abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61869760
he balen Mefke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61869803
Jammer Mefke.
De 2e keer doet vast niet zeer
  woensdag 24 september 2008 @ 09:55:27 #93
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_61870579
jammer Mefke
No more games, no more drama...
pi_61870640
quote:
Op woensdag 24 september 2008 07:59 schreef tessie het volgende:
Thanx voor het welkom allemaal

Heb je ook PCOS happyme?
Dat is niet vastgesteld, ik heb gewoon een maandelijkse menstruatie die wat aan de lang kant is (tussen 30-35 dagen) maar wel als normaal wordt gezien. Bij de eerste afspraak is een echo gemaakt en de gyn zei dat het er 'goed uitzag' maar ben nu aan het temperaturen 2 maanden en heb dus geen temperatuur verhoging, dus geen eisprong.

Wel ben ik veel te zwaar dus ik moet zowiezo naar een BMI van 32 voor ze uberhaupt met behandelen beginnen, maar onderzoeken doen ze dus wel. Ik dacht zelf dat ik PCO had maar hier zijn dus nog geen 'bewijzen' voor gevonden behalve overgewicht en overbeharing.

@Mefke; balen zeg maar wel een nette cyclus.

Voor de rest: duim, duim, duim, duim....
pi_61871273
Tessie welkom.

Mefke wat jammer zeg
Fake it till you make it...
  woensdag 24 september 2008 @ 10:40:19 #96
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_61871685
Tessie welkom

Mefke

lichtpuntje is je nette cyclus, op naar de volgende zonder buikgriep
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_61873975
Balen Mefke!

@happy: irritant zeg... Er zit ook wel heel veel verschil in biji welke gyn je bent volgens mij... maar tis ook niet bij iedereen dat ze pas bij een bepaald BMI beginnen met behandelen... Maar afvallen helpt natuurlijk ook zeker wel, merk ik zelf ook. Mijn cyclus is in een half jaar (15kg minder) van onregelmatig en ongeveer 4 maanden naar 38 dagen gegaan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61874992
Wat balen Mefke echt jammer
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_61875182
Mefke
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61875507
quote:
Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef tessie het volgende:
@happy: irritant zeg... Er zit ook wel heel veel verschil in biji welke gyn je bent volgens mij... maar tis ook niet bij iedereen dat ze pas bij een bepaald BMI beginnen met behandelen... Maar afvallen helpt natuurlijk ook zeker wel, merk ik zelf ook. Mijn cyclus is in een half jaar (15kg minder) van onregelmatig en ongeveer 4 maanden naar 38 dagen gegaan.
Tsja, daar baal ik ook wel een beetje van. Ben nu in 3 maanden 12 kg. kwijt, maar qua cyclus is dus niets veranderd. Ik hoop dat uit het bloedprikken op de 3e dag van mijn cyclus iets gekomen is, waaruit blijkt dat het dus niets met mijn gewicht te maken heeft (wat ik dus denk). Ga gewoon door met afvallen want dat is gewoon gezonder en het gaat echt heel 'makkelijk' maar ik wil wel gewoon verder en zonder eisprong kom je nergens

Heb jij wel een eisprong dat je weet?
pi_61875978
Ik heb wel een eisprong, daar was ik ook erg blij mee om dat te horen. En 12 kg in 3 maanden is wel heel vlot zeg. Met PCOS gaat het over het algemeen toch vaak wat lastiger volgens mij.
Gewoon blijven aandringen dat ze goed onderzoeken wat het nu precies is, zodat je daar op in kan spelen. Hoe sneller je dat weet hoe beter natuurlijk.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61876029
12 kilo! Wat goed!
succes alvast de 21, hoop dat je er nu wel wijzer van word.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_61879123
Mefke: Balen, maar zoals gezegd: wel een nette cylus. Op naar de volgende ronde.

Poppejans, het schiet op voor je!
pi_61879171
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef Kersjes het volgende:
Bij "mijn" Kruidvat vragen ze dat altijd, of je nog vragen hebt over het geneesmiddel dat je gekocht hebt. Ik vind het een beetje raar eerlijk gezegd, alsof er ook maar iemand aan zo'n 16-jarige kassa-miep gaat vragen hoe je die aambeienzalf nou precies met aanbrengen, terwijl er 10 man achter hem staan te drinken in de rij
Weet je wat grappig is? Ik heb dit echt meegemaakt bij een Kruidvat!
Iemand voor mij wilde er inderdaad info over hebben. Het grietje haalde er toen iemand bij om de info te geven.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 24 september 2008 @ 20:16:13 #105
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61885759
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Testen kan dan idd wel even lekker ontnuchterend werken.
Of heel goed nieuws geven natuurlijk.
Inderdaad.. Toen ik vanochtend eindelijk eens uitgerust wakker werd en mij ontzettend goed voelde, dacht ik: zie je, je bent niet zwanger!

Maar in de middag kwam de misselijkheid weer en toen heb ik echt tegen mijzelf gezegd dat ik even normaal moet doen: Neeheeee poohy je bent niet zwanger
Maar het hielp niet en dus blijf ik hoop houden

Nouja nog anderhalve week en dan weet ik het
pi_61886259
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:16 schreef poohy het volgende:

[..]
Maar het hielp niet en dus blijf ik hoop houden

Nouja nog anderhalve week en dan weet ik het
Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?
(Als ik jou was zou ik er over een weekje eens een testje tegen aan gooien)
  woensdag 24 september 2008 @ 20:37:23 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61886325
Ienieminie, hoe is het bij jou nu? Nog meer tekenen tegen gekomen?
pi_61886404
Jammer Mefke!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 24 september 2008 @ 20:40:14 #109
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_61886417
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:35 schreef Georgette_Kloonie het volgende:

[..]

Dus je blijft meeposten hier begrijp ik hieruit?
(Als ik jou was zou ik er over een weekje eens een testje tegen aan gooien)
Nee, dit is denk ik mijn laatste berichtje
Ik zal jullie niet elke dag vervelen met symptomen van een onwaarschijnlijke zwangerschap

In ieder geval ga ik 4 oktober testen en dan laat ik het hier wel even weten

Iedereen in ieder geval heel veel succes!
pi_61886781
Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes. Ach, als je dan het bericht van Evenstar leest, weet je ook meteen weer dat er veel ergere dingen zijn in de wereld. Op naar de volgende maand! Poppejans, hoe gaat ie?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_61887225
Mefke, kom je me nu gezelschap houden op mijn NOD?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61887757
Karin, twee daagjes later dan jij inderdaad. NOD mag op 22/10. Doei
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 24 september 2008 @ 21:35:23 #113
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61888391
Jammer Mefke!
pi_61896810
Hier zoals verwacht geen streep. Op zich niet raar, want met mijn late eisprong zou dat wel erg vroeg zijn. Kortom, nog steeds dezelfde onzekerheid. Dat zal pas stoppen als er daadwerkelijk een ongesteldheid doorbreekt of ik inderdaad nog een keer positief test over een aantal dagen. Handig, onregelmatige cyclussen en dan dit soort kwaaltjes hebben.
  donderdag 25 september 2008 @ 09:04:50 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61896860
Ik heb het aangepast Mefke.

Ienieminie, stel nou dat het niet zo is, heeft het je dan wel aan het denken gezet vwb evt. bewust voor nog een kindje gaan?
pi_61897193
Afwachten dus Ienie...

Mijn buikpijn is weer weg... of het nou een ei is geweest weet ik niet zeker...
We wachten het maar af. Misschien is de boel nog helemaal niet op gang en was het gewoon buikpijn .
En misschien ben ik er ook wel veel te veel mee bezig...
Fake it till you make it...
pi_61897399
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het aangepast Mefke.

Ienieminie, stel nou dat het niet zo is, heeft het je dan wel aan het denken gezet vwb evt. bewust voor nog een kindje gaan?
Ik wil zeker nog een tweede kindje, zonder twijfel, maar ik denk dat het wel verstandiger is om eerst zekerheid te hebben wat betreft mijn werk (of zeker te weten dat we het ook zullen rooien zonder het tweede inkomen (zonder veel te moeten inleveren) of dat ik bereid ben om thuis te zitten ). Mijn man gaf in eerste instantie aan dat hij het nog echt niet zag zitten, maar vind dit ergens toch ook wel weer erg leuk, dus misschien dat het wel een eyeopener is
In ieder geval is de stress wel aan het zakken bij mij en ergens hoop ik wel steeds meer dat het wel zo is. Maarja, de tijd zal het leren. In ieder geval is het wel fijn dat mijn man en ik op een lijn zitten als ik zwanger zou blijken te zijn (alhoewel volgens mij mijn man ook echt nooit aan abortus zou denken als het niet levensbedreigend voor mij zou zijn) en dat onze relatie de laatste tijd echt met sprongen vooruit is gegaan
pi_61897757
BE, mijn NOD is iets naar voren verschoven naar 5 oktober. Zou je het aan willen passen? Dankjewel

Ieniemienie, helaas nog afwachten dan maar. Mocht het nu niet gelukt zijn ga je dan maar gelijk voor de 2e of wachten jullie dan nog even?

[ Bericht 18% gewijzigd door Georgette_Kloonie op 25-09-2008 10:18:20 ]
pi_61898858
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:55 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
BE, mijn NOD is iets naar voren verschoven naar 5 oktober. Zou je het aan willen passen? Dankjewel

Ieniemienie, helaas nog afwachten dan maar. Mocht het nu niet gelukt zijn ga je dan maar gelijk voor de 2e of wachten jullie dan nog even?
Ik zie ons sowieso niet "ervoor gaan". We leven gewoon vrolijk verder en we kijken wel waar het schip gaat stranden.
pi_61899445
Ik had de afgelopen 2 dagen een pijnlijke rug. Normaal heb ik dat rond de eisprong. Maar die was als het goed is rond de 15de zijn geweest. Kan dit ook een soort innestelpijn zijn?

Al is de kans zo klein dat ik zwanger word nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')