uitgerust wakker werd en mij ontzettend goed voelde, dacht ik: zie je, je bent niet zwanger!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Testen kan dan idd wel even lekker ontnuchterend werken.
Of heel goed nieuws geven natuurlijk.
Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:16 schreef poohy het volgende:
[..]
Maar het hielp niet en dus blijf ik hoop houden![]()
Nouja nog anderhalve week en dan weet ik het
Nee, dit is denk ik mijn laatste berichtjequote:Op woensdag 24 september 2008 20:35 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
[..]
Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?
(Als ik jou was zou ik er over een weekje eens een testje tegen aan gooien)
Ik wil zeker nog een tweede kindje, zonder twijfel, maar ik denk dat het wel verstandiger is om eerst zekerheid te hebben wat betreft mijn werk (of zeker te weten dat we het ook zullen rooien zonder het tweede inkomen (zonder veel te moeten inleveren) of dat ik bereid ben om thuis te zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het aangepast Mefke.
Ienieminie, stel nou dat het niet zo is, heeft het je dan wel aan het denken gezet vwb evt. bewust voor nog een kindje gaan?
Ik zie ons sowieso niet "ervoor gaan". We leven gewoon vrolijk verder en we kijken wel waar het schip gaat stranden.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:55 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
BE, mijn NOD is iets naar voren verschoven naar 5 oktober. Zou je het aan willen passen? Dankjewel
Ieniemienie, helaas nog afwachten dan maar. Mocht het nu niet gelukt zijn ga je dan maar gelijk voor de 2e of wachten jullie dan nog even?
duimt mee voor jou!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef Takkembah het volgende:
Mysterygirl81 dit kan wel pijn zijn van de innesteling. Tenminste, ik had vandaag hetzelfde: toen kreeg ik wat "spotting" en dacht ik 'oh nee, ben een week te vroeg ongesteld!' ..........Maar nu las ik dat het inderdaad innestelingsbloeding en pijn kan zijn
*duimt ff voor zichzelf*
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:23 schreef Kersjes het volgende:
Ik werd wakker met knallende buikpijn (buikgriep)en heel eventjes dacht ik dat ik weeen had
Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef Webkim het volgende:
Wie gaat het volgende streepje nou eens piesen? Ieniemienie?
Lekker vaag dan!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:52 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoorJa, een controlestreepje
Bij de vorige had ik ook helemaal niet zo snel zere borsten, dus het kan heel goed gewoon tussen de oren zitten allemaal.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef huuphuup het volgende:
nooit gedacht dat k zo verliefd naar zo'n stom pilletje kon gaan zitten kijken![]()
Foto?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Ienieniemie het volgende:
OK, ik begin nu echt pissig op mijn lijf te worden. Mijn borsten zijn echt gigantisch gespannen en pijnlijk en ik vind het niet leuk
Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idiootquote:
lastig, k hoop voor je dat er toch weer wat rust komt in je hoofdquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:21 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idioot
Dat is nog wel een beetje hoopvol, ik weet niet waarom ik totaal geen hoop meer heb, gewoon een gevoel denk ik. Ik heb nu trouwens totaal nergens meer last van, geen buikpijn niks.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans en Ieniemienie, alle redenen om nog even te duimen voor jullie. Poppejans, ik heb de vorige keer 1 dag te vroeg ook nog gewoon negatief getest...Kop op!
Tja Poppejans, dat is het enige voordeel van ongesteld worden. Ik heb vandaag maar weer eens een heerlijk biefstukje naar binnen gewerkt. Elke keer dat ik dat eet kan ik echt bij mezelf denken "hmm er van genieten, wie weet mag het over x weken niet meer". Maar goed, dat is dan ook het enige voordeel hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:19 schreef Poppejans het volgende:
Het rose biertje staat al koud, maar wie weet blijft ie ongeopend![]()
Ja, maar dat moet je dan wel lekker vindenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Mefke, je kan natuurlijk ook je biefstuk stevig laten doorbakken dan mag je toch biefstuk en zeurt je schoonmoeder niet zo![]()
Sterkte met 't wachten dames!
Ooh ja Ienieminie zo zag mijn eerst positieve test er ook uit die was van het eigen merk van de drogist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |