In dit topic betekent dat altijd min 2 dagenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:42 schreef Ienieniemie het volgende:
Test dinsdag denk ik pas opnieuw.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:36 schreef Carmella het volgende:
[..]
In dit topic betekent dat altijd min 2 dagen![]()
Ik hoop dat de dames hier allemaal in de herfst een regenstreepjesbui plassen![]()
Dat kon ik op een gegeven moment wel na een paar maanden proberenquote:Op zondag 28 september 2008 09:06 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
(Als je een niet gebruikte test bekijkt, kun je dan ook al wat streepjes zien?)
Zal ik je dan maar stiekem alvast een beetje feliciteren?quote:Op zondag 28 september 2008 09:07 schreef Ienieniemie het volgende:
En ja, ik weet streep is streep, maar ik wil echt gewoon even een vette dikke streep zien voordat ik ga jompelen, daarvoor vind ik het echt te bizar allemaal.
Denk dat dat bijna niet kan, dan zou ik een heel stuk hebben overgeslagen ofzo.quote:Op zondag 28 september 2008 12:14 schreef owlet het volgende:
Poppejans, je zou een heel lange cyclus hebben dan maar is het niet mogelijk dat je nu pas je eisprong hebt? Waterig slijm, beetje pijn aan één kant...
Of innestelingspijn, bandenpijn, etc. Daar duimen we gewoon voor
Dat heb ik de afgelopen dagen vaak genoeg geoefend, ik denk dat ik dat wel kanquote:Op zondag 28 september 2008 13:35 schreef owlet het volgende:
Het lastige van ovulatietesten is wel dat je er heeeeeel veel moet gebruiken als je geen idee hebt wanneer je eisprong is. Maar dat is puur financieel lastig, over een staafje plassen is natuurlijk niet zo moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |