duimt mee voor jou!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:45 schreef Takkembah het volgende:
Mysterygirl81 dit kan wel pijn zijn van de innesteling. Tenminste, ik had vandaag hetzelfde: toen kreeg ik wat "spotting" en dacht ik 'oh nee, ben een week te vroeg ongesteld!' ..........Maar nu las ik dat het inderdaad innestelingsbloeding en pijn kan zijn
*duimt ff voor zichzelf*
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:23 schreef Kersjes het volgende:
Ik werd wakker met knallende buikpijn (buikgriep)en heel eventjes dacht ik dat ik weeen had
Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 20:12 schreef Webkim het volgende:
Wie gaat het volgende streepje nou eens piesen? Ieniemienie?
Lekker vaag dan!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:52 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Nah, mijn lichaam is me echt voor de gek aan het houden. Mijn borsten zijn gigantisch pijnlijk, maar geen streepjes hoorJa, een controlestreepje
Bij de vorige had ik ook helemaal niet zo snel zere borsten, dus het kan heel goed gewoon tussen de oren zitten allemaal.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef huuphuup het volgende:
nooit gedacht dat k zo verliefd naar zo'n stom pilletje kon gaan zitten kijken![]()
Foto?quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Ienieniemie het volgende:
OK, ik begin nu echt pissig op mijn lijf te worden. Mijn borsten zijn echt gigantisch gespannen en pijnlijk en ik vind het niet leuk
Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idiootquote:
lastig, k hoop voor je dat er toch weer wat rust komt in je hoofdquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:21 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend weer getest en het stomme is, met de simpele test van de apotheek zit er wel iets van een streepje, maar met Clearblue echt gewoon nog niet. En ik weet dus niet of het echt echt een streepje is of dat ik het me verbeeld, want het is echt echt echt heel licht (alsof je puur door het licht wat erop schijnt ziet dat daar het streepjes moet komen zeg maar). Maar ik word gewoon echt idioot
Dat is nog wel een beetje hoopvol, ik weet niet waarom ik totaal geen hoop meer heb, gewoon een gevoel denk ik. Ik heb nu trouwens totaal nergens meer last van, geen buikpijn niks.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:16 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans en Ieniemienie, alle redenen om nog even te duimen voor jullie. Poppejans, ik heb de vorige keer 1 dag te vroeg ook nog gewoon negatief getest...Kop op!
Tja Poppejans, dat is het enige voordeel van ongesteld worden. Ik heb vandaag maar weer eens een heerlijk biefstukje naar binnen gewerkt. Elke keer dat ik dat eet kan ik echt bij mezelf denken "hmm er van genieten, wie weet mag het over x weken niet meer". Maar goed, dat is dan ook het enige voordeel hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:19 schreef Poppejans het volgende:
Het rose biertje staat al koud, maar wie weet blijft ie ongeopend![]()
Ja, maar dat moet je dan wel lekker vindenquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Mefke, je kan natuurlijk ook je biefstuk stevig laten doorbakken dan mag je toch biefstuk en zeurt je schoonmoeder niet zo![]()
Sterkte met 't wachten dames!
Ooh ja Ienieminie zo zag mijn eerst positieve test er ook uit die was van het eigen merk van de drogist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |