abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62017811
Ja hoi. Wij hebben weloverwogen de keus genomen gewoon "te kijken wat er zou gebeuren". En ja, dan is het misschien snel op elkaar en zal het misschien gigantisch vermoeiend worden, maar in anderhalf jaar tijd is er gelukkig ook veel meer bekend geworden over complicaties en dergelijke en wat er tijdens de vorige zwangerschap allemaal gebeurde ligt nu nog vers in het geheugen bij de gyn.

Mijn eerste reactie was ook "pffff, hoe ga ik dit voor elkaar krijgen", maar ik ben echt heel erg blij dat jullie het volste vertrouwen in me hebben zeg

poohy, gefeliciteerd, Kersjes
pi_62017889

Volgens mij lees ik ergens gruwelijk overheen?
De 2e keer doet vast niet zeer
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:09:20 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62018021
Ienie, volgens mij was ik de enige die zich uitsprak over jullie zwangerschap. Nu weet ik dat ik best aan de maat ben, maar om me nou met jullie aan te spreken vind ik ook niet aardig.

Negeer mij nou maar gewoon en geniet ervan!
pi_62018082
Ik mag uit de OP. Mijn eisprong is niet goed geweest. Volgende maand zelfde recept. We wachten af..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 30 september 2008 @ 10:17:08 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62018170
Ik heb het aangepast Vlindur.
pi_62018382
Dank je
pi_62018409
Ik bedoelde eigenlijk naar het vakje zonder datum. Zou je me daar neer kunnen zettten BE?
pi_62018676
Jammer Vlindur...
.... met gevoel voor drama....
pi_62018825
Wat gaat het hier in razend tempo zeg
Poohy gefeli!
Ienie GEFELI!
Vlindur...jammer!!
EN hoop dat je vriend (man) snel weer opknapt Kersjes, en jij zelf natuurlijk

Hier weer duivelvrij gelukkig
(dat ging ook snel bij jou trouwens mefke, bij mij blijven de duivels toch minstens 6 dagen hangen)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62019222
Misschien toch stiekem een testje er tegenaan gooien xxxKarinxxx? Wat als dat nou een innestelingsbloeding is geweest? Of was je echt goed ongesteld? Of begrijp ik je gewoon verkeerd?

Vlindur
De 2e keer doet vast niet zeer
  dinsdag 30 september 2008 @ 11:40:04 #261
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62019817
Het is weer aangepast Vlindur
pi_62020181
Dank je BE
pi_62028437
jammer vlindur, volgende ronde hopelijk meer succes!
pi_62029064
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:25 schreef prinseszondererwt het volgende:
jammer vlindur, volgende ronde hopelijk meer succes!

Thnx, Jij al nieuws?
pi_62029865
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:49 schreef Vlindur het volgende:
Thnx, Jij al nieuws?
Neuh, ik heb wel erg veel zin om te testen maar ik wacht nog even tot het weekend... Kan alle kanten op nog, nog steeds af en toe steekjes in mijn onderbuik en gevoelige borsten/tepels. Dat is het wel zo'n beetje.
pi_62030334
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:26 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Neuh, ik heb wel erg veel zin om te testen maar ik wacht nog even tot het weekend... Kan alle kanten op nog, nog steeds af en toe steekjes in mijn onderbuik en gevoelige borsten/tepels. Dat is het wel zo'n beetje.
Wanneer had jij je eisprong dan?
Ik had hem 18 september en werd dus 12 dagen later ongesteld.

Ik hoop zo dat het je lukt!
pi_62030366
Morgen is het 1 oktober!!! *insert adhd jompel*

Lief had me per oktober beloofd, wat ook gebeurd, maar uiteraard loopt dat nooit helemaal gelijk met NOD enzo, maar ik kom lekker wel per 1 oktober officieel hier meeposten, voelt het toch nog een beetje echt allemaal

Ik stop na deze pilstrip, nog anderhalve week ongeveer, dan "pil-menstruatie" en daarna zien we wel wat er gebeurd

Poohy en Ienie gefeliciteerd~!
Vlindur, jammer, volgende ronde er vandoor dan maar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62030463
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef Vlindur het volgende:

Wanneer had jij je eisprong dan?
Ik had hem 18 september en werd dus 12 dagen later ongesteld.

Ik hoop zo dat het je lukt!
Thanks, ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was. Want ik hoefde verder niet terug naar de gyn tussendoor ofzo... Voor hetzelfde geld heeft de clomid niks gedaan. Dus ik hou maar 30 dagen aan voor het gemak. Anders weet ik het ook niet.

Huuphuup, welkom en zet hem op!
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:04:13 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62030806
Huuphuup, leuk, je enthousiasme!
pi_62031011
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 18:50 schreef prinseszondererwt het volgende:

[..]

Thanks, ik heb geen idee wanneer mijn eisprong was. Want ik hoefde verder niet terug naar de gyn tussendoor ofzo... Voor hetzelfde geld heeft de clomid niks gedaan. Dus ik hou maar 30 dagen aan voor het gemak. Anders weet ik het ook niet.

Huuphuup, welkom en zet hem op!

Wat raar dat je geen controle hebt gehad..

Ik moest zelfs nog een week na de eisprong bloed laten prikken voor waardes. Ik had dus 8.5 en dat was veels te weinig voor een goeie eisprong want die zit op 30

We gaan dus nu de volgende ronde weer alleen clomid. En als het dan weer zo is dan gaan we ronde 3 anders aanpakken. Anders schoot het ook niet op zei ze..
pi_62031146
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
Huuphuup, leuk, je enthousiasme!

nu maar hopen dat het helpt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:32:35 #272
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_62031574
Huuphuup, kom maar op met die barbatruuk! Haha! Ik wens je/jullie veel succes!
pi_62032055
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier weer duivelvrij gelukkig
(dat ging ook snel bij jou trouwens mefke, bij mij blijven de duivels toch minstens 6 dagen hangen)
effe tellen: woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag...over! Vier dagen dus. Wel vier pijnlijke dagen, dat wel. Heb het gisteren nog even bij de huisarts gevraagd, want dit is ook niet normaal voor mij, meestal zeurt het wat meer in het begin en wat meer aan het einde. Maar volgens de huisarts is het toch nog allemaal het gevolg van de zwangerschap die er geweest is. Gaat vanzelf weer over, gelukkig.
Maar als ik dat hoor van Kersjes die zware pijnstillers slikt, dan prijs ik mezelf gelukkig met mijn ibuprofen. Dan is het meestal net uit te houden.
Poohy gefeliciteerd! En Vlindur, wat jammer...balen zeg.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_62034194
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 11:08 schreef Georgette_Kloonie het volgende:
Misschien toch stiekem een testje er tegenaan gooien xxxKarinxxx? Wat als dat nou een innestelingsbloeding is geweest? Of was je echt goed ongesteld? Of begrijp ik je gewoon verkeerd?

Vlindur
je begrijpt me verkeerd
Ik ben gewoon 6 dagen ongesteld geweest, gewoon normaal dus, en het is nu weer over

Hoe sta jij er nu voor?

Balen Vlindur dat het allemaal zo moet gaan....maar hopelijk doet de Clomid zijn werk en ben je snel zwanger
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:47:48 #275
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_62035719
He balen Vlindur ...

Vandaag weer een testje gedaan (de derde) en deze keer kwam het er negatief uit Ik ben mijzelf helemaal gek aan het maken terwijl ik officieel zaterdag nog ongesteld moet worden. Dus het is nog allemaal hartstikke vroeg..
Dus mijn vriend en ik hebben besloten om het er niet meer over te hebben en de 15e oktober weer te testen. Het uitblijven van mijn menstruatie zal helaas niets zeggen, want bij het minste geringste ben ik het al een week later

In ieder geval alllemaal bedankt voor de voorizchtige felictaties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')